.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون دادستان تهران مشاهدات دختر نجفی و پسر میترا استاد از روز قتل را روایت کرد. اظهارات پسر میترا استاد و دختر نجفی از روز قتل/ نجفی تقاضای عفو کرد
معاون دادستان تهران مشاهدات دختر نجفی و پسر میترا استاد از روز قتل را روایت کرد.(ادامه)
قاتل امام‌جمعه کازرون به اعدام محکوم شد
(ادامه)
زمان محاکمه «نجفی» مشخص شد
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به مجلس شورای اسلامی رفت تا به تحلیلی صحیح از جنگ روانی آمریکا در روزهای اخیر و ارائه گزارشی از توان دفاعی کشور به نمایندگان مجلس بپردازد. چرا فرمانده کل سپاه در جلسه غیرعلنی مجلس حاضر شد؟
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به مجلس شورای اسلامی رفت تا به تحلیلی صحیح از جنگ روانی آمریکا در روزهای اخیر و ارائه گزارشی از توان دفاعی کشور به نمایندگان مجلس بپردازد.(ادامه)
برگزاری چهارمین جلسه دادگاه «حسین فریدون»
دادگاه حسین فریدون در مجتمع قضائی کارکنان دولت و به صورت غیرعلنی در حال برگزاری است. (ادامه)
در شرایطی که کشور در جریان سیل روزهای ابتدایی سال کشور نیازمند همراهی و حضور پررنگ همه قوا و مسئولان کشور بود اما نمایندگان در این میان کمترین حضور را در کنار سیل‌زدگان داشتند. وقتی سیل،خانه های مردم را می برد،نمایندگان مجلس کجا بودند؟
در شرایطی که کشور در جریان سیل روزهای ابتدایی سال کشور نیازمند همراهی و حضور پررنگ همه قوا و مسئولان کشور بود اما نمایندگان در این میان کمترین حضور را در کنار سیل‌زدگان داشتند.(ادامه)
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله‌ی امام در مورد ایشان رخ می‌دهد و این حرف‌ها قعر جهنمی است‌. کتاب خاطرات منتظری«دروغ»است
ناطق نوری می گوید: با این کتاب خاطرات بعضاً دروغ که آقای منتظری نوشتند، من احساس کردم که همان جمله‌ی امام در مورد ایشان رخ می‌دهد و این حرف‌ها قعر جهنمی است‌.(ادامه)
شمال نیوز:  هر روز یک کالای جدید نایاب و گران می شود و مردم غیر از صف کشیدن برای خرید آن راهی ندارند. مسئولان امر غیر از گردن هم اندازی مشکل کاری نمی کنند و مجلس محترم نیز گویی در خواب است! .... اسفند هم تمام شد، آیا خواب زمستانی نمایندگان مجلس هم تمام می شود؟
شمال نیوز: هر روز یک کالای جدید نایاب و گران می شود و مردم غیر از صف کشیدن برای خرید آن راهی ندارند. مسئولان امر غیر از گردن هم اندازی مشکل کاری نمی کنند و مجلس محترم نیز گویی در خواب است! ....(ادامه)
لاریجانی بررسی استعفای ظریف را رد کرد
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: درخواست کردیم تا موضوع استعفای ظریف در جلسه غیرعلنی بررسی شود اما لاریجانی گفت چون هنوز دلایل این استعفا برای ما روشن نیست، آن را بررسی نمی‌کنیم.(ادامه)
با هرج و مرج قیمتی در بازار خودرو برخورد شود
شمال نیوز: یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شرایط غیرعادی و هرج و مرج قیمتی در بازار خودرو ایجاب ...(ادامه)
شمال نیوز : هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل آخرین نشست به منظور بررسی رفتار محمدباسط درازهی، برای این نماینده مجلس به تصمیم گیری نهایی و صدور حکم رسید..... حکم «نماینده سراوان» صادر شد ؛ تذکر شفاهی ، کتبی و کسر حقوق !
شمال نیوز : هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل آخرین نشست به منظور بررسی رفتار محمدباسط درازهی، برای این نماینده مجلس به تصمیم گیری نهایی و صدور حکم رسید.....(ادامه)
شمال نیوز : درگیری لفظی محمدباسط درازهی، نماینده مجلس شورای اسلامی با کارمند گمرک و توهین نماینده سراوان و انتشار گسترده فیلم آن موجب واکنش‌های بسیاری شد..... ۱۰ سوال بی پاسخ در ماجرای فیلم یک نماینده / مجلس شفاف سازی کند
شمال نیوز : درگیری لفظی محمدباسط درازهی، نماینده مجلس شورای اسلامی با کارمند گمرک و توهین نماینده سراوان و انتشار گسترده فیلم آن موجب واکنش‌های بسیاری شد.....(ادامه)
۱۵ نماینده‌ای که علیه «رفتار بد نماینده سراوان» موضع گرفتند
۵ روز از انتشار فیلمی از رفتار دور از شأن نماینده سراوان با کارمند اداره گمرک منتشر شده و تاکنون علاوه بر واکنش‌های منفی مردمی، ۱۵ تن از نمایندگان مجلس نیز رفتار همکار خود را نقد کرده‌اند.(ادامه)
نماینده ای که از جلسه غیرعلنی مجلس فیلم گرفت لو رفت
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نام نماینده فیلمبردار از جلسه غیرعلنی بررسی رفتار نماینده سرواران را اعلام کرد.(ادامه)
بررسی حقوقی مناقشه نماینده سراوان و یک کارمند
در برخورد نماینده مجلس و کارمند اداره، هیچ رفتار توهین‌آمیزی از سوی کارمند با نماینده مجلس صورت نگرفته ‌است؛ او تنها در برابر درخواستی که نماینده اصرار دارد اجرایی شود ایستادگی می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : بلافاصله بعد از انتشار فیلم اول، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دستور پیگیری فوری می دهد و رئیس بیمارستان امام رضای آمل برکنار می شود . اما مجلس درباره توهین نماینده عضو خود ، جلسه غیرعلنی تشکیل داد، به آن نماینده .... « مجلسی ها » از « علوم پزشکی مازندران » یاد بگیرند ....
شمال نیوز : بلافاصله بعد از انتشار فیلم اول، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دستور پیگیری فوری می دهد و رئیس بیمارستان امام رضای آمل برکنار می شود . اما مجلس درباره توهین نماینده عضو خود ، جلسه غیرعلنی تشکیل داد، به آن نماینده ....(ادامه)
افشای جزئیاتی عجیب از پشت پرده حضور نماینده مجلس در گمرک
سید محمود رضوی نوشت: آیا #نمایندگان_مجلس در جلسه غیرعلنی دیده‌اندکه #درازهی با لکسوس آبی پشت درمانده بود وبعد باپرشیا وارد گمرک شده؟(ادامه)
شمال نیوز:  عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت از علی لاریجانی رییس مجلس که 25 امضا داشت، با انصراف برخی از نمایندگان و کاهش تعداد امضاها به 21 امضا، فعلا منتفی شده است..... شکایت از رییس مجلس فعلا منتفی شد/ 4 نماینده امضا خود را پس گرفتند
شمال نیوز: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: شکایت از علی لاریجانی رییس مجلس که 25 امضا داشت، با انصراف برخی از نمایندگان و کاهش تعداد امضاها به 21 امضا، فعلا منتفی شده است.....(ادامه)
گفته‌های مدیر روابط عمومی مجلس به صورت واضح حکایت از جعل امضای شماری از نمایندگان مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رئیس مجلس است؛ جعلی که قاعدتاً باید طراحان این طرح به عنوان اشخاصی که آن را در اختیار همکارانشان برای امضا قرار داده‌اند ... جعل امضای گروهی از نمایندگان مجلس برای زدن علی لاريجانی!
گفته‌های مدیر روابط عمومی مجلس به صورت واضح حکایت از جعل امضای شماری از نمایندگان مجلس برای به جریان انداختن طرح استیضاح رئیس مجلس است؛ جعلی که قاعدتاً باید طراحان این طرح به عنوان اشخاصی که آن را در اختیار همکارانشان برای امضا قرار داده‌اند ...(ادامه)
یک نمانده مجلس مدعی شد؛ مذاکرات ایران و آمریکا در عمان
(ادامه)
دولت در راستای نوسازی کابینه ظاهرا تصمیم گرفته تا امروز ۴ وزیر پیشنهادی‌اش را به مجلس معرفی کند. پیش از این قرار بود دولت با معرفی دو وزیر پیشنهادی وزراتخانه‌های کار و اقتصاد که وزرای آنها تابستان سال‌جاری استیضاح آخرین اخبار از تغییرات کابینه / معرفی ۴ وزیر جدید از سوی روحانی
دولت در راستای نوسازی کابینه ظاهرا تصمیم گرفته تا امروز ۴ وزیر پیشنهادی‌اش را به مجلس معرفی کند. پیش از این قرار بود دولت با معرفی دو وزیر پیشنهادی وزراتخانه‌های کار و اقتصاد که وزرای آنها تابستان سال‌جاری استیضاح(ادامه)
کلیات لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس مطرح شد و نمایندگان با ۱۴۳ رای موافق ۱۲۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۷۰ نماینده حاضر با آن موافقت کردند. 


لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی تصویب شد/ پاسخ دفتر رهبری به نامه لاریجانی درباره‌ لوایح FATF(خبر)
کلیات لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس مطرح شد و نمایندگان با ۱۴۳ رای موافق ۱۲۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۷۰ نماینده حاضر با آن موافقت کردند. (ادامه)
ترامپ: اگر حمایت آمریکا نباشد، ایران ظرف دو هفته بر عربستان غلبه می‌کند
(ادامه)
شمال نیوز : خبر فساد اخلاقی ۵ نفر از اعضای شورای شهر بابل در روز‌های گذشته بازتاب گسترده‌ای داشته است. حالا تک تک اعضای شورای شهر بابل در مظان اتهام قرار دارند و در فضای مجازی نیز اخبار درست و غلط به صورت آمیخته با هم منتشر می‌شود..... بازداشتی‌های پرونده رسوایی اخلاقی شورای شهر بابل چه کسانی هستند؟
شمال نیوز : خبر فساد اخلاقی ۵ نفر از اعضای شورای شهر بابل در روز‌های گذشته بازتاب گسترده‌ای داشته است. حالا تک تک اعضای شورای شهر بابل در مظان اتهام قرار دارند و در فضای مجازی نیز اخبار درست و غلط به صورت آمیخته با هم منتشر می‌شود.....(ادامه)
دستخط مشایی برای عزل وکلایش خطاب به رئیس دادگاه+ عکس
از سوی قوه قضاییه عکس از جلسه امروز سخنگوی قوه قضاییه منتشر شد که همان نامه مشایی به قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب درخصوص عزل وکلایش است. (ادامه)
زمان حضور روحانی در مجلس اعلام شد
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: احتمالا رئیس‌جمهور پس از دیدار هیات دولت با مقام معظم رهبری در ۶ شهریورماه، برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس می‌آید.(ادامه)
واکنش روحانی به استیضاح وزیر اقتصاد
رییس جمهوری با توجه به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس شورای اسلامی، عملکرد این وزارتخانه را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد.(ادامه)
لاریجانی: پرداخت ارز دولتی به مسافران متوقف می‌شود
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه کارگروه اقتصادی قوای سه‌گانه دیگر ارز دولتی به مسافران و گردشگران پرداخت نمی‌شود.(ادامه)
رد پای عروس در ماجرای کشتار خانواده شوهر
عروس خانواده با طرح نقشه‌ای همچون سناریوی یک فیلم جنایی تصمیم به اجرای جنایت هولناکی گرفت. این زن جوان که در اندیشه انتقام خونینی از برادر شوهرش بود پس از پوشیدن کت و شلوار خود را به شکل یک مرد درآورد و با اسلحه‌ای که با خود داشت پدر شوهر و دو نفر از برادران همسرش را به گلوله بست و سپس از محل جنایت گریخت.(ادامه)
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد..... نمی‌دانم با چه مبنایی می‌گویند نوبخت باید برود
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.