.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
نشست غیرعلنی شورای امنیت درباره «پهپاد‌های ایران»
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی غیرعلنی به بررسی ادعا‌ها درباره استفاده روسیه از پهپاد‌های ساخت ایران خواهد پرداخت.(ادامه)
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارایه جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس با وزیر کشور و فرمانده فراجا اعلام کردند که در این جلسه وضعیت امنیتی کشور، نحوه کنترل آشوب ها و نیز حادثه تروریستی اخیر زاهدان مورد بررسی قرار گرفت ....(خبر)
(ادامه)
مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است/ مسئولان دولت گذشته می‌گفتند چطور می‌خواهید با این مشکلات مواجه شوید؟/ گشت ارشاد مدیران را عملی کردیم/ از شرایط زندگی مردم مطلع هستم/ دسترسی سه دهک اول به اینترنت رایگان شد....(خبر)
(ادامه)
حذف ارز ترجیحی به‌معنای حذف یارانه‌ها نیست/ یارانه باید در اختیار افراد محق قرار گیرد
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی به‌معنای حذف یارانه‌ها نیست، گفت: دولت در لایحه ۱۴۰۱ درخواست حذف ارز ترجیحی و سوق دادن یارانه به کالاهای اساسی را داد تا در بحث سلامت، نان و سایر یارانه‌ها ساماندهی شود.(ادامه)
احمد علیرضا‌بیگی نماینده تبریز جزئیاتی از جلسه غیر علنی نمایندگان و گزارش قالیباف درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین را تشریح کرد. او گفت: آقای قالیباف در این جلسه غیرعلنی عنوان کرد دیگر این سوال که در مذاکرات بمانیم یا نمانیم مطرح نیست، ما باید در مذاکرات بمانیم و آن را پیش ببریم. دیگر این سوال که در مذاکرات بمانیم یا نمانیم مطرح نیست؛ ما باید در مذاکرات بمانیم و آن را پیش ببریم / حفظ ساختار هسته‌ای ایران بر هر چیز دیگری تقدم دارد؛ این‌طور نیست که ما بگوییم سود اقتصادی ببریم ولی ساختار هسته‌ایمان را از بین ببریم / علامت سوال‌هایی که بر روی فناوری هسته‌ای ما وجود دارد باید برطرف شود / ما خودمان را ملزم می‌دانیم که تعهدات‌مان پایاپای و متعادل انجام شود(خبر)
احمد علیرضا‌بیگی نماینده تبریز جزئیاتی از جلسه غیر علنی نمایندگان و گزارش قالیباف درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین را تشریح کرد. او گفت: آقای قالیباف در این جلسه غیرعلنی عنوان کرد دیگر این سوال که در مذاکرات بمانیم یا نمانیم مطرح نیست، ما باید در مذاکرات بمانیم و آن را پیش ببریم.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برخی رفتارهای مجلسی ها برخلاف شعار اصلی آنها یعنی شفافیت از یک سو و ساده زیستی از سوی دیگر بوده و حواشی پررنگی را رقم زده است. از حقوق های نجومی نمایندگان تا دنا پلاس و افشاگری کامران
شمال نیوز : برخی رفتارهای مجلسی ها برخلاف شعار اصلی آنها یعنی شفافیت از یک سو و ساده زیستی از سوی دیگر بوده و حواشی پررنگی را رقم زده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس نباید ابایی از شفافیت داشته باشند و بهتر است به این مسئله توجه کنند که اگر مجلس در شفافیت پیش قدم باشد، ممکن است بتواند برخی از مجموعه‌ها و نهادها را هم ملزم به شفافیت کند ....(خبر)
(ادامه)
نمی‌شود پشت‌ درهای بسته یک اصل قانون اساسی را اجرایی کرد/ تمامی ذینفعان به کمیسیون دعوت شوند/ با حوصله، منضبط و حضور فعال کار را پیش ببرید/ نباید تحت فضاسازی گروه‌های خاص و فشارهای خارج از کشور قرار گرفت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد که ما در قرارداد کرسنت به خاطر به کارگیری متهمینی در این پرونده در دولت آقای روحانی محکوم به پرداخت خسارت شده‌ایم و دادگاه ما را به پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون دلار محکوم کرده است که از حساب ما برداشت خواهد شد. دولت سیزدهم وارث بدهی‌های زیادی است/ رشد اقتصادی پایین، تورم بالا، سرمایه گذاری کم، همه و همه نتیجه نظام بودجه‌ریزی گذشته است/ باید ساختار بودجه تغییر کند
شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد که ما در قرارداد کرسنت به خاطر به کارگیری متهمینی در این پرونده در دولت آقای روحانی محکوم به پرداخت خسارت شده‌ایم و دادگاه ما را به پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون دلار محکوم کرده است که از حساب ما برداشت خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد. طرح شفافیت آرای نمایندگان در راه صحن علنی/ شفافیت‌‌ها و تبصره‌های مهم این طرح چیست؟
شمال نیوز : در ۲۸ بهمن سال گذشته، درخواست بررسی مجدد طرح شفافیت در صحن علنی مطرح شد. در همین جلسه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، تصریح کرد که ضعف‌ هایی در طرح شفافیت آرا وجود دارد، اما با رأی نمایندگان و در مدار بررسی مجدد قرار گرفتن آن، مشکلات آن رفع خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان ملا عدم برگزاری دیدار مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از فرق داشتن او با احمدی‌نژاد می‌داند. یوسفیان ملا : امیدواریم رئیسی راه احمدی‌نژاد را نرود !
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان ملا عدم برگزاری دیدار مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از فرق داشتن او با احمدی‌نژاد می‌داند. (ادامه)
زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بعید است امروز لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه شود، گفت: احتمالا در ابتدای هفته آینده لیست کابینه پیشنهادی به مجلس ارائه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه غیرعلنی درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی توضیحاتی به نمایندگان داده شد. تشریح چگونگی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در جلسه غیرعلنی مجلس
شمال نیوز: نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه غیرعلنی درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی توضیحاتی به نمایندگان داده شد.(ادامه)
رای عجیب مجلس درباره طرح صیانت / نمایندگان تصمیم صبح امروز خود در جلسه غیرعلنی را در جلسه علنی پس گرفتند!
در جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان با لغو بررسی طرح صیانت طبق اصل هشتاد و پنجم طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت نکردند. این در حالی است که صبح امروز در جلسه عیرعلنی با لعو بررسی این طرح ببه شکل خاص مطابق اصل ۸۵ موافقت کرده بودند. (ادامه)
ایران امروز، جامعه ای ملتهب و فعال است و دیگر فرصت سعی و خطا در شیوه حکمرانی ندارد. رجوع به عقلانیت، بهره مندی از نتایج پژوهش های حقیقی و مراجعه مستمر به نظرات و نقدهای نخبگان، تنها مسیر پیش روی برنامه ریزان و تصمیم سازان جامعه است. این مسیر روشن است و خوش آتیه، اگر چشم بر واقعیت ها نبندیم!
ما منافق نیستیم؛ منتقدیم! (ديدگاه)
ایران امروز، جامعه ای ملتهب و فعال است و دیگر فرصت سعی و خطا در شیوه حکمرانی ندارد. رجوع به عقلانیت، بهره مندی از نتایج پژوهش های حقیقی و مراجعه مستمر به نظرات و نقدهای نخبگان، تنها مسیر پیش روی برنامه ریزان و تصمیم سازان جامعه است. این مسیر روشن است و خوش آتیه، اگر چشم بر واقعیت ها نبندیم! (ادامه)
اعلام زمان مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تاکنون 70 میهمان خارجی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم اعلام آمادگی کرده‌اند که تعداد آنها به سرعت رو به افزایش است.(ادامه)
۹۴ درصد داوطلبان شوراهای روستاها تایید صلاحیت شدند
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق گفته رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ۹۴ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و ۸۵ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تایید صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از توئیت بازان و شاغلان در مشاغل حکومتی به جای ارائه گزارش سازمان و نهاد متبوع خود عملکرد قوه قضاییه را زیر سوال برده‌اند و ما در انجام این وظیفه از کسی تشکر نخواسته و نمی‌خواهیم .... پرونده میلاد حاتمی هنوز در دادسرا است / بررسی پرونده حسن رعیت بیانگر رسیدگی قوه قضاییه به مفاسد اقتصادی است / جلسه دادگاه محمد امامی غیرعلنی نیست و برگزار می‌شود / تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم احتمالی انتخاباتی ....(خبر)
شمال نیوز : وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از توئیت بازان و شاغلان در مشاغل حکومتی به جای ارائه گزارش سازمان و نهاد متبوع خود عملکرد قوه قضاییه را زیر سوال برده‌اند و ما در انجام این وظیفه از کسی تشکر نخواسته و نمی‌خواهیم ....(ادامه)
 شمال نیوز : وقتی امتیازات ویژه و خاصی برای برخی مناصب در نظر گرفته شد اینکه هر از گاهی چنین اخباری نیز منتشر شود امری عادی و طبیعی است. درحالی‌که انتظار می‌رود نمایندگان مردم بین آنان زندگی کنند .
هیچ نماینده ای «خط ویژه» ندارد / فیلم دو دقیقه ای که همه را تکان داد
شمال نیوز : وقتی امتیازات ویژه و خاصی برای برخی مناصب در نظر گرفته شد اینکه هر از گاهی چنین اخباری نیز منتشر شود امری عادی و طبیعی است. درحالی‌که انتظار می‌رود نمایندگان مردم بین آنان زندگی کنند . (ادامه)
«از سویی هم آقای احمدی‌نژاد به‌عنوان کسی که در عرصه سیاست و تصمیم‌گیری کشور بوده حتماً خبر‌هایی شنیده و علاقه‌مند است که کشور را از حوادث در امان نگه دارد. درعین‌حال، یک فعال سیاسی است و در صدد جلب افکار عمومی است؛ بنابراین از جایگاه یک دولتمرد، تلاش می‌کند به حوادث کشور بپردازد. او همچنین با تذکر و گوشزد کردن نکات مهم یک اتفاق یا شرایط فعلی که شرایط تهدید و انتظار هست می‌خواهد به نوعی در افکار عمومی بماند و از خودش یک نام نیک به جای بگذارد.» پشت پرده هشدار احمدی‌نژاد درباره جنگ
«از سویی هم آقای احمدی‌نژاد به‌عنوان کسی که در عرصه سیاست و تصمیم‌گیری کشور بوده حتماً خبر‌هایی شنیده و علاقه‌مند است که کشور را از حوادث در امان نگه دارد. درعین‌حال، یک فعال سیاسی است و در صدد جلب افکار عمومی است؛ بنابراین از جایگاه یک دولتمرد، تلاش می‌کند به حوادث کشور بپردازد. او همچنین با تذکر و گوشزد کردن نکات مهم یک اتفاق یا شرایط فعلی که شرایط تهدید و انتظار هست می‌خواهد به نوعی در افکار عمومی بماند و از خودش یک نام نیک به جای بگذارد.»(ادامه)
نظارت بر رفتار نمایندگان نباید باعث گرفتن جرأت از آنها در طرح مسائل و مشکلات کشور و بیان آرا و نظراتشان شود چرا که نمایندگان وظیفه دارند با حفظ اصول شرع و قانون و ارزش‌های انقلاب، با شجاعت و بدون لکنت زبان کاستی‌ها و علل آن را مطرح....(خبر)
(ادامه)
انتقاد نماینده شمالی از تقسیمات دریای خزر و قرارداد با چین
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس هیچ اطلاعی از قرارداد با چین و همچنین تقسیمات دریای خزر ندارد.(ادامه)
سخنگوی داعش در پیامی صوتی از طرفداران این گروه خواست تا به غربی‌ها در عربستان سعودی و زیرساخت‌های اقتصادی این کشور حمله کنند. درخواست داعش برای حمله به عربستان
سخنگوی داعش در پیامی صوتی از طرفداران این گروه خواست تا به غربی‌ها در عربستان سعودی و زیرساخت‌های اقتصادی این کشور حمله کنند.(ادامه)

رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد. رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد / بازداشت خودسرانه ممنوع است؛ تعیین شرایط قانونی بودن «بازداشت» و «اقامت اجباری» / بازداشت هر فردی باید در اسرع وقت به اطلاع خانواده او برسد / بازرسی بدنی بدون لباس ممنوع است، مگر در صورت ضرورت قطعی(خبر)
رئیس قوه قضاییه سند امنیت قضایی را ابلاغ کرد؛ این سند در ۳۷ ماده از «حق بهره‌مندی از خدمات حقوقی» تا «منع بازداشت غیرقانونی و خودسرانه» را در برمی‌گیرد.(ادامه)
تاثیر پذیری جلسه شورای شهر ساری با انصراف یک عضو علی‌البدل
انصراف محمد جعفری برگزاری امروز جلسه شورای شهر ساری را تحت تاثیر قرار داد و این جلسه فردا با دعوت از دیگر عضو علی‌البدل شورای شهر ساری ممکن است، برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه شورای شهر ساری بیش از ۵۰ جلسه از آغاز فعالیت خویش برگزار کرده است، تصریح کرد: جلسه فردا نخستین جلسه بعد از تعلیق شدن تعدادی از اعضا برگزار می‌شود .... فردا / برگزاری جلسات شورای شهر ساری پس از دو ماه وقفه
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه شورای شهر ساری بیش از ۵۰ جلسه از آغاز فعالیت خویش برگزار کرده است، تصریح کرد: جلسه فردا نخستین جلسه بعد از تعلیق شدن تعدادی از اعضا برگزار می‌شود ....(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه عده‌ای معتقدند از زمان اصلاح بازار سرمایه، بورس تهران حدود ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان از ارزش روز خود را از دست داده و شاخص کل از محدوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد به کانال ۱۶۰۰ هزار واحد بازگشته است و.... قالیباف: شرکت‌های دولتی پولی را که از بورس بردند بازگردانند
شمال نیوز : اگرچه عده‌ای معتقدند از زمان اصلاح بازار سرمایه، بورس تهران حدود ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان از ارزش روز خود را از دست داده و شاخص کل از محدوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد به کانال ۱۶۰۰ هزار واحد بازگشته است و....(ادامه)
پیش بینی مجلس از آینده بورس
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در حالی دیروز برای بررسی مشکلات بازار سهام برگزار شد که پیش از آن برخی از نمایندگان مجلس نسبت به مصوبات اخیر شورای‌عالی بورس واکنش منفی داشتند. این نمایندگان برخی از مصوبات روز پنج‌شنبه شورای‌عالی بورس را غیرقانونی دانسته بودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.802 seconds.