.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: نمایندگی از آن دسته شغل‌هایی است که افراد زیادی برای رسیدن به آن با هم رقابت می‌کنند. رقابتی که شاید بیشتر از درآمد بر سر پرستژ و جایگاه این شغل باشد. معرفی شغل این هفته ما به مناسبت نزدیک شدن به انتخابات مجلس دهم، به «نماینده مجلس» اختصاص می‌یابد.

چطور می‌توان نماینده مجلس شد؟ / چقدر پول لازم داریم؟ /چقدر درآمد ...
شمال نیوز: نمایندگی از آن دسته شغل‌هایی است که افراد زیادی برای رسیدن به آن با هم رقابت می‌کنند. رقابتی که شاید بیشتر از درآمد بر سر پرستژ و جایگاه این شغل باشد. معرفی شغل این هفته ما به مناسبت نزدیک شدن به انتخابات مجلس دهم، به «نماینده مجلس» اختصاص می‌یابد. (ادامه)
خاطره ولایتی از عکس یادگاری با امام خمینی (ره)
رییس مرکزتحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار عکسی از خود در زمان وزارت امورخارجه خود با امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.(ادامه)
انتشار تصاویر انقلاب 57 در روزنامه گاردین
روزنامه گاردین در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقدام به انتشار تصاویری از انقلاب شکوهمند 57 که توسط مریم زندی از عکاسان شناخته شده ایرانی گرفته شده است، کرد.(ادامه)
موزه «کتاب و میراث مستند ایران» افتتاح می‌شود
موزه «کتاب و میراث مستند ایران» روز شنبه 24 بهمن با حضور دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از وزیران و چهره‌های فرهنگی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افتتاح می‌شود.(ادامه)
گفت‌وگو خواندنی با عکاس لحظه ورود امام+عکس
حجت‌الله الهیان یکی از عکاسانی که لحظه ورود امام را جاودانه کرد، گفت: هواپیما نشست و من رسیدم دم هواپیما و از امام عکس گرفتم. دو سه تایش را همان جا گرفتم و باقی را وقتی آمدند به سالن.(ادامه)
علیرضا جلولی ما و مصائب زندگی موبایلی(يادداشت)
علیرضا جلولی(ادامه)
جشنواره «انتخابات در رسانه» در ساری برگزار می‌شود
مدیر روابط‌ عمومی فرمانداری ساری از برگزاری جشنواره انتخابات در رسانه خبر داد.(ادامه)
مد جدید عروسی بچه پولدارها
برخی شرکت‌های خدمات عروسی در تهران می‌گویند در صورت تمایل مشتری، می‌توانند عروسی آنها را در استانبول یا آنتالیا برگزار کنند. (ادامه)
عکس: عکاسی خانم دیپلمات خارجی از روحانی
در حاشیه دیدار وزیر خارجه دانمارک با حسن روحانی رئیس جمهور(ادامه)
 میثم همدمی گذری بر احوال این روزهای جنگل‌های شمال(يادداشت)
میثم همدمی(ادامه)
برگزاری جشنواره طبیعت در نوشهر
شهردار نوشهر از برگزاری جشنواره طبیعت در این شهر خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای شناساندن بیشتر ظرفیت‌های طبیعی و بالقوه شهرستان نوشهر در حوزه طبیعت و اکوتوریسم در قاب تصویر انجام می‌شود.(ادامه)
تصاویر بهترین عکاس سال رویترز از سوریه
روزنامه گاردین انگلستان یانیس براکیس،‌ عکاس ارشد یونانی خبرگزاری رویترز،‌ را به عنوان بهترین عکاس خبری در سال ۲۰۱۵ انتخاب کرد.(ادامه)
پشت پرده هایی از مصاحبه جنجالی فردوسی پور و ظریف
مصاحبه وزیرامور خارجه و فردوسی پور حدود 35 تا 40 دقیقه به طول انجامیده و از این مصاحبه با تدوین یک مصاحبه 20 دقیقه ای جذاب به دست آمده. مصاحبه ای که درآن از پول های بلوکه شده فدراسیون فوتبال که در اختیار وزارت امورخارجه قرار گرفته صحبت شده ، از تاثیربرداشته شدن تحریم ها بر امکاناتی که در اختیار تیم ملی قرار می گیرد ، بازیهای دوستانه ملی و ...(ادامه)
حسن روحانی و محسن رضایی با لباس شخصی/عکس
محسن رضایی در وب سایت شخصی اش عکسی با حسن روحانی منتشر کرده است که هر دو لباس شخصی به تن کرده اند.(ادامه)
راز صدای شکستن انگشت ها کشف شد
دانشمندان به راز صدایی که از شکستن قولنج انگشتان دست بیرون می‌آید پی‌برده‌اند. آنها از سونوگرافی برای پایان دادن به سال‌ها بحث و جدل در خصوص سرچشمه این صدا استفاده کرده‌اند. (ادامه)
حمله رسالت به هاشمی و پاسخ برادر آیت‌الله
روزنامه رسالت در سرمقاله خود به قلم محمدکاظم انبارلویی، ضمن انتقاد شدید از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، هشدار داده است که وی سرنوشتی مانند آیت‌الله منتظری داشته باشد. محمد هاشمی، برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نیز به این سرمقاله پاسخ کوتاهی داده است. (ادامه)
قدیمی‌ترین عکس‌ها از حرم امام رضا(ع)
حرم مطهر امام رضا(ع) از دیرباز برای ایرانیان از جایگاه و مرتبه بالایی برخوردار بوده و این امر در اوایل ورود دوربین عکاسی به ایران باعث شد تنی چند از مهمترین عکاسان درباری برای عکاسی از حرم رضوی به مشهد بیایند.(ادامه)
وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوش آمد گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده ای بر لبان من آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. گویی که ایشان را ده سال است که میشناسم. ادامه در : دیارمیرزا

در احمدی نژاد کاریزمای عجیبی دیدم/ در مراسم افطار،به لبخندش لبخند زدم و انرژی گرفتم/ به من هیچ پیشنهاد بی شرمانه ای در سینما نشده(خبر)
وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوش آمد گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده ای بر لبان من آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. گویی که ایشان را ده سال است که میشناسم. ادامه در : دیارمیرزا (ادامه)
شمال نیوز: «صبا کمالی» گفت: من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا 5 سال به عقب پرت کردند یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.
جزئیاتی از پیشنهادهای وقیحانه به بازیگر مازني سينما(خبر)
شمال نیوز: «صبا کمالی» گفت: من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا 5 سال به عقب پرت کردند یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت. (ادامه)
افشاگری خانم بازیگر از پشت پرده سینما
میزان: صبا کمالی گفت: من وقتی وارد این عرصه شدم شرایط خیلی محترمانه تر بود اوضاع هنر نسبت به چند سال اخیر چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی خیلی بهتر بود ولی چند سالی است که شرایط به گونه ای دیگری است. (ادامه)
این اتاق محل آرامش من است. همه عکس‌هایی که از او دارم را به درودیوار اینجا زدم و لوازمش اعم از لباس دوران کودکی، لباس ورزش رزمی، پوتین و پلاک، تقویم و دفترچه شعر، رادیو، پارچه آغشته به خونش و... را در اینجا گذاشته‌ام. در این 27 سال به آن‌ها نگاه می‌کنم و آرام می‌شوم. 27 سال عاشقانه‌های یک مادر با فرزند نوجوانش +عکس
این اتاق محل آرامش من است. همه عکس‌هایی که از او دارم را به درودیوار اینجا زدم و لوازمش اعم از لباس دوران کودکی، لباس ورزش رزمی، پوتین و پلاک، تقویم و دفترچه شعر، رادیو، پارچه آغشته به خونش و... را در اینجا گذاشته‌ام. در این 27 سال به آن‌ها نگاه می‌کنم و آرام می‌شوم.(ادامه)
تصاویر/ دسته عزاداری زنان در آستانه‌ اشرفیه
در یازدهمین روز از ماه محرم زنان آستانه‌اشرفیه دسته عزاداری “زنان بنی اسد” را در این شهرستان برگزار کردند.(ادامه)
دستگیری سارقان سابقه‌دار در ساری
جانشین فرمانده انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار با 20 فقره سرقت در ساری خبر داد. (ادامه)
آماری تکان‌دهنده از قربانیان عکس سلفی!
سال 2014 سال سلفی بود و سال 2015 سال گرفتن سلفی‌های هنری است که اکنون به مرحله خطرناکی رسیده است و مردم برای گرفتن یک عکس تقریباً خودشان را به کشتن می‌دهند.(ادامه)
تصاویر : حرم امام حسین(ع) صدسال قبل
(ادامه)
پرفروش‏های HTC در بازار داخلی
اچ‏تی‏سی یکی از برندهایی است که توانسته طی چند سال اخیر با طراحی ویژه و قیمتی مناسب کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.(ادامه)
شمال نيوز: ماده واحده و بندها و تبصره های طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مجلس شورای اسلامی به صورت کلی به رای گذاشته شد که 161 نماینده به آن رای موافق دادند. همچنین 59 نماینده رای مخالف و 13 نفر رای ممتنع دادند . مجموع نمایندگان حاضر هم 250 نفر بودند. برجام از سد مجلس گذشت + تصویب جزئیات +تصاوير
شمال نيوز: ماده واحده و بندها و تبصره های طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام مجلس شورای اسلامی به صورت کلی به رای گذاشته شد که 161 نماینده به آن رای موافق دادند. همچنین 59 نماینده رای مخالف و 13 نفر رای ممتنع دادند . مجموع نمایندگان حاضر هم 250 نفر بودند.(ادامه)
(تصویر) سردار آزمون مصدوم شد
(ادامه)
عذاب وجدان از درگذشت هادی نوروزی
کاپیتان سیاه‌جامگان گفت: «کثیف‌ترین افراد فوتبال، آفتاب پرستانی هستند که وقتی کنارتان حضور دارند، نمی‌شود فهمید که دوست تان هستند یا دشمن تان.»(ادامه)
تصاویر/ پلمپ یک کارخانه سوسیس و کالباس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.