.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس‌های برتر سفر در سال۲۰۱۸/تصاویر
هر سال با نزدیک شدن به سال نوی میلادی رقابت های عکاسی به حساس ترین بخش خود یعنی انتخاب برنده می رسند. این رقابت های معتبر یکی پس از دیگری برندگان و منتخبی از عکس های ارسالی به بخش داوری را منتشر می کنند.(ادامه)
پس از انتشارخبررسوایی اخلاقی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل و ارتباط آنها با یک زن شاغل در آتلیه عکاسی ،انتشاریک شایعه دروغ دراین خصوص ،داورآسیایی کاراته را دست به دامان پلیس فتا کرد.

انتشار شایعه دروغ برای تخریب یک چهره ورزشی / داورآسیایی کاراته دست به دامان پلیس فتا شد
پس از انتشارخبررسوایی اخلاقی تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل و ارتباط آنها با یک زن شاغل در آتلیه عکاسی ،انتشاریک شایعه دروغ دراین خصوص ،داورآسیایی کاراته را دست به دامان پلیس فتا کرد. (ادامه)
کلاهبرداری از مردم با استفاده از اپلیکیشن «صیغه‌یاب»
معاون اجتماعی پلیس فتا آخرین روشهای کلاهبرداری در فضای مجازی را تشریح کرد و گفت: یکسری اپلیکیشن تحت عنوان صیغه‌یاب، ماهواره جیبی و … تبلیغ می‌شود که از کاربران کلاهبرداری می کنند.(ادامه)
شمال نیوز : خبر فساد اخلاقی ۵ نفر از اعضای شورای شهر بابل در روز‌های گذشته بازتاب گسترده‌ای داشته است. حالا تک تک اعضای شورای شهر بابل در مظان اتهام قرار دارند و در فضای مجازی نیز اخبار درست و غلط به صورت آمیخته با هم منتشر می‌شود..... بازداشتی‌های پرونده رسوایی اخلاقی شورای شهر بابل چه کسانی هستند؟
شمال نیوز : خبر فساد اخلاقی ۵ نفر از اعضای شورای شهر بابل در روز‌های گذشته بازتاب گسترده‌ای داشته است. حالا تک تک اعضای شورای شهر بابل در مظان اتهام قرار دارند و در فضای مجازی نیز اخبار درست و غلط به صورت آمیخته با هم منتشر می‌شود.....(ادامه)
تصاویر امام که در تاریخ جاودانه شدند
عکس‌هایی به یادماندنی از دوره‌های مختلف رهبری انقلاب از سوی امام خمینی (ره) به یادگار مانده است؛ عکس‌هایی که هر کدام قصه و روایت خاص خود را دارد.(ادامه)
تصاویری دیده نشده از محل زندگی کیم جونگ اون در پایتخت کره شمالی
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی است که جوان ترین رئیس کشور در جهان می باشد. او بعد از درگذشت پدرش کیم جونگ ایل رهبری کره شمالی را به عهده گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه آنچه امروز در کشور ما به نام مناطق حفاظت شده مشهور شده است، بیشتر به پرورشگاه هایی مبدل شده اند که در آنجا، ابتدا یک گونه جانوری تکثیر می شوند تا لحظه ای که برای متعادل کردن مصنوعی آن محیط، مجوزهای شکار صادر شود.... شکار را ممنوع کنید ؛ از شکارچیان محلی تا توریست های پولدار!
شمال نیوز : متاسفانه آنچه امروز در کشور ما به نام مناطق حفاظت شده مشهور شده است، بیشتر به پرورشگاه هایی مبدل شده اند که در آنجا، ابتدا یک گونه جانوری تکثیر می شوند تا لحظه ای که برای متعادل کردن مصنوعی آن محیط، مجوزهای شکار صادر شود....(ادامه)

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد.
در دادگاه "متهمان حملات داعش در تهران" چه گذشت؟/ کیفرخواست هشت متهم قرائت شد/ خانواده شهدا: تقاضای اشد مجازات داریم (خبر)
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد. (ادامه)
تصاویر دیده نشده از پشت صحنه سریال «پایتخت»
نادر فوقانی، عکاس سینما و تلویزیون که سریال تلویزیونی «پایتخت» را عکاسی کرده است، اینستاگرامش را با تصاویر جالبی از پشت صحنهاین مجموعه به روز کرد که دیدنش خالی از لطف نیست.(ادامه)
رونمایی از عکس‌پوستر با موضوع هنر انقلاب در حوزه هنری مازندران + تصاویر
به مناسبت هفته هنر انقلاب، اثر هنری یکی از هنرمندان عکاس مازندران در قالب «عکس‌پوستر» رونمایی شد.(ادامه)
صحنه ای عجیب در یک جنگل +عکس
در یکی از جنگل های کانادا پدیده ای عجیب توسط یک عکاس ماجراجو کشف شده که به یک معمای حل ناشدنی تبدیل گشته است.(ادامه)
شمال نیوز : محمد توکلی فرزند احمد توکلی عضو تشخیص مصلحت نظام و رییس دیده‌بان شفافیت و عدالت پس از تحمل سال‌ها بیماری، در شیراز در گذشت..... احمد توکلی به سوگ فرزند هنرمند خویش نشست
شمال نیوز : محمد توکلی فرزند احمد توکلی عضو تشخیص مصلحت نظام و رییس دیده‌بان شفافیت و عدالت پس از تحمل سال‌ها بیماری، در شیراز در گذشت.....(ادامه)
تصاویر/انقلاب اسلامی ایران به روایت تصویر
میشل ستبن عکاس معروف فرانسوی در بخش مهمی از حوادث و روند پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشت.او بیشتر اتفاقات آن دوران را عکاسی کرد.میشل ستبن خود را وامدار اتفاق ها و کمک های مردم ایران می داند.این مجموعه عکس ها در قالب یک کتاب با عنوان روزهای انقلاب توسط انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به چاپ رسیده است که تا کنون کمتر مشاهده شده است. (ادامه)
برکناری فرماندار گلپایگان در کمتر از ۲۴ ساعت پس از آنکه یک خبرنگار را تهدید به کتک زدن کرد... فرماندار‌‌‌‌ها زود برکنار می‌شوند!(يادداشت)
برکناری فرماندار گلپایگان در کمتر از ۲۴ ساعت پس از آنکه یک خبرنگار را تهدید به کتک زدن کرد...(ادامه)
عکس/ عکاسی شهید حسن باقری از دشت هویزه
(ادامه)
اولین زن خبرنگار و عکاس در جنگ +عکس
مارگارت بورک وایت اولین زن خبرنگار و عکاسی که توانست درجنگ جهانی دوم درمناطق جنگی عکاسی کند سال 1942میلادی(ادامه)
عکس/ عکاسی فوری در دهه ۳۰
عکاسی فوری در سبزوار که کنار خیابان بساط کرده؛ 1335 ه.ش(ادامه)
تصاویر دیده نشده: ایران مدرن در مجله نشنال جئوگرافیک در سال ۱۳۰۰
۹۶ سال پیش مجله نشنال جئوگرافیک در گزارشی با عنوان ایران مدرن و پایتخت آن عکس‌هایی از زندگی روزمره آن زمان ایران را منتشر کرد.(ادامه)
شهید «یاسر زندی» در شناختنامه سرداران و امیران مازندران
شمال نیوز: کتاب سردار شهید «یاسر زندی» شامل اطلاعات مختصری از زندگینامه، شرح مبارزات انقلابی، حضور در دفاع مقدس، دیدگاه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی این شهید والامقام است که در اواخر سال ۹۵ وارد بازار نشر شد. (ادامه)
عکس: آخرین ژست ناصرالدین‌شاه در حیاط کاخ گلستان
تصویری از ناصرالدین‌شاه در حیاط کاخ گلستان؛ این عکس در سالگرد پنجاهمین سال سلطنت وی عکاسی شده است. کمی بعد از گرفته شدن این عکس، شاه به ضرب گلوله میرزا رضای کرمانی به قتل رسید.(ادامه)
تصاویر/ کربلا در هشتاد سال پیش
"اریک ماتسون" شرق شناس امریکایی در سفر به عراق مجموعه با ارزشی از اماکن مقدس کربلا و نجف عکاسی کرده که اکنون و با گذشت 80 سال از قدمت آن همچنان جالب توجه است. (ادامه)
قدیمی‌ترین عکس از تهران را ببینید
این عکس را عکاس و مستشار ایتالیایی ، لوئیجی پشه یکصد و پنجاه سال پیش عکاسی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : الان فرانسه خیلی تلاش می کند که روستاهای گردشگری را راه بیندازد. چون شهر قابلیت بیشتری ندارد. حتی خود فرانسوی ها به روستا گردی و بوم گردی علاقه مند شده اند. جذب 80 میلیون توریست توسط فرانسه 60 میلیون نفری/ ایران به فکر جذب توریست های ثروتمند منطقه باشد
شمال نیوز : الان فرانسه خیلی تلاش می کند که روستاهای گردشگری را راه بیندازد. چون شهر قابلیت بیشتری ندارد. حتی خود فرانسوی ها به روستا گردی و بوم گردی علاقه مند شده اند.(ادامه)
دختر عکاس مجلس سوژه رسانه‌ها شد +عکس
انتشار تصویری یکی از عکاسان مجلس در رسانه های اجتماعی بازخوردهای مختلفی به همراه داشت. (ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: استاد ناساری که در طول بیش از 5 دهه فعالیت خبری خود، همواره منعکس‌کننده مشکلات و معضلات اجتماعی بوده، با حضور در محافل و میادین مختلف ورزشی، اخبار ورزشی مازندران را در مطبوعات کشور منتشر می‌کرد..... امروز ؛ نکوداشت « استاد عباس ناساری » برگزار می شود
شمال نیوز : وی ادامه داد: استاد ناساری که در طول بیش از 5 دهه فعالیت خبری خود، همواره منعکس‌کننده مشکلات و معضلات اجتماعی بوده، با حضور در محافل و میادین مختلف ورزشی، اخبار ورزشی مازندران را در مطبوعات کشور منتشر می‌کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : در نوشهر پیرمردی پشت سر اتوبوس می‌دوید، شهید رجایی دستور داد ماشین بایستد و او را سوار کند، پیرمرد وقتی وارد اتوبوس شد شهید رجایی او را بوسید و با حوصله به حرف‌هایش گوش کرد، آن پیرمرد اصلاً باورش نمی‌شد به این راحتی بتواند با رئیس جمهورش صحبت کند..... پیرمرد مازندرانی اصلاً باورش نمی‌شد به این راحتی بتواند با رئیس جمهور صحبت کند
شمال نیوز : در نوشهر پیرمردی پشت سر اتوبوس می‌دوید، شهید رجایی دستور داد ماشین بایستد و او را سوار کند، پیرمرد وقتی وارد اتوبوس شد شهید رجایی او را بوسید و با حوصله به حرف‌هایش گوش کرد، آن پیرمرد اصلاً باورش نمی‌شد به این راحتی بتواند با رئیس جمهورش صحبت کند.....(ادامه)
انحراف تریلر در محور سوادکوه
یک دستگاه تریلر در خروجی تونل قدیم شیر‌گاه به زیراب در روبروی رستوران آبشار از جاده منحرف شد.(ادامه)
تصاویری از ماسوله، 50 سال قبل
عکس هایی دیدنی از روستای تاریخی و زیبای ماسوله گیلان که توسط عکاسی به نام علی قهاری در سال 1347 گرفته شده اند.(ادامه)
بهشهر در آستانه جشن ریشه کنی بی سوادی
مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: در بخش سوادآموزی در گروه سنی 10 تا 49 سال 98.5 درصد از بی سوادان شهرستان بهشهر باسواد شدند و فقط 1.5 درصد باقی مانده تا جشن ریشه کنی بی سوادی در شهرستان بهشهر برگزار شود.(ادامه)
گربه عکاس +عکس
گربه خانواده پایرو از فرزندان آن خانواده عکاسی می‌کند. این عکس در وِیکفیلد ماساچوستس و در سال 1909 میلادی انداخته شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.