.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران، محدودیت‌های جدیدی از امروز در استان اجرا می‌شود.

جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی در مازندران
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران، محدودیت‌های جدیدی از امروز در استان اجرا می‌شود. (ادامه)
قدیمی‌ترین عکس از تهران
این عکس را عکاس و مستشار ایتالیایی، لوئیجی پشه، یکصد و پنجاه سال پیش عکاسی کرده است.(ادامه)
فعالیت گروه یک و ۲ شغلی از شنبه در تهران مجاز شد
اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.(ادامه)
کار جالب همسر علی پروین برای عروس و دادماد‌ها+عکس
اسطوره قرمز‌ها همیشه حرف‌های جالبی درباره خانواده‌اش می‌زند.(ادامه)
شمال نیوز : اگر در میان همین مدیران و رجال شهری جستجو کنیم قطعاً افراد و خانواده های زیادی را می بینیم که ادعایی ندارند، اما در مقاطع گوناگون، منشا خدمات ماندگاری برای شهر بودند و .... انتخابات شوراها ؛ "رای به اصالت و ریشه داری" یا فرصت طلبی ؟
شمال نیوز : اگر در میان همین مدیران و رجال شهری جستجو کنیم قطعاً افراد و خانواده های زیادی را می بینیم که ادعایی ندارند، اما در مقاطع گوناگون، منشا خدمات ماندگاری برای شهر بودند و ....(ادامه)
آغاز محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان
از امروز دوشنبه، محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان بحرانی کرونا در کشور آغاز می‌شود.(ادامه)
فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت. فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟
فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت. (ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی چهارشنبه ۱۹ شهریور
جدول زمانی آموزش تلویزیونی دروس دانش‌آموزان از طریق شبکه آموزش در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ اعلام شد.(ادامه)
برگزیدگان اولین جشنواره فرهنگی هنری روجا ویژه بانوان معرفی شدند
سمیه قاسمی طوسی از تعیین برگزیدگان نخستین دوره جشنواره روجا، ویژه بانوان استان مازندران خبر داد. ‎(ادامه)
نخستین عکس «یهویی» در تاریخ ایران!
عکاسی در دوره ناصرالدین‌شاه وارد ایران شد و خیلی زود، با تشویق شاه قاجار، طرفدارانی در میان اشراف پیدا کرد. درست از همین دوره است که تصاویر متعددی از مکان‌های تاریخی، مراسم‌ ملی و مذهبی و حتی بافت‌های شهری تهیه می‌شود.(ادامه)
دختر پهلوی، عروس آل سعود می‌شود؟ +عکس
یکی از فعالان اپوزیسیون در فضای مجازی، از پیوند میان خاندان پهلوی با خاندان آل سعود خبر داد!(ادامه)
تنفس سخت صنعت گردشگری مازندران زیر سایه کرونا
(ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)

قاضی بابایی از متهم اکبر اتباعی طبری خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام به وی از او خواست ابتدا دفاعیات خود را در باب زمینهای کلاک ارائه دهد. متهم طبری گفت: علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام.


طبری: ۲۰ سال به قوه قضائیه خدمت صادقانه کردم / علی رغم یک سال تلاش، نتوانستند کوچکترین بهانه‌ای برای اتهام زنی مرتبط با شغل من ارائه کنند / این پرونده سازی‌ها و افترا‌ها مربوط به ۱۰، ۱۵ سال گذشته است؛ اکثر آن‌ها مختومه شده / هیچ کدام از اتهامات را قبول ندارم؛ موارد اتهامی اغلب متهمان، ارتباطی به من ندارد(خبر)
قاضی بابایی از متهم اکبر اتباعی طبری خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام به وی از او خواست ابتدا دفاعیات خود را در باب زمینهای کلاک ارائه دهد. متهم طبری گفت: علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام. (ادامه)
روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست رژیم صدام است.


تصاویری کمیاب از حماسه آزادسازی خرمشهر(خبر)
روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست رژیم صدام است. (ادامه)
شمال نیوز : زنگ آغاز مجلس دهم برای آخرین بار آن هم با ریاست مسعود پزشکیان به صدا درآمد، جلسه ای که حال و هوای دیگری داشت؛ نمایندگان اغلب با لباس‌های محلی خود حاضر شده بودند. .... دفتر مجلس دهم بسته شد / آخرین جمله لاریجانی چه بود ؟ / از نطق کوبنده آقای رئیس تا عکس یادگاری آخر
شمال نیوز : زنگ آغاز مجلس دهم برای آخرین بار آن هم با ریاست مسعود پزشکیان به صدا درآمد، جلسه ای که حال و هوای دیگری داشت؛ نمایندگان اغلب با لباس‌های محلی خود حاضر شده بودند. ....(ادامه)
درآمد میلیاردی از کودک کار اینستاگرامی!
(ادامه)
تصویری از یک قلاده پلنگ ایرانی در خلخال
یک دوستدار محیط زیست خلخالی در حین گشت و گذار در طبیعت بخش خورش‌رستم خلخال موفق به تصویربرداری و عکاسی از یک قلاده پلنگ شد.(ادامه)
پل ورسک، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پل راه‌آهن کشور!
از قدیم گفته‌اند که لذت مسیر خیلی بیشتر از مقصد است، به همین دلیل هم یکی از اصلی‌ترین معیار‌هایی که بسیاری از افراد برای تعیین مقصد سفر و گردشگری خود در نظر می‌گیرند مسیر زیبا و راحت آن است. در کشور ما زیبایی‌های مناطق مختلف آن‌قدر زیاد است که می‌توان به کلی مقصد را فراموش کرد و از مسیر لذت برد!(ادامه)
نکاتی که بانوان برای حضور در ورزشگاه باید بدانند
۱۸ مهر چند هزار بانوی ایرانی به ورزشگاه خواهند رفت تا یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. هستند بانوانی که برای نخستین‌بار به ورزشگاه آزادی می‌روند و به همین دلیل لازم است برای داشتن یک روز خوب و لذت تماشای فوتبال، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود و خروج و شرایط حاکم بر استادیوم داشته باشید.(ادامه)
توصیه‌هایی برای حفظ امنیت زائران در سفر اربعین حسینی
ورود غیرمجاز به خاک عراق، مجازات سنگین و حبس طولانی مدت (دو تا ده سال) را دربردارد، بنابراین لازم است گذرنامه‌ای که درهنگام ورود به عراق مُهر شده، در طول سفر همراه زائر باشد.(ادامه)
۱۸ مهر چند هزار بانوی ایرانی به ورزشگاه خواهند رفت تا یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. هستند بانوانی که برای نخستین‌بار به ورزشگاه آزادی می‌روند و به همین دلیل لازم است برای داشتن یک روز خوب و لذت تماشای فوتبال، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود و خروج و شرایط حاکم بر استادیوم داشته باشید. نکاتی که بانوان برای حضور در ورزشگاه باید بدانند
۱۸ مهر چند هزار بانوی ایرانی به ورزشگاه خواهند رفت تا یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. هستند بانوانی که برای نخستین‌بار به ورزشگاه آزادی می‌روند و به همین دلیل لازم است برای داشتن یک روز خوب و لذت تماشای فوتبال، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود و خروج و شرایط حاکم بر استادیوم داشته باشید.(ادامه)
دفاتر پلیس + ۱۰ موظف به پذیرش عکس های پرسنلی استاندارد هستند
دفاتر پلیس + ۱۰ موظف به پذیرش عکس های پرسنلی استاندارد از سوی مراجعه کنندگان هستند.(ادامه)
میرمسعود حسینیان گفت: با توجه به حساسیت دولت عراق ورود به خاک این کشور بدون ویزا یا بدون ثبت مهر ورود به‌عنوان ورود غیرقانونی تلقی می‌شود و حداقل سه سال زندانی در پی دارد؛ پس معطلی چندساعته پشت مرز بهتر از چند سال زندانی و یا چندین ماه معطلی است. ۳ سال زندان در انتظار ورود افراد بدون مدارک به عراق/ پرهیز از گرفتن هدیه از افراد ناشناس
میرمسعود حسینیان گفت: با توجه به حساسیت دولت عراق ورود به خاک این کشور بدون ویزا یا بدون ثبت مهر ورود به‌عنوان ورود غیرقانونی تلقی می‌شود و حداقل سه سال زندانی در پی دارد؛ پس معطلی چندساعته پشت مرز بهتر از چند سال زندانی و یا چندین ماه معطلی است.(ادامه)
تصاویر دلخراش و منتشر نشده از جنایت حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران
دوازدهم تيرماه ۱۳۶۷ هواپيمای مسافربری ايرباس ايران كه از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب‏های خليج فارس و در نزديكی جزيره هنگام مورد هجوم يگان‏‌های دريايی متجاوز آمريكايی مستقر در آب‏های خليج فارس قرار گرفت و سقوط كرد./ عکس از فارس (ادامه)
شمال نیوز :  از جنگل‌های شیرگاه گرفته تا جنگل‌های الیمستان که هر دو پاک تراشی شده‌ تا ویلاهای میلیاردی که روی تپه‌ها روییده، کامیون‌هایی که در جاده‌های جنگلی مشغول جا به جا کردن چوب قاچاق هستند و... اینها تنها نمونه‌هایی کوچک از بلایی است که بر سر خطه سبز شمال
 آورده‌ایم..... ویلا بکاریم یا افرا؟ / حالا دیگر جنگلی نمی بینید!
شمال نیوز : از جنگل‌های شیرگاه گرفته تا جنگل‌های الیمستان که هر دو پاک تراشی شده‌ تا ویلاهای میلیاردی که روی تپه‌ها روییده، کامیون‌هایی که در جاده‌های جنگلی مشغول جا به جا کردن چوب قاچاق هستند و... اینها تنها نمونه‌هایی کوچک از بلایی است که بر سر خطه سبز شمال آورده‌ایم.....(ادامه)
شمال نیوز: در حالی تیم فوتبال نساجی مازندران با دو گل موفق بقه پیروزی شد دو اتفاق جالب اولین پیروزی مجید جلالی با نساجی و اولین شکست  قطبی با فولاد رقم خورد .....

نساجی مازندران ۲ - فولاد خوزستان صفر/ شکست سنگین فولادی‌ها برابر شاگردان جلالی / نساجی و فولاد در تحریم عکاسان
شمال نیوز: در حالی تیم فوتبال نساجی مازندران با دو گل موفق بقه پیروزی شد دو اتفاق جالب اولین پیروزی مجید جلالی با نساجی و اولین شکست قطبی با فولاد رقم خورد ..... (ادامه)
شمال نیوز:  در گزارش فصل پاییز کافه‌بازار بیشترین تمایل کاربران هر استان به برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی مشخص شده است...... مازنی ها دنبال « دانستنی ها » ، گیلانی ها « عکاسی » و گلستانی ها بدنبال« آب و هوا » هستند
شمال نیوز: در گزارش فصل پاییز کافه‌بازار بیشترین تمایل کاربران هر استان به برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی مشخص شده است......(ادامه)
ملی‌پوش سابق پرسپولیس را با دستبند بردند +عکس
خبرنگار و عکاسی که ظهر دیروز به استودیوی یک تلویزیون اینترنتی رفته بودند تا از صحنه ورود کارشناسان این تلویزیون به استودیو گزارش بگیرند، ناگهان با صحنه‌های عجیبی روبه‌رو شدند.(ادامه)
اعزام تیم ملی فوتبال ایران با کت و شلوارهای جدید
بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران با کت و شلوارهای جدید به امارات اعزام می‌شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.