.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. ۶ وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. (ادامه)
اعلام زمان توزیع کارت کنکور سراسری ۹۹
کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه ۹۹ برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند از ۲۸ مرداد با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.(ادامه)
برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در روز سوم با ۱۸ بیمار کرونایی
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: امروز آخرین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد است، ۱۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در سراسر کشور امتحان می‌د هند که از این تعداد ۶ نفر در تهران هستند. (ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش.... دکتر محمدی : «مهارت‌آموزی» یک ضرورت ملی و استانی است
شمال نیوز : وی گفت : مهارت‌آموزی یک ضرورت ملی است وبرابر برنامه پنچ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، آموزش و پرورش موظف شد نیمی از دانش‌آموزان را در پایان دوره آموزش....(ادامه)
امشب آخرین فرصت دریافت کارت کنکور ارشد۹۹
آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ کشور در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه، جمعه ۱۷ مرداد ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : ولی‌پور یادآور شد: داوطلبانی که اقدام به ثبت‌نام در سامانه مرکز سنجش و پذیرش کرده‌اند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام خود پس از ۴۸ ساعت به این واحد مراجعه کنند .... ثبت‌ نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته‌ کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر
شمال نیوز : ولی‌پور یادآور شد: داوطلبانی که اقدام به ثبت‌نام در سامانه مرکز سنجش و پذیرش کرده‌اند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام خود پس از ۴۸ ساعت به این واحد مراجعه کنند ....(ادامه)
چه کسانی مشمول تسهیلات کرونایی شدند؟
طبق آخرین اعلام، مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا روز گذشته ۵مرداد به پایان رسید. اما احتمال تمدید مهلت ثبت نام در جلسه امروزهیأت دولت وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران همواره یکی از استان‌هایی بوده است که با تولید بالای محصولات کشاورزی، نقشی اساسی در تامین امنیت غذایی کشور ایفا کرده و.... خاک مازندران شور می‌شود؟ / تنش‌های ناشی از شوری خاک مازندران
شمال نیوز : مازندران همواره یکی از استان‌هایی بوده است که با تولید بالای محصولات کشاورزی، نقشی اساسی در تامین امنیت غذایی کشور ایفا کرده و....(ادامه)
شمال نیوز : رییس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هم در این نشست گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کمک به دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده 1400-1399 شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند .... تخفیف 50 درصدی شهریه ورودی های99 در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
شمال نیوز : رییس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران هم در این نشست گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای کمک به دانشجویان برای ترم تحصیلی آینده 1400-1399 شهریه مقاطع کاردانی و کارشناسی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند ....(ادامه)
تمایل دانشگاه آزاد مازندران برای خرید کارخانه چوب و کاغذ / برگزاری غیرحضوری ترم تابستانه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از تمایل این دانشگاه برای خرید کارخانه چوب و کاغذ مازندران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بحث واگذاری این کارخانه مطرح است این اراده در دانشگاه آزاد اسلامی استان برای خرید وجود دارد.(ادامه)


عضو هیأت رئیسه مجلس، نسبت به وجود تعارض منافع در حوزه آموزش عالی و سهامداری برخی مدیران وزارت علوم در دانشگاه‌های غیردولتی هشدار داد و گفت: بهتر است این افراد پیش از ورود مجلس به این حوزه آبرومندانه استعفا دهند. برخی مدیران وزارت علوم سهامدار دانشگاه غیردولتی هستند
عضو هیأت رئیسه مجلس، نسبت به وجود تعارض منافع در حوزه آموزش عالی و سهامداری برخی مدیران وزارت علوم در دانشگاه‌های غیردولتی هشدار داد و گفت: بهتر است این افراد پیش از ورود مجلس به این حوزه آبرومندانه استعفا دهند.(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
کشف نوع جدیدی از ویروس آنفلوآنزای خوکی با قابلیت همه‌گیری
داشنمندان چینی نوعی جدیدی از آنفلوآنزای خوکی را در این کشور کشف کردند که قابلیت همه‌گیری دارد.(ادامه)
با آغاز مجلس دوازدهم و مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس حضور نمایندگان مازندرانی در ۹ کمیسیون محل بحث و بررسی است، به طوری که از بین ۱۲ نماینده تنها دو تن، علی کریمی فیروزجایی در مجلس هشتم و کمال علیپور خنکداری در مجلس نهم سابقه حضور در مجلس را دارند، ۱۲ نماینده مازندران به کدام کمیسیون‌های مجلس رفتند؟
با آغاز مجلس دوازدهم و مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس حضور نمایندگان مازندرانی در ۹ کمیسیون محل بحث و بررسی است، به طوری که از بین ۱۲ نماینده تنها دو تن، علی کریمی فیروزجایی در مجلس هشتم و کمال علیپور خنکداری در مجلس نهم سابقه حضور در مجلس را دارند،(ادامه)
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند. سهم مازندران از حادثه هفتم تیر
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند.(ادامه)
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد. تا شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ويروس کرونا در حال تغيير است و هيچ سازمان و ارگاني در ايران و جهان هنوز نمي‌تواند پايان آن را پيش‌بيني کند. نمی‌توان زمان پایان کرونا را پیش‌بینی کرد / باید خودمان را برای مقابله بلندمدت با این ویروس آماده کنیم / همه فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است / آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور است / تعطیلی پنجشنبه ها برای مدارس حذف می‌شود/ ممکن است در آینده به زندانی‌ها مجددا مرخصی بدهیم(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ويروس کرونا در حال تغيير است و هيچ سازمان و ارگاني در ايران و جهان هنوز نمي‌تواند پايان آن را پيش‌بيني کند.(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز :  کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای.... رکود 15 ساله طرحی با 10 هزار شغل مستقیم در سوادکوه !
شمال نیوز : کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای....(ادامه)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور
به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی اقتصاد دریا محور(يادداشت)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی(ادامه)
شمال نیوز : تحصیلات بیشتر نمایندگان مجلس یازدهم در حوزه علوم انسانی است. براساس آمار، 11 درصد منتخبان مجلس یازدهم در حوزه علوم تجربی، 13 درصد در حوزه علوم پایه و 76 درصد در حوزه علوم انسانی تحصیل کرده‌اند..... پیشینه شغلی و تحصیلی منتخبان مجلس یازدهم
شمال نیوز : تحصیلات بیشتر نمایندگان مجلس یازدهم در حوزه علوم انسانی است. براساس آمار، 11 درصد منتخبان مجلس یازدهم در حوزه علوم تجربی، 13 درصد در حوزه علوم پایه و 76 درصد در حوزه علوم انسانی تحصیل کرده‌اند.....(ادامه)

مجلس یازدهم از فردا (چهارشنبه، هفتم خرداد)‌ کارش را آغاز می‌کند و قرار است منتخبان در دومین جلسه، هیات‌رئیسه دائم را برای یک سال آتی انتخاب کنند. ترکیبی 12 نفره متشکل از رییس،‌ دو نائب او، شش دبیر و سه ناظر که ظاهراً برای هرکدامشان هم مدعیان قابل توجهی حاضر به «قبول مسئولیت» هستند. اسامی ۸ کاندیدای نایب‌رئیسی مجلس یازدهم
مجلس یازدهم از فردا (چهارشنبه، هفتم خرداد)‌ کارش را آغاز می‌کند و قرار است منتخبان در دومین جلسه، هیات‌رئیسه دائم را برای یک سال آتی انتخاب کنند. ترکیبی 12 نفره متشکل از رییس،‌ دو نائب او، شش دبیر و سه ناظر که ظاهراً برای هرکدامشان هم مدعیان قابل توجهی حاضر به «قبول مسئولیت» هستند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ‌از  حدود ۱۰ هزا رو ۱۰۰ تذکر کتبی نمایندگان ۲۲۰۰ مورد آن مربوط به رئیس‌جمهور بوده که بیشترین تذکرات را داشته و کمترین تذکرات نیز مربوط به علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری است که شامل ۲۱  تذکر از نمایندگان می‌شود.
۱۰ هزار تذکر نمایندگان مجلس دهم به اعضای دولت / ۳۰۸۵ سؤال نمایندگان از وزرا + جزئیات
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ‌از حدود ۱۰ هزا رو ۱۰۰ تذکر کتبی نمایندگان ۲۲۰۰ مورد آن مربوط به رئیس‌جمهور بوده که بیشترین تذکرات را داشته و کمترین تذکرات نیز مربوط به علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری است که شامل ۲۱ تذکر از نمایندگان می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند..... چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر در سال ۹۹ / راه‌اندازی مدرسه عالی بورس
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند.....(ادامه)
آیا وقت آن نرسیده است با توجه به کاهش شدید قیمت نفت در بازار جهانی به بهینه سازی مصرف آب در کشاورزی و افزایش راندمان تولید کشاورزی در کشور بپردازیم؟ حمایت از تولید و کشاورزی راه برون رفت از وابستگی نفت(ديدگاه)
آیا وقت آن نرسیده است با توجه به کاهش شدید قیمت نفت در بازار جهانی به بهینه سازی مصرف آب در کشاورزی و افزایش راندمان تولید کشاورزی در کشور بپردازیم؟(ادامه)
شمال نیوز:  وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود. آیت الله امینی به ملکوت اعلی پیوست/جزئیات مراسم خاکسپاری+زندگینامه
شمال نیوز: وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی ۲ اردیبهشت ۹۹
(ادامه)
شمال نیوز: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به آغاز فصل نشا برنج در استان‌های شمالی به شالیکاران توصیه‌هایی برای مقابله با کرونا کرد. همه آنچه نشاکاران شمالی باید بدانند
شمال نیوز: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به آغاز فصل نشا برنج در استان‌های شمالی به شالیکاران توصیه‌هایی برای مقابله با کرونا کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.