.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رودخانه چالوس خشک شد
هادی کیادلیری عضو هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه علوم تحقیقات از خشک شدن رودخانه چالوس خبر داد و گفت: سدهای انحرافی انتقال آب که به منظور تأمین آب مورد نیاز کشاورزی در شرق مازندران ایجاد شده‌اند، باعث مرگ یکی از خروشان‌ترین رودخانه‌های کشور شده‌اند.این استاد دانشگاه گفت: در شمال کشور به اندازه کافی جنگل‌ها تخریب شده‌اند، و از بین بردن منابع آبی آن دیگر شوخی بردار نیست.(ادامه)
شمال نیوز : معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از ثبت‌نام بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ با شرط‌ معدل در این واحد دانشگاهی خبر داد. ثبت‌ نام بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر
شمال نیوز : معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از ثبت‌نام بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ با شرط‌ معدل در این واحد دانشگاهی خبر داد.(ادامه)
 شمال نیوز : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تاکید بر دقت در انتخاب وزرای دولت سیزدهم، خواستار معرفی وزرای کشور و امور خارجه از میان چهره‌های اقتصادی انتخاب شوند تا کشور رونق گیرد. 
عزت‌الله اکبری: وزرای کشور و امور خارجه دولت سیزدهم از میان چهره‌های اقتصادی انتخاب شوند
شمال نیوز : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تاکید بر دقت در انتخاب وزرای دولت سیزدهم، خواستار معرفی وزرای کشور و امور خارجه از میان چهره‌های اقتصادی انتخاب شوند تا کشور رونق گیرد. (ادامه)
جهانگیری: سران هر سه قوه از یک جریان سیاسی خواهند بود؛ نهاد‌های حاضر نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند و از همان جریان هستند / این می‌تواند به حل مسائل کشور کمک کند، اما آنچه مهمتر است، همراهی و همدلی مردم است ....(خبر)
(ادامه)
پرفسور نعمت‌زاده: رهبر معظم انقلاب با تزریق واکسن کرونا داخلی ما می‌توانیم را تبدیل به اقدام عملی کردند
دانشمند هسته‌ای مازندرانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تزریق واکسن کرونا مبانی نظری ما می‌توانیم را تبدیل به اقدام عملی کردند.(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
جزئیات برگزاری کنکور اعلام شد/ آغاز توزیع کارت آزمون از ۴ تیر
کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از روز ۶ تیر ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: به دنبال تعطیلات عید فطر، محورهای مواصلاتی استان مازندران به جاده‌های شلوغ کرونایی مبدل شده و نگرانی بسیاری از مسئولان درباره افزایش شیوع بیماری در روستاها قوت گرفته است. روستاهای مازندران محل تازه‌ نگرانی کرونایی شده است
شمال نیوز: به دنبال تعطیلات عید فطر، محورهای مواصلاتی استان مازندران به جاده‌های شلوغ کرونایی مبدل شده و نگرانی بسیاری از مسئولان درباره افزایش شیوع بیماری در روستاها قوت گرفته است.(ادامه)
مبتلایان جدید کرونایی در مازندران بازهم ۳ رقمی شد
با شناسایی ۱۱۸ بیمار کرونایی جدید، شمار بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران به ۶۰۱ نفر رسید.(ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
اعلام شرایط برگزاری مراسم شب‌های قدر در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شرایط برگزاری مراسم شب‌های قدر را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران به برکت داشتن خاک و آب مناسب یکی از باکیفیت‌ترین گندم‌ها را تولید می‌کند اما درخصوص آرد توزیعی در نانوایی‌های استان، همواره نگرانی‌هایی وجود دارد و بارها گفته شده ریشه بیماری‌های خطرناک گوارشی را باید در نان جُست‌. از نگرانی مازنی ها در مورد آرد تا پاسخ مدیران غله استان / اگر خبازان شکایتی دارند به غله اعلام کنند
شمال نیوز : استان مازندران به برکت داشتن خاک و آب مناسب یکی از باکیفیت‌ترین گندم‌ها را تولید می‌کند اما درخصوص آرد توزیعی در نانوایی‌های استان، همواره نگرانی‌هایی وجود دارد و بارها گفته شده ریشه بیماری‌های خطرناک گوارشی را باید در نان جُست‌.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادوار مختلف هر یک در تعقیب این خواسته به حقّ مردم مظلوم ورکی بوده اند ولی گویی ورکی های در اولویت بودجه ریزی آخر مسئولان استانی یا شهرستانی هم نبوده و نیستند .... ساکنان روستای ورکی ساری در آرزوی نعمت گاز طبیعی!
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادوار مختلف هر یک در تعقیب این خواسته به حقّ مردم مظلوم ورکی بوده اند ولی گویی ورکی های در اولویت بودجه ریزی آخر مسئولان استانی یا شهرستانی هم نبوده و نیستند ....(ادامه)
آیت الله لائینی: نیازمند شاهراه ارتباطی ملی برای استقلال در فضای مجازی هستیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: نیازمند شاهراه ارتباطی ملی برای رسیدن به استقلال در فضای مجازی هستیم.(ادامه)
استاندار : مناطق آلوده در شهرهای مازندران شناسایی شد
استاندار مازندران از شناسایی کانون های مواد مخدر و مناطق آلوده در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: مواد مخدر موجب آسیب های اجتماعی مختلف شده است.(ادامه)
وزارت کشور باید وضعیت شورا و شهرداری ساری را روشن کند
رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران درباره تعیین تکلیف وضعیت شورا و شهرداری ساری گفت: نامه‌ای به وزارت کشور مبنی بر اینکه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف شهردار و شورا اقدام کند؛ ارسال شد و باید این وزارت‌خانه تکلیف را روشن کند(ادامه)
نخستین برج فناوری مازندران رونمایی شد
پارک علم و فناوری مازندران صبح امروز شنبه از نخستین برج فناوری استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رونمایی کرد.(ادامه)
وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور در هفته پیش رو با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود.


وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور این هفته در مجلس حاضر می‌شوند
وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور در هفته پیش رو با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود. (ادامه)
شمال نیوز : ولی‌پور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با بیش از یک هزار و ۶۰۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی وزارتین دارای نمایه ISC دارد .... جذب بیشترین دانشجو در رشته‌های غیرپزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر
شمال نیوز : ولی‌پور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با بیش از یک هزار و ۶۰۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی وزارتین دارای نمایه ISC دارد ....(ادامه)
برچسب‌ تردد خودرویی در مازندران چگونه توزیع می‌شود؟
(ادامه)
دکتر مصطفی اسلامی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران برای دومین بار در فهرست یک صدم درصد پژوهشگران پراستناد برتر جهان قرار گرفت. استاد دانشگاه مازندران پژوهشگر برتر جهان شد
دکتر مصطفی اسلامی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران برای دومین بار در فهرست یک صدم درصد پژوهشگران پراستناد برتر جهان قرار گرفت.(ادامه)
تولید نانو غذا در مازندران
محققان مازندرانی برای نخستین بار در جهان با تولید نانو غذا نسخه بیماران نارسایی معده را پیچیدند.(ادامه)
شمال نیوز : در شرایط شیوع بیماری کرونا که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، پزشکان دواطلبی نیز وجود دارند که برای پیگیری و درمان بیماری پوستی کودکان مر‌زنشین خراسان‌جنوبی عازم روستاهایی در 35 کیلومتری مرز افغانستان می‌شوند .... روایتی متفاوت از خدمت پزشک بدون مرز مازندرانی در روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی + تصاویر
شمال نیوز : در شرایط شیوع بیماری کرونا که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، پزشکان دواطلبی نیز وجود دارند که برای پیگیری و درمان بیماری پوستی کودکان مر‌زنشین خراسان‌جنوبی عازم روستاهایی در 35 کیلومتری مرز افغانستان می‌شوند ....(ادامه)
سخنگوی داعش در پیامی صوتی از طرفداران این گروه خواست تا به غربی‌ها در عربستان سعودی و زیرساخت‌های اقتصادی این کشور حمله کنند. درخواست داعش برای حمله به عربستان
سخنگوی داعش در پیامی صوتی از طرفداران این گروه خواست تا به غربی‌ها در عربستان سعودی و زیرساخت‌های اقتصادی این کشور حمله کنند.(ادامه)
سخنگوی دولت هدف از اعمال جرایم کرونایی را حفظ جان شهروندان عنوان کرد و گفت: اعمال جریمه یک ابزار و هشدار خود کنترلی است و هدف ما ستاندن جریمه ....(خبر)
(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
کتابِ «نیم‌قرن تلاش در مسیر نجات سرزمین» با معرفی شخصیت و آثار پروفسور عطاالله قبادیان(گزارش)
(ادامه)
۷ عضو کابینه دولت این هفته به مجلس می‌روند
مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری میزبان ۷ چهره دولتی خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.