.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است .... بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است ....(ادامه)
شمال نیوز : اولین جشنواره علمی شهید چمران توسط معاونت پژوهش وفناوری سازمان بسیج اساتید کشور در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود. اولین جشنواره علمی شهید چمران برگزار می‌شود
شمال نیوز : اولین جشنواره علمی شهید چمران توسط معاونت پژوهش وفناوری سازمان بسیج اساتید کشور در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.(ادامه)
عقب ماندگی مازندران در تصفیه فاضلاب
ساری- عقب ماندگی مازندران در اجرای طرح تصفیه بهداشتی فاضلاب از یک سو و ورود آلاینده ها به منابع آبی و رودخانه سبب شده تا فاجعه زیستی در استان رقم خورد.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده: دشمن را در فاصله بیش از هزار کیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم/ ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم/ با عملیات عین الاسد فروپاشی امریکا جلو افتاد ....(خبر)
(ادامه)
معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکرده‌اند، گفت: آموزش در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است. 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکردند
معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکرده‌اند، گفت: آموزش در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است.(ادامه)
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند. بررسی دو شیفته طرح بانکداری اسلامی در مجلس
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند.(ادامه)
رنگ‌آمیزی مرکبات نوبرانه ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود. ممنوعیت رنگ کردن مرکبات نوبرانه
رنگ‌آمیزی مرکبات نوبرانه ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.(ادامه)
علل آسیب‌پذیری مازندران در وقوع سیل
(ادامه)
شمال نیوز: معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد. آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته‌ کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر
شمال نیوز: معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در ۱۲۰ رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد. (ادامه)
چهارمحال و بختیاری و بسیاری از استان‌های کشور اکنون درگیر تبعات سیلاب چند روز گذشته هستند، سیلابی که علاوه بر خسارات مالی فراوان، جان تعداد کثیری از هموطنان را گرفت و تعدادی نیز در اثر وقوع سیلاب مفقود و مصدوم شدند، چهارمحال و بختیاری نیز از تبعات این سیلاب مهیب که ناشی از بارش‌های سامانه مونسونی بود، بی‌نصیب نماند و شاهد خسارات مالی فراوان و فوت یک شهروند بودیم. تابستان داغ و سیلاب‌های ویرانگر
چهارمحال و بختیاری و بسیاری از استان‌های کشور اکنون درگیر تبعات سیلاب چند روز گذشته هستند، سیلابی که علاوه بر خسارات مالی فراوان، جان تعداد کثیری از هموطنان را گرفت و تعدادی نیز در اثر وقوع سیلاب مفقود و مصدوم شدند، چهارمحال و بختیاری نیز از تبعات این سیلاب مهیب که ناشی از بارش‌های سامانه مونسونی بود، بی‌نصیب نماند و شاهد خسارات مالی فراوان و فوت یک شهروند بودیم.(ادامه)
جلسه تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دستیار ویژه استاندار مازندران، آیین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد
جلسه تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دستیار ویژه استاندار مازندران،(ادامه)
2900 نفر از ایثارگران شاغل خواستار تبدیل وضعیت شدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه 2 هزار و 900 نفر از افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان از این اداره کل نامه تبدیل وضعیت دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون تبدیل وضعیت 2 هزار و 89 نفر از متقاضیان انجام شده است. (ادامه)
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از ثمردهی روند حرکت جدید دستگاه دیپلماسی کشور و ارتقای کم‌سابقه سطح مراودات تجاری کشور با همسایگان، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست به الزامات و اقتضائات این رویکرد پایبند باشند.+ ماموریت مهم رئیسی به مخبر(خبر)
(ادامه)
وزیر علوم: کنکور حذف شدنی نیست
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تا زمانی که امکان تحصیل در رشته مورد نظر هر داوطلب که شرایط پذیرش را دارد مقدور نباشد، کنکور باقی می‌ماند و حذف شدنی نیست.(ادامه)
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد.
نوبخت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی کشور شد
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد. (ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز: قربانعلی نعمت‌زاده با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد. نعمت‌زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران شد
شمال نیوز: قربانعلی نعمت‌زاده با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس پارک علم و فناوری مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : این استاد دانشگاه با عنوان اینکه در کشورهای اروپایی شاهد احداث طرح های پتروشیمی هستیم، گفت: مازندران شباهت زیادی به اروپا دارد و باید صنایع مادر و پتروشیمی نیز در آن مورد توجه قرار گیرد. پتروشیمی مازندران را به سمت صنعتی شدن حرکت می دهد
شمال نیوز : این استاد دانشگاه با عنوان اینکه در کشورهای اروپایی شاهد احداث طرح های پتروشیمی هستیم، گفت: مازندران شباهت زیادی به اروپا دارد و باید صنایع مادر و پتروشیمی نیز در آن مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران با تنوع فراوان نباتات و درختان، ذخیره گاه بیش از ۸۰۰ نوع از انواع گیاهان دارویی است، علیرغم ظرفیت های بیشمار این حوزه در عرصه های مختلف صنعت، تجارت، تولید، اشتغال و کارآفرینی اما تاکنون آنطور که شایسته است از این توان بالقوه استفاده نشد. کشت گیاهان دارویی در مازندران؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز: مازندران با تنوع فراوان نباتات و درختان، ذخیره گاه بیش از ۸۰۰ نوع از انواع گیاهان دارویی است، علیرغم ظرفیت های بیشمار این حوزه در عرصه های مختلف صنعت، تجارت، تولید، اشتغال و کارآفرینی اما تاکنون آنطور که شایسته است از این توان بالقوه استفاده نشد.(ادامه)
سرپرست جدید محیط زیست مازندران معارفه شد
عطاالله کاویان به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران امروز معارفه شد.(ادامه)
شمال نیوز: اساتید دانشگاهی مازندران در دیدار با استاندار مازندران بر توجه به مزایای احداث پتروشیم در استان تاکید کردند و خواستار احداث پتروشیمی براساس استانداردهای زیست محیطی مانند اروپا در استان شدند. پتروشیمی امیرآباد با استانداردهای زیست محیطی قابل اجراست/ ما نباید از این استان تنها برای ماهیگیری و شنا استفاده کنیم / باید از ظرفیت‌های صنعتی و حمل و نقل استفاده کرد
شمال نیوز: اساتید دانشگاهی مازندران در دیدار با استاندار مازندران بر توجه به مزایای احداث پتروشیم در استان تاکید کردند و خواستار احداث پتروشیمی براساس استانداردهای زیست محیطی مانند اروپا در استان شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با صدور حکمی مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست مازندران را منصوب کرد. مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست مازندران را منصوب شد
شمال نیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با صدور حکمی مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
چرخه سوخت هسته ای ۱۰۰ درصد ایرانی شده است/ تهیه سند پرتودهی
رئیس سامان انرژی اتمی از فناوری هسته ای به عنوان نماد پیشرفت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: چرخه سوخت مورد نیاز از صفر تا ۱۰۰ ایرانی شده است.(ادامه)
آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به فعال شدن نوروزگاه‌ها در استان گفت: مازندران آمادگی کاملی برای میزبانی از مسافران نوروزی دارد. (ادامه)
جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس‌جمهور به استان مازندران برگزار شد
جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس‌جمهور به استان مازندران به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.(ادامه)
ساخت سد فینسک هنوز در بین منتقدانش دارای نقاط مبهم و تاریکی است؛ ابهاماتی که به خاطر سکوت مراجع رسمی در اقناع سازی افکار عمومی مازندران هر روز پررنگ‌تر می‌شود تا جایی که منتقدان اکنون از وجود شائبه‌هایی در صدور مجوز زیست‌محیطی این پروژه....(خبر)
(ادامه)
مبلغ یارانه ۱۴۰۱ اعلام شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: مبلغ یارانه‌ها همانند امسال، ثابت باقی خواهد ماند زیرا منابعی برای افزایش نقدی میزان یارانه‌ها نداریم چون مبلغ مورد نظر دولت برای این موضوع به یارانه‌های خرید گندم و حوزه‌های تجاری و کالاها دیگری اختصاص یافت.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. روح الله سلگی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر کشور، «روح‌الله سلگی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب شد. (ادامه)
سرپرست فرمانداری شهرستان آمل معرفی شد
سیدعباس حسینی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آمل منصوب و امروز شنبه طی آیینی معرفی شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.