.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/یک پرسپولیسی در ۹۹/۹/۹ داماد شد
مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس داماد شد. مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد، تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوست. میناوند در روز تولدش داماد شد. (ادامه)
در ابتدای محدودیت‌ها به مدیران استان عدم شرکت و برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ابلاغ شده است در همین راستا مواردی مبنی بر حضور برخی مدیران گزارش شده است که تذکرات ... حضور در مراسم ترحیم منجر به برکناری شهردار شد
در ابتدای محدودیت‌ها به مدیران استان عدم شرکت و برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ابلاغ شده است در همین راستا مواردی مبنی بر حضور برخی مدیران گزارش شده است که تذکرات ...(ادامه)
حریرچی: ۶۹ شهرستان کشور از وضعیت قرمز شیوع کرونا خارج شده‌اند
حریرچی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و اجرای طرح‌های مردم محور ۶۹ شهرستان کشور از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت نارنجی و زرد تبدیل شده‌اند.(ادامه)
کار به یادماندنی‌تر یک زوج در شرایط کرونایی به جای عروسی گرفتن! +عکس
‏اینم یه کار خیلی تمیز از یه زوج فهمیده تو شرایط کرونایی به جایی عروسی گرفتن! یه بسته همراه با ۶ تا شیرینی و کارت عروسی برای اقوام. اینکار خیلی به یادماندنی‌تر و عاقلانه است.(ادامه)
کارت عروسی عجیب زوج اندیمشکی‌ همه را شوکه کرد +عکس
کارت عروسی زوج اندیمشکی‌ که به جای دعوت به مراسم جشن، میهمانان را به ماندن در خانه دعوت کرده‌اند.(ادامه)
دو مراسم عروسی در بیرم متوقف و دامادها بازداشت شدند
با حضور مقام قضایی، نماینده مرکز بهداشت و توسط نیروی انتظامی، دو مراسم عروسی در بخش بیرم از توابع لارستان متوقف و دامادها بازداشت شدند.(ادامه)
۶۰ درصد بیماران کرونایی تنکابن در دورهمی ها مبتلا شدند
فرماندار ویژه تنکابن گفت: ۶۰ درصد بیماران کرونا شهرستان در دورهمی ها، عروسی ها و مجالس ترحیم به این بیماری مبتلا شدند.(ادامه)
بازداشت داماد متخلف در گلستان
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بازداشت داماد متخلف در گمیشان خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز : با پذیرش سه رقمی بیماران کرونایی زنگ خطر شیوع موج سوم کرونا در آمل نواخته شد و این درحالی است که همچنان این بیماری ساده انگاری می شود .... آمل، رتبه نخست آمار تعداد مبتلایان کرونایی درمازندران
شمال نیوز : با پذیرش سه رقمی بیماران کرونایی زنگ خطر شیوع موج سوم کرونا در آمل نواخته شد و این درحالی است که همچنان این بیماری ساده انگاری می شود ....(ادامه)
عدم رعایت قرنطینه موجب ایجاد موج‌های مختلف کرونا شده است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: توصیه می‌شود حتی‌الامکان در این دورهمی‌های خانوادگی شرکت نکنند و اگر در مواردی مجبور به حضور در این دورهمی‌ها شدند در فضای بسته نباشد و تهویه مناسب داشته باشند.(ادامه)
عکس / مراسم عروسی مهدوی‌کیا با حضور پرسپولیسی‌ها
مهدی مهدوی کیا در دهه ۷۰ ازدواج کرد. مراسم ازدواج او با حضور پرسپولیسی‌ها همراه بود. چهره هایی، چون کلهر، گل محمدی، پیروانی، محمدخانی، پیروانی و... در این مراسم حضور داشتند. این هم تصویری از شب عروسی مهدوی کیا که فردای آن تصاویرش در رسانه‌ها منتشر شد. (ادامه)
عکس/ برانکو در مراسم عروسی علی دایی
نزدیک به 15 سال از زمان ازدواج علی دایی می گذرد. مراسم عروسی او در یکی از تالارهای بزرگ فرمانیه و با حضور اکثر چهره های مطرح فوتبال برگزار شد. یکی از میهمان های ویژه مراسم هم برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی بود که در این تصویر دیده می شود. رضا چلنگر مترجم برانکو هم در آن زمان خیلی جوانتر بود.(ادامه)
 

داماد 24 ساله گلستانی از شهرستان آق‌قلا پس از برگزاری مراسم عروسی به ویروس کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد. کرونا عروسی را عزا کرد؛ فوت داماد ۲۴ ساله گلستانی یک هفته بعد از عروسی
داماد 24 ساله گلستانی از شهرستان آق‌قلا پس از برگزاری مراسم عروسی به ویروس کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد.(ادامه)
آغاز زندگی مشترک پرستار بابلی در بیمارستان + تصاویر
پرستار بخش مغز و اعصاب به دلیل بیماری کرونا مراسم عروسی خود را با برپایی جشنی کوچک در بیمارستان روحانی بابل برگزار کرد.(ادامه)
شمال نیوز:شبانه‌روز گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۶۸ مورد ابتلای جدید کرونا داشتیم و همچنین تعداد ۸۴۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند... شناسایی 168 بیمار جدید کرونایی در مازندران
شمال نیوز:شبانه‌روز گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۶۸ مورد ابتلای جدید کرونا داشتیم و همچنین تعداد ۸۴۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند...(ادامه)
حریرچی: شفاف می‌گویم حداقل یک سال دیگر با کرونا خواهیم بود
معاون کل وزارت بهداشت، گفت: حداقل تا یک سال دیگر با کرونا خواهیم بود.(ادامه)
محدودیت‌های جدید کرونایی برای ۲۵ استان
رییس جمهور اعلام کرد: محدودیت‌های جدید در ۲۵ استان و ۴۶ شهرستان اعمال می‌شود.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های کرونایی در روستا‌های مازندران
ستاد ملی مقابله با کرونا برنامه‌های محدودیت‌های کرونایی را در روستا‌های مازندران اعلام کرد.(ادامه)
محکومیت تازه داماد به توزیع ۱۰۰ بسته ماسک
شمال نیوز: فرماندار شهرستان هشترود آذربایجان شرقی گفت: ورود به هشترود، کشتار دام و طیور، تردد در سطح شهرستان بدون ماسک و تجمع افراد در هشترود ممنوع بوده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. (ادامه)
۳۰ میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستانی بابل سرمایه گذاری شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی برای تجهیزات بیمارستانی طی دو سال اخیر خبر داد.(ادامه)
دیگه باید بجای کارت عروسی ماسک عروسی داد +عکس
دیگه باید بجای کارت عروسی ماسک عروسی داد(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا زمانی که کرونا وجود دارد باید رفتار ما مردم تغییر کند و شستشوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از.... حریرچی: امید زیادی به واکسن کرونا نیست / برای استان مازندران به شدت نگران هستیم، زیرا هم میزان ابتلا و هم میزان مرگ و میر در آن بالاست
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا زمانی که کرونا وجود دارد باید رفتار ما مردم تغییر کند و شستشوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از....(ادامه)
حریرچی: بعد از کنکور، نگران مسافرت‌ها هستیم
معاون کل وزارت بهداشت، در ارتباط با تازه ترین وضعیت بیماری کرونا در کشور، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
زدن واکسن آنفلوآنزا برای کودکان در ایام کرونایی ضرورت دارد؟
فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان درباره چگونگی ابتلای کودکان به کرونا و ضرورت واکسن آنفلوآنزا برای این گروه در شرایط فعلی توضیح داد.(ادامه)
کوچ جشن‌های عروسی به شهرک‌های خصوصی مازندران
طبق دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای برگزاری پیوند ازدواج محدودیت وجود ندارد ، اما مراسمی همچون عروسی و عزاداری به دلیل تسریع در انتقال ویروس حداقل در استان مازندران کاملا لغو شد. (ادامه)
شرایط قرمزکرونادر مازندران از40روز گذشت/ 1500 بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند
هم اکنون حدود یک‌هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.(ادامه)
عکس/ کارت عروسی جالب و خاص در روز‌های کرونایی
یکی از تصاویری که به تازگی در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، تصویری از کارت عروسی یک عروس و داماد اهل مشهد است که ترجیح دادند در روز‌های کرونایی بدون برگزای مراسم عروسی و دعوت اقوام زیر یک سقف بروند.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه دستورالعمل‌های مجازاتی کرونا هفته آینده بررسی و تصویب می‌شود گفت: افرادی که دچار تخلف می‌شوند و از دستورالعمل‌ها سرپیچی می‌کنند و مقررات را زیر پا می‌گذارند و مراعات نمی‌کنند حتما باید مجازات شوند. حداقل ۶ ماه با کرونا مواجه هستیم/ افرادی که از دستورالعمل‌ها بهداشتی سرپیچی می‌کنند باید مجازات شوند/ ادامه محدودیت های شدید امکان پذیر نیست / باید در مبارزه با کرونا یک مسیر اعتدالی در نظر بگیریم (خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه دستورالعمل‌های مجازاتی کرونا هفته آینده بررسی و تصویب می‌شود گفت: افرادی که دچار تخلف می‌شوند و از دستورالعمل‌ها سرپیچی می‌کنند و مقررات را زیر پا می‌گذارند و مراعات نمی‌کنند حتما باید مجازات شوند.(ادامه)
کنترل کرونا با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی محقق می شود
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران و گلستان گفت: کنترل شیوع بیماری کرونا با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی محقق خواهد شد.(ادامه)
عزاداری محرم در ایام کرونا با شکل‌های جدید(يادداشت)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.