.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
چه کسی به عروس اینستاگرام گارانتی حاشیه امن داده است؟!
نکته‌ای که از سال گذشته تا کنون مغفول مانده، عدم برخورد دستگاه امنیتی و قضایی کشور با وی به دلیل ایجاد موج و حاشیه سازی با هدف جذب مخاطب برای سرکرده یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در کشور ترکیه است.(ادامه)
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است. نامه متفاوت یک شهید مدافع حرم به همسرش
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است.(ادامه)
زیاد پیش می‌آمد که حال و حوصله آشپزی کردن را نداشته باشم. اما اینکه احساس کنی به نیت نذری غذا می‌پزی و برای ائمه. آن‌وقت است که همه عشق و علاقه‌ات می‌شود آشپزی روزانه. اصلا دلت می‌خواهد چند وعده غذایی هم اضافه می‌شد تا پای آن قابلمه کوچکت همه هنرمندی‌ات را بگذاری و مدام عطر غذای نذری را استشمام کنی. آشپزی به سبک شهید مدافع حرم!
زیاد پیش می‌آمد که حال و حوصله آشپزی کردن را نداشته باشم. اما اینکه احساس کنی به نیت نذری غذا می‌پزی و برای ائمه. آن‌وقت است که همه عشق و علاقه‌ات می‌شود آشپزی روزانه. اصلا دلت می‌خواهد چند وعده غذایی هم اضافه می‌شد تا پای آن قابلمه کوچکت همه هنرمندی‌ات را بگذاری و مدام عطر غذای نذری را استشمام کنی.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
پس انداز کردن سنتی است که همه ما از پدرانمان آن را می‌آموزیم و در زندگی خود به کار می‌گیریم. روش‌های موثر و آسان برای پس انداز پول
پس انداز کردن سنتی است که همه ما از پدرانمان آن را می‌آموزیم و در زندگی خود به کار می‌گیریم.(ادامه)
ماجرای تعرض جنسی مسعود رجوی به زنان منافقین
چند روزی می‌شود تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضای سابق گروهک تروریست منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.(ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)
شاگرد طلافروشی، طراح سرقت از طلافروشان کیفی
شاگرد یک طلافروشی که با همدستی اعضای باندی اقدام به سرقت از طلافروشان کیفی می‌کرد، راز سرقت‌ها را فاش کرد.(ادامه)
«هنر سوزن‌دوزی ترکمن» ثبت جهانی شد
هنر سوزن‌دوزی ترکمن به‌عنوان بیستمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان در نشست کمیته بین‌الدولی پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت شد.(ادامه)
تصاویری از مراسم عروسی پسر احمدی‌نژاد و دختر مشایی+عکس‌ها
مراسم ازدواج عروسی پسر احمدی‌نژاد و دختر مشایی سال ۹۲ برگزار شد، نماز جماعت مغرب و عشا هم به امامت احمدی نژاد اقامه شد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند . دولت باید جلوی دلالان برنج را بگیرد / رکود در بازار خستگی را در تن کشاورزان باقی گذاشت
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند .(ادامه)
کریم‌زاده:شورای عالی انقلاب فرهنگی قانونی تصویب کند و به مادران دارای فرزند بالا، مدرک افتخاری بدهد. همسرم ۸ سال است برای فرزندآوری مجاهدت می‌کند ولی یک لوح تقدیر هم به او ندادند! (+عکس)
کریم‌زاده:شورای عالی انقلاب فرهنگی قانونی تصویب کند و به مادران دارای فرزند بالا، مدرک افتخاری بدهد. (ادامه)
استفاده از پهپاد در مزارع کشاورزی
«هادی شریفیان» کارآفرین در حوزه دانش‌بنیان می‌گوید: روز اولی که شروع به کار کردیم، پهپادهای کشاورزی چندان شناخته شده نبود، برای برگزاری دوره‌های ترویجی بعضی روزها آنقدر در زمین‌های کشاورزی راه می‌رفتیم که کف پایمان تاول می‌زد، اما تحمل این سختی‌ها با این امید که بخشی از سختی‌های کشاورزی را از دوش کشاورزان برداریم، آسان می‌شد. (ادامه)
نامه عجیب زنان یک روستا علیه شوهران‌ و دامادهایشان
نامه عجیب زنان یک روستا علیه شوهران‌شان به یک مقام دولتی | ما از همسران،‌ فرزندان و دامادهایمان شکایت داریم!(ادامه)
شمال نیوز : در خانه بودیم که دختر موردعلاقه‌اش به خانه آمد و جلوی من، او را در آغوش گرفت. وقتی آن دختر رفت چاقو آوردم و گفتم اگر بخواهی مرا بکشی چطور می‌کشی؟ گفت با چاقو به شکمت می‌زنم. بعد او پرسید تو چطور می‌کشی؟ که جواب دادم با چاقو به گردنت می‌زنم و همین‌طور چاقو به گردنش خورد و روی زمین افتاد. زن همسرکش جسد شوهرش را پخت!
شمال نیوز : در خانه بودیم که دختر موردعلاقه‌اش به خانه آمد و جلوی من، او را در آغوش گرفت. وقتی آن دختر رفت چاقو آوردم و گفتم اگر بخواهی مرا بکشی چطور می‌کشی؟ گفت با چاقو به شکمت می‌زنم. بعد او پرسید تو چطور می‌کشی؟ که جواب دادم با چاقو به گردنت می‌زنم و همین‌طور چاقو به گردنش خورد و روی زمین افتاد.(ادامه)
مازندران وارد پیک هفتم کرونا شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ورود استان به پیک هفتم کرونا خبر داد.(ادامه)
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال کشورمان با یک ایرانی مقیم انگلیس نامزد شد. مهدی طارمی داماد شد
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال کشورمان با یک ایرانی مقیم انگلیس نامزد شد.(ادامه)
شمال نیوز : گنج‌افروز؛ روستایی واقع در شهرستان بابل، مهد کشتی لوچو میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های لوچو است، دست‌اندرکاران این رقابت سنتی تلاش دارند تا رقابت‌های لوچو را جهانی کنند. آمادگی "گنج‌افروز" برای سیزدهمین رقابت‌های لوچو ایران / لوچو در گنج افروز جهانی می شود
شمال نیوز : گنج‌افروز؛ روستایی واقع در شهرستان بابل، مهد کشتی لوچو میزبان سیزدهمین دوره رقابت‌های لوچو است، دست‌اندرکاران این رقابت سنتی تلاش دارند تا رقابت‌های لوچو را جهانی کنند.(ادامه)
عکس / عروسی در میدان جنگ
در شهر کیف اوکراین، جشن عروسی دو سرباز داوطلب اوکراینی در بحبوحه هجوم روسیه به اوکراین برگزار شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند گفتند: مثل مردم غرب نیستیم که وقتی بمب را بر سر کاروان عروسی در افغانستان بیندازند آن را مقابله با تروریسم بدانیم بلکه با جنگ در همه جای دنیا مخالفیم. 
طرفدار توقف جنگ در اوکراین هستیم/ اما علاج هر بحرانی در این است که ریشه‌های آن شناخته شود؛ ریشه بحران اوکراین، آمریکاست/ آمریکا یک رژیم مافیایی و بحران‌ساز است/ ماجرای افغانستان و اوکراین نشان داد اروپا و آمریکا قابل اعتماد نیستند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه آمریکا اوکراین را به این نقطه کشاند گفتند: مثل مردم غرب نیستیم که وقتی بمب را بر سر کاروان عروسی در افغانستان بیندازند آن را مقابله با تروریسم بدانیم بلکه با جنگ در همه جای دنیا مخالفیم. (ادامه)
علیرضا خمسه، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی از جشن عروسی خود در ۲۸سال پیش را منتشر کرد. انتشار عکس خصوصی عروسی بازیگر معروف +عکس
علیرضا خمسه، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی از جشن عروسی خود در ۲۸سال پیش را منتشر کرد.(ادامه)
روایت قتل غزل از زبان پدرش
با توجه به اهمیت موضوع قتل غزل حیدرنوا (مقتول) مصاحبه و شنیدن صحبت‌های خانواده وی نیز ضرورت داشت که پدر مقتول جزییات جدیدی از این حادثه را بازگو کرد. (ادامه)
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند. خانواده قاتل از ماجرای قتل «غزل» می‌گویند
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند.(ادامه)
شمال نیوز : من این دیدار‌ها را به‌عنوان واقعیت‌های جامعه نمی‌بینم و بیشتر توهم می‌بینم. اصلا مگر آقای روحانی میان مردم چه جایگاهی دارد؟ عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است روحانی امتحان خودش را پس داده/ به مردم پشت کرد/ عمده نارضایتی مردم به خاطر روحانی است/ این دیدارها توهم و برای مطرح کردن خودشان است
شمال نیوز : من این دیدار‌ها را به‌عنوان واقعیت‌های جامعه نمی‌بینم و بیشتر توهم می‌بینم. اصلا مگر آقای روحانی میان مردم چه جایگاهی دارد؟ عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است(ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش سریع مبتلایان به کرونا در استان خبر داد. کرونا به سرعت در حال بازگشت به مازندران است
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش سریع مبتلایان به کرونا در استان خبر داد.(ادامه)
این دختر غمگین ترین عروس دنیاست!+عکس
یک مرد مبتلا به سرطان برای دخترش عروسی گرفت که بسیار غم انگیز بود.(ادامه)
تصاویر مراسم ازدواج مهاجم پرسپولیسی با دختر سرمربی مشهور
مهدی شریفی مهاجم تیم شهرخودرو به جرگه متاهلان پیوست. (ادامه)
۱۳:۴۹
دوران انبارنشینی‌اش به سرآمده. عجب بخت و اقبالی. این روزگار، آن را هم بالانشین کرد. به لطف جناب تورم، بالاخره فرغون‌خان هم به نوایی رسید و بادی در غبغبه انداخت. آمده، شده، چشم و چراغ قیمت فرغون‌ به قیمت پراید رسید !
۱۳:۴۹ دوران انبارنشینی‌اش به سرآمده. عجب بخت و اقبالی. این روزگار، آن را هم بالانشین کرد. به لطف جناب تورم، بالاخره فرغون‌خان هم به نوایی رسید و بادی در غبغبه انداخت. آمده، شده، چشم و چراغ (ادامه)
عکس/ زیباترین عروسی ایران که برگزار شد
. عروس و داماد جوانی که در کنار تخت مادر در بیمارستان ازدواج خود را جشن گرفتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.