.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قتل،پایان جشن عروسی در آمل
جشن عروسی در روستای ولیسده آمل با قتل پایان یافت.(ادامه)
نظر معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره پیک ششم کرونا در استان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اگرچه این روزها شاهد افزایش تدریجی بیماری ازنظر بستری و مراجعه سرپایی هستیم اما قاعده این است که این آمار طی چندین روز به‌صورت دقیق رصد شود تا اطمینان حاصل کنیم که استان وارد پیک ششم شده ولی درحال حاضر با اطمینان نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد.(ادامه)
روند افزایشی شیوع کرونا در مازندران که از ۱۰ روز پیش شروع شده بود طی 48 ساعت گذشته سرعت بیشتری گرفته است به گونه‌ای که نه تنها رنگ آبی را به طور کلی از جغرافیای استان پاک کرده ، بلکه پنج شهرستان را در وضعیت نارنجی یا پرخطر قرار داده است.

پنج شهرستان مازندران در وضعیت پرخطر کرونایی قرار گرفتند
روند افزایشی شیوع کرونا در مازندران که از ۱۰ روز پیش شروع شده بود طی 48 ساعت گذشته سرعت بیشتری گرفته است به گونه‌ای که نه تنها رنگ آبی را به طور کلی از جغرافیای استان پاک کرده ، بلکه پنج شهرستان را در وضعیت نارنجی یا پرخطر قرار داده است. (ادامه)
بازیگر معروف سریال پایتخت درگذشت+ علت فوت
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیات دولت گفتند: زمان شتابان می‌گذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. 

اعتماد مردم با عمل به وعده‌ها ترمیم شود/ انقلابی بودن حتما باید همراه با عقلانیت باشد/ حل مشکلات اقتصادی را به رفع تحریم موکول نکنید / لشکر عظمیی از جوانان علاقه‌مند به مسائل فرهنگی مشغول کارند؛ دولت به اینها کمک کند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با هیات دولت گفتند: زمان شتابان می‌گذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. (ادامه)
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» در کابینه رئیسی دور هم جمع شدندومحفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد!
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. (ادامه)
اولین زن ایرانی در اسارت عراقی ها کیست؟
خدیجه میرشکار اولین زن ایرانی در اسارت عراقی‌ها است که روایت خود را از اسیر شدن به دست عراقی‌ها و مرگ باورنکردنی شوهر می‌گوید. (ادامه)
وضعیت بحرانی کرونا در سراسر کشور/ ۳۵۹ شهر در وضعیت قرمز قرار گرفتند
رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کشور در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. (ادامه)
مراسم استقبال از مدال‌آوران المپیک دغدغه جدید کادر درمان
برگزاری مراسم استقبال از ورزشکاران المپیکی مدال آور از دغدغه‌های جدی و جدید کادر درمان است.(ادامه)
استمرار روند صعودی کرونا در بابل خدمات درمانی را مختل می‌کند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: کادر درمانی در بیمارستان‌های بابل این روزها دقایق نفس‌گیری را پشت سر می‌گذارند و اگر این روند ادامه یابد سیستم درمانی مختل خواهد شد.(ادامه)
بابایی :بیمارستان آیت الله طبرسی ساری امسال تکمیل می شود
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: بیمارستان آیت الله طبرسی ساری تا پایان سال جاری تکمیل و آماده خواهد شد.(ادامه)
هر مبتلا به دلتا چند نفر را درگیر می‌کند؟
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به به دامنه و علائم گسترده دلتا و کمتر بودن دوره کمون آن، بر لزوم رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون برای مقابله با بیماری تاکید کرد.(ادامه)
زنگ خطر اختلال در سیستم درمانی بابل
استمرار روند صعودی کرونا در بابل سیستم درمانی این شهرستان را مختل می‌کند.(ادامه)
برپایی جشن عروسی ۲۵۰ نفر را در آمل کرونایی کرد
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمل، گفت، که برپایی مراسم جشن عروسی دریکی ازتالارهای روستایی دراین شهرستان متاسفانه منجر به کرونایی شدن دست کم ۲۵۰ نفر شد. (ادامه)
روند ابتلا به کرونا در بابل افزایشی است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل روند ابتلا و بستری بیماران مبتلا به کرونا را در شهرستان افزایشی و نگران کننده دانست.(ادامه)
نگران پُرشدن تخت‌های بیمارستانی نباشید
جان بابایی گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی همیشه متناسب با پیک کرونا افزایش پیدا می‌کند، مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.(ادامه)
سخنگوی ستاد کرونا: ۵۰۰ هزار نفر در تعطیلات، با خودرو از تهران و البرز خارج شدند
سخنگوی ستاد کرونا گفت: طبق آمار از تهران و البرز که بیشترین جمعیت را دارند، حدود ۱۷۰ هزار خودرو خارج شدند؛ این تعداد با احتساب ۳ سرنشین، حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌شود، این تعداد افراد می‌توانند به تنهایی ۱۰ نفر را به کرونا مبتلا کنند. (ادامه)
کرونا و تعطیلی پرطرفدارترین دیواره سنگ نوردی کشور
کرونا سخت‌ترین و پرطرفدار‌ترین مسیر سنگ‌نوردی و دیواره‌نوردی ایران را تعطیل کرد.(ادامه)
رامسر پذیرای مسافران نیست/ شناسایی ۵۳ بیمار کرونایی
فرماندار رامسر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان گفت: این شهرستن پذیرای گردشگران و مسافران نیست.(ادامه)
شمال نیوز : سویه هندی کرونا در مازندران جوش وخروش یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را به بیمارستان ها کشانده، این درحالی که رعایت پروتکل ها در استان همچنان پایین است. بیشتر ابتلای بیماری کرونا در استان مازندران خانوادگی است
شمال نیوز : سویه هندی کرونا در مازندران جوش وخروش یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را به بیمارستان ها کشانده، این درحالی که رعایت پروتکل ها در استان همچنان پایین است.(ادامه)
احمد خیامی به عنوان چشم‌روشنی یک چک سیصد هزار تومانی به عروس خانم داد [برای درک بهتر فراوانی مبلغ این چک: دو روز بعد در یکی از آگهی‌های روزنامه‌ی اطلاعات خانه‌ای ویلایی به مساحت ۱۰۸ متر در امیرآباد به مبلغ ۳۸۰ هزار تومان برای فروش آگهی شده بود. / انتخاب] و مادر داماد هم یک اشک برلیان به عروسش هدیه کرد و ضمنا به طوری که در میان بعضی از خراسانی‌ها مرسوم است احمد خیامی همسر و عروس دیگرش را هم بی‌بهره نگذاشت و یک اتومبیل مرسدس بنز ۴۵۰ اس ال کوپه به همسر خودش و یک اشک برلیان به همسر پسر دیگرش هدیه کرد. بزرگ‌ترین عروسی ۴۷ سال پیش متعلق به چه کسی بود؟
احمد خیامی به عنوان چشم‌روشنی یک چک سیصد هزار تومانی به عروس خانم داد [برای درک بهتر فراوانی مبلغ این چک: دو روز بعد در یکی از آگهی‌های روزنامه‌ی اطلاعات خانه‌ای ویلایی به مساحت ۱۰۸ متر در امیرآباد به مبلغ ۳۸۰ هزار تومان برای فروش آگهی شده بود. / انتخاب] و مادر داماد هم یک اشک برلیان به عروسش هدیه کرد و ضمنا به طوری که در میان بعضی از خراسانی‌ها مرسوم است احمد خیامی همسر و عروس دیگرش را هم بی‌بهره نگذاشت و یک اتومبیل مرسدس بنز ۴۵۰ اس ال کوپه به همسر خودش و یک اشک برلیان به همسر پسر دیگرش هدیه کرد.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. نمکی: اگر تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود؛ ترکش ها علیه من هم به همین خاطر است / حرف مزخرف می زنند؛ جنبش رسانه ای مسموم راه انداخته اند ....(خبر)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. (ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مازندران کاملا در وضعیت پرخطر قرار گرفت، گفت: ۹ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند. مازندران کاملا در وضعیت پرخطر کرونا قرار گرفت/۹ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان نارنجی
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مازندران کاملا در وضعیت پرخطر قرار گرفت، گفت: ۹ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.(ادامه)
مازندران زیر تیغ کرونا
وضعیت کرونایی مازندران این روز‌ها خوب نیست و شهر‌های استان به سمت قرمز شدن پیش می‌روند.(ادامه)
دلتا سوار بر موج پنجم
کرونای دلتا در حال تبدیل شدن به پیک غالب در کشور است.(ادامه)
عکس/ تزئین ماشین عروس در مراسم قوم بختیاری
بختیاری‌ها در مراسم‌های عروسی خود با حفظ اصالت‌های قومی و به سبک محلی بختیاری ماشین‌های مدرن خود را تزئین می‌کنند.(ادامه)
زوج ترکمن زندگی خود را از پای صندوق های رای آغاز کردند + عکس
عروس و داماد ترکمن زندگی خود را روز جمعه با حضور در پای صندوق رای یکی از روستاهای نوار مرزی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی آغاز کردند.(ادامه)
اعمال ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد در سراسر کشور
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از پیشنهاد ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد ماه خبر داد و گفت: فردا درباره اعمال ممنوعیت سفر تصمیم گیری می‌شود.(ادامه)
شفاف سازی هزینه تبلیغاتی چند کاندیدا
هر یک از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری درباره نحوه تامین هزینه‌های انتخاباتی خود صحبت کردند.(ادامه)
آیا کرونا دروغ است؟
بسیاری از مردم هنوز هم فکر می‌کنند که کرونا دروغ است و با سهل انگاری جان خود و اطرافیان را به خطر می‌اندازند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.