.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرلشکرهای نیروهای مسلح را بهتر بشناسیم+ تصاویر
(ادامه)
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد. ناموس در سال 1394 چند نفر را به کشتن داد؟+ جدول
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد.(ادامه)
لیست نهایی نامزدهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان که در تاریخ ۱۷ بهمن محرز و صلاحیتشان به آنها اعلام شده است... لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس در گیلان اعلام شد
لیست نهایی نامزدهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان که در تاریخ ۱۷ بهمن محرز و صلاحیتشان به آنها اعلام شده است...(ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
شمال نیوز: این نزاع منجر به جرح در ساعت ملاقات در بیمارستان امام خمینی بهشهر روی داد و طی آن حاج سعید وقتی می خواست مانع ادامه درگیری پسرش با یکی از بستگان عروسش شود از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت به وسیله چاقو شد. قتل پیرمرد ۹۰ ساله بهشهری در زمان ملاقات با بیمار
شمال نیوز: این نزاع منجر به جرح در ساعت ملاقات در بیمارستان امام خمینی بهشهر روی داد و طی آن حاج سعید وقتی می خواست مانع ادامه درگیری پسرش با یکی از بستگان عروسش شود از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت به وسیله چاقو شد.(ادامه)
دستگیری عامل قتل فجیع زن سوادکوهی
شمال نیوز: عامل جنایت پرونده قتل زن جوان که به دلیل اختلافات خانوادگی در شهرستان زیرآب به قتل رسیده بود در تهران دستگیر شد.(ادامه)
 ساعت هفت صبح امروز روبه‌روی مسجد جامع زیراب مادر و دختر در حال عبور از خیابان بودند که با حمله یک فرد با سلاح سرد روبه‌رو شدند. دختر سوادکوهی به دست نامزدش کشته شد
ساعت هفت صبح امروز روبه‌روی مسجد جامع زیراب مادر و دختر در حال عبور از خیابان بودند که با حمله یک فرد با سلاح سرد روبه‌رو شدند.(ادامه)
ضارب مدیر فریدونکناری دستگیر شد+جزئیات
دقایقی قبل ضارب مدیر فریدونکنار پس از چند ساعت توسط مأموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد. (ادامه)
مرگ پسر دوساله نتیجه ارتباط نامشروع مادر!
(ادامه)
فیلم‌های نوروزی شبکه اول هم اعلام شد
(ادامه)
کشتی‌گیر ملی‌پوش در آستانه زندانی شدن!
یکی از کشتی‌گیران ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی به خاطر حادثه‌ای که برای او پیش آمده است در آستانه زندانی شدن قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس دادگستری «روانسر» ترور شد
(ادامه)
ناگفته‌هایی از واقعه "سیاهکل"
(ادامه)
رفسنجانی: حق داریم از غصه بمیریم!
(ادامه)
برابر اظهارات شاهدان حادثه، محمد 43 ساله که به همراه فردی دیگر در خودروی پراید پارک شده در مقابل درب منزل محمد در حال گفت‎وگو بودند، توسط فرد دیگری مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. قاتل گلستانی در مازندران دستگیر شد
برابر اظهارات شاهدان حادثه، محمد 43 ساله که به همراه فردی دیگر در خودروی پراید پارک شده در مقابل درب منزل محمد در حال گفت‎وگو بودند، توسط فرد دیگری مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.(ادامه)
تعلیق اسیدپاش از عضویت در هیات علمی
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طبق شواهد موجود انتقام جویی شخصی مهمترین علت اقدام این فرد بوده و همدست وی از نزدیکان ضارب و دانشجوی مقطع کارشناسی است.(ادامه)
شلاق معلم، پسر 9 ساله را بستری کرد
(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده احمدی‌نژاد
سرپرست دادگاه کیفری استان تهران با اشاره به اینکه پرونده احمدی‌نژاد همچنان در وقت نظارت قرار دارد، گفت:‌ حکم ضارب علی خلیلی هنوز به متهم ابلاغ نشده است.(ادامه)
ناگفته‌ های پدر «سهیلا» از حادثه اسیدپاشی
حدود یک ماه است که سهیلا جورکش، زیر تیغ جراحی روز و شب می گذراند. شدت سوختگی اش در حدی است که برای هر بار پانسمان باید بیهوشش کنند و تا ماه های آینده حتی اگر بینایی یکی از چشم هایش برگردد، تماشای چهره اش در آیینه برایش ممنوع است تا افسردگی و اضطرابش بیشتر نشود.(ادامه)
اعتراض محمدرضا رحیمی به حکم دادگاه
(ادامه)
تهدید علی مطهری به سؤال از رئیس جمهور
(ادامه)
«ریحانه جباری» فردا اعدام می شود؟
فردا فرصت ده روزه به ریحانه جباری به پایان می رسد. فرصتی که دوشنبه هفته گذشته به او داده شد و اگر نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند فردا صبح باید پای چوبه برود. هفت سال از این جنایت می گذرد و در این مدت واکنش های بسیاری نسبت به ادعاهای قاتل در دفاع از خودش مطرح شده است. (ادامه)
بازبيني دوربين‌هاي مدار بسته اطراف روستا و شناسايي خودروهايي كه در زمان ناپديد شدن عارف در آن حوالي تردد داشتند نيز نتيجه‌يي دربر نداشت تا فرضيه مرگ بر اثر تصادف نيز از دستور كار ماموران خارج شود... « عارف کوچولو » چگونه در آتش کینه برادر سوخت ؟
بازبيني دوربين‌هاي مدار بسته اطراف روستا و شناسايي خودروهايي كه در زمان ناپديد شدن عارف در آن حوالي تردد داشتند نيز نتيجه‌يي دربر نداشت تا فرضيه مرگ بر اثر تصادف نيز از دستور كار ماموران خارج شود...(ادامه)
ضرب و شتم یک خبرنگار در شورای شهر
(ادامه)
قتل هولناک پايان پنج ماه رابطه نامشروع
(ادامه)
تیراندازی بابلسر خصومت شخصی بود
(ادامه)
پرونده م .ر قطور و سنگین است
(ادامه)
گلایه های حانواده دستفروش به قتل رسیده
بعد از حدود 10 روز از فوت مرحوم علی چراغی بر اثر ضرب وشتم توسط پیمانکار شهرداری، محمد، برادر علي، از خاطرات آن روزها اين‌گونه ياد مي‌كند.(ادامه)
تحلیلی برتابلو«ضربت خوردن علی(ع)»+عکس
وبلاگ > زعفرانلو، شهرام - خشونت و حماقت در رفتار ضارب در تن و اندام او ظاهر می‌شود. رنگ غالب بر اندامش قهوه‌ای است و شعله‌ای از نیمه‌ی بدن او در حال فوران است.(ادامه)
بررسی عفو ابن ملجم و قصاص او توسط امام حسن(ع)(يادداشت)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.