.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیراندازی در رامسر یک کشته برجای گذاشت
در پی حادثه تیراندازی شب گذشته در روستای لیماک رامسر یک نفر کشته شد. (ادامه)
تیراندازی در نهاد ریاست‌جمهوری/ ماموران به ضارب قمه‌کش تیراندازی کردند
لحظاتی پیش، صدای تیراندازی در محدوده نهاد ریاست جمهوری شنیده شد که گویا دلیل آن این بود که ماموران انتظامی و امنیتی به سمت ضارب قمه کش که قصد ورود به ریاست جمهوری را داشته است، تیراندازی کرده اند. (ادامه)
حمله با چاقو به 2 روحانی در قم+ عکس
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت:فردی عصر امروز در قم پس از به آتش کشیدن یک خودرو دو روحانی را به ضرب قمه مجروح کرد.(ادامه)
تیراندازی در رامسر ۲ مصدوم برجای گذاشت
فردی با تیراندازی در یکی از کوچه های منتهی به میدان رامسر سبب مصدومیت دو نفر شد. (ادامه)
یکی از 2 ضارب محیط‌بانان بابل دستگیر شد
رئیس اداره محیط زیست بابل گفت: یکی از دو ضارب محیط‌بانان بابل دستگیر شد.(ادامه)
جزئیات قتل یک روحانی در تهران/ مقتول دانشجوی دکترای الهیات بود
روحانی‌ای که بعدازظهر امروز توسط یک متهم سابقه‌دار در مقابل متروی امام خمینی(ره) مورد ضربات چاقو قرار گرفت و به قتل رسید، دانشجوی دکترای الهیات بود. (ادامه)
زخمی شدن ماموران منابع طبیعی عباس آباد در درگیری با قاچاقچیان چوب
ماموران منابع طبیعی عباس آباد با سلاح سرد قاچاقچی چوب زخمی شد و ضارب تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.(ادامه)
قتل با ضربات چاقو در جویبار
فرمانده انتظامی جویبار از قتل یک جوان با ضربات چاقو در منطقه کلاگرمحله این شهرستان خبر داد.(ادامه)
مردی که مامور ناجا را زیر گرفت خود را تسلیم کرد
راننده ضارب مامور پلیس راهور شهرستان قائم شهر، خود را تسلیم قانون کرد(ادامه)
جزئیات قتل رئیس اتحادیه صنف نانوایان
رئیس اتاق اصناف مرکز استان می گوید: رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان دشتستان در اثر یک اختلاف صنفی جزئی به قتل رسید. (ادامه)
 شمال نیوز: یک سرباز وظیفه پادگان آمادگاه آبیک عصر امروز هم خدمتی های خود را به رگبار بست و بر اثر این تیراندازی ... یک سرباز 9 هم خدمتی خود را به رگبار بست
شمال نیوز: یک سرباز وظیفه پادگان آمادگاه آبیک عصر امروز هم خدمتی های خود را به رگبار بست و بر اثر این تیراندازی ...(ادامه)
درگیری مرگبار داماد و برادرزن در خیابان مرتضوی
مقتول در یک درگیری با برادرزنش با ضربه چاقو مجروح شده، پس از انتقال به بیمارستان لقمان به علت شدت جراحات جان خودش را از دست داده و ضارب که در صحنه درگیری حضور داشت توسط مأموران بازداشت شده بود. (ادامه)
جزئیات جدید از انتحار تروریست ۱۳۰ کیلویی
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آبدارچی تازه داماد و سی ساله مجلس را در عین بی گناهی در حالی که با پای مجروح در حال ترک ساختمان بود با تیراندازی به سرش او را شهادت رساندند. (ادامه)
یکی از کاندیداهای پنجمین دوره ی شورای شهر که وکیل دادگستری است، حدود ساعت ۲۱ دیشب حین سخنرانی انتخاباتی در مسجد با گلوله اسلحه شکاری مورد هدف قرار گرفت و .... یک نامزد شورای شهر در شمال هدف گلوله قرار گرفت/ ۲ مظنون دستگیر شدند
یکی از کاندیداهای پنجمین دوره ی شورای شهر که وکیل دادگستری است، حدود ساعت ۲۱ دیشب حین سخنرانی انتخاباتی در مسجد با گلوله اسلحه شکاری مورد هدف قرار گرفت و ....(ادامه)
قتل پدر بدست فرزند
اختلاف و درگیری خانوادگی باعث کشته شدن پدر بدست فرزند شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی به اعزام سریع ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اشاره کرد و افزود: این حادثه که در روستای "اسکومحله" امام‌زاده عبدالله آمل به وقوع پیوست، عوامل فرماندهی انتظامی این بخش سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند..... مشاجره در فضای مجازی به قتل جوان آملی منجر شد
شمال نیوز : وی به اعزام سریع ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اشاره کرد و افزود: این حادثه که در روستای "اسکومحله" امام‌زاده عبدالله آمل به وقوع پیوست، عوامل فرماندهی انتظامی این بخش سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.....(ادامه)
شمال نیوز:  ضارب با چاقو سه نفر از اعضای خانواده و دو نفر از همسایگان را زخمی کرد، که در این درگیری یک نفر به علت شدت جراحات وارده جان باخت. جوان 30 ساله بابلی به قتل رسید / دستگیری ضارب
شمال نیوز: ضارب با چاقو سه نفر از اعضای خانواده و دو نفر از همسایگان را زخمی کرد، که در این درگیری یک نفر به علت شدت جراحات وارده جان باخت.(ادامه)
شمال نیوز : وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد..... درگیری فیزیکی بین اعضای شورای بابل و بیهوش شدن یک عضو !
شمال نیوز : وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد.....(ادامه)
خواب مادرزن،تازه‌داماد را از اعدام نجات داد
شمال نیوز: داماد محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات پیدا کرد تا یک روز مانده به اعدامش دوباره فرصت زندگی پیدا کند. (ادامه)
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد. حکم‌اعدام زنجانی قطعی است | مدیران کانال آمدنیوز در وقت خود دستگیر و مجازات می‌شوند
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد.(ادامه)
دستگیری قاتل در کمتر از 48 ساعت در چالوس
ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "چالوس"، قاتل مرد 28 ساله را در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر کردند. (ادامه)
ضرب و شتم جانباز 75 درصدی / پدر فرد ضارب یکی از مسولان شهر است
(ادامه)
کشتی گیر قهرمان آسیا به قصاص محکوم شد
قهرمان سابق کشتی و مدال آور آسیا که در جریان یک درگیری بچه محل خود را با چاقو از پا درآورده بود، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام قتل محاکمه و به قصاص محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری از شناسایی فرد حمله کننده به یک هیات مذهبی این شهرستان خبر داد و گفت که عامل حمله یکی از اراذل و اوباش منطقه است .

حسین زادگان: حمله کننده به هیات مذهبی از اوباش منطقه است/ هویت فرد تیرانداز شناسایی شد
شمال نیوز: فرماندار ساری از شناسایی فرد حمله کننده به یک هیات مذهبی این شهرستان خبر داد و گفت که عامل حمله یکی از اراذل و اوباش منطقه است . (ادامه)
صیاد شمالی در درگیری با محیط بان جان باخت
مدیرکل محیط زیست گلستان تایید کرد که در درگیری محیط بانان این استان با جمعی از صیادان پرندگان در منطقه شکار ممنوع تالاب گُمیشان واقع در کرانه شرقی دریای خزر؛ یک صیاد جان خود را از دست داد. (ادامه)
شمال نیوز: نوجوان 13 ساله در سالن ورزشی این شهرستان هنگام تمرین والیبال با پسر بخشدار درگیر شده بود که این مسئول به بهانه تنبیه کردن نوجوان ضارب در ملاء عام او را مورد... دعوای کودکانه بخشدار مرکزی را عزل کرد
شمال نیوز: نوجوان 13 ساله در سالن ورزشی این شهرستان هنگام تمرین والیبال با پسر بخشدار درگیر شده بود که این مسئول به بهانه تنبیه کردن نوجوان ضارب در ملاء عام او را مورد...(ادامه)
قاتل سرباز وظیفه گرگانی دستگیر شد
(ادامه)
سوءقصد نافرجام به یک نماینده مجلس/راننده فرماندار کشته شد
فلاحت پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مسیر شهر ریجاب مورد سو قصد قرار گرفت و زخمی شد.(ادامه)
شمال نیوز: محیط‌بانی که پنج سال است با 57 ساچمه در بدن به حفاظت از طبیعت ادامه می‌دهد و در تمام این سال‌ها هیچ‌کس خبری از او نگرفته است، دیه‌اش همچنان پا در هواست و وضعیت جسمانی مطلوبی هم ندارد. کسی از محیط‌ بانی که 57 ساچمه در بدن دارد حالی نمی پرسد!
شمال نیوز: محیط‌بانی که پنج سال است با 57 ساچمه در بدن به حفاظت از طبیعت ادامه می‌دهد و در تمام این سال‌ها هیچ‌کس خبری از او نگرفته است، دیه‌اش همچنان پا در هواست و وضعیت جسمانی مطلوبی هم ندارد.(ادامه)
اعتراض فرزند آیت‌ الله کاشانی به معمای شاه
به دنبال پخش سریال "معمای شاه" و برگزاری یک میزگرد برای بررسی آن در شبکه اول سیما،دکتر محمود کاشانی در نامه ای به رئیس صداوسیما به آن اعتراض کرد. (ادامه)
قبلي 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.55 seconds.