.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روز گذشته فردی مسلح به سلاح سرد (چاقو) با حمله به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی(ع) یکی از آنها را به شهادت رساند و دو روحانی دیگر را زخمی کرد که حال یکی از آنها تا کنون وخیم است. عبداللطیف مرادی ۲۱ ساله و ازبک تبار است / یک‌سال پیش به صورت غیرقانونی از مرز پاکستان وارد ایران شده / او شیعیان را رافضی و مجوس می‌داند
روز گذشته فردی مسلح به سلاح سرد (چاقو) با حمله به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی(ع) یکی از آنها را به شهادت رساند و دو روحانی دیگر را زخمی کرد که حال یکی از آنها تا کنون وخیم است.(ادامه)
این زائر ضارب ۳ طلبه در حرم امام رضا(ع) را دستگیر کرد / فیلم
روایت زائری که ضارب ۳ طلبه در حرم رضوی را زمین گیر کرد ببینید.(ادامه)
عکس/ عامل شهادت و ضارب طلبه ها در حرم مطهر رضوی
یک فرد مسلح به چاقو امروز با حمله به سه روحانی در حرم مطهر رضوی باعث شهادت یکی روحانی و مجروح شدن دو نفر دیگر شد،هویت ضارب طلبه ها هنوز مشخص نشده است(ادامه)
همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) بافردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند. حمله به ۳ طلبه در حرم امام رضا (ع)؛ یک طلبه شهید شد / ضارب بازداشت شد / دادستان مشهد: ۵ تن در این رابطه دستگیر شدند؛ ضارب تبعه خارجی است
همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) بافردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.(ادامه)
ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس دستگیر شد
مدیر روابط عمومی منابع طبیعی غرب مازندران از دستگیری و بازداشت ضارب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس خبر داد.(ادامه)
حمله یک متصرف به فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس
حمله متصرف غیرقانونی اراضی ملی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی چالوس را روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
کاهش ۱۶ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری مازندران از کاهش ۱۶ درصدی نزاع و درگیری در مهر ماه امسال خبر داد.(ادامه)
 در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. سیلی یکی از حاضرین به استاندار/ تنش در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی
در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. (ادامه)
شهادت مامور ناجا در عملیات پلیسی ۱۱۰
(ادامه)

اطلاعات به دست آمده در باره کلیپی که در آن یک جوان در تهران به یک فرد معمم سیلی می زند، گویای نکات جذابی است. اطلاعات تازه از فرد معممِ کلیپ خبرساز
اطلاعات به دست آمده در باره کلیپی که در آن یک جوان در تهران به یک فرد معمم سیلی می زند، گویای نکات جذابی است.(ادامه)
شمال نیوز : در این درگیری ۲ سرباز وظیفه نیز بر اثر ضربات چاقو مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند .... فرمانده گروهان مرزی کرند استان گلستان به شهادت رسید
شمال نیوز : در این درگیری ۲ سرباز وظیفه نیز بر اثر ضربات چاقو مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند ....(ادامه)
درگیری مرگبار بر سر انتخاب گنده‌لات شهر
(ادامه)
قتل در نزاع خیابانی در نوشهر
(ادامه)
دو جوان فیلمی را در اینستاگرام منتشر کرده اند که مدعی شده اند آنها هانی کرده را سلاخی کردها ند و از کشور گریخته اند. آیا ضاربان گنده لات تهران از كشور خارج شدند؟
دو جوان فیلمی را در اینستاگرام منتشر کرده اند که مدعی شده اند آنها هانی کرده را سلاخی کردها ند و از کشور گریخته اند.(ادامه)
ضاربین خرس سوادکوهی تبرئه شدند!
با صدور حکمی، ضاربین خرس سوادکوهی که چند ماه پیش باعث مرگ توله خرس آسیب دیده شده بودند با توجیهات محیط زیست مازندران از سوی دادگاه بیگناه شناخته شدند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است..... آخرین جزییات از پرونده شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است.....(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان بابل گفت: این ضارب حدود ۴۵ ساله ابتدا با دستکش وارد طلافروشی شد و با چاقو صاحبان طلافروشی را تهدید و مورد ضرب و جرح قرار داد..... سارق، ۲ طلافروش بابلی را روانه بیمارستان کرد
شمال نیوز : فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان بابل گفت: این ضارب حدود ۴۵ ساله ابتدا با دستکش وارد طلافروشی شد و با چاقو صاحبان طلافروشی را تهدید و مورد ضرب و جرح قرار داد.....(ادامه)
شمال نیوز : وی از شناسایی سارق که غیر‌بومی و از مستأجران قدیمی یکی از همسایگان پدر بود، اظهار کرد: دادستان شهرستان و فرماندار سوادکوه پیگیری‌های خوبی داشتند..... از سرقت خانه پدر شهید در سوادکوه تا دستگیری سارق در شازند اراک
شمال نیوز : وی از شناسایی سارق که غیر‌بومی و از مستأجران قدیمی یکی از همسایگان پدر بود، اظهار کرد: دادستان شهرستان و فرماندار سوادکوه پیگیری‌های خوبی داشتند.....(ادامه)
دومین ضارب توله خرس دستگیر شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از شناسایی و دستگیری دومین ضارب و کشتار توله خرس قهوه ای در سوادکوه خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران: ۱۵ سال حبس و دیه برای ضارب ۲ محیطبان مازندرانی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ضارب دو محیطبان مازندرانی به ۱۵ سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد.(ادامه)
ساعتی قبل امام‌جمعه کازرون درب منزل خود به ضرب چاقو کشته شد.

یک امام جمعه به ضرب چاقو کشته شد
ساعتی قبل امام‌جمعه کازرون درب منزل خود به ضرب چاقو کشته شد. (ادامه)
شمال نیوز : یک جامعه‌شناس جنایی می‌گوید: اگر فردی در شرارت تا اندازه‌ای معروف شده که همه او را می‌شناسند و نوعی تهدید برای اجتماع است، چرا تا حالا اقدامی در این باره صورت نگرفته است؟ این درحالی است که تهدید در قانون کیفری جرم‌انگاری شده و مجازات دارد..... پشت‌پرده قتل طلبه همدانی چیست؟
شمال نیوز : یک جامعه‌شناس جنایی می‌گوید: اگر فردی در شرارت تا اندازه‌ای معروف شده که همه او را می‌شناسند و نوعی تهدید برای اجتماع است، چرا تا حالا اقدامی در این باره صورت نگرفته است؟ این درحالی است که تهدید در قانون کیفری جرم‌انگاری شده و مجازات دارد.....(ادامه)
یک روحانی در همدان به قتل رسید + تصاویر
ظهر امروز یک طلبه همدانی مقابل حوزه علمیه همدان به ضرب گلوله افراد ناشناس جان باخت.(ادامه)
سرانجام تلخ تیراندازی در اتوبان چمران تهران +تصاویر
(ادامه)
دادستان ساری: یک مرکز ترک اعتیاد در رامسر پلمپ شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از اعمال مقررات قانونی و جلوگیری از فعالیت یک مرکز ترک اعتیاد متخلف در شهرستان رامسر خبر داد.(ادامه)
حمله با چاقو به یک طلبه جوان و همسرش
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از تحت تعقیب بودن ضارب طلبه همدانی و همسر او از اهالی منطقه خضر همدان خبر داد و گفت: به‌زودی این فرد ضارب با رصد اطلاعاتی و همکاری همه‌جانبه نیرو‌های امنیتی دستگیر می‌شود.(ادامه)
رد پای عروس در ماجرای کشتار خانواده شوهر
عروس خانواده با طرح نقشه‌ای همچون سناریوی یک فیلم جنایی تصمیم به اجرای جنایت هولناکی گرفت. این زن جوان که در اندیشه انتقام خونینی از برادر شوهرش بود پس از پوشیدن کت و شلوار خود را به شکل یک مرد درآورد و با اسلحه‌ای که با خود داشت پدر شوهر و دو نفر از برادران همسرش را به گلوله بست و سپس از محل جنایت گریخت.(ادامه)
شمال نیوز : پیگیری‌ها درخصوص این پرونده از لحظه‌ وقوع تاکنون ادامه داشته است و همواره وضعیت این پرونده از فرمانده ناجا و رئیس پلیس راهور گرفته تا رئیس اداره حقوقی راهور ناجا مورد سوال قرار گرفته است..... آخرین جزئیات از ضرب‌و‌شتم شدید مامور پلیس توسط نماینده مجلس!
شمال نیوز : پیگیری‌ها درخصوص این پرونده از لحظه‌ وقوع تاکنون ادامه داشته است و همواره وضعیت این پرونده از فرمانده ناجا و رئیس پلیس راهور گرفته تا رئیس اداره حقوقی راهور ناجا مورد سوال قرار گرفته است.....(ادامه)
دستگیری چاقوکش جویباری
چاقوکش جویباری که با چاقو منجر به زخمی شدن یک فرد شد در کمتراز نیم ساعت دستگیر شد.(ادامه)
حسین‌الله کرم، استاد دانشگاه، کارشناس مسائل سیاسی و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس دیشب در حادثه تصادف به شدت مصدوم شد. حسین‌ الله‌کرم تصادف کرد
حسین‌الله کرم، استاد دانشگاه، کارشناس مسائل سیاسی و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس دیشب در حادثه تصادف به شدت مصدوم شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.