.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صادقعلی رنجبر هفته دولت، هفته رجایی سنجی و باهنرآزمایی دولت ها!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر شوراهای چهارم و معمای هزاران کار نکرده و هزاران راه نرفته!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
مجمع نمایندگان تالار گفتگو ایجاد می نماید
(ادامه)
تردید نباید کرد که جامعه و نسل امروز جامعه ما بطور جدی با کمبود فرهنگ جبهه و جهاد و مبارزه مواجه است و علت امیدواری طراحان جنگ نرم و سایر فعالان حوزه های تاثیر و نفوذ در افکار مخاطبان تجلیل از شهیدان شمالی در دو محضر متعالی(خبر)
تردید نباید کرد که جامعه و نسل امروز جامعه ما بطور جدی با کمبود فرهنگ جبهه و جهاد و مبارزه مواجه است و علت امیدواری طراحان جنگ نرم و سایر فعالان حوزه های تاثیر و نفوذ در افکار مخاطبان(ادامه)
شمال نیوز: بیکاری جوانان و ترجیحاً فارغ التحصیلان دانشگاهها، تهدید فرصتهای شغلی موجود، کم درآمدی مشاغل جامعه، گرانی کالاهای اساسی و مصرفی، گرانی خدمات رفاهی شامل برق و گاز و تلفن و آب و حمل و نقل و غیره، نرخ افزائی محاسبات مالیاتی و عوارض و بیمه و سود وام ها و اقلام دیگر... آقای استاندار، لطفاً برای تحقق حماسه اقتصادی، برنامه ارائه کنید!
شمال نیوز: بیکاری جوانان و ترجیحاً فارغ التحصیلان دانشگاهها، تهدید فرصتهای شغلی موجود، کم درآمدی مشاغل جامعه، گرانی کالاهای اساسی و مصرفی، گرانی خدمات رفاهی شامل برق و گاز و تلفن و آب و حمل و نقل و غیره، نرخ افزائی محاسبات مالیاتی و عوارض و بیمه و سود وام ها و اقلام دیگر...(ادامه)
طوسی، تنها یک رزمنده میدان جنگ نیست، بلکه یک الگوی تمام عیار زندگی اجتماعی و خانوادگی نیز هست!
طوسی شناسی، مقدمه الگوپذیری جوانان از اوست و خوشا بحال خوبانی که طوسی ها را الگوی خود می دانند!
شهدا چراغ راهند و دلیل نورناپذیری ما، کاهش نورانیت شهدا نیست، بلکه به فاصله ما از شهدا برمی گردد!
طوسی، زاهد شبهای وصال و شیر بیشه های شمال
طوسی، تنها یک رزمنده میدان جنگ نیست، بلکه یک الگوی تمام عیار زندگی اجتماعی و خانوادگی نیز هست! طوسی شناسی، مقدمه الگوپذیری جوانان از اوست و خوشا بحال خوبانی که طوسی ها را الگوی خود می دانند! شهدا چراغ راهند و دلیل نورناپذیری ما، کاهش نورانیت شهدا نیست، بلکه به فاصله ما از شهدا برمی گردد! (ادامه)
صادقعلی رنجبر قدردان طبیعتی باشیم که عضوی از جامعه بشری است!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز:بجای واژه رقصانی، وعده گردانی و نیز غواصی در اعماق ناپیدای اقیانوس اماها و اگرها، دقیقاً مشخص کنند که کجا و چه عملکردی را در چه رابطه ای و با چه رزومه ای داشته اند . کارنامه عملکرد مدیران مازندران در سال ۱۳۹۱ منتشر شود!
شمال نیوز:بجای واژه رقصانی، وعده گردانی و نیز غواصی در اعماق ناپیدای اقیانوس اماها و اگرها، دقیقاً مشخص کنند که کجا و چه عملکردی را در چه رابطه ای و با چه رزومه ای داشته اند .(ادامه)
رسانه نه دادگاه‌ است نه کافه گلاسه
(ادامه)
صادقعلی رنجبر ابوالشهداء به شهدا پیوست!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
دلسوخته ی کوی بقیع، شهید علمدار(خبر)
(ادامه)
ناله های افتراق و نغمه های اشتیاق!(ديدگاه)
(ادامه)
صادقعلی رنجبر نهم دی آئینه تمام نمای لبیک حسینیان به حسین زمان
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نيوز: اینبار در ساری و در عصر عاشورای امسال شاهد حرکت بدعت گونه جدیدی از سوی یکی از چهره های مطرح و کشوری اصلاح طلبان بوده ایم که متاسفانه بدون سبقه برخورداری از لباس روحانیت، برای سخنرانی در یکی از مساجد فعال شهر، بجای قرار گرفتن در پشت تریبونی که برایش در نظر گرفته بودند، در یک اقدام بدعت گونه، با اشاره به منبرگفت که می خواهد... تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف!
شمال نيوز: اینبار در ساری و در عصر عاشورای امسال شاهد حرکت بدعت گونه جدیدی از سوی یکی از چهره های مطرح و کشوری اصلاح طلبان بوده ایم که متاسفانه بدون سبقه برخورداری از لباس روحانیت، برای سخنرانی در یکی از مساجد فعال شهر، بجای قرار گرفتن در پشت تریبونی که برایش در نظر گرفته بودند، در یک اقدام بدعت گونه، با اشاره به منبرگفت که می خواهد...(ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم بسیج همگانی برای تخفیف آلام سیل زدگان غرب مازندرانی(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
دوستان غرب استانی ما می گفتند که ما بیشتر از آنکه مازندرانی باشیم، از نظر نژاد و زبان و فرهنگ، گیلانی هستیم و حالا معلوم نیست که با دریافت چنین پاسخ تلخی از اعاظم گیلان، چه واکنشی نشان خواهند داد؟ مرگ خوب است اما فقط برای همسایه ای بنام مازندران!
دوستان غرب استانی ما می گفتند که ما بیشتر از آنکه مازندرانی باشیم، از نظر نژاد و زبان و فرهنگ، گیلانی هستیم و حالا معلوم نیست که با دریافت چنین پاسخ تلخی از اعاظم گیلان، چه واکنشی نشان خواهند داد؟(ادامه)
صادقعلي رنجبر تفکر جهادی، شاخصه اصلی شخصیت مدیریتی مرحوم مهندس رحیمی(يادداشت)
صادقعلي رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر برای عبور مدیران مازندرانی از چرخه های قصور چه باید کرد؟!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نيوز: عدم حضور و سرکشی عملیاتی مسئولین کشوری و استانی و مشخصاً استاندار محترم که به رافت و مهربانی و مردمداری شهره اند، در روزهای سخت مردم در اوج سیلابهای مهلک و موج روانی آن که بی کسی و استیصال روحی و روانی را بر شهروندان بهشهری مستولی می کرد 
هنوز و شاید هم هرگز قابل توجیه نباشد سیل زدگان بهشهری، قربانی مهجوریت مازندران!
شمال نيوز: عدم حضور و سرکشی عملیاتی مسئولین کشوری و استانی و مشخصاً استاندار محترم که به رافت و مهربانی و مردمداری شهره اند، در روزهای سخت مردم در اوج سیلابهای مهلک و موج روانی آن که بی کسی و استیصال روحی و روانی را بر شهروندان بهشهری مستولی می کرد هنوز و شاید هم هرگز قابل توجیه نباشد (ادامه)
شمال نيوز: پدیده اشباع زودرس مربوط به مدیرانی است که متاسفانه فاقد تجربه های مدیریتی و یا حتی کارشناسی بوده و بسیار زودتر از زمان و حدنصاب مربوطه با این تصور که با یک گل بهار می شود، احساس می کنند که معجزه ای آفریده و خودشان را نابغه فرض می کنند، در حالیکه ... آیا برخی از مدیران مازندرانی اشباع شده اند؟!
شمال نيوز: پدیده اشباع زودرس مربوط به مدیرانی است که متاسفانه فاقد تجربه های مدیریتی و یا حتی کارشناسی بوده و بسیار زودتر از زمان و حدنصاب مربوطه با این تصور که با یک گل بهار می شود، احساس می کنند که معجزه ای آفریده و خودشان را نابغه فرض می کنند، در حالیکه ...(ادامه)
شمال نيوز : این جریان نشان داده است که نه تنها به ما، بلکه به مردانی از جنس خودشان هم رحم نمی کنند و اگر منافع آنها تامین نشود، اینگونه او را مورد اهانت قرار می دهند و صفت عجیب این عده معدود که البته بی مبناء و اساس، اکثریت نمایی می کنند، این است که وقتی به آنها محبت و توجه نمی شود، داد و هوار راه می اندازند که مظلوم واقع شده اند ! مازندران، گوشت قربانی نیست!
شمال نيوز : این جریان نشان داده است که نه تنها به ما، بلکه به مردانی از جنس خودشان هم رحم نمی کنند و اگر منافع آنها تامین نشود، اینگونه او را مورد اهانت قرار می دهند و صفت عجیب این عده معدود که البته بی مبناء و اساس، اکثریت نمایی می کنند، این است که وقتی به آنها محبت و توجه نمی شود، داد و هوار راه می اندازند که مظلوم واقع شده اند !(ادامه)
پیشنهاد برگزاری یادواره های انفرادی استانی برای شهدای شاخص مازندرانی
(ادامه)
صادقعلی رنجبر پیشنهاد برگزاری همایش چهره های ماندگار دفاع مقدس!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر
با یاران شهدا بداخلاقی نکنیم!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر (ادامه)
صادقعلی رنجبر حاج علی قاجار كوهستاني هم آسمانی شد!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
اگر زنده بودن شهدا و شاهد بودن شهید را در افقی بالاتر نسبت به خود باور کنیم، تمام حرکات و سکنات ما به یادواره های شهدا تبدیل می شوند و بین ما و آنها فاصله ای احساس نمی شود، اما وجود فاصله، تفاوت بین دانسته ها و باورهای ما را افشاء می کند... شهدا در کجای زندگی ما متجلی اند؟!
اگر زنده بودن شهدا و شاهد بودن شهید را در افقی بالاتر نسبت به خود باور کنیم، تمام حرکات و سکنات ما به یادواره های شهدا تبدیل می شوند و بین ما و آنها فاصله ای احساس نمی شود، اما وجود فاصله، تفاوت بین دانسته ها و باورهای ما را افشاء می کند...(ادامه)
صادقعلی رنجبر انتقاد آري - انتقام هرگز (ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر بهروش، نماینده ای مردمدار و ولایتمدار(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
مدیری که بجای پاسخگویی جوانمردانه و شجاعانه نسبت به ضعف ها و یا حتی ضعیف نمایی های حوزه مدیریتش، به شکایت و پرخاش و تنبیه و انتقام منتقدان و رسانه ها و حتی ارباب رجوع پناه می آورد، او تا چه اندازه با منویات رهبر معظم انقلاب، قابل تطبیق است؟! لزوم خانه تکانی ساختمان مدیران مازندران!
مدیری که بجای پاسخگویی جوانمردانه و شجاعانه نسبت به ضعف ها و یا حتی ضعیف نمایی های حوزه مدیریتش، به شکایت و پرخاش و تنبیه و انتقام منتقدان و رسانه ها و حتی ارباب رجوع پناه می آورد، او تا چه اندازه با منویات رهبر معظم انقلاب، قابل تطبیق است؟!(ادامه)
صادقعلی رنجبر کالبدشکافی جریانات فریب و فاسق در لیالی قدر
صادقعلی رنجبر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.