.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صادقعلی رنجبر فطر، جاری شدن فرهنگ رمضان در زندگی مسلمانان!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم پرهیز از تساهل و تسامح در مواجهه فرهنگی!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
قدس، اسیری است که سنگینی زنجیر 67 ساله اسارت در رژیم پادگانی و اشغالگر اسرائیل ، پیکره اش را زخمی کرده و اینک با صدای بلند، مسلمانان عالم را به یاری می طلبد و فریاد مظلومانه فلسطینیان غزّه، فرازی از ضجه های جانسوزی است که در سالهای متمادی از حنجره خونین ترین رمضان غزه را تسلّی باشیم
قدس، اسیری است که سنگینی زنجیر 67 ساله اسارت در رژیم پادگانی و اشغالگر اسرائیل ، پیکره اش را زخمی کرده و اینک با صدای بلند، مسلمانان عالم را به یاری می طلبد و فریاد مظلومانه فلسطینیان غزّه، فرازی از ضجه های جانسوزی است که در سالهای متمادی از حنجره(ادامه)
صادقعلی رنجبر لیالی قدر، در صدر جدول فرصتها !(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
بیچاره کشاورز مازندرانی که امروزه در وزارتخانه های ذیربط نه تنها بر دستان پینه بسته اش بوسه نمی زنند، بلکه با میدان دادن به دلالان تاجرنما و رانت خوار، عملاً از پشت خنجری هم بر قلبش فرو می کنند تا هرگز نتواند همانند گذشته... پیروزی تلخ و تکراری دلالان تاجرنما بر کشاورزان مازندرانی!
بیچاره کشاورز مازندرانی که امروزه در وزارتخانه های ذیربط نه تنها بر دستان پینه بسته اش بوسه نمی زنند، بلکه با میدان دادن به دلالان تاجرنما و رانت خوار، عملاً از پشت خنجری هم بر قلبش فرو می کنند تا هرگز نتواند همانند گذشته...(ادامه)
اوضاع مازندران بدون اختلافات داخل استانی نیز به اندازه کافی بی ریخت و تأسف بار است و طبعاً مصروف کردن همین توان اندک در بستر اختلافاتی که عمدتاً توهم طرفینی است، کاری عبث و دقیقاً مصداق اتلاف وقت و انرژی و سرمایه است.... از رهنمودهای آیت الله طبرسی تا استقبال رسانه ها از فضای آشتی!
اوضاع مازندران بدون اختلافات داخل استانی نیز به اندازه کافی بی ریخت و تأسف بار است و طبعاً مصروف کردن همین توان اندک در بستر اختلافاتی که عمدتاً توهم طرفینی است، کاری عبث و دقیقاً مصداق اتلاف وقت و انرژی و سرمایه است....(ادامه)
این اتفاق تلخ در روز 14 تیر روز قلم و در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار شکل گرفته که طبعاً این امر نمی تواند برای رسانه هایی خوشایند باشد که رئیس انجمن صنفی آنان اینگونه مورد غضب قرار گرفته باشد! اقایان، لطفاً مواظب پوست خربزه ها باشید!
این اتفاق تلخ در روز 14 تیر روز قلم و در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار شکل گرفته که طبعاً این امر نمی تواند برای رسانه هایی خوشایند باشد که رئیس انجمن صنفی آنان اینگونه مورد غضب قرار گرفته باشد!(ادامه)
اینکه استاندار محترم، از وضعیت ایجاد اشتغال در مازندران بنالد و یا وضعیت کشاورزی، صنعت و سایر سازمانها از جمله بانکها را مورد انتقاد قرار دهد، و یا مدیران دیگر استانداری، سایر مدیران را کم حوصله و غیرپاسخگو خطاب کنند و نیز ... « انتقادات فرافکنانه » چاره کار مازندران مصیبت زده نیست!
اینکه استاندار محترم، از وضعیت ایجاد اشتغال در مازندران بنالد و یا وضعیت کشاورزی، صنعت و سایر سازمانها از جمله بانکها را مورد انتقاد قرار دهد، و یا مدیران دیگر استانداری، سایر مدیران را کم حوصله و غیرپاسخگو خطاب کنند و نیز ...(ادامه)
شمال نیوز: همه کسانی که در گود مدیریت حضور داشته و یا حتی از دور دستی بر آتش دارند می دانند که برنامه خواهی و رقابت بین نامزدهای یک کرسی، کیفیت انتصابات را بطور زائدالوصفی ارتقاء خواهد داد  ... مازندران و مشکل مدیران ناشی ، آزمایشی ، سفارشی و خواهشی !
شمال نیوز: همه کسانی که در گود مدیریت حضور داشته و یا حتی از دور دستی بر آتش دارند می دانند که برنامه خواهی و رقابت بین نامزدهای یک کرسی، کیفیت انتصابات را بطور زائدالوصفی ارتقاء خواهد داد ...(ادامه)
صادقعلی رنجبر رابطه مستقیم امام گرایی و ولایت مداری !(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: بلا شک مازندران یکی از قربانیان همیشگی لابی گری های فشارنده و دخالت های اقطاب قدرت در انتصاب و برکناری بسیاری از مدیران و خنثی بودن نقش دستگاههای اجرایی در این مقوله مهم است و شاید بلحاظ آماری، مازندران رکورددار بیشترین انتصاب اعضای ستاد... بحران مهارت مدیران و لزوم نجات مازندران از آچمز!
شمال نیوز: بلا شک مازندران یکی از قربانیان همیشگی لابی گری های فشارنده و دخالت های اقطاب قدرت در انتصاب و برکناری بسیاری از مدیران و خنثی بودن نقش دستگاههای اجرایی در این مقوله مهم است و شاید بلحاظ آماری، مازندران رکورددار بیشترین انتصاب اعضای ستاد...(ادامه)
شمال نیوز: مدیریت مازندران نیاز به پوست اندازی دارد و با گذشت قریب به یکسال از انتخابات ریاست جمهوری، انتظارات مازندرانی ها که بیشترین رأی را به ریاست محترم جمهوری داده اند، برآورده نشده و استحقاق آنها، برخورداری از مدیرانی توانمندتر بوده و بعضی ها نشان داده اند که انقلابی فکر نکرده و جهادی عمل نمی کنند.
واکسیناسیون مدیران ناکارآمد مازندرانی را جدی بگیرید!
شمال نیوز: مدیریت مازندران نیاز به پوست اندازی دارد و با گذشت قریب به یکسال از انتخابات ریاست جمهوری، انتظارات مازندرانی ها که بیشترین رأی را به ریاست محترم جمهوری داده اند، برآورده نشده و استحقاق آنها، برخورداری از مدیرانی توانمندتر بوده و بعضی ها نشان داده اند که انقلابی فکر نکرده و جهادی عمل نمی کنند. (ادامه)
فرصت کُشی، آفت مدیریت جامعه امروز ماست و حسرت کِشی، منفی ترین دستاورد تکرارشونده ی همین فرصت کُشی ها در پایان مهلتی است که به مدیران جامعه داده شده که متأسفانه گاهی به اندازه عمر یک و یا حتی دو کابینه تمدید می شود و در سال موسوم به عزم ملی و مدیریت جهادی نیز کار خاصی صورت نمی گیرد! سهمیه صفر مازندران از درآمدهای فرهنگی استان
فرصت کُشی، آفت مدیریت جامعه امروز ماست و حسرت کِشی، منفی ترین دستاورد تکرارشونده ی همین فرصت کُشی ها در پایان مهلتی است که به مدیران جامعه داده شده که متأسفانه گاهی به اندازه عمر یک و یا حتی دو کابینه تمدید می شود و در سال موسوم به عزم ملی و مدیریت جهادی نیز کار خاصی صورت نمی گیرد!(ادامه)
صادقعلی رنجبر خواب زمستانی یا خواب بهاری مدیران مازندرانی ؟!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: وداع با شهدا، سلامی دوباره به پرستوهای عاشقی است که از سفرهای طول و دراز بازگشته و سوار بر سفینه های عشق، در فرودگاه دل ما فرود می آیند و این ما هستیم که باید تا همیشه تاریخ زیر پای آنها فرش قرمز پهن کرده و با تشریفات ویژه از آنها استقبالی خاطره انگیز به عمل آوریم تا دیگر شاهد فراق آنها نباشیم. سلامی دوباره به پرستوهای عاشق(خبر)
شمال نیوز: وداع با شهدا، سلامی دوباره به پرستوهای عاشقی است که از سفرهای طول و دراز بازگشته و سوار بر سفینه های عشق، در فرودگاه دل ما فرود می آیند و این ما هستیم که باید تا همیشه تاریخ زیر پای آنها فرش قرمز پهن کرده و با تشریفات ویژه از آنها استقبالی خاطره انگیز به عمل آوریم تا دیگر شاهد فراق آنها نباشیم.(ادامه)
صادقعلی رنجبر آقایان فرهیخته، لطفاً کمی مهربان تر! (يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
واقعه طبس، تاریخی ترین نماد ناکامی نظامی امریکا در برابر ایران اسلامی!
(ادامه)
صادقعلی رنجبر رادیو، صدای مردم ! (يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر اقتصاد بیمار استانی، چشم انتظار مرهم تحرکات میدانی(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر حاج صفرعلی بابایی، فاتح دلها بود!
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز : در سالروز عروج خونین سالک الی الله و عارف بالله عزیز دلم سرلشگر شهید طوسی دلگویه ای را به دوست شهیدم و نیز خانواده متقی و ولایی ایشان تقدیم تا بخشی از بدهی سالانه ام را ادا کرده باشم! .... « سردار طوسی » رزمنده ساز ، شهیدپرور و شناسنامه لشکر ویژه 25 کربلا(خبر)
شمال نیوز : در سالروز عروج خونین سالک الی الله و عارف بالله عزیز دلم سرلشگر شهید طوسی دلگویه ای را به دوست شهیدم و نیز خانواده متقی و ولایی ایشان تقدیم تا بخشی از بدهی سالانه ام را ادا کرده باشم! ....(ادامه)
شمال نیوز: آیا هنوز هم زمان آن فرا نرسیده است که ما هم با تعطیلی دیپلماسی خنده، ادبیات محکم، عزت مندانه و شجاعانه دفاع مقدس را وارد دیپلماسی کرده و با اقدامات دشمن، مقابله به مثل کنیم تا آنها دچار توهم اوکراینی نشده و حواسشان جمع باشد. پاسخ تک دشمن با پاتک قاطع دیپلماسی
شمال نیوز: آیا هنوز هم زمان آن فرا نرسیده است که ما هم با تعطیلی دیپلماسی خنده، ادبیات محکم، عزت مندانه و شجاعانه دفاع مقدس را وارد دیپلماسی کرده و با اقدامات دشمن، مقابله به مثل کنیم تا آنها دچار توهم اوکراینی نشده و حواسشان جمع باشد.(ادامه)
شمال نیوز: با نگاهی به ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی شمال کشور و ترجیحاً استان مازندران می توانیم استناد کنیم که اقتصاد ملی ما علیرغم همه تلاش ها، همچنان ناشکوفا مانده و ما باید با لبیک به ندای رهبر عزیزمان، نهضتی را برای پروازی فرهنگی تا اوج قله های شکوفایی اقتصاد ملی، اقتصاد محلی و تحقق حماسه اقتصادی را ... اقتصاد مقاومتی، طرحی نو در اقتصاد ملی
شمال نیوز: با نگاهی به ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی شمال کشور و ترجیحاً استان مازندران می توانیم استناد کنیم که اقتصاد ملی ما علیرغم همه تلاش ها، همچنان ناشکوفا مانده و ما باید با لبیک به ندای رهبر عزیزمان، نهضتی را برای پروازی فرهنگی تا اوج قله های شکوفایی اقتصاد ملی، اقتصاد محلی و تحقق حماسه اقتصادی را ...(ادامه)
شمال نیوز: رسانه ها با روشن کردن نورافکنها در تاریکترین یخش های جامعه، به تنویر افکار عمومی پرداخته و با تقویت حضور مردم در صحنه و افزایش مشارکت آنها در حاکمیت، از نظام مردمسالاری دینی صیانت می کنند و نمی گذارند که تصمیمات محفلی، تعیین کننده مقتضیات اجتماعی گردند... ارزیابی نوروزی مدیران استان،عیدی رسانه ها به مردم!
شمال نیوز: رسانه ها با روشن کردن نورافکنها در تاریکترین یخش های جامعه، به تنویر افکار عمومی پرداخته و با تقویت حضور مردم در صحنه و افزایش مشارکت آنها در حاکمیت، از نظام مردمسالاری دینی صیانت می کنند و نمی گذارند که تصمیمات محفلی، تعیین کننده مقتضیات اجتماعی گردند...(ادامه)
شمال نیوز: چهارشنبه سوری سابق که این روزها از آن به چهارشنبه سوزی و چهارشنبه صوری هم یاد می شود، رفته رفته به معضلی اجتماعی و امنیتی و حتی با تحریک شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در مظان سوءاستفاده های سیاسی نیز قرار گرفته است و علیرغم همه تلاش های رسانه ای برای روشنگری و تبیین عینی خطرات جسمی و روحی و تبعات پزشکی و قضایی ... جوانان عزیز، چهارشنبه آخر سال را نسوزانید!
شمال نیوز: چهارشنبه سوری سابق که این روزها از آن به چهارشنبه سوزی و چهارشنبه صوری هم یاد می شود، رفته رفته به معضلی اجتماعی و امنیتی و حتی با تحریک شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در مظان سوءاستفاده های سیاسی نیز قرار گرفته است و علیرغم همه تلاش های رسانه ای برای روشنگری و تبیین عینی خطرات جسمی و روحی و تبعات پزشکی و قضایی ...(ادامه)
حماسه فرهنگی، راهکار کاهش نگرانی فرهنگی!(يادداشت)
(ادامه)
صادقعلی رنجبر "هفت تپه "هویت حماسی لشکر 25 کربلا(خبر)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: گلستان که خود بخشی جدا شده از مازندران در همین چند سال اخیر است، چگونه می تواند مدعی بازپس گیری قانونی! بخشی دیگر از مالکیت سرزمینی مازندرانی باشد که بر گلستان حق پدری دارد و حیرت انگیزتر اینکه مقامات و کارشناسان وزارت کشور و بعد هم هیئت دولت را پس از آن همه اختلاف حقوقی در تقسیمات کشوری، متقاعد به تصویب عاجلانه آن به نفع خود نماید، تکلیف چیست؟! سکوت یا پیگیری و شکایت ؟!
شمال نیوز: گلستان که خود بخشی جدا شده از مازندران در همین چند سال اخیر است، چگونه می تواند مدعی بازپس گیری قانونی! بخشی دیگر از مالکیت سرزمینی مازندرانی باشد که بر گلستان حق پدری دارد و حیرت انگیزتر اینکه مقامات و کارشناسان وزارت کشور و بعد هم هیئت دولت را پس از آن همه اختلاف حقوقی در تقسیمات کشوری، متقاعد به تصویب عاجلانه آن به نفع خود نماید، (ادامه)
شمال نیوز: هم اکنون پس از گذشت چندین سال نه تنها هیچ گام عملی برای تحقق پیدایش چنین سازمان مهم و ضروری انجام نشده، بلکه هیچ خبری هم مبنی بر وجود یک اراده ملی در نظام اداری کشور به گوش نمی رسد و ظاهراً هم توسط ... سرنوشت رها شده آزادسازی و ساماندهی سواحل شمال
شمال نیوز: هم اکنون پس از گذشت چندین سال نه تنها هیچ گام عملی برای تحقق پیدایش چنین سازمان مهم و ضروری انجام نشده، بلکه هیچ خبری هم مبنی بر وجود یک اراده ملی در نظام اداری کشور به گوش نمی رسد و ظاهراً هم توسط ...(ادامه)
شمال نیوز: در حالیکه اعلام انصراف وزیر کشور از سوی استاندار مازندران، خوشحالی را به اردوی مغموم مازندرانی ها بازگردانده بود، ناگهان نماینده مینودشت و کلاله اعلام کرد، آنهایی که مدعی بازپس گیری این مصوبه از سوی وزیر کشورند، سند رو کنند! و در ادامه مدعی شد که این حاصل یک تلاش چندین ساله از سوی گلستانی... شرق میانکاله، بالاخره گلستانی شد، یا مازندرانی ماند؟!
شمال نیوز: در حالیکه اعلام انصراف وزیر کشور از سوی استاندار مازندران، خوشحالی را به اردوی مغموم مازندرانی ها بازگردانده بود، ناگهان نماینده مینودشت و کلاله اعلام کرد، آنهایی که مدعی بازپس گیری این مصوبه از سوی وزیر کشورند، سند رو کنند! و در ادامه مدعی شد که این حاصل یک تلاش چندین ساله از سوی گلستانی...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.