.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صادقعلی رنجبر تخریب منتقدان، جایگزین انتقاد سازنده از آنها!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز :  ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و حتی با تمدیدهای نادرست دوره خدمتی مدیران، روزی به نقطه ای خواهیم رسید که چاره ای بجز خداحافظی با بازنشسته ها نخواهیم داشت و از این رو قبل از اینکه دچار سونامی بحران مدیریتی بشویم، باید .... مدیریت پیر، دامن گیر دولت تدبیردر مازندران !
شمال نیوز : ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و حتی با تمدیدهای نادرست دوره خدمتی مدیران، روزی به نقطه ای خواهیم رسید که چاره ای بجز خداحافظی با بازنشسته ها نخواهیم داشت و از این رو قبل از اینکه دچار سونامی بحران مدیریتی بشویم، باید ....(ادامه)
صادقعلی رنجبر مشتاقان خدمت یا ملتمسان قدرت ؟!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر همه می آئیم!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز : اعتقاد بنده بر این است که هیچکس همانند مقام معظم رهبری، بیماری مازندران را تشخیص نداده که فرمودند،: "محرومیت مازندران، پشت برگهای سبزش پنهان مانده است" و اینجاست که ما باید با فرهنگ محرومیت زدایی، دست به دامان مدیریت جهادی .... مدیران ناتوان مازندران داوطلبانه میز خود را به دیگران بسپارند !
شمال نیوز : اعتقاد بنده بر این است که هیچکس همانند مقام معظم رهبری، بیماری مازندران را تشخیص نداده که فرمودند،: "محرومیت مازندران، پشت برگهای سبزش پنهان مانده است" و اینجاست که ما باید با فرهنگ محرومیت زدایی، دست به دامان مدیریت جهادی ....(ادامه)
صادقعلی رنجبر توهین به پیامبر اعظم(ص)، تاوان وحدت مسلمانان جهان!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز :  اگر چه نام مازندران به لحاظ استعدادهای خدادادی در حوزه اقلیم، در ردیف استانهای توانمند و برخورداری همچون خراسان و اصفهان و آذربایجان شرقی و غیره قرار داده شده و از اینکه به خودگردانی نرسیده است، حیرت... ساماندهی مدیریتی مازندران ؛ از عقب افتادگی امروز، تا خودگردانی فردا !
شمال نیوز : اگر چه نام مازندران به لحاظ استعدادهای خدادادی در حوزه اقلیم، در ردیف استانهای توانمند و برخورداری همچون خراسان و اصفهان و آذربایجان شرقی و غیره قرار داده شده و از اینکه به خودگردانی نرسیده است، حیرت...(ادامه)
صادقعلی رنجبر شهيد حجت اله مستشرق؛ ستاره اي پرفروغ در آسمان ساري(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر میلاد پیامبر رحمت، پیام آور وحدت!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر * نهضت 9 دی و بصیرت و میثاق ماندگار!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر *(ادامه)
صادقعلی رنجبر وحدت حوزه و دانشگاه، از نامگذاری تا درک ضرورتها!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر تقابل منفی نگری و مثبت اندیشی!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: آن روزهای آغازین عزل ها و نصب ها، ما گلوهایمان را دریدیم که عزل و نصب های جناحی، سیاسی، ستادی، شهری، فامیلی و محفلی، درمان دردهای مدیریتی مازندران نیست، اما گوشی شنوای حرف های ما نبود! تیمی بی طرف و کارشناسی عملکرد مدیران اجرایی مازندران را ارزیابی کند(خبر)
شمال نیوز: آن روزهای آغازین عزل ها و نصب ها، ما گلوهایمان را دریدیم که عزل و نصب های جناحی، سیاسی، ستادی، شهری، فامیلی و محفلی، درمان دردهای مدیریتی مازندران نیست، اما گوشی شنوای حرف های ما نبود!(ادامه)
صادقعلی رنجبر وداعی خاطره انگیز با آیت الله شجاعی، خادمی دل انگیز!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم بازپیمایی در فراز و فرودهای مراسم عاشورایی(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: مازندران که در بین همه تعاریف و توصیفاتش، لقبی را بالاتر از دیار علویان برای خود نمی پسندد، همواره مشحون از بزرگان دینی و سرآمدان عرصه علم و فقاهت بوده که هدایت عامه جامعه را به نیکویی انجام داده و اتصال دینی مردم را با خدای خویش استمرار بخشیده و در یک کلمه از دنیا و آخرت مردم توأماً نگاهبانی کرده اند. نکوداشت مرحوم آیت الله ایازی و دو یادگار سرافرازش!
شمال نیوز: مازندران که در بین همه تعاریف و توصیفاتش، لقبی را بالاتر از دیار علویان برای خود نمی پسندد، همواره مشحون از بزرگان دینی و سرآمدان عرصه علم و فقاهت بوده که هدایت عامه جامعه را به نیکویی انجام داده و اتصال دینی مردم را با خدای خویش استمرار بخشیده و در یک کلمه از دنیا و آخرت مردم توأماً نگاهبانی کرده اند.(ادامه)
صادقعلی رنجبر گمنامی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اوج خوشنامی(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر در رثای پدری که یعقوب وار به دیدار یوسفش شتافت
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: به هر حال ما به عنوان یک شیعه مکلفیم که بر اساس آموزه های ائمه اطهار(ع)، با اعتصام کامل به ریسمان ولایت که همان مصداق بارز "حبل الله" است، چنگ زده و از حوزه تمسک و تبعیت از آن خارج نشویم و بدانیم که شرط پذیرش اخروی و قیامتی اعمال ما و میزان تدین ما، امضای ولایت است که... ولایت مداری ، اساسی ترین ضرورت و نیاز جوامع اسلامی(خبر)
شمال نیوز: به هر حال ما به عنوان یک شیعه مکلفیم که بر اساس آموزه های ائمه اطهار(ع)، با اعتصام کامل به ریسمان ولایت که همان مصداق بارز "حبل الله" است، چنگ زده و از حوزه تمسک و تبعیت از آن خارج نشویم و بدانیم که شرط پذیرش اخروی و قیامتی اعمال ما و میزان تدین ما، امضای ولایت است که...(ادامه)
صادقعلی رنجبر از چه باید کردها تا عملکردها !(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر دفاع مقدس، گنجینه عظیم عزم ملی و مدیریت جهادی!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
واقعیت این است که روح مردمسالاری، تضارب آراء، تلاقی دیدگاهها و تعاطی افکار است و باید با کنارنهادن همگرایی های تصنعی، واگرایی های واقعی را تجربه کرده و با طمأنینه و شکیبایی به وحدتی اندیشید که از امواج اختلافات سلیقه و اولیه گذر کرده و به ساحل اتحاد و انسجام رسید! در بن بست افشاگری ها و ناگفته ها گرفتار نشویم !
واقعیت این است که روح مردمسالاری، تضارب آراء، تلاقی دیدگاهها و تعاطی افکار است و باید با کنارنهادن همگرایی های تصنعی، واگرایی های واقعی را تجربه کرده و با طمأنینه و شکیبایی به وحدتی اندیشید که از امواج اختلافات سلیقه و اولیه گذر کرده و به ساحل اتحاد و انسجام رسید!(ادامه)
صادقعلی رنجبر نقد و بررسی گلایه های متقابل مدیران و رسانه ها(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر در رثای مجاهدی که آرام نمی گرفت و خستگی نمی شناخت(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم احساس مسئولیت بیشتر در انتخاب رئیس شورا!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
شمال نیوز: اختلاف ساری و بابل، مثل اختلاف ساری با هر شهر دیگر و یا اختلاف بابل با هر شهر دیگر مازندران، اولاً غیر واقعی و کاملاً سطحی است و ثانیاً اختلاف شهروندان نیست، بلکه به شکل کاملاً محدود و معدود، اختلاف و یا همان رقابت تنگاتنگ برخی از اصحاب قدرت است که تنها مصافشان همین جاگیری در مسئولیت های استانی و تخصیص انحصاری بودجه...



شأن مرکز استانی ها، احساس ارشدیت است!
شمال نیوز: اختلاف ساری و بابل، مثل اختلاف ساری با هر شهر دیگر و یا اختلاف بابل با هر شهر دیگر مازندران، اولاً غیر واقعی و کاملاً سطحی است و ثانیاً اختلاف شهروندان نیست، بلکه به شکل کاملاً محدود و معدود، اختلاف و یا همان رقابت تنگاتنگ برخی از اصحاب قدرت است که تنها مصافشان همین جاگیری در مسئولیت های استانی و تخصیص انحصاری بودجه... (ادامه)
خدمت؛ اصلی ترین معیار رویکرد مردم به دولت هاست!(ديدگاه)
(ادامه)
متأسفانه برخی مدیران ما فکر می کنند که تغییر رویکرد انتخاباتی مردم به معنای جابجایی یک طیف با طیف دیگر در دو سوی یک جناح و یا در دو جناح متقابل است و به همین خاطر، مسئولیت ها را با حاتم بخشی به یکدیگر تعارف می کنند، در حالیکه پیام واضح تغییر رویکرد انتخاباتی، ... مدیرانی که رفتند و مدیرانی که ماندند!
متأسفانه برخی مدیران ما فکر می کنند که تغییر رویکرد انتخاباتی مردم به معنای جابجایی یک طیف با طیف دیگر در دو سوی یک جناح و یا در دو جناح متقابل است و به همین خاطر، مسئولیت ها را با حاتم بخشی به یکدیگر تعارف می کنند، در حالیکه پیام واضح تغییر رویکرد انتخاباتی، ...(ادامه)
صادقعلی رنجبر عروج معنوی از اسارت تا آزادگی !(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر روایتی دیگر از مراسم "روز خبرنگار" در مازندران(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.