.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهر هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند. یک عضو شورای شهر و ۲ کارمند یک شهرداری بازداشت شدند
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهر هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند. (ادامه)
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران خبر داد. فرو ریختن ۴ ساختمان در حال احداث در منطقه ۱۹/ ۲ پیکر از زیر آوار خارج شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

شورای اسلامی شهر ساری هیئت رئیسه جدید خود را شناخت / سرهنگ ابقا شد
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند. اگر کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری احراز صلاحیت نشد، به این معنا نیست که در انتخابات مجلس ردصلاحیت شود
هادی طحان‌نظیف گفت: شرایط و قوانین انتخابات ریاست‌جمهوری با مجلس شورای اسلامی متفاوت است. درباره هر فردی برای هر انتخاباتی و در هر دوره‌ای براساس قانون عمل می‌کند.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در راستای مقابله با مفاسد اداری، ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری ماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری بازداشت شدند.

۲ نفر دیگر از کارکنان یک شهرداری بازداشت شدند
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در راستای مقابله با مفاسد اداری، ۲ نفر دیگر از کارکنان شهرداری ماهشهر در رابطه با پرونده زمین‌خواری بازداشت شدند. (ادامه)
چندسالی است که جعل مدرک دانشگاهی یا به عبارتی مدرک سازی رواج پیدا کرده است و عده‌ای از افرادی که هیچگاه پایشان به دانشگاه نرسیده است برای خود مدارک عالی دانشگاهی می‌سازند. مجازات جعل مدرک دانشگاهی چیست؟
چندسالی است که جعل مدرک دانشگاهی یا به عبارتی مدرک سازی رواج پیدا کرده است و عده‌ای از افرادی که هیچگاه پایشان به دانشگاه نرسیده است برای خود مدارک عالی دانشگاهی می‌سازند.(ادامه)
بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، ۴ عضو شورای شهر سهند و عوامل آن در یک ماه گذشته دستگیر شدند. رسوایی در شورای شهر / دستگیری چهارمین عضو شورا و پلمب دفتر
بنابر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، ۴ عضو شورای شهر سهند و عوامل آن در یک ماه گذشته دستگیر شدند.(ادامه)
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از اطفای کانون اصلی آتش سوزی امروز سه شنبه در شبه جزیره میانکاله خبر داد. کانون اصلی آتش سوزی در میانکاله اطفا شد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از اطفای کانون اصلی آتش سوزی امروز سه شنبه در شبه جزیره میانکاله خبر داد.(ادامه)
۱۰ هکتار از عرصه‌های پناهگاه حیات وحش میانکاله دچار حریق شده است. آتش سوزی در ۱۰ هکتار از عرصه‌های میانکاله
۱۰ هکتار از عرصه‌های پناهگاه حیات وحش میانکاله دچار حریق شده است.(ادامه)
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است. یک خبر بد برای صاحبان خودرو در پایتخت
هزینه پارک خودرو در حاشیه خیابان های تهران هر نیم ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.(ادامه)
شمال نیز : رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم پرونده فساد در شهرداری گرگان خبر داد . حکم پروندۀ فساد در شهرداری گرگان صادر شد
شمال نیز : رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم پرونده فساد در شهرداری گرگان خبر داد .(ادامه)
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد. راه اندازی بازارچه دائمی برای فروش دست ساخته های مددجویان بهزیستی
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد.(ادامه)
جسد یک جنین سقط شده صبح امروز یکشنبه در رودخانه بابلرود بابلسر کشف شد کشف جنین سقط شده در بابلرود
جسد یک جنین سقط شده صبح امروز یکشنبه در رودخانه بابلرود بابلسر کشف شد(ادامه)

پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود. خاکسپاری در قم انجام نشد! پیکر آیت‌الله شیخ حسن صانعی مجددا به تهران بازگشت!
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.(ادامه)
بخشی از تاسیسات ساختمان مرکزی مخابرات صبح امروز در بابل طعمه حریق شد. حریق در تاسیسات ساختمان مرکزی مخابرات بابل
بخشی از تاسیسات ساختمان مرکزی مخابرات صبح امروز در بابل طعمه حریق شد.(ادامه)
سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران کشت مخلوط را دلیل تداوم نسل آفت مگس مدیترانه دانست. کشت مخلوط دلیل تداوم نسل مگس مدیترانه
سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران کشت مخلوط را دلیل تداوم نسل آفت مگس مدیترانه دانست.(ادامه)
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت حجاب و رعایت آن گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان وجود ندارد و باید این مسئله در مترو نیز باید رعایت شود. جداسازی واگن‌های مترو برای بانوان و آقایان و تاکید بر رعایت حجاب در مترو
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت حجاب و رعایت آن گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان وجود ندارد و باید این مسئله در مترو نیز باید رعایت شود.(ادامه)
2 کارمند دیگر شهرداری شاهرود هم بازداشت شدند. 2 کارمند دیگر شهرداری بازداشت شدند
2 کارمند دیگر شهرداری شاهرود هم بازداشت شدند.(ادامه)
عراق با ورود خودرو‌های ایرانی به داخل خاک این کشور در ایام اربعین موافقت کرد. ورود خودرو‌های ایرانی به عراق مجاز شد
عراق با ورود خودرو‌های ایرانی به داخل خاک این کشور در ایام اربعین موافقت کرد.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
شمال نیوز: پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضائیه از بازداشت سه تن از کارمندان شهرداری مرکز استان خبر داد. دستگیری سه تن از کارمندان شهرداری مرکز استان
شمال نیوز: پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضائیه از بازداشت سه تن از کارمندان شهرداری مرکز استان خبر داد.(ادامه)
هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد. فصل گرما و فرار رانندگان تاکسی از روشن کردن کولر/ کرایه ها با نوع خدمات تناسب ندارد!
هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد.(ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است. دیوان عدالت اداری براساس کدام مواد قانونی حکم انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور را باطل کرد؟
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در جمع فعالان این حوزه در برج میلاد حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های‌شان با جوانان و نخبگان این عرصه به گفت‌وگو نشست. قالیباف:‌ فعالان حوزه فناوری مهم‌ترین پیشران برنامه هفتم توسعه هستند/ فناوری و ارتباطات یک انتخاب نیست، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است/معتقدم تحول در کشور در حوزه فناوری‌ اطلاعات رقم می‌خورد/حکمرانی هوشمند به‌مراتب مهمتر از دولت الکترونیک است(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در جمع فعالان این حوزه در برج میلاد حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های‌شان با جوانان و نخبگان این عرصه به گفت‌وگو نشست.(ادامه)
شهردار تهران به خبر انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور واکنش نشان داد. علیرضا زاکانی از شهرداری تهران رفتنی شد؟
شهردار تهران به خبر انتخاب وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور واکنش نشان داد.(ادامه)
علی سرزعیم مشاور اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاون اقتصادی وزارت کار در دولت روحانی، در اظهارات اخیر خود، سیاست خانه‌دار کردن اقشار ضعیف را یک سیاست اشتباه دانست. معاون وزیر دولت روحانی: خانه‌دار کردن اقشار ضعیف اشتباه است
علی سرزعیم مشاور اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاون اقتصادی وزارت کار در دولت روحانی، در اظهارات اخیر خود، سیاست خانه‌دار کردن اقشار ضعیف را یک سیاست اشتباه دانست.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
هزینه ماهانه درمان اوتیسم در ایران چقدر است؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.