.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد. شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج متلاشی شد
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد. برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.(ادامه)
وزیر کشور هشدار داد شهرداری‌هایی که تفکیک زباله از مبدا را اجرایی نکنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. هشدار قاطع وزیر کشور به شهرداری‌ها + جزئیات
وزیر کشور هشدار داد شهرداری‌هایی که تفکیک زباله از مبدا را اجرایی نکنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.(ادامه)
زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست. آتش‌نشانان صاحب مسکن می‌شوند
زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست.(ادامه)
طرح همیار پلیس در سال تحصیلی جدید در مدارس مازندران آغاز شد. طرح همیار پلیس در مدارس مازندران آغاز شد
طرح همیار پلیس در سال تحصیلی جدید در مدارس مازندران آغاز شد.(ادامه)
«قرار بود ما بجنگیم، شما مراقب بچه‌هامون باشید...»
پرویز پرستویی با بیان خاطره‌ای از ایفای نقش در فیلم سینمایی «موج مرده»، نسبت به انتشار عکس خودش در این فیلم روی بیلبورد‌های تهران، واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود. اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.(ادامه)
فیلم / انتقادات نرجس سلیمانی از زاکانی مقابل چشمانش
نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در انتقاد از عملکرد زاکانی در شهرداری گفت: اگر قبلاً مردم ۲۰ دقیقه منتظر اتوبوس می‌ماندند حالا گاهی تا یکساعت یا یکساعت و نیم در صف‌های طولانی منتظر می‌مانند. آثار عملی وعده‌های مدیریت شهری در دسترس مردم قرار نگرفته یعنی محلی از اعراب برای مردم ندارد. این که می‌گوییم تا سال ۱۴۰۴ یا ۱۴۲۰ الگوی موفق جهان اسلام باشیم مشکل امروز مردم تهران را حل نمی‌کند. منبع:چندثانیه(ادامه)
دولت سوئد در بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۷۶ برای اصلاح نژادی اقدام به عقیم سازی حدود ۳۳ هزار نفر کرد. عقیم سازی ۳۳ هزار نفر از مردم سوئد برای اصلاح نژادی!
دولت سوئد در بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۷۶ برای اصلاح نژادی اقدام به عقیم سازی حدود ۳۳ هزار نفر کرد.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در نوشهر هر چهار عضو خانواده را به کام مرگ کشاند. فوت ۴ عضو یک خانواده در جریان آتش سوزی
آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در نوشهر هر چهار عضو خانواده را به کام مرگ کشاند.(ادامه)

یکی از جرایم مربوط به جرم فحاشی سب النبی یا توهین به مقدسات اسلام است که در اینصورت نیز طبق ماده ۲۶۲ قانون مجازات اسلامی هرکس به پیامبر اسلام (ص) و سایر ائمه و مقدسات اسلامی توهین نماید به مجازات اعدام محکوم می‌شود. در قانون مجازات اسلامی درخصوص مجازات توهین صحبت شده است. مجازات توهین چیست؟
یکی از جرایم مربوط به جرم فحاشی سب النبی یا توهین به مقدسات اسلام است که در اینصورت نیز طبق ماده ۲۶۲ قانون مجازات اسلامی هرکس به پیامبر اسلام (ص) و سایر ائمه و مقدسات اسلامی توهین نماید به مجازات اعدام محکوم می‌شود. در قانون مجازات اسلامی درخصوص مجازات توهین صحبت شده است.(ادامه)
ساعت کاری ادارات مازندران از ۱۶ شهریور به روال سابق باز می‌گردد. بازگشت ساعت کاری ادارات به روال سابق
ساعت کاری ادارات مازندران از ۱۶ شهریور به روال سابق باز می‌گردد.(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است. زیبای شلخته؛ نابسمانی جنگل‌های «دوهزار» و «سه‌هزار» در دل طبیعت تنکابن
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در بیمارستان، برخی اظهار نظر‌ها در مورد این فرد در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. مرکز رسانه قوه قضاییه: تایید توانایی تحمل کیفر جواد روحی از سوی پزشکی قانونی
در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در بیمارستان، برخی اظهار نظر‌ها در مورد این فرد در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) اعلام کرد که از هوش مصنوعی برای شمارش جمعیت زائران، تامین امنیت و یافتن گم شدگان استفاده می‌کند. استفاده عراق از هوش مصنوعی در مراسم اربعین ۱۴۰۲
تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) اعلام کرد که از هوش مصنوعی برای شمارش جمعیت زائران، تامین امنیت و یافتن گم شدگان استفاده می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری برای خرید بیش از ۶۰۰ اتوبوس هزینه‌ پرداخت کرده که قرار شده پس از اربعین به ناوگان تهران اضافه شود. جزییات ارائه تسهیلات برای خرید تاکسی برقی
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری برای خرید بیش از ۶۰۰ اتوبوس هزینه‌ پرداخت کرده که قرار شده پس از اربعین به ناوگان تهران اضافه شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است یک نماینده مجلس : «رفیق بازی» از مشکلات دولت رئیسی است !
شمال نیوز : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من از شما خواهش می‌کنم که از سال دوم به بعد به محض این که سال سوم شد نگویید «دولت مردمی»؛ دولت مردمی دولت ملغمه است(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در مورد پیاده‌روی مراسم اربعین ارائه کرد. توصیه‌های ایمنی که زائران در خصوص مراسم پیاده‌روی اربعین باید بدانند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در مورد پیاده‌روی مراسم اربعین ارائه کرد.(ادامه)
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از راه اندازی مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب در این شهر خبر داد راه اندازی مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب در آمل
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از راه اندازی مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب در این شهر خبر داد(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه  وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال. وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند / آن بخشنامه دقیقاً دخالت معاون سیاسی در انتخابات است / دو سوم مجلس معتقدند وحیدی دوست من در سپاه است و از او دفاع میکنم که استیضاح نشود
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.(ادامه)
علیرضا زاکانی، شهردار تهران به‌ عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد. شهردار تهران دستیار ویژه رئیسی شد
علیرضا زاکانی، شهردار تهران به‌ عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است. اختلال در اینترنت موبایل احتمالا به دلیل تخریب دکل‌ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم. محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم / اجازه ندادم هیچ فردی در انتخاب بخشداران و معاونانم دخالتی داشته باشد/ خبرنگاران مظهر ظلم‌ستیزی و حقیقت‌یابی هستند
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم.(ادامه)
ایرنا : روابط عمومی شهرداری یزد روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد ، در سحرگاه جمعه حـاج مرتضی شایق عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد جان به جان آفرین تسلیم کرد. یک عضو شورای شهر درگذشت
ایرنا : روابط عمومی شهرداری یزد روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد ، در سحرگاه جمعه حـاج مرتضی شایق عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
رانش زمین در منطقه حصار کرج
شهردار کرج گفت: حادثه رانش زمین در محدوده‌ای از اراضی موسوم به تپه الله اکبر منطقه حصار، تلفات جانی نداشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.