.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افتتاح دانشگاه پیام نور واحد بندپی غربی بابل
(ادامه)
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری  آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام نا تمام ماندن جشن نیمه شعبان در رشت
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
55 واحد مسکونی در سوادکوه خسارت ديد
(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
شنیده شده است......تعدادی از افراد شاغل در استانداری به اتهام تخلفات مالی در جریان تخصیص اعتبارات طرحهای زود بازده دستگیر شده اند.ظاهرا ... (ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
خبرهای ویژه رشت که گفته می شود
(ادامه)
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...(ادامه)
ترجیح شهرداری بر شورا شهر
(ادامه)
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید  انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ... خبر شمال نیوز و اقدام انقلابی شهرداری ساری
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ...(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکیست : در ادامه تعریض میادین و خیابانهای شهر ساری ،شهرداری ساری در یک اقدام عجیب ... اقدام غیر انقلابی "شهردار انقلابی" ساری!!
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکیست : در ادامه تعریض میادین و خیابانهای شهر ساری ،شهرداری ساری در یک اقدام عجیب ...(ادامه)
قنبر پور دوباره شهردار شد
عصر امروز مراسم تودیع و معارفه در محل شورای شهر برگزار شد. محمد قنبر پور ، شهردار سابق مجددآ به عنوان شهردار جدید انتخاب شد و زحمات ...(ادامه)
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.(ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
انصراف شادمان از کاندیداتوری شهرداری ساری
علی شادمان طی اطلاعیه ای از کاندیداتری شهرداری ساری انصراف داد. متن اطلاعیه که نسخه ای از آن به دفتر شمال نیوز ارسال گردید(ادامه)
50 میلیارد ریال برای حوادث غیر مترقبه مازندران
مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران در بخش حوادث غیر مترقبه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پیشگیری و بازسازی در سطح استان اختصاص یافت.(ادامه)
انصراف فرماندار بابلسر
محمدرضا نادری فرماندار بابلسر، از عضویت در کمیسیون اول ماده صد قانون شهرداری ها انصراف داد. این اقدام بنا به دلایل عدیده ای بود که یکی از آن ها وجود حدود 1050 پرونده راکد و مسئله دار در خصوص ...(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ... دلم ازشهر هزار رنگ گرفته!
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء قهر و بی تفاوتی را فراموش کن!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر در نهادهای دولتی در آمل
برخی نامزدهای شورای شهر آمل، ستادهای تبلیغاتی خود را در برخی اماکن و نهادهای دولتی تشکیل داده‌اند. در حالی که بر اساس قانون انتخاباتی، اماکن و نهادهای دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع است، اما این کاندیداها به صورت علنی تبلیغات را در این اماکن دولتی از قبیل راه و ترابری، منابع طبیعی، شهرداری و برخی ادارات حواشی مرکز شهر، با جدیت و شور تبلیغاتی ادامه می دهند. (ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
احداث موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر
پس از مطالعه و بررسی، موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر احداث می شود.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مسعود نصرتی مدیر کل موزه های ایران اظهار داشت: موزه منطقه دریای خزر در شهر رامسر احداث می شود و قرارداد مشاوره آن نیز منعقد شده و طرح مورد نظر در حال مطالعه است.(ادامه)
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان رژه موشها در شهر ساری!!
جمعی از شهروندان ساروی در تماس با شمال نیوز نسبت به افزایش حیوانات موزی بویژه ازدیاد موش در سطح خیابانها، معابر و منازل شهر ساری اعتراض کردند. به گزارش خبرنگار ما تعدادی از این شهروندان (ادامه)
جلسات مشاعره ای شورای شهر ساری در حالی که شهرداری از جمع آوری زباله ها در سطح شهر عاجز است و تجمع زباله ها در بعضی از نقاط شهر کاملا مشهود است بعضی از اعضای شورای شهر و از حامیان مهم شهردار به جای پرداختن ... مشاعره در خیابان 15 خرداد
جلسات مشاعره ای شورای شهر ساری در حالی که شهرداری از جمع آوری زباله ها در سطح شهر عاجز است و تجمع زباله ها در بعضی از نقاط شهر کاملا مشهود است بعضی از اعضای شورای شهر و از حامیان مهم شهردار به جای پرداختن ...(ادامه)
بازدید استاندار مازندران از پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری
مهندس ابوطالب شفقت استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولین، از روند پروژه نصب کارخانه زباله سوز شهرداری ساری بازدید کردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در این بازدید مهندس محمد قنبرپور شهردار ساری از چگونگی روند پیشرفت این پروژه گزارش کاملی ارائه کرد.(ادامه)
جدال تیمهای شمالی جهت صعود به لیگ برتر
پس از انجام قرعه کشی رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای کشور و همگروه شدن تیمهای پگاه گیلان و شموشک نوشهر، تمامی چشمها به جدال این دو تیم شمالی کشور جهت صعود به مرحله حذفی رقابتهای لیگ برتر است.(ادامه)
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.