.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اشخاصی که می توانند نامزد ریاست جمهوری شوند
(ادامه)
متن کامل دفاعیه علی کردان در صحن مجلس
(ادامه)
با گذشت چندین ماه ار انتصاب آقای ... شهردار ...وی از ارائه مدرک دکتری خود به کارگزینی شهرداری خودداری می ورزد شک و شبهه پیرامون مدرک دکتری وی نیز افزایش یافته است و جا دارد یک هیات از سازمان بازرسی به شهر ... رهسپار شوند تا مدرک وی را مورد بررسی قرار دهند...

خودداری آقای شهردار از ارائه مدرک دکترا
با گذشت چندین ماه ار انتصاب آقای ... شهردار ...وی از ارائه مدرک دکتری خود به کارگزینی شهرداری خودداری می ورزد شک و شبهه پیرامون مدرک دکتری وی نیز افزایش یافته است و جا دارد یک هیات از سازمان بازرسی به شهر ... رهسپار شوند تا مدرک وی را مورد بررسی قرار دهند... (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
به جای تقدیر و تشکر از کار بیکارم کردند
(ادامه)
آمیختگی طبیعت سبز و آبی جلوه ای کم نظیر را به این خاک داده است .هر چه از شمال شهر ، گستره ی آبی یا از سمت جنوب شهر ، پهنه ی سبز به سمت مرکز شهر نزدیک می شویم یک دگرگونی عجیبی را از زیبایی به سمت بی نظمی و غوغای بی سامان زندگی انسانی شاهدیم ... حریم شخصی یا سد معبر؟
آمیختگی طبیعت سبز و آبی جلوه ای کم نظیر را به این خاک داده است .هر چه از شمال شهر ، گستره ی آبی یا از سمت جنوب شهر ، پهنه ی سبز به سمت مرکز شهر نزدیک می شویم یک دگرگونی عجیبی را از زیبایی به سمت بی نظمی و غوغای بی سامان زندگی انسانی شاهدیم ...(ادامه)
افتتاح 3 پروژه عمرانی با حضور وزیر کشور در آمل
(ادامه)
ایجاد معاونت فرهنگی در شهرداری ساری
(ادامه)
تقدیر امام جمعه بابل از شهردار و شورای شهر بابل
(ادامه)
آمل دومین شهر قدیمی ايران
(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
تکذیب شایعه توصیه رهبر انقلاب به قالیباف
(ادامه)
اسامی اعضای اتاق فكر قالیباف
(ادامه)
با عشق و علاقه به مازندران آمده ام و با تمام توان قصد خدمت به این استان را دارم و دوست دارم به تغییرات مدیریتی ... استاندار مازندران و تغيير مديران
با عشق و علاقه به مازندران آمده ام و با تمام توان قصد خدمت به این استان را دارم و دوست دارم به تغییرات مدیریتی ...(ادامه)
چهره زیبای گیلان در انبوه زباله ها
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر کاغذ پاره ها(ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
سید مهدی هاشمی جایگزین داود احمدی‌نژاد؟
(ادامه)
شرایط کاری در بازرسی ویژه ریاست جمهوری دشوار است و آقای احمدی‌نژاد به دلیل بیماری از مسولیت خود کناره‌گیری کرده است و در حال حاضر سرپرستی این حوزه را بر عهده گرفته‌ام تا رئیس‌جمهور برای انتخاب بازرس ویژه جدید تصمیم‌گیری کند. شیخ‌الاسلامی جایگزین احمدی نژاد میشود
شرایط کاری در بازرسی ویژه ریاست جمهوری دشوار است و آقای احمدی‌نژاد به دلیل بیماری از مسولیت خود کناره‌گیری کرده است و در حال حاضر سرپرستی این حوزه را بر عهده گرفته‌ام تا رئیس‌جمهور برای انتخاب بازرس ویژه جدید تصمیم‌گیری کند.(ادامه)
شهردار قائمشهر روز گذشت‌ ب‍‍ا ت‍ق‍دي‍م‌ درخ‍و‌اس‍ت‌ ‌اس‍ت‍‍ع‍ف‍‍ا‌‌ خ‍ود ب‍ه‌ فرماندار ‌ ‌اي‍ن‌ ش‍‍ه‍ر خ‍و‌اس‍ت‍‍ار ك‍ن‍‍اره‌ گ‍ي‍ر‌ي‌ ‌از س‍م‍ت‌ ش‍‍ه‍رد‌ار ش‍د. نحوه استعفای شهردار قائمشهر و مسائل جانبی آن حکایت از عدم جدی ... استعفای عجیب شهردار قائمشهر !!
شهردار قائمشهر روز گذشت‌ ب‍‍ا ت‍ق‍دي‍م‌ درخ‍و‌اس‍ت‌ ‌اس‍ت‍‍ع‍ف‍‍ا‌‌ خ‍ود ب‍ه‌ فرماندار ‌ ‌اي‍ن‌ ش‍‍ه‍ر خ‍و‌اس‍ت‍‍ار ك‍ن‍‍اره‌ گ‍ي‍ر‌ي‌ ‌از س‍م‍ت‌ ش‍‍ه‍رد‌ار ش‍د. نحوه استعفای شهردار قائمشهر و مسائل جانبی آن حکایت از عدم جدی ...(ادامه)
نگاه جوانفکر به ماجرای دکترای علی کردان
بعضی از آقایان که دکترایشان را به برکت بورس دولتی از فرنگ دریافت کرده اند، به مثابه یک متخصص کارشناس اکسفورد با تکیه بر یک ویرگول کم یا اضافه در این مدرک ، مجدانه در تلاش هستند تا آن را ساختگی و جعلی وانمود سازند.(ادامه)
سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به بروز روزمرگی در کارکرد برخی اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار داشت: متاسفانه نوع برخورد برخی از این اعضای شورا با شهردار جهت نظارت بر پروژه ها محافظه کارانه است... انتقاد از محافظه کاری برخی اعضای شورای شهر ساری
سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به بروز روزمرگی در کارکرد برخی اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار داشت: متاسفانه نوع برخورد برخی از این اعضای شورا با شهردار جهت نظارت بر پروژه ها محافظه کارانه است...(ادامه)
شهري بدون سرويس بهداشتي عمومي
(ادامه)
قالیباف قید نامزدی در انتخابات آینده را می‌زند؟
(ادامه)
درخواست یک امام جمعه برای تغییر مشايي
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
تعطیلي 30 واحد صنعتی متخلف در مازندران
(ادامه)
بیوگرافی بهبهانی؛ سرپرست وزارت راه
(ادامه)
جلسه علني شوراي شهر با حضور نمايندگان ساري
(ادامه)
ديدار رئیس شورای شهر ساری با بانوان دستفروش
(ادامه)
شرط های موتلفه برای احمدی نژاد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.