.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم. پاسخ معاون رئیس‌جمهور به شایعه برکناری‌اش
منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.(ادامه)
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر. واکنش فاطمی امین به شایعه برکناری: شوخی نکنید!
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر.(ادامه)
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد. کناره‌گیری سجادی از وزارت ورزش تکذیب شد
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت. مبنا و دلیل ممنوعیت نام نویسی داوطلبان باتجربه سه دوره نمایندگی چه بود؟
شمال نیوز : بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
داور برنامه تلویزیونی قوی‌ترین مردان درباره توقف این برنامه گفت: بی‌اخلاقی‌ بعضی از ورزشکاران در عدم پخش این برنامه تلویزیونی بی‌تاثیر نبود و خود آنها تا حد زیادی در این اتفاق مقصر بودند. فرامرز خودنگاه : بی اخلاقی بعضی ورزشکاران باعث توقف برنامه قوی‌ترین مردان شد
داور برنامه تلویزیونی قوی‌ترین مردان درباره توقف این برنامه گفت: بی‌اخلاقی‌ بعضی از ورزشکاران در عدم پخش این برنامه تلویزیونی بی‌تاثیر نبود و خود آنها تا حد زیادی در این اتفاق مقصر بودند.(ادامه)
اپوزیسیون که نه اطلاع درستی از تاریخ ایران دارد، نه شناختی از هویت ملی و عناصر سازنده آن طی چند سال گذشته دست به تحریف همه جانبه زده است. اپوزیسیون ایران درحال تحریف همه‌جانبه تاریخ هستند
اپوزیسیون که نه اطلاع درستی از تاریخ ایران دارد، نه شناختی از هویت ملی و عناصر سازنده آن طی چند سال گذشته دست به تحریف همه جانبه زده است.(ادامه)
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است. شکایت پرسپولیس از مدافع شمالی سپاهان؛ نتیجه بازی برمی‌گردد؟
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: بیانیه شماره ۲ وزارت کشور درباره مسائل پیش‌آمده در برخی از مدارس منتشر شد. وجود مواد سمی در بدن دانش‌آموزان یافت نشد/ شایعه‌پردازان تحت پیگرد قرار گرفتند
شمال نیوز: بیانیه شماره ۲ وزارت کشور درباره مسائل پیش‌آمده در برخی از مدارس منتشر شد.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا گفت: مسمومیت‌های دانش‌آموزان یکی از موارد افساد فی الارض است و عاملان آن به اشد مجازات محکوم خواهند شد. رئیس قوه قضائیه: مسمومیت‌های دانش آموزان افساد فی الارض است
رئیس دستگاه قضا گفت: مسمومیت‌های دانش‌آموزان یکی از موارد افساد فی الارض است و عاملان آن به اشد مجازات محکوم خواهند شد.(ادامه)
ضدانقلاب بار دیگر پروژه کشته‌سازی را برای رسیدن به اهداف شومش در دستور کار قرار داده است. جا زدن دانشجوی لیسانس جای دانش‌آموز مسموم
ضدانقلاب بار دیگر پروژه کشته‌سازی را برای رسیدن به اهداف شومش در دستور کار قرار داده است.(ادامه)
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد.
مدیرعامل ایران‌خودرو با دستور رئیس جمهور برکنار شد
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد. (ادامه)
احسان علیخانی: از مهر ماه ممنوع الخروجم، مهاجرت هم نکرده‌ام
احسان علیخانی از ممنوع الخروجی اش خبر داد و خبر مهاجرتش را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
سرمربی نساجی بعد از شکست این تیم در کرمان مقابل مس استعفای خود را اعلام کرد.


استعفای مطهری از سرمربیگری نساجی مازندران/ واکنش باشگاه به این استعفا
سرمربی نساجی بعد از شکست این تیم در کرمان مقابل مس استعفای خود را اعلام کرد. (ادامه)
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است. ماجرای عجیب چرخ خیاطی‌های میلیاردی!
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است.(ادامه)
سارا خادم‌الشریعه برترین شطرنج‌باز زن ایران به اسپانیا مهاجرت کرد. ایران در پی بازگرداندن سارا خادم‌الشریعه؟
سارا خادم‌الشریعه برترین شطرنج‌باز زن ایران به اسپانیا مهاجرت کرد.(ادامه)
دیروز 22 بهمن متفاوتی بود و انقلاب واقعی پس از چهل و چهار سال یکبار دیگر عظمت و شکوه خود را به نمایش گذاشت و همچون طوفانی، آتش فتنه اخیر را با خاکسترش، نابود کرد. شکوه اتحاد ملی؛ نقطه پایان و نقطه آغاز(يادداشت)
دیروز 22 بهمن متفاوتی بود و انقلاب واقعی پس از چهل و چهار سال یکبار دیگر عظمت و شکوه خود را به نمایش گذاشت و همچون طوفانی، آتش فتنه اخیر را با خاکسترش، نابود کرد.(ادامه)
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است. پشت پرده قیمت‌های میلیاردی چرخ خیاطی‌های قدیمی!
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست.

عزم سپاه پاسداران برای دفاع شجاعانه و غیر محافظه‌کارانه از انقلاب
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست. (ادامه)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب: ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد / کسی که از استقلال و باج ندادن به مستکبر عبور کند، صلاحیت اشتغال در نظام را ندارد / اختلاف سیاسی طبیعی است اما نباید تبدیل به گسل شود/ اتحادملی سد محکم در مقابل دشمن است(خبر)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
در ادامه عکسی از احسان علیخانی در خارج از ایران را مشاهده می کنید عکس احسان علیخانی با تیپ عجیب در اروپا
در ادامه عکسی از احسان علیخانی در خارج از ایران را مشاهده می کنید(ادامه)
پس از کشف کارخانه‌ای معروف در مصر که در تولید قهوه از پودر سرامیک استفاده می‌کرد، جنجالی در پارلمان این کشور به پا شد. شایعه تولید قهوه از پودر سرامیک در مصر جنجال به پا کرد
پس از کشف کارخانه‌ای معروف در مصر که در تولید قهوه از پودر سرامیک استفاده می‌کرد، جنجالی در پارلمان این کشور به پا شد.(ادامه)
رئیس صدا و سیما : دستمزد میلیاردی در تلویزیون نداریم
(ادامه)
وحیدی گفت: طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه، هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است. تغییر شمخانی و انتصاب من به سمت شورای عالی امنیت ملی شایعه است
وحیدی گفت: طرح پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه، هیچ نگرانی ندارد و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است.(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد.

هجوم مازندرانی‌ها به سمت پمپ بنزین/ ماجرای شایعه‌ای که رکوردها را جابه‌جا کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد. (ادامه)
مدیرعامل شرکت گاز مازندران شایعه هرگونه قطع گاز خانگی در استان را تکذیب کرد. قطع گاز خانگی در مازندران تکذیب شد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران شایعه هرگونه قطع گاز خانگی در استان را تکذیب کرد.(ادامه)
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است. منبع اصلی درآمد آیت الله هاشمی رفسنجانی کجا بود؟
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.(ادامه)
طلاق بعد از ۱۲ سال نیوشا ضیغمی روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با انتشار چمد بیت از شعر فروغ فرخ‌زادخبر از تنهایی خود داد. نیوشا ضیغمی خبر جدایی از همسرش را تایید کرد! + عکس
طلاق بعد از ۱۲ سال نیوشا ضیغمی روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با انتشار چمد بیت از شعر فروغ فرخ‌زادخبر از تنهایی خود داد.(ادامه)
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهند و یکی از موارد مهمی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ماندن یا قطع همکاری با ساپینتو است. جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهند و یکی از موارد مهمی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ماندن یا قطع همکاری با ساپینتو است.(ادامه)
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ تن از لیدر‌های ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرای تهران، خبر داد. دستگیری ۱۳ تن از عوامل ایجاد ناآرامی در بهشت‌زهرا (س)
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۳ تن از لیدر‌های ناآرامی‌های اخیر در بهشت زهرای تهران، خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.