.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به خبر سه نرخی شدن قیمت بنزین در سال 1402 گفت: نرخ بنزین در سال جاری .... سه نرخی شدن قیمت بنزین واقعیت دارد؟ / واکنش سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به خبر سه نرخی شدن قیمت بنزین در سال 1402 گفت: نرخ بنزین در سال جاری ....(ادامه)
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است. میدان رزم در جنگ ترکیبی تمرکز بر تغییرات شناختی است
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است.(ادامه)
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست. احسان علیخانی به تلویزیون برمی‌گردد؟
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست.(ادامه)

عنوان شد که وزیر ورزش استعفای خود را به تقدیم رئیس جمهور کرده است. با این حال روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای این استعفا را دوباره تکذیب کرد. تکذیب استعفای وزیر ورزش
عنوان شد که وزیر ورزش استعفای خود را به تقدیم رئیس جمهور کرده است. با این حال روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای این استعفا را دوباره تکذیب کرد.(ادامه)
درحالی که مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده، روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند. تکذیب ابطال حکم انتصاب معاون رئیس جمهور
درحالی که مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده، روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند.(ادامه)
مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا مراحل ثبت قرارداد جدید با این دروازه‌بان را فراهم کند. فوری/ گل محمدی وضعیت بیرانوند را مشخص کرد
مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد تا احتمالا مراحل ثبت قرارداد جدید با این دروازه‌بان را فراهم کند.(ادامه)
افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به حواشی بیرانوند و باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد واکنش کوبنده پیروانی به ماجرای انتقال بیرانوند به استقلال+ عکس
افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به حواشی بیرانوند و باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد(ادامه)
اگر AFC پس از بررسی مدارک، قصد حذف پرسپولیس را داشته باشد، این موضوع را اعلام خواهد کرد. شایعه حذف پرسپولیس از آسیا صحت دارد؟
اگر AFC پس از بررسی مدارک، قصد حذف پرسپولیس را داشته باشد، این موضوع را اعلام خواهد کرد.(ادامه)
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس تاکنون ۲ اخطار به این باشگاه داده، اما به نظر می‌رسد قراردادش فسخ نخواهد شد. پشت‌پرده اخطار بیرانوند به پرسپولیس
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس تاکنون ۲ اخطار به این باشگاه داده، اما به نظر می‌رسد قراردادش فسخ نخواهد شد.(ادامه)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد. با تکرار عبارت سراسر دروغ حقوق ۱۰۰ میلیونی نمایندگان، تلاش کردند مجلسی که مدال افتخار مجلس انقلابی گرفته را تخریب کنند/ یک نماینده مجلس همتراز با یک وزیر است / افراد معلوم الحالی که به نمایندگان تهمت زده اند و برای رسانه‌های معاند خوراک تهیه کرده اند، باید مورد بارخواست جدی و سریع مدعی العموم قرار گیرند(خبر)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد.(ادامه)
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شد. بازداشت نوه مولوی عبدالحمید
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شد.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
واکنش خاص رامین رضاییان به شایعه پوشیدن پیراهن استقلال
به نظر می‌رسد جدایی رامین رضاییان از باشگاه سپاهان اصفهان را باید قطعی و حتمی دانست.(ادامه)
 پس از هفت ماه سکوت و غیب مهران مدیری، به تازگی تصویری از او به همراه فردی دیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. تغییر چهره جدید و نگران کننده مهران مدیری پس از 7 ماه غیبت/ عکس
پس از هفت ماه سکوت و غیب مهران مدیری، به تازگی تصویری از او به همراه فردی دیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به انتشار اخباری مبنی بر یک انتصاب فامیلی در این سازمان واکنش نشان داد. واکنش تامین اجتماعی به انتصاب فامیلی در این سازمان
روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به انتشار اخباری مبنی بر یک انتصاب فامیلی در این سازمان واکنش نشان داد.(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
مولوی عبدالحمید مدتی است در خطبه‌های نماز جمعه درباره ماجرای نمازخانه‌ای متعلق به اهل‌سنت درحال شایعه‌پراکنی است، مجتمعی که طبقه تحتانی آن تبدیل به نمازخانه شده بود اما اکنون برگزاری نماز در این مکان با مشکلاتی مواجه است. ماجرای نمازخانه اهل‌سنت در پونک چیست؟/ ساختمانی که وثیقۀ عبدالحمید شده است!
مولوی عبدالحمید مدتی است در خطبه‌های نماز جمعه درباره ماجرای نمازخانه‌ای متعلق به اهل‌سنت درحال شایعه‌پراکنی است، مجتمعی که طبقه تحتانی آن تبدیل به نمازخانه شده بود اما اکنون برگزاری نماز در این مکان با مشکلاتی مواجه است.(ادامه)
شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، عکس جدیدی را منتشر کرده است که به هیچ وجه به مذاق جرارد پیکه خوش نمی‌آید. ناراحتی پیکه از عکس شکیرا: آهنگ جدید در راه!
شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، عکس جدیدی را منتشر کرده است که به هیچ وجه به مذاق جرارد پیکه خوش نمی‌آید.(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)
محمد معتمدی: خبر ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان کذب است
محمد معتمدی خواننده کشورمان به شایعه ممنوع‌الکاری برخی خوانندگان واکنش نشان داد.(ادامه)
وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری تیم تروریستی ‌مرتبط با رژیم صهیونیستی در مرزهای غربی ‌گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم‌تکرار آن باشیم / دشمن عادی‌سازی هنجارشکنی را دنبال می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس جمهور که برای نخستین بار در حیاط دولت حضور یافته بود، جدایی‌اش از دولت را تکذیب کرد. محسن رضایی جدایی خود از دولت را تکذیب کرد
معاون اقتصادی رئیس جمهور که برای نخستین بار در حیاط دولت حضور یافته بود، جدایی‌اش از دولت را تکذیب کرد.(ادامه)
بازیگر سریال ستایش تغییر جنسیت داد + عکس
عکسی از رامسین کبریتی بازیگر ایرانی سریال ستاش در فضای مجازی با استایل و چهره ای زنانه شایعه تغییر جنسیتش را در فضای مجازی پر کرد.(ادامه)
حوزه علمیه فیضیه مازندران در اطلاعیه ای منتفی بودن هر گونه سوء قصد به حجت الاسلام فاضل را اعلام کرد. منتفی بودن هر گونه سوء قصد به حجت الاسلام فاضل
حوزه علمیه فیضیه مازندران در اطلاعیه ای منتفی بودن هر گونه سوء قصد به حجت الاسلام فاضل را اعلام کرد.(ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد. دبیر باید عذرخواهی کند/ هیچ مسئولی حق اخراج خبرنگار را از جلسات ندارد
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
ظاهر جدید شهاب حسینی و شباهت نسبی‌اش به ظاهر صدام حسین شایعه حضورش در نقش این شخصیت سیاسی در کنار حامد بهداد، در فیلمی خیالی به نام «عامل اعصاب» منتشر و توسط تعدادی از سایت‌های رسمی و دولتی تایید شد. کوه طلا هم بدهند نقش صدام را بازی نمی‌کنم
ظاهر جدید شهاب حسینی و شباهت نسبی‌اش به ظاهر صدام حسین شایعه حضورش در نقش این شخصیت سیاسی در کنار حامد بهداد، در فیلمی خیالی به نام «عامل اعصاب» منتشر و توسط تعدادی از سایت‌های رسمی و دولتی تایید شد.(ادامه)
BBC فارسی نشان داد که اگر لازم باشد فیلم‌های سخنان مسئولان ایرانی را دستکاری می‌کند. تقطیع سخنان رهبری صدای خبرنگار BBC را هم درآورد!
BBC فارسی نشان داد که اگر لازم باشد فیلم‌های سخنان مسئولان ایرانی را دستکاری می‌کند.(ادامه)
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد. بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی گل‌محمدی
انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه‌ای به این شایعات پاسخ دهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.