.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تکذیب شایعه توصیه رهبر انقلاب به قالیباف
(ادامه)
داود احمدی‌نژاد و شایعه نامزدی ریاست‌جمهوری
(ادامه)
جمع آوری امضا برای ابقای رحیم مشایی
(ادامه)
با عشق و علاقه به مازندران آمده ام و با تمام توان قصد خدمت به این استان را دارم و دوست دارم به تغییرات مدیریتی ... استاندار مازندران و تغيير مديران
با عشق و علاقه به مازندران آمده ام و با تمام توان قصد خدمت به این استان را دارم و دوست دارم به تغییرات مدیریتی ...(ادامه)
احتمال برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی به دلیل ناکامی‌های اخیر
(ادامه)
توصیه های گل به احمدی نژاد در جلسه خصوصی
(ادامه)
ثمره هاشمی :رفتن من به وزارت کشور شایعه است
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
تكذيب خبر سكته كروبي
(ادامه)
وزیر کشاورزی: استیضاح من شایعه است
(ادامه)
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ... استاندار جدید مازندران معرفی شد
با حضور سرپرست وزارت کشور نوزدهمین استاندار مازندران معرفی شد.سرپرست وزارت کشور عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه نوزدهمین استاندار مازندران در محل استاندار اظهار داشت: قوه مجریه مرکز ...(ادامه)
پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی شد
(ادامه)
نماینده بوشهر :از صبح امروز حجت الاسلام موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور تماس هایی با نمایندگان استان و بنده داشته و تاکید کرده ندیمی نماینده سابق مجلس و مهندس «روح الله قهرماني چابك» استاندار فعلی گیلان به عنوان گزینه های وزارت کشور برای عهده دار شدن استانداری بوشهر مشخص شده اند. 
نديمي و قهرماني گزينه هاي استانداري بوشهر !
نماینده بوشهر :از صبح امروز حجت الاسلام موسی پور معاون پارلمانی وزارت کشور تماس هایی با نمایندگان استان و بنده داشته و تاکید کرده ندیمی نماینده سابق مجلس و مهندس «روح الله قهرماني چابك» استاندار فعلی گیلان به عنوان گزینه های وزارت کشور برای عهده دار شدن استانداری بوشهر مشخص شده اند. (ادامه)
انتقاد امام جمعه بابل از موج جدید گرانی های کاذب
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
شايعه بمب گذاری در شرکت آب و فاضلاب گیلان تكذيب شد
(ادامه)
صحت مرحله دوم انتخابات در حوزه نوشهر و چالوس تایید شد
(ادامه)
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند...
افروغ: نمی گذارم آب خوش از گلویشان پایین برود
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند... (ادامه)


ايرنا تخريب نكند ،شايد شرمنده شفقت گردد...(يادداشت)
(ادامه)
شفقت در حالی که در مناطق محروم روستا های مازندران به بازدید خود مشغول بود، این بار، از سوی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و توسط یک کج اندیش خبر ساز مورد تخریب قرار گرفته تا شاید بتواند طعم شایعه سازان را با يك خبر كذب  شیرین سازد... ایرنا و خبر کذب تغییر استاندار مازندران
شفقت در حالی که در مناطق محروم روستا های مازندران به بازدید خود مشغول بود، این بار، از سوی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و توسط یک کج اندیش خبر ساز مورد تخریب قرار گرفته تا شاید بتواند طعم شایعه سازان را با يك خبر كذب شیرین سازد...(ادامه)
سيد محمد حيدري 
کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (2) (يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
در پی تعطیلی تنها کشتارگاه شهرستان نکا و الزام قصابان برای ذبح دامها در مرکز کشتارگاه صنعتی جویبار ،جمعی از قصابان شهرستان نکاء نسبت به این موضوع شدیدآ معترض شده و از ... صدای قصابان شهرستان نکاء هم در آمد
در پی تعطیلی تنها کشتارگاه شهرستان نکا و الزام قصابان برای ذبح دامها در مرکز کشتارگاه صنعتی جویبار ،جمعی از قصابان شهرستان نکاء نسبت به این موضوع شدیدآ معترض شده و از ...(ادامه)
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ... سعیدحدادیان :مقام معظم رهبری درسلامت کامل به سرمیبرند
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ...(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
شمال نیوز: با بهبود یافتن کیفیت زندانها در استان مازندران، رسیدگی و توجه افکار عمومی نسبت به حل مشکلات زندانیان ، اخیرا عده ای سودجو ، بی خانمان و کارتن خواب که فاقد روحیه تلاش و کار هستند  با ... زندان یا پانسیون ؟!
شمال نیوز: با بهبود یافتن کیفیت زندانها در استان مازندران، رسیدگی و توجه افکار عمومی نسبت به حل مشکلات زندانیان ، اخیرا عده ای سودجو ، بی خانمان و کارتن خواب که فاقد روحیه تلاش و کار هستند با ...(ادامه)
راز و رمز تضعیف استاندار مازندران ؟!!(ديدگاه)
(ادامه)
قبلي 1 ... 75 76 77 78 79 80

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.