.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هنگامی که به عنوان یک رئیس، اعتماد تیم خود را شکستید، بازگرداندن آن دشوار است. این جمله‌ها نشان می‌دهند مدیر نیستید(ديدگاه)
هنگامی که به عنوان یک رئیس، اعتماد تیم خود را شکستید، بازگرداندن آن دشوار است.(ادامه)
این روزها مدارس مازندران، حال و هوای جام جهانی فوتبال دارد. شور و شوق جام جهانی در مدارس مازندران
این روزها مدارس مازندران، حال و هوای جام جهانی فوتبال دارد.(ادامه)
زندگی رنگ و رویی برای او نداشت. به همسن و سال‌هایش که نگاه می‌کرد دلش به حال خودش می‌سوخت. جوانی به سن و سال او جرات تصمیم‌گیری برای خودش را نداشت. از وقتی که خودش را شناخته بود مادرش برای او تصمیم می‌گرفت. حتی وقتی توانسته بود در امتحانات ورودی چند شرکت موفق شود این مادرش بود که با تحکم خاصی گفته بود باید کجا کار کند. غش کردن داماد ایرانی با دیدن عروس خانم !
زندگی رنگ و رویی برای او نداشت. به همسن و سال‌هایش که نگاه می‌کرد دلش به حال خودش می‌سوخت. جوانی به سن و سال او جرات تصمیم‌گیری برای خودش را نداشت. از وقتی که خودش را شناخته بود مادرش برای او تصمیم می‌گرفت. حتی وقتی توانسته بود در امتحانات ورودی چند شرکت موفق شود این مادرش بود که با تحکم خاصی گفته بود باید کجا کار کند.(ادامه)
ایران اینترنشنال به سیم آخر زد/ کی‌روش نماینده ولی فقیه در تیم ملی است!
اعطای لقب عجیب «نماینده ولی فقیه در تیم ملی» به کارلوس کی روش، عملا تیر خلاص را به اعتبار ایران اینترنشنال زده است. این جمله عجیب به قدری باورنکردنی بوده که واکنش‌های مردمی در توییتر به آن، خود گویای کل ماجراست.(ادامه)
شما برای برای برد ایران شادی نکنید، اما ما می‌رویم ترکیه برای «بلک فرایدی»!
در روز‌هایی که عده‌ای که خود را عزاداران مهسا امینی و دیگران می‌دانند، پس از باخت تیم ملی مقابل انگلیس، در خیابان‌ها به رقص و پایکوبی پرداختند و پس از برد تاریخی ملی پوشان در برابر ولز، حضور مردم در خیابان را حضور نیرو‌های امنیتی دانستند و در عین حال ظرفیت هتل‌های شهر وان ترکیه به خاطر هجوم ایرانی‌ها برای بهره‌مندی از تخفیفات جمعه سیاه تکمیل شده است!(ادامه)
عکس/ شادی اسرارآمیز بین پدر و پسر در جام جهانی
ستاره تیم ملی استرالیا به شادی پس از گل خود به تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش جالبی نشان داد.(ادامه)
شادی جالب سردار آزمون با کارلوس کی‌روش که کاربران آن را به عکسی تشبیه کرده اند
(ادامه)
شادی مردم مازندران درپی برد تیم ملی فوتبال
مردم مناطق مختلف مازندران پس از برد تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در خیابان به شادی پرداختند.(ادامه)
طراحان اغتشاشات برای رساندن جامعه به اینکه به صورت خودخواسته و مسخ شده به سمت بی تفاوتی نسبت به افتخار آفرینی بین المللی کشورش برود، فشار بی‌سابقه به تیم‌های ملی وارد کردند تا تحت فشارهای کاذب حتی برای شادی کردن معمولی نیز هزینه بپردازد!(خبر)
(ادامه)
عکس/ شادی متفاوت بازیکنان اکوادور
تصویری از خوشحالی بعد از گل بازیکنان تیم ملی اکوادر پس از به ثمر رساندن گل اول در دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل تیم ملی قطر را مشاهده می کنید.(ادامه)
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. آمار دقیقی از شکار پرندگان در این منطقه وجود ندارد اما با روش‌های مختلفی شکار می‌شوند که در این روند حرام گوشت و حلال گوشت هیچ فرقی نمی‌کند و در نهایت سر از رستوران‌ها و سفره‌های مردم درمی‌آورند. کشتار ۱.۵ میلیون پرنده در فریدونکنار
آمارها نشان می‌دهد در فصل مهاجرت، حدود ۷۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون بال پرنده در تالاب‌های فریدونکنار و میانکاله کشته می‌شود. سازمان حفاظت محیط‌زیست برای کنترل اوضاع، برنامه‌ای برای صدور مجوز شکار ندارد اما مساله این است که این حجم کشتار کاملا به روش‌های غیرقانونی صورت می‌گیرد. آمار دقیقی از شکار پرندگان در این منطقه وجود ندارد اما با روش‌های مختلفی شکار می‌شوند که در این روند حرام گوشت و حلال گوشت هیچ فرقی نمی‌کند و در نهایت سر از رستوران‌ها و سفره‌های مردم درمی‌آورند.(ادامه)
در روزهای اخیر این فشار روی ورزشکاران و ملی‌پوشان کشورمان متمرکز شده، که تلاش می‌کنند آن عزیزان با غیرت و پرافتخار را در ابتدا تحقیر و با فشار روانی مجبور به عکس‌العمل در میادین ورزشی و مسابقات کند، که اوج آن فشار بر بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است. برای ایران، نه دشمنانش(يادداشت)
در روزهای اخیر این فشار روی ورزشکاران و ملی‌پوشان کشورمان متمرکز شده، که تلاش می‌کنند آن عزیزان با غیرت و پرافتخار را در ابتدا تحقیر و با فشار روانی مجبور به عکس‌العمل در میادین ورزشی و مسابقات کند، که اوج آن فشار بر بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.(ادامه)
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران افزود: جام جهانی یکی از بزرگترین رویداد‌های فوتبالی است و ما می‌خواهیم این بار به دور بعدی صعود کنیم. بیرانوند: مطمئن باشید این بار تاریخ‌سازی می‌کنیم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران افزود: جام جهانی یکی از بزرگترین رویداد‌های فوتبالی است و ما می‌خواهیم این بار به دور بعدی صعود کنیم.(ادامه)
واکنش کی‌روش به باخت مقابل تونس +عکس
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به شکست مقابل تونس واکنش نشان داد.(ادامه)
قیچی کردن مو جلوی چشم میلیون‌ها نفر در جهان / پای این بازیکن را از تیم ملی قیچی کنید!
در دیدار فینال فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای در دبی امارات که بین تیم‌های ایران و برزیل برگزار شد، سعید پیرامون زننده گل دوم ایران، دستانش را بالا برد و نشان داد که در حال قیچی کردن موی خود است.(ادامه)
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. ۳ روزاُستان به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ ایجاد تقویم اصناف
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به ایجاد تقویم اصناف در راستای هویت‌یابی و تقویت تعامل اصناف با جامعه گفت: روزاستان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به تقویم رسمی کشور اضافه شد. (ادامه)
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود. کدام غذاها ضد استرس هستند؟
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود.(ادامه)
روز ۱۴ آبان ماه به عنوان روز مازندران در تقویم ملی ثبت شد. ثبت ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در تقویم ملی
روز ۱۴ آبان ماه به عنوان روز مازندران در تقویم ملی ثبت شد.(ادامه)
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند. حذف ضرغامی کلید خورد؟
قرن نو نوشت: عزت الله ضرغامی در ادامه تلاش هایش برای چهره سازی تلاش کرده است در این روزهای عجین شده با اعتراضات خط و ربط خود از دولت رئیسی را جدا کرده و نقش یک مخالف رویکرد گشت ارشاد و امر به معروف را ایفا کند.(ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان ، تأکید کرد که در مسئله مرزبندی دریایی با رژیم صهیونیستی، هنوز توافق نهایی امضا نشده و حزب الله فقط در پی حفظ منافع لبنان است / وجود رژیم صهیونیستی، شادی را از ما می‌گیرد/ مسلمانان باید همبستگی عملی داشته باشند....(خبر)
(ادامه)
افسردگی پاییزی را چگونه درمان کنیم؟
افسردگی پاییزی نوعی اختلال عاطفی فصلی با علائم آزار دهنده روحی و روانی است که معمولا در این فصل بروز می کند.(ادامه)
شمال نیوز : خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم. بیاینه خانواده مهسا امینی؛ مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده‌ایم
شمال نیوز : خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم.(ادامه)
خانواده مهسا امینی بیانیه منتشر کردند
خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند مسیر دادخواهی در مراجع قضایی را انتخاب کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : پدر حسن یزدانی مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد. پسر من دنبال رییس فدراسیون نیست، دنبال سرمربی نیست، دنبال شورای شهر و نماینده مجلس نیست / چرا آقای دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال به پسر من گفت که با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تمرین کن که باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد؟
شمال نیوز : پدر حسن یزدانی مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.(ادامه)
شهریور پرآشوب ایران در سال 1320
شهریوماه 1320 شمسی یادآور یک نقطه عطف در تاریخ ایران معاصر است؛ پایان دوران سیاه استبداد رضاخانی و آغاز سال‌هایی که سایه‌ ویرانگر استبداد محمدرضا و جنگ جهانی دوم بر خاک این مرز و بوم افکنده شد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند . دولت باید جلوی دلالان برنج را بگیرد / رکود در بازار خستگی را در تن کشاورزان باقی گذاشت
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: دلالان، برنج را سال قبل حدود ۳۰ هزار تومان از کشاورز خریداری کرده و تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار به فروش رساندند .(ادامه)
قدردانی نساجی از دولت سیزدهم برای نوسازی ورزشگاه شهید وطنی
باشگاه نساجی مازندران برای قدردانی از تلاش انجام شده توسط مسئولان استانی و ملی بابت تلاش و عزم و اعتباراتی که به منظور نوسازی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی به کار گرفته شد با انتشار پیامی از مسئولان دولت سیزدهم قدردانی کرد.(ادامه)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند زیارت اربعین از کجا آمد؟(يادداشت)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند(ادامه)
قوانین عجیب و سختگیرانه انیشتین برای همسرش!
میلوا ماریچ یکی از معدود زنانی بود که در موسسه پلی تکنیک زوریخ درس خواند و همان جایی که وی با انیشتین دیدار کرده و عاشق او شد.(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی گفت: برخی حرف زیاد می‌زنند، آخرش هم می‌گویند نظام در خطر است، وقتی پول می‌دهی می‌رود و دیگر پیدایش نمی‌شود، اصلاً باید پیشنهادهای دارای اعتبار و بدون اعتبار را جدا کنید و در اولویت قرار دهید. تحلیل ضرغامی از فیلم تایتانیک / رابطه‌مان را با شادی تعریف نکرده‌ایم همه متخصص گریاندن هستیم
وزیر میراث فرهنگی گفت: برخی حرف زیاد می‌زنند، آخرش هم می‌گویند نظام در خطر است، وقتی پول می‌دهی می‌رود و دیگر پیدایش نمی‌شود، اصلاً باید پیشنهادهای دارای اعتبار و بدون اعتبار را جدا کنید و در اولویت قرار دهید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.