.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در آینده نزدیک با وزیر خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد/ از سرگیری روابط با مصر را استقبال می‌کنیم/ امیدواریم در فصل بهار بتوانیم اخبار نهایی مذاکرات هسته‌ای را به استحضار ملت ایران برسانیم/ از همه فرصت‌ها برای کسب حداکثری منافع ملی استفاده کرده و ....(خبر)
(ادامه)
آیین‌های نوروز و نوروز خوانی با رژه کارناوال فرهنگ‌ها و آداب و رسوم اقوام در خیابانهای شهر ساحلی کلاچای برگزار شد
استقبال از نوروز با کارناوال شادی در گیلان(خبر)
آیین‌های نوروز و نوروز خوانی با رژه کارناوال فرهنگ‌ها و آداب و رسوم اقوام در خیابانهای شهر ساحلی کلاچای برگزار شد (ادامه)
از یاد نبریم که تامین امنیت عمومی، از اصلی‌ترین وظایف حاکمیت تلقی می‌شود و حتی در مقابله با چنین اقدامات توحش‌گونه‌ای که جان و مال عموم را به خطر می‌اندازد، شادی را نسوزانیم !(يادداشت)
از یاد نبریم که تامین امنیت عمومی، از اصلی‌ترین وظایف حاکمیت تلقی می‌شود و حتی در مقابله با چنین اقدامات توحش‌گونه‌ای که جان و مال عموم را به خطر می‌اندازد،(ادامه)
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد. برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.(ادامه)
ساپینتو پس از پیروزی مقابل فولاد شادی جالبی را به نمایش گذاشت. عکس/ ژست ساپینتو پس از جا گذاشتن پرسپولیس/ بازگشت به کورس با کلاه جادویی!
ساپینتو پس از پیروزی مقابل فولاد شادی جالبی را به نمایش گذاشت.(ادامه)
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نسبت به حذف نام «حسن یزدانی» از لیست برترین‌های ورزش کشور واکنش نشان داد. واکنش به حذف نام حسن یزدانی از جمع برترین‌ها
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نسبت به حذف نام «حسن یزدانی» از لیست برترین‌های ورزش کشور واکنش نشان داد.(ادامه)
با این روش ساده برای همیشه با استرس خداحافظی کنید
نتایج مطالعات نشان می‌دهد که ساکنان شهر‌ها نسبت به همتایان روستایی خود در معرض خطر بیشتری از مشکلات سلامت روان هستند و استفاده از طبیعت می‌تواند تأثیر مثبتی بر آمیگدال، بخشی از مغز که استرس را ثبت می‌کند، داشته باشد.(ادامه)
سیدمحمد خاتمی یک پیام صادر کرد
سید محمد خاتمی، رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت سید جواد طباطبایی فیلسوف ایرانی را تسلیت گفت.(ادامه)
برنامه متنوع فرهنگی در آستانه نیمه شعبان و ویژه دهه مهدویت در مازندران اجرا می‌شود. برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه دهه مهدویت در مازندران
برنامه متنوع فرهنگی در آستانه نیمه شعبان و ویژه دهه مهدویت در مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد. جشن نیکوکاری در مازندران برگزار می شود
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد.(ادامه)


سرمربی پرسپولیس می‌گوید به زودی درباره مسائل تیمش با هواداران صحبت می‌کند. اولین واکنش گل‌محمدی بعد از حذف سپاهان
سرمربی پرسپولیس می‌گوید به زودی درباره مسائل تیمش با هواداران صحبت می‌کند.(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه اول اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تلاش بانک مرکزی برای حذف دلالان ارز و اقدامات آمریکا و اروپا برای ایران هراسی در جهان پرداخته اند.(ادامه)
تور کارگاه‌گردی ویژه تعطیلات نوروزی در رامسر برگزار می‌شود. برگزاری تور کارگاه‌گردی در رامسر
تور کارگاه‌گردی ویژه تعطیلات نوروزی در رامسر برگزار می‌شود.(ادامه)
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود. معلم قائم‌شهری به مدرسه بازگشت
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود.(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
چرا با وجود سختی‌ها و این همه جنگ روانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اینگونه می‌شود؟ راز ۲۲ بهمن امام(يادداشت)
چرا با وجود سختی‌ها و این همه جنگ روانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اینگونه می‌شود؟(ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
همه ما حسادت و حسودی را می‌شناسیم، اما چه می‌توان کرد تا بر حسادت غلبه کنیم و آز آن نیرویی برای رشد و توسعه توانمندی هایمان بسازیم. وقتی به کسی حسودیمان می‌شود، چه کار بکنیم؟
همه ما حسادت و حسودی را می‌شناسیم، اما چه می‌توان کرد تا بر حسادت غلبه کنیم و آز آن نیرویی برای رشد و توسعه توانمندی هایمان بسازیم.(ادامه)
پیروزی شهید عبدی بهشهر در لیگ فوتبال جوانان کشور
تیم شهید عبدی بهشهر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور پیروز شد.(ادامه)
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد. پای ترانه علیدوستی و برادرانش به آمریکا رسید!
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.(ادامه)
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند. هشدارهای مهم در مورد اعتیاد به گوشی همراه
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند.(ادامه)
رژیم صهیونیستی «کریم یونس» قدیمی ترین اسیر فلسطینی را 40 سال پس از اسارت از زندان آزاد کرد. آزادی قدیمی ترین اسیر فلسطینی پس از 40 سال اسارت
رژیم صهیونیستی «کریم یونس» قدیمی ترین اسیر فلسطینی را 40 سال پس از اسارت از زندان آزاد کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم. بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده است
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم.(ادامه)
۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده/ نرخ های غیر واقعی ارز کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی بود/ برخی افراد ماموریت داشتند و هزینه کار آنان از خارج کشور تامین شده بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است. کیومرث نیازآذری : من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم / در شعبه پانزدهم بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی، منع تعقیب صادر شد/ به قول قدیمی‌ترها تیغ برای همیشه زیر پوست نمی‌ماند
شمال نیوز : قاطعانه، سه مرتبه تأکید می‌کند: «من هیچ دخالتی در کار اقتصادی فرزندم نداشتم، نداشتم، نداشتم». این جمله را کیومرث نیازآذری، استاد و رئیس اسبق دانشگاه مازندران در مصاحبه با خبرنگار «شرق» می‌گوید. در منزلش در ساری میزبان ما می‌شود و از سهمگینی سکوتی می‌گوید که چه در زمان طرح اتهامات و چه پس از گرفتن منع تعقیب، انتخاب کرده و به صبر و سکوت پناه برده است.(ادامه)
یلدا؛ شبی به بلندای آیین و سنت‌های کهن ایرانی
«یلدا» یا «شب چلّه»، یکی از آیین‌های دیرینه ایرانی است که بیانگر زایش خورشید یا ایزدمهر در انقلاب زمستانی است.(ادامه)
پلمب ۴ دستگاه از تجهیزات شهربازی‌های مازندران
۴ دستگاه از تجهیزات شهربازی‌ها در غرب مازندران پلمپ شد.(ادامه)
ما کجای این صحنه ایستاده‌ایم؟(يادداشت)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.