.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حاشیه‏های تساوی ایران و کره جنوبی
(ادامه)
غزه کربلاست ! درد اسلام این بود که پوستین آن را وارونه پوشیدند ، حق را ناحق و ناحق را حق جلوه دادند و اینها در پناه کلام، زمزمه ، جلسه ها و زرق و برق دنیای مادی ممکن شد برای ناحق جلوه دادن حق استدلها کردند ، و در جامعه اسلامی پراکندند . بر تارک گفتار ، ... غزه کربلاست (عافیت طلبی خواّص ، دنباله روی عواّم)
غزه کربلاست ! درد اسلام این بود که پوستین آن را وارونه پوشیدند ، حق را ناحق و ناحق را حق جلوه دادند و اینها در پناه کلام، زمزمه ، جلسه ها و زرق و برق دنیای مادی ممکن شد برای ناحق جلوه دادن حق استدلها کردند ، و در جامعه اسلامی پراکندند . بر تارک گفتار ، ...(ادامه)
هفته هوای پاک در استان گلستان
(ادامه)
بلندای یلدا،بلندای عمرتان(يادداشت)
سیاوش اسلامی سوادکوهی (ادامه)
شب یلدا شب همنشینی با حورالعین
(ادامه)
استاندار : کاهش نرخ بیکاری در استان گلستان
(ادامه)
آلودگی صوتی به بهانه جشن عروسی ، جرم است
(ادامه)
رضا مياندره نگاهی به مطلب یا خلیج عربی یا ترکمن صحرا (يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
اظهارات مشايی درباره مدیریت شادی و عزا
(ادامه)
کارناوال شادی نوروز خوانان در ساری
(ادامه)
خانه تکانی بزرگ در دستگاه های اجرایی مازندران
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال نشاط سیاسی ایجاد می کند
(ادامه)
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری  آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام نا تمام ماندن جشن نیمه شعبان در رشت
در این مراسم ابتدا ٬محمد عیوضی٬ به اجرای برنامه پرداخت سپس هنرمند دیگری آهنگهای طنز وشاد افغانی و پاکستانی را اجرا کرد که با شادی و پایکوبی مردم همراه بود.در این بین فردی روحانی به نام(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان... تقدیم به لاله های پرپرشده ی شرقی
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان...(ادامه)
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ... حقیقت در زیر تیغ مصلحت و حسین را شمشیر کهنه ناآگاهی کشت!
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ...(ادامه)
شادی مردم باید به وسیله هنر تقویت شود
رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: مسابقات فرهنگی و هنری باید نقطه آغازی برای ساماندهی و هدایت استعدادهای هنری دانش آموزان باشد و باید کاری کنیم تا شادی مردم به وسیله هنر بیشتر شود. (ادامه)
قبلي 1 ... 58 59 60 61 62 63

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.