.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت. احتمال کناره‌گیری جهانگیری به نفع لاریجانی /انتخابات دوقطبی می‌شود؟
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.(ادامه)
پرداخت مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت از خرداد ماه امسال در دستور کار قرار می‌گیرد.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟ روحانی: مگر یک صندلی ریاست جمهوری چقدر ارزش دارد که آدم بخاطر آن دروغ بگوید
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟(ادامه)
شمال نیوز : رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس، ورود مدیران دولتی به برگزاری انتخابات هیئت مدیره سهام عدالت را در استان ها تخلف دانست. سعادتی : ورود دولتی ها به انتخابات سهام عدالت تخلف است
شمال نیوز : رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس، ورود مدیران دولتی به برگزاری انتخابات هیئت مدیره سهام عدالت را در استان ها تخلف دانست.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر طرف مقابل برجام به طور کامل به قانون عمل کنند مذاکرات به زودی به پایان می‌رسد، گفت: آنها باید بدانند به کمتر از برجام راضی نمی‌شویم. به عنوان رئیس دولت اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده!/ اگر متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می‌شود/ هدف ما این است در این ٣ ماه باقی مانده تحریم را برداریم
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر طرف مقابل برجام به طور کامل به قانون عمل کنند مذاکرات به زودی به پایان می‌رسد، گفت: آنها باید بدانند به کمتر از برجام راضی نمی‌شویم.(ادامه)
واریز مرحله تکمیلی سود سهام عدالت از ماه آینده
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: مرحله نخست سودهای سهام عدالت برای سهام‌داران واریز شد و مرحله تکمیلی نیز به‌زودی آغاز می‌شود.(ادامه)
زمان واریز باقیمانده سود سهام عدالت
سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت با بیان که ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت در روزهای آینده واریز می شود گفت کسانی که در مرحله اول مبلغی به حسابشان واریز نشده است با مرکز پیام سهام عدالت تماس بگیرند.(ادامه)
برگزاری بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور در اردیبهشت و خرداد
انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت اردیبهشت و خرداد امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.(ادامه)
تاکید بر شرکت سهام داران عدالت در انتخابات هیات مدیره
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران بر شرکت سهام داران عدالت در انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تاکید کرد.(ادامه)
 رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد.
احمدی‌نژاد: فنر مردم به زودی در خواهد رفت/ در وقت انتخابات درباره وضعیت کشور صحبت خواهم کرد
رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: هفتاد سال است که طرح‌های مختلف از جمله طرح خروج از رکود و طرح فقر‌زدایی به اجرا در می آید اما اتّفاق مثبتی در زندگی مردم نمی افتد. (ادامه)
تصویب تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در مجلس
تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.(ادامه)
واریز مابقی سود سهام عدالت تا یک هفته آینده
رییس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور از واریز مابقی سود سهام عدالت تا یک هفته آینده خبر داد.(ادامه)
واریز سودهای سهام عدالت ارتباطی به سجام نداشت/ تعیین تکلیف فوتی‌ها؛ اولویت نخست فراکسیون سهام عدالت مجلس
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: تصور بر این بود به این دلیل سجام نگرفتند سود سهام عدالت به حساب‌شان واریز نشد درحالی‌که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.(ادامه)
آغاز صدور کارت اعتباری سهام عدالت
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور از آغاز صدور کارت اعتباری سهام عدالت در دو بانک کشور خبر داد.(ادامه)
اعلام زمان واریز سود سال ۹۸ سهام عدالت
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: زمان واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ بستگی به فعالیت شرکت‌ها دارد، در صورت انجام اقدامات لازم از سوی شرکت‌های مربوطه، سود سهامداران را تا پایان سال پرداخت می‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز :  رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت توسط افسران سایبری گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این فرد به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر متهم است. دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت در مازندران
شمال نیوز : رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت توسط افسران سایبری گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این فرد به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر متهم است.(ادامه)
فیشینگ کار حرفه‌ای حساب ۲۹۸ نفر را خالی کرد
فردی که با ایجاد درگاه جعلی ثبت نام کارت سوخت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
میزان عیدی کارکنان دولت تعیین شد
در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۳۹۹ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شد. (ادامه)
پرداخت سود سهام عدالت ارتباطی به سجام ندارد
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: اینکه سهام‌داران سجام دریافت نکنند سود پرداخت نمی‌شود، صحت ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر پناهیان مدیرعامل شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی و سهامدار اصلی مجموعه در این جلسه گفت: تنها سهامدار مجموعه یعنی شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی نیست بلکه مردم و ساکنان این منطقه، محیط زیست، کارگران زحمتکش همه در شمار ذینفع این مجموعه هستند.... ضرورت همکاری و تعامل همه ذینفعان برای تحقق جهش تولید / چوب و کاغذ مازندران، مجموعه ای پیشتاز در تولید کاغذ در خاور میانه است / استمرار تولید به مدت یک سال، زیان انباشته شرکت را جبران خواهد کرد / طرح تنفس جنگل نباید در کار صنایع سلولزی، وقفه ایجاد کند
شمال نیوز : دکتر پناهیان مدیرعامل شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی و سهامدار اصلی مجموعه در این جلسه گفت: تنها سهامدار مجموعه یعنی شرکت آینده پویا وابسته به بانک ملی نیست بلکه مردم و ساکنان این منطقه، محیط زیست، کارگران زحمتکش همه در شمار ذینفع این مجموعه هستند....(ادامه)
معاملاتی شدن نماد اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس
نماد اکثریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی در بورس اوراق بهادار تهران معاملاتی شده اند.(ادامه)
نحوه سجامی شدن مددجویان بهزیستی دارای سهام عدالت
همه مددجویان بهزیستی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به صورت غیرحضوری نسبت به نام نویسی اقدام کنند.(ادامه)
ثبت نام رایگان سجام و احراز هویت سهامداران عدالت
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از تصمیمات کشوری برای ثبت نام سجام و احراز هویت رایگان مشمولان سهام عدالت خبر داد.(ادامه)
نحوه واریز سود سهام عدالت سهامداران غیر مستقیم مشخص شد
مسئول مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه گفت: سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت براساس میزان سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی خود، سود دریافت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سید اسماعیل هاشمی گفت : ارائه خدمات به سهامداران عدالت برای ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی و حضوری درسامانه سجام رایگان می باشد .... ضرورت ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت جهت برخورداری از مزایای سهام عدالت
شمال نیوز : سید اسماعیل هاشمی گفت : ارائه خدمات به سهامداران عدالت برای ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی و حضوری درسامانه سجام رایگان می باشد ....(ادامه)
ثبت نام در سجام و احراز هویت شروط بهره مندی از مزایای سهام عدالت است
بهره مندی از مزایای سهام عدالت مستلزم ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت الکترونیکی در این سامانه است.(ادامه)
پرداخت وام به صاحبان سهام عدالت +جزئیات
از هفته آینده بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را بابت وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌کنند. با توجه به ارزش ۱۳ میلیونی سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارندگان این برگه‌های سهام عدالت تا ۶٫۵ میلیون تومان می‌توانند وام دریافت کنند.(ادامه)
در بورس‌های دیگر کشورها، صف خرید و صف فروش نداریم فقط در بازار سرمایه ایران است که به دلیل وجود دامنه نوسان، برای خرید یا فروش سهام یک نماد، صف خرید در مثبت ۵ درصد یا فروش در منفی ۵ درصد ایجاد می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
خبری تاره برای سهامداران سهام عدالت
سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت:سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند ملزم به ثبت نام در سامانه سجام نیستند.(ادامه)
روش ثبت نام سهام عدالتی‌ها در سجام +جزئیات
با توجه به اهمیت موضوع سهام عدالت، فرآیند ثبت‌نام در سامانه سجام در اختیار مشمولان این سهام قرار گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.