.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامي افرادی که موظف به اعلام داراييهايشان هستند
(ادامه)
يك ميليون روستايي مازندرانی مشمول دريافت سهام عدالت
(ادامه)
مجتبي زارعي دولت اسلامي موردنظر دکتراحمدي نژاد(ديدگاه)
مجتبي زارعي (ادامه)
خدا را شاكرم نعمت خدمت گزاري به مردم عزيز و شريف را در طول قريب به 31 ماه به من عطا فرمود . مردمي مؤمن ، با وفا و صبور ولايت مدار، عاشق امامت و ولايت آنهم در خدمتگزاري خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران ، جانبازان  و رزمندگان  دوران دفاع مقدس.- خدا را شاكرم نعمت ادب و اخلاق و فهمي را به من عطا فرمود كه تلاش داشته باشم ... متن سخنراني مهندس شفقت در مراسم توديع
خدا را شاكرم نعمت خدمت گزاري به مردم عزيز و شريف را در طول قريب به 31 ماه به من عطا فرمود . مردمي مؤمن ، با وفا و صبور ولايت مدار، عاشق امامت و ولايت آنهم در خدمتگزاري خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران ، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس.- خدا را شاكرم نعمت ادب و اخلاق و فهمي را به من عطا فرمود كه تلاش داشته باشم ...(ادامه)
وزير تعاون:امکان فعاليت‌ اقتصادي طبقات كم‌درآمد
به زودي بانك توسعه تعاون پس از تصويب سياست‌هاي كلي بخش تعاون در مجمع تشخيص مصلحت نظام راه‌اندازي مي‌شود كه اين بانك صددرصد دولتي بوده و در خدمت توسعه تعاون قرار خواهد گرفت.(ادامه)
اكنون دادن يك تسهيلات 50 ميليوني با دادن تسهيلات 50 ميلياردي هيچ فرقي ندارد و ضمن اينكه اين پرداخت‌ها انحصاري است. دولت در حال طراحي است تا به اين ساختار نظم بدهد تا وزرا و مسئولان اقتصادي و بانكي درست بتوانند مديريت كنند. بايد عقود اسلامي دقيق انجام شود و اين كار با خلوت شدن كار بانك‌ها مقدور خواهد بود... طرح تحول اقتصادي از زبان رئيس جمهور
اكنون دادن يك تسهيلات 50 ميليوني با دادن تسهيلات 50 ميلياردي هيچ فرقي ندارد و ضمن اينكه اين پرداخت‌ها انحصاري است. دولت در حال طراحي است تا به اين ساختار نظم بدهد تا وزرا و مسئولان اقتصادي و بانكي درست بتوانند مديريت كنند. بايد عقود اسلامي دقيق انجام شود و اين كار با خلوت شدن كار بانك‌ها مقدور خواهد بود...(ادامه)
متن گزارش كميسيون اصل 90 از پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي
(ادامه)
فرهنگيان مازندراني 80 ميليارد تومان طلبكارند
(ادامه)
گلايه‌هاي دانش‌جعفري در مراسم توديع
(ادامه)
طرح تحول بزرگ اقتصاد چیست؟ چه باید باشد؟(ديدگاه)
(ادامه)
متن كامل پيام نوروزي رييس جمهور
(ادامه)
استاندارمازندران:توزیع سهام عدالت نشانه جهت گیری درست اقتصادی دولت است
ستاندار مازندران گفـت: توزيع سهام عدالت بين دهك هاي پايين جامعه نشانه جهت گيري درست اقتصادي دولت است . (ادامه)
200 هزار گيلاني سهام عدالت گرفتند
(ادامه)
اين ديدار با حضور مهندس قهرماني استاندار گيلان ، مهندس قنبرزاده مشاور و مديركل حوزه دفتراستاندار ، علومي رئيس ستاد انتخاباتي دكتر احمدي نژاد در استان و جمعي از مسئولين شهرستاني ستاد ها ي انتخاباتي و تعدادي از حاميان دولت نهم درمحل ... ديدار استاندار با اعضاي ستاد احمدي نژاد در گيلان
اين ديدار با حضور مهندس قهرماني استاندار گيلان ، مهندس قنبرزاده مشاور و مديركل حوزه دفتراستاندار ، علومي رئيس ستاد انتخاباتي دكتر احمدي نژاد در استان و جمعي از مسئولين شهرستاني ستاد ها ي انتخاباتي و تعدادي از حاميان دولت نهم درمحل ...(ادامه)
حسينعلي جلال شاهكويي نگاهي به‌اولين مركز ‪ ICT‬روستايي كشور در قرن‌آباد گرگان(بخوانيد)
حسينعلي جلال شاهكويي(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
شفقت:از انتقاد دانشجويان استقبال می کنیم
استاندار مازندران در جمع دانشجويان دانشگاه مازندران، انتقاد و سئوال را از خصيصه‌هاي دانشجويان و جوانان دانست و گفت: خدمتگزاران نظام بايد پذيراي اين نظرات بوده و براي انجام بهتر امور از آن بهره گيرند.(ادامه)
خريد و فروش سهام عدالت وجاهت قانوني ندارد
توزيع سهام عدالت از اقدامات مثبت دولت نهم در راستاي كم كردن فاصله طبقاتي جامعه بوده كه دقت عمل در شناسايي افراد واقعي، مي تواند طعم شيرين عدالت را بهتر در جامعه پياده كند.(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
سازمان معلمان ایران و سؤالات توهین آمیز در مورد زندگی پیامبر اسلام (ص)(ديدگاه)
(ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)
افتتاح اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور در گرگان
تالار بورس اوراق بهادار استان گلستان و اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور ، با حضور استاندار، روز چهارشنبه در گرگان گشايش يافت. مديرعامل شركت كارگزاري بانك سپه در مراسم راه‌اندازي اين تالارها گفت : افتتاح تالار بورس ، مصوبه سفر اسفند ماه رياست جمهوري به استان گلستان بوده كه پس از پيگيريهاي لازم، اكنون نتيجه داده است. دكتر "سيدابراهيم عنايت" افزود : كشورهاي توسعه‌يافته با بهره‌مندي از بازار سرمايه، جايگاه فعلي خود را بدست آورده‌اند. (ادامه)
وزيرتعاون در گرگان:افزايش سهم ‪ ۲۵درصدی بخش تعاون دراقتصادكشور
وزير تعاون، از رساندن سهم تعاون از پنج درصد موجود به ‪ ۲۵‬درصد در اقتصاد كشور به عنوان يكي از برنامه‌هاي اصلي اين وزارتخانه خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، محمد عباسي در فرودگاه گرگان افزود: اين امر بخصوص (ادامه)
به ياد آن روز(بخوانيد)
مهدي محمدي(ادامه)
عضويت300هزارگيلاني در تعاوني سهام عدالت
(ادامه)
معرفي رييس شواري هماهنگي رفاه و تامين اجتماعي گيلان
(ادامه)
قبلي 1 ... 25 26 27 28 29 30

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.