.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای هرگونه فراخوان برای ثبت نام و یا واریز سود سهام عدالت را جعلی و غیرقانونی اعلام کرد. هرگونه فراخوان برای ثبت نام جاماندگان یا واریز سود سهام عدالت کلاهبرداری است
سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای هرگونه فراخوان برای ثبت نام و یا واریز سود سهام عدالت را جعلی و غیرقانونی اعلام کرد.(ادامه)
با توجه به صحبت رییس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود، اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم. نحوه و جزئیات پرداخت سود سهام عدالت
با توجه به صحبت رییس سازمان بورس مبنی بر اینکه احتمالا پرداخت سود سهام عدالت در تاریخ‌های مشابه سال گذشته انجام می‌شود، اواخر آذرماه باید منتظر واریز مرحله اول و روزهای پایانی اسفند شاهد پرداخت مرحله دوم باشیم.(ادامه)
رئیس سازمان بورس گفت: با توجه به زمان بندی پرداخت سود توسط شرکت‌ها قطعا سود سهام عدالت یک‌مرحله‌ای قابل پرداخت نیست. قطعا پرداخت سود سهام عدالت یک‌مرحله‌ای نخواهد بود
رئیس سازمان بورس گفت: با توجه به زمان بندی پرداخت سود توسط شرکت‌ها قطعا سود سهام عدالت یک‌مرحله‌ای قابل پرداخت نیست.(ادامه)
فردی که با ترفند ثبت نام سهام عدالت و لینک‌های آلوده در شهرستان گلوگاه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد. کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ثبت نام سهام عدالت
فردی که با ترفند ثبت نام سهام عدالت و لینک‌های آلوده در شهرستان گلوگاه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. ارائه اینترنت نامحدود و رایگان به بازیکنان النصر
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد. علیرضابیگی : احمدی‌ نژاد بنا ندارد رضا پهلوی شود/ می خواهند ناکامی دولت رئیسی را به حساب احمدی نژاد بگذارند !
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد.(ادامه)
خاندوزی با بیان اینکه فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی و نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده گفت: در مجموع برای ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است. خبر خوش وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت
خاندوزی با بیان اینکه فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی و نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده گفت: در مجموع برای ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است.(ادامه)
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: از مسائل مهم حوزه سهام عدالت، بحث اطلاع رسانی است، چرا که هنوز حدود ۳میلیون سهامدار از وجود سهام عدالت خود اطلاع ندارند. حدود ۳میلیون سهامدار از وجود سهام عدالت خود اطلاع ندارند!
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: از مسائل مهم حوزه سهام عدالت، بحث اطلاع رسانی است، چرا که هنوز حدود ۳میلیون سهامدار از وجود سهام عدالت خود اطلاع ندارند.(ادامه)
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس با هشدار در مورد پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت، در مورد ثبت نام سهام عدالت جاماندگان توضیحاتی ارائه داد. پیامک واریز سود مرحله دوم جعلی است
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس با هشدار در مورد پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت، در مورد ثبت نام سهام عدالت جاماندگان توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد با ارسال پیامک، تماس تلفنی و ایجاد لینک اقدام به کلاهبرداری با عنوان سود و ثبت نام سهام عدالت می‌کنند. در حال حاضر خبری از ثبت نام سهام عدالت برای جاماندگان نیست
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد با ارسال پیامک، تماس تلفنی و ایجاد لینک اقدام به کلاهبرداری با عنوان سود و ثبت نام سهام عدالت می‌کنند.(ادامه)
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است. جولان کلاهبرداران در فضای مجازی/ به دام نیفتید!
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است.(ادامه)
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)
سهام عدالت همچنان قربانی می گیرد
(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف پرونده متهمی خبر داد که از طریق ارسال پیامک و لینک جعلی ثبت نام سهام عدالت از حساب بانکی شهروند گلوگاهی برداشت کرده بود. ارسال لینک‌های آلوده در پوشش سهام عدالت بازهم قربانی گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف پرونده متهمی خبر داد که از طریق ارسال پیامک و لینک جعلی ثبت نام سهام عدالت از حساب بانکی شهروند گلوگاهی برداشت کرده بود.(ادامه)
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود. جزئیات بسته اقتصادی دولت از زبان خاندوزی
وزیر اقتصاد اعلام کرد: بسته ای در راستای مهار تورم و رشد تولید، کاهش بدهی‌های دولت، انضباط مالی، کاهش ناترازی‌های ارزی و ... تهیه شده و در جلسه امروز شورای اقتصاد تکمیل می‌شود.(ادامه)
در این هفته کاری شاخص کل بورس با رشد ۱.۷۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار واحد ایستاد. بورس در هفته کاری سه روزه خود چگونه عمل کرد؟
در این هفته کاری شاخص کل بورس با رشد ۱.۷۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار واحد ایستاد.(ادامه)
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. افرادی که سود سهام عدالت نگرفتند چه کنند؟
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است. نرخ تورم هدف بانک‌مرکزی در سال جاری ۲۵درصد است / قصد داریم یک صندوق تثبیت ارزی تاسیس کنیم تا در مواقع لازم برای ثبات ارز در بازار دخالت کنیم / مردم می توانند حساب یارانه و سهام عدالت خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام از بانک‌های دولتی استفاده کنند(خبر)
فرزین رییس کل بانک مرکزی گفت: فرار سرمایه به معنی واگذاری ریال و خرید ارز است و فرقی ندارد که ارز از کشور خارج شود یا نشود. وی خاطرنشان کرد: به نظر من براساس برآوردی که طبق سرقت از صندوق بانک ملی صورت گرفت حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم است.(ادامه)
مصوبه هیات وزیران درخصوص تعیین حداکثر ارزش سهام قابل واگذاری به مشمولین جدید سهام عدالت ابلاغ شد. ابلاغ مصوبه جدید دولت درباره مشمولان جدید سهام عدالت
مصوبه هیات وزیران درخصوص تعیین حداکثر ارزش سهام قابل واگذاری به مشمولین جدید سهام عدالت ابلاغ شد.(ادامه)
جانشین انتظامی مازندران از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی به روش پرداخت سود سهام عدالت در آن شهرستان خبر داد. کلاهبرداری اینترنتی با ترفند سود سهام عدالت
جانشین انتظامی مازندران از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی به روش پرداخت سود سهام عدالت در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود. سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند چه اقدامی انجام دهند؟
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود.(ادامه)
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب سهامداران واریز می شود. دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز آغاز می‌شود
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب سهامداران واریز می شود.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد.(ادامه)
وزیر اقتصاد اعلام کرد: هموطنان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که فاقد سهام عدالت بودند در روز‌های آینده مالک این سهام خواهند شد. سهام عدالت جاماندگان تعیین تکلیف شد
وزیر اقتصاد اعلام کرد: هموطنان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که فاقد سهام عدالت بودند در روز‌های آینده مالک این سهام خواهند شد.(ادامه)
به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی اگر جلسه دوم شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ تشکیل شود، امکان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان امسال وجود دارد. چرا اعطای سهام عدالت به جاماندگان زمان‌بر شد؟
به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی اگر جلسه دوم شورای عالی سیاست‌های اصل ۴۴ تشکیل شود، امکان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تا پایان امسال وجود دارد.(ادامه)
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: داده‌های انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده‌های آن‌ها منتقل کنند. جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به بازماندگان
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: داده‌های انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده‌های آن‌ها منتقل کنند.(ادامه)
به گفته رئیس سازمان بورس در خصوص جاماندگان سهام عدالت هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است. اعطای سهام عدالت به جاماندگان در چه مرحله‌ای است؟
به گفته رئیس سازمان بورس در خصوص جاماندگان سهام عدالت هنوز لیست اسامی نهایی به سازمان بورس داده نشده، اما در حال انجام است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.