.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جاده چالوس بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود
‌تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۹ بهمن‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳ روز جمعه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج، به صورت یک‌طرفه خواهد بود.‌(ادامه)
آزادراه تهران ـ شمال با گذشت دو دهه انتظار، همچنان درگیر تنازعاتی است و مصداق این بیت «هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تاره‌تری می‌رسد»، شد. قوز بالا قوز عوارضی آزادراه تهران ـ شمال با افزایش نرخ!
آزادراه تهران ـ شمال با گذشت دو دهه انتظار، همچنان درگیر تنازعاتی است و مصداق این بیت «هر دم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تاره‌تری می‌رسد»، شد.(ادامه)
شمال نیوز: تازه آتش‌سوزی جنگل‌های مازندران فروکش کرده بود که طوفان از راه رسید و ماجرای غم‌انگیز دیگری را در استانی که کانون حوادث غیرمترقبه است، رقم زد. آتش کم بود، طوفان هم به جان جنگل‌های شمال افتاد
شمال نیوز: تازه آتش‌سوزی جنگل‌های مازندران فروکش کرده بود که طوفان از راه رسید و ماجرای غم‌انگیز دیگری را در استانی که کانون حوادث غیرمترقبه است، رقم زد.(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های سیمرغ از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند؛ جاده سیمرغ به بهنمیر و جویبار با توجه به دارا بودن کد ملی هنوز چشم‌به‌راه مرحله اجرای پروژه است و با اجرایی شدن آن علاوه بر توسعه سیمرغ٬ سوانح وحشتناک جاده‌ای کاهش می‌یابد..... «سیمرغ» دیگر تاب محرومیت ندارد !
شمال نیوز : جاده‌های سیمرغ از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند؛ جاده سیمرغ به بهنمیر و جویبار با توجه به دارا بودن کد ملی هنوز چشم‌به‌راه مرحله اجرای پروژه است و با اجرایی شدن آن علاوه بر توسعه سیمرغ٬ سوانح وحشتناک جاده‌ای کاهش می‌یابد.....(ادامه)
کمپینی برای افزایش ایمنی رانندگی ها
(ادامه)
ثبت یک تخلف جدید توسط دوربین‌ها درجاده‌ها
(ادامه)
شمال نیوز : به‌راستی که بومیانی که سال‌ها انتظار کشیدند نباید ثمره صبر خود را با بی‎توجهی مسئولان بالادست و یکسان دیده شدن حق بومیان با مسافران و گردشگرانی که خود سالانه فشارهایی را برای مردم منطقه به ارمغان می‌آورند، بچشند..... ازاد راهی که هنوز هم دردسر آفرین است !
شمال نیوز : به‌راستی که بومیانی که سال‌ها انتظار کشیدند نباید ثمره صبر خود را با بی‎توجهی مسئولان بالادست و یکسان دیده شدن حق بومیان با مسافران و گردشگرانی که خود سالانه فشارهایی را برای مردم منطقه به ارمغان می‌آورند، بچشند.....(ادامه)
مکانی ناامن به نام جاده‌های ایران
(ادامه)
مهدي زارع
25 سال بعد از زلزله منجيل(يادداشت)
مهدي زارع (ادامه)
شمال نيوز: در این بازدید و نظارت،آج و کیفیت لاستیک از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و پرونده ی معاینه ی فنی اتوبوس های مورد نظر که از شرکت های مختلف مسافربری مستقر در ترمینال دولت ساری بودند مورد بازبینی قرار گرفت.
بازديد رييس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران از شرکت های مسافربری
شمال نيوز: در این بازدید و نظارت،آج و کیفیت لاستیک از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و پرونده ی معاینه ی فنی اتوبوس های مورد نظر که از شرکت های مختلف مسافربری مستقر در ترمینال دولت ساری بودند مورد بازبینی قرار گرفت. (ادامه)
سوانح جاده اي در صدرعملياتهاي امدادونجات
(ادامه)
امنیت مرزهای کشور کاملا برقرار است
(ادامه)
شمال نیوز : جواد واحدی فرماندار مرکز استان در بازدید از اکیپ ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر شهرستان در ورودی جاده قائم شهر-ساری،اظهار کرد: جوانان این مرز بوم در این روزهای تعطیل و سال جدید از مسافرت و تفریح و از بهترین روزهای خودشان می‌گذرند و در هوای بارانی و بدون هیچ چشم‌داشتی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند که این کار خود.... اسکان نزدیک به سیصد هزار گردشگردر مرکز استان
شمال نیوز : جواد واحدی فرماندار مرکز استان در بازدید از اکیپ ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر شهرستان در ورودی جاده قائم شهر-ساری،اظهار کرد: جوانان این مرز بوم در این روزهای تعطیل و سال جدید از مسافرت و تفریح و از بهترین روزهای خودشان می‌گذرند و در هوای بارانی و بدون هیچ چشم‌داشتی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند که این کار خود....(ادامه)
۱۰۰ توصیه خواندنی قبل از آغاز سفرهای نوروزی
(ادامه)
وضع بد جاده‌ها صدای اعتراض وزیر را درآورد
(ادامه)
عابران متخلف جریمه می‌شوند
مقصر اصلی اکثر تصادفات درون شهری عابران پیاده هستند و تمام تقصیرات نباید متوجه رانندگان خودروها باشد.(ادامه)
تهدید یک نماینده به استعفا از مجلس
(ادامه)
سقوط 10 هواپیمای بزرگ در جاده‌ های ایران!
با وجود پیگیری‌های گسترده کمیسیون ایمنی راه‌ها و پلیس راهور هنوز آمار تلفات جاده‌ای ایران بسیار بالاتر از حد استاندارد است.(ادامه)
اسیدپاشی ​2 زن بر روی مرد روستایی
(ادامه)
تبیین برنامه هاي اجرايي دهه ايمني راهها
(ادامه)
مازندران نیاز اساسی به تجهیزکوهنوردی دارد
(ادامه)
افتتاح اولین خانه هلال روستایی در مازندران
(ادامه)
افتتاح پایگاه امدادجاده‌ای هلال احمر نوشهر
(ادامه)
برنامه هاي هلال احمر مازندران درهفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي
(ادامه)
نمره قبولی مازندران در حوزه ترافیک
(ادامه)
نقش رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی
(ادامه)
درآمد هزار میلیاردی پلیس از جریمه رانندگی
(ادامه)
سیده سعیده فلاح جاده خزرآباد بلای جان جوانان ساروی(گزارش)
سیده سعیده فلاح(ادامه)
۳ هزار میلیارد، دیه کشته‌شدگان تصادف
در چهارماهه نخست سال‌جاری پنج هزار و 801 نفر در تلفات حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند. از این میان چهار هزار و 491 نفر مرد و یک هزار و 310 نفر زن بودند و آنگونه که از این آمار پیداست روزانه 46 نفر در تصادفات رانندگی جان باخته‌اند.(ادامه)
سانحه در فرودگاه مهرآباد/ سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین در مسیر تهران - طبس/ اظهارنظرهای رسمی درباره سانحه/ خطر از بیخ گوش عابران گذشت/ 42 کشته و 3 مجروح در حادثه هواپیمایی مهرآباد + عکس

سقوط خونین یک فروند هواپیمای مسافربری حوالی مهرآباد
سانحه در فرودگاه مهرآباد/ سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین در مسیر تهران - طبس/ اظهارنظرهای رسمی درباره سانحه/ خطر از بیخ گوش عابران گذشت/ 42 کشته و 3 مجروح در حادثه هواپیمایی مهرآباد + عکس (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.