.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همه عوامل موثر در حادثه برای دختران هرمزگانی
شمال نیوز : معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه اردوهای دانش آموزی تا زمان بازنگری دستورالعمل اردوها متوقف شده است، گفت: تا پایان تابستان برنامه اردویی برگزار نخواهد شد. (ادامه)
پراید همچنان پیشتاز در حوادث رانندگی جاده های استان مازندران
خودرو‌های سواری پراید با ۳۱ درصد، پژو با ۲۶ درصد و موتور سیکلت با ۱۹ درصد به ترتیب تیرماه امسال بیشترین حادثه منجر به مرگ را در جاده‌های درون شهری مازندران رقم زدند.(ادامه)
پوشش امدادی هلال احمر مازندران به ۹۰۰ حادثه در تیرماه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به ۹۰۳ حادثه در تیرماه امسال خبرداد.(ادامه)
۸ کیلومتر از محور هراز خط کشی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز از اجرای عملیات خط‌کشی به طول ۸ کیلومتر در محور ارتباطی نارنجستان ـ چلاو و بلبل خان این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۵۰۰ مترمربع تابلوی غیرمجاز در حاشیه جاده های مازندران جمع آوری شد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۵۰۰ متر مربع تابلو غیرمجاز از جاده‌های این استان جمع‌آوری شده است.(ادامه)
۱۸۰۰ کیلومتر از راههای مازندران خط کشی شدند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از انجام هزار و ۸۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی در راه های استان خبر داد.(ادامه)
۹۰ هزار آسیب دیده حوادث سال قبل در مازندران امدادرسانی شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به پنج هزار و ۲۴۷ حادثه و ۹۰ هزار آسیب دیده سال قبل در استان خبر داد.(ادامه)
ساری شهری با 6 هزار سال قدمت و خاطره تاریخی
ساری مرکز استان مازندران با 6 هزار سال قدمت، قدیمی‌ترین شهر شمال ایران است و پایگاه آغامحمدخان کمی پیش از تاجگذاری قاجار بود.(ادامه)
تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز در مازندران با 7 هزار نیروی پلیس
7 هزار نیروی پلیس تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز را در مازندران برعهده دارند.(ادامه)
کشف 550 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران گفت: 550 هزار نوع مواد محترقه غیرمجاز در آستانه چهارشنبه سوری در مازندران کشف و برخی از اماکن فروشندگان مواد محترقه هم پلمپ شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی تاکید کرد: چرا به معلول به عنوان شهروند درجه دو نگاه می شود، چرا یک استخر و یک سالن ورزشی برای معلولان در شهر آمل وجود ندارد..... یک روز با ویلچر در شهر تردد کنید!
شمال نیوز : وی تاکید کرد: چرا به معلول به عنوان شهروند درجه دو نگاه می شود، چرا یک استخر و یک سالن ورزشی برای معلولان در شهر آمل وجود ندارد.....(ادامه)
واژگونی خودرو در تونل محور هراز 4 کشته و زخمی برجای گذاشت
رئیس جمعت هلال احمر آمل گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 206 در تونل شماره 6 محور هراز منجر به کشته و زخمی شدن 4 نفر شد.(ادامه)
شمار سوانح رانندگی در مازندران ۱۷ درصد کمتر شد
معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: شمار سوانح رانندگی در محورهای مازندران شش ماه اول سال جاری ۱۷ درصد کاهش یافته است. (ادامه)
واژگونی خودروی مسافران عراقی در چالوس
(ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: تلفات ناشی از سوانح رانندگی اعم از درون شهری و جاده ای در کشور بسیار جدی است و باید موضوع مدیریت سوانح رانندگی از سوی متولیان امر جدی گرفته شود. .... مازندران ؛ پرتلفات ترین استان کشور در تصادفات
شمال نیوز : وی ادامه داد: تلفات ناشی از سوانح رانندگی اعم از درون شهری و جاده ای در کشور بسیار جدی است و باید موضوع مدیریت سوانح رانندگی از سوی متولیان امر جدی گرفته شود. ....(ادامه)
آقای شهردار! آبروی خود را برای رفاه مردم خرج کنید
آیا شهرداری می‌تواند اعضای شورا را با کارکنان و حقوق‌بگیران این نهاد یکی بداند. اگر چنین است پس به چه علت این اعضا خود را نمایندگان مردم نامیده و با رای مستقیم شهروندان انتخاب می‌شوند و به چه علت شهردار توسط این افراد انتخاب می‌شود.(ادامه)
کاهش 22 درصدی جان باختگان سوانح رانندگی
شمار جان باختگان سوانح جاده ای در مازندران از ابتدای امسال تاکنون 22 درصد کاهش داشت.(ادامه)
حمید نجف از جاده عمر تا جاده واقعي(يادداشت)
حمید نجف(ادامه)
مازندران در کاهش مرگ و میر رانندگی اول شد
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که این استان با کاهش 41 درصدی تلفات رانندگی در بهار سال جاری ، رتبه اول را در میان 31 استان کشور کسب کرد.(ادامه)
اعمال محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه
در محور فیروزکوه‌ روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ از کیلومتر صفر تا ۴۴، تردد همزمان با اجرای عملیات‌ و با رعایت احتیاط انجام می‌شود. (ادامه)
قلع و قمع 2000 تابلو غير مجاز
دو هزار تابلوی غير مجاز در سطح راه های استان مازندران از ابتدای امسال تاکنون جمع آوری شد.(ادامه)
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان  هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي  در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و.... «هلال احمرمازندران» خط مقدم خدمت رسانی به گردشگران نوروزی
شمال نیوز : اين ميهمان زنجانی مي گويد: يكي از مهمترين مولفه ها در فرآيند ارائه خدمت به مردم، برخورد توام با ادب و احترام جوانان هلال احمري است كه واقعاً شايسته تقديراست.او در خصوص علت مراجعه خود به پست ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي مي‌گويد:‌ اطلاعاتي در خصوص اماكن تاريخي، اقامتي و مناطق سياحتي استان مازندران مي خواستم كه در قالب اين بروشورها و....(ادامه)
۲۳۰ نفر در سوانح رانندگی جان باختند
از ابتدای اجرای طرح ترافیک نوروزی پلیس تاکنون 230 نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند. (ادامه)
کشته های تصادفات نوروز ۹۵ به ۲۳۰ نفر رسید
رییس پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون 230 نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.(ادامه)
فوت نوروزی 50 مسافر
50 مسافر تعطیلات نوروز هر سال، بر اثر سوانح رانندگی در جاده های مازندران جان خود را از دست می دهند.(ادامه)
مانور پاکسازی حریم راههای مازندران برگزار شد
ساری - مانور پاک‌سازی و زیباسازی حریم راههای استان مازندران به‌صورت نمادین با حضور استاندار در جاده خزر آباد – فیروز کنده ساری برگزار شد.(ادامه)
اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال
مسیر شمال به جنوب‌ آزاد‌راه چالوس – مرزن‌آباد به دلیل بارش باران و ریزش گل و لای‌ تا اطلاع بعدی مسدود‌ است. (ادامه)
مرغ سوخاری نخورید/شنا کردن در رودخانه‌ از علل مهم ابتلا به سرطان در مردان
رئیس انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران گفت:برخی برای طبخ و نگهداری گوشت قرمز در تعدادی از استان‌ها از نمک‌سود کردن استفاده می‌کنند و این سبب افزایش سرطان معده در آنها می‌شود.(ادامه)
مرگ خبرنگار صدا و سیما در تصادف رانندگی (+عکس)
فاطمه مهدوی نیا از دبیران خبر شبکه خبر در اثر سانحه رانندگی در مسیر تهران به سبزوار درگذشت.(ادامه)
درگذشت یک خبرنگار در تصادف رانندگی
فاطمه مهدوی نیا، از دبیران خبر شبکه خبر در اثر سانحه رانندگی در مسیر تهران به سبزوار درگذشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.