.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سانحه پیش‌آمده برای دو دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی اربعین، تعیین تکلیف پوشش بیمه‌ای آسیب‌دیدگان و جان‌باختگان حوادث اربعین را بیش از پیش ضروری ساخت. بیمه زائران اربعین چگونه محاسبه می‌شود؟
سانحه پیش‌آمده برای دو دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی اربعین، تعیین تکلیف پوشش بیمه‌ای آسیب‌دیدگان و جان‌باختگان حوادث اربعین را بیش از پیش ضروری ساخت.(ادامه)
۱۷۰۰ فقره تخلف اضافه تناژ بار در مازندران ثبت شد
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از افزایش ۱۰ درصدی کشف تخلفات اضافه تناژ در ۶ ماهه اول سالجاری خبر داد و گفت: هزار و ۷۰۰ مورد تخلف اضافه تناژ کشف شد.(ادامه)
۱۲ نقطه حادثه خیز در راههای مازندران حذف شد
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اصلاح و حذف ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف راههای استان خبر داد.(ادامه)
لزوم افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مازندران در دستور کار ماست.(ادامه)
۴ فایده مهم اهدای خون
هر سه ثانیه در آمریکا یک نفر به دریافت خون اهدایی نیاز پیدا می‌کند که حدود ۲۰ درصد از آنان کودک، تعدادی بیمار مبتلا به سرطان و مابقی مصدومان سوانح جاده‌ای هستند.(ادامه)
۴۳ نقطه پرتصادف جاده ای در مازندران ایمن سازی شد
مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از ایمن سازی بیش از ۴۳ نقطه پرتصادف و دارای تصادف در جاده‌های استان از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
شمال نیوز :  با سهل و آسان شدن دریافت گواهینامه‌های رانندگی تنها در سه ماه نخست امسال نزدیک به 440 هزار گواهینامه برای افراد در کشور صادر شده است که از این تعداد که از این تعداد ۲۹۸ هزار گواهینامه از نوع پایه ۳ بوده که در اصطلاح به آنها گواهینامه اولی گفته می‌شود..... مهم‌ترین علت تصادفات منجر به مرگ در خیابان‌ها و جاده‌های مازندران چیست ؟!
شمال نیوز : با سهل و آسان شدن دریافت گواهینامه‌های رانندگی تنها در سه ماه نخست امسال نزدیک به 440 هزار گواهینامه برای افراد در کشور صادر شده است که از این تعداد که از این تعداد ۲۹۸ هزار گواهینامه از نوع پایه ۳ بوده که در اصطلاح به آنها گواهینامه اولی گفته می‌شود.....(ادامه)
ریزش سنگ در محور ساری به کیاسر
رانش و ریزش سنگ در جاده ساری به کیاسر پس از بارش باران شب گذشته به سریال تکراری در این محور پرتردد تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز: راه‌آهن رشت ــ قزوین با حضور رئیس‌‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مرکز استان گیلان رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد. سوت قطار در گیلان به‌صدا درآمد؛ افتتاح رسمی ‌راه‌آهن رشت با دستور رئیس‌جمهور
شمال نیوز: راه‌آهن رشت ــ قزوین با حضور رئیس‌‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مرکز استان گیلان رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد. (ادامه)
استاندار مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن مازندران گفت: ایمنی نوروزی جاده‌ها افزایش یابد. استاندار مازندران: ایمنی نوروزی جاده‌ها افزایش یابد
استاندار مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن مازندران گفت: ایمنی نوروزی جاده‌ها افزایش یابد.(ادامه)
دادستان:ورود مدعی‌العموم به تصادفات مرگبار محور گهرباران
دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه قطعا با متخلفان و افرادی که در حوادث رانندگی اخیر محور گهرباران قصور داشتند طبق قانون برخورد می‌شود، گفت: دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم به اتفاقات اخیر محور گهرباران ورود کرده و هرکسی در حوادث اخیر قصور داشت باید پاسخگو باشد.(ادامه)
ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده ای قائمشهر و سیمرغ
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای قائمشهر از حذف نقاط حادثه خیز در راههای قائمشهر و سیمرغ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)
با اینکه بسیاری از مسئولان کشور و مردم نسبت به خودروسازان داخلی نقد دارند، اما همچنان مشکلات این صنعت به قوت خود باقی است. چرا مشکلات خودروسازان تمامی ندارد؟
با اینکه بسیاری از مسئولان کشور و مردم نسبت به خودروسازان داخلی نقد دارند، اما همچنان مشکلات این صنعت به قوت خود باقی است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی خطاب به شرکت های بیمه در مازندران بیان کرد: شرکت های بیمه در مازندران باید بسته به بسترهای جمعیتی و اقتصادی استان، فعالیت و تلاش بیشتری در معرفی و فرهنگ سازی بیمه ای استان داشته باشند..... رئیس کل بیمه مرکزی : گشایش صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در مازندران
شمال نیوز : رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی خطاب به شرکت های بیمه در مازندران بیان کرد: شرکت های بیمه در مازندران باید بسته به بسترهای جمعیتی و اقتصادی استان، فعالیت و تلاش بیشتری در معرفی و فرهنگ سازی بیمه ای استان داشته باشند.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم گرگان و آ‌ق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص این موضوع به استاندار و مسوولان مرتبط با حوزه راه تذکر دادم و به نظرم این اقدام یک اقدام پوپولیستی بوده است..... اعضای فراکسیون برنامه بودجه مجلس گفتند بخاطر نبود امنیت جاده ها به گلستان نمی آییم / بخاطر اظهار نظر همکارانم خجالت کشیدم /اقدام مناف هاشمی پوپولیستی بود
شمال نیوز : نماینده مردم گرگان و آ‌ق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص این موضوع به استاندار و مسوولان مرتبط با حوزه راه تذکر دادم و به نظرم این اقدام یک اقدام پوپولیستی بوده است.....(ادامه)
جاده چالوس عصر بیست و هفتمین روز مهرماه یکطرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس از عصر فردا یکطرفه می شود.(ادامه)
صندلی کودک در خودرو اجباری خواهد شد
رئیس پلیس راهور ناجا گفت:‌8 درصد جان باختگان حوادث رانندگی کودکان هستند و بر این اساس در صددیم تا استفاده از صندلی کودک در خودروها اجباری شود.(ادامه)
ترافیک روان و عادی در جاده‌های مازندران
ترافیک در تمام جاده‌های مازندران روان و عادی گزارش شده است.(ادامه)
ایمن سازی محور ساری - کیاسر - سمنان شتاب گرفت
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: ایمن سازی محور ارتباطی ساری - کیاسر -سمنان شتاب مضاعف گرفته است.(ادامه)
دو موتورسیکلت در محدوده چالوس در یک ساحل آرام با هم برخورد کرده و حادثه دو نفر مصدوم داشته است که یکی از این دو نفر، مهدی فخیم زاده چهره ۷۶ ساله سینمای ایران بوده است.


تصادف شدید مهدی فخیم زاده در جاده چالوس/ اعزام به تهران برای ادامه درمان/ آخرین وضعیت و جزئیات تصادف
دو موتورسیکلت در محدوده چالوس در یک ساحل آرام با هم برخورد کرده و حادثه دو نفر مصدوم داشته است که یکی از این دو نفر، مهدی فخیم زاده چهره ۷۶ ساله سینمای ایران بوده است. (ادامه)
تلفات عابران پیاده در محورهای مازندران کاهش یافت
رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از کاهش بیش از ۲۴ درصدی تعداد فوتی‌های عابرین پیاده در محورهای این استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۵خبر داد.(ادامه)
هلال احمر مازندران؛ درخشش انسانیت در روزهای سخت(يادداشت)
(ادامه)
اجرای طرح «روستاکالا» در مازندران با رویکرد کسب و کار جدید
استاندار مازندران با اشاره به شعار سال 97، سال حمایت از کالای ایرانی، بر ترویج طرح «روستاکالا» تأکید کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی را باید در آیین‌ها، صنایع دستی و گردشگری و به‌ویژه محصولات بومی و محلی نیز داشته باشیم و این حمایت باید به انجام کسب و کار جدید بینجامد.(ادامه)
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم.
مقاله عباس آخوندی در باره استیضاح
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم. (ادامه)
شمال نیوز : براستی این نمایندگان چه کسانی بودند که هنوز جوهر امضای استیضاح نامه شان خشک نشده به همین راحتی هم از "راه" افتادند و هم از "کار"!.... نمایندگانی که هم از "راه" افتادند و هم از "کار"
شمال نیوز : براستی این نمایندگان چه کسانی بودند که هنوز جوهر امضای استیضاح نامه شان خشک نشده به همین راحتی هم از "راه" افتادند و هم از "کار"!....(ادامه)
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند. ورزشکارانی که قربانی تصادفات شدند+ عکس
سوانح و تصادفات رانندگی مدتهاست جان افرادی زیادی را گرفته که در بین آنها چهره‌های مطرح و معروف ورزشی هم بوده‌اند. با این حال برخی ورزشکاران از مرگ گریختند.(ادامه)
توجه به اقدامات پیشگیرانه راهی برای کاهش حوادث رانندگی است
می‌توان با فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن قوانین و مقررات از خطای انسانی کاسته و شاهد تخلفات و تصادفات امروزی نبود.(ادامه)
تسلیت مجمع نمایندگان مازندران به بازماندگان حادثه تاسف‌بار محور سوادکوه
درپی حادثه تأثرانگیز واژگونی اتوبوس تهران - گنبد در محور سوادکوه و کشته و مصدوم شدن 38نفراز هموطنان، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ مراتب همدردی و تأسف اعضای مجمع نمایندگان استان را اعلام کرد و خواستار اهتمام بیشتر وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه برای کاهش حوادث جاده‌ای شد.(ادامه)
نقاط پرحادثه جاده ای مازندران آشکارسازی شد
رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران از آشکارسازی نقاط پرحادثه در جاده‌های این استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.