.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه همسر تاجزاده به قوه قضاییه
همسر سید مصطفی تاجزاده در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: سلامت همسرم به دلیل بیش از یک‌ماه روزه داری در اعتراض به اقدامات غیرقانونی در مخاطره جدی قرار دارد.(ادامه)
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فرد مبتلا به کووید چه مقدار ویروس را می‌تواند در هنگام بازدم منتشر کند؟ محققان دانشگاه مریلند در کالج پارک در این مطالعه جدید چندین پاسخ برای این سوال ارائه کرده‌اند. یک بیمار مبتلا به کووید-۱۹ چه میزان ویروس بازدم می‌کند؟
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فرد مبتلا به کووید چه مقدار ویروس را می‌تواند در هنگام بازدم منتشر کند؟ محققان دانشگاه مریلند در کالج پارک در این مطالعه جدید چندین پاسخ برای این سوال ارائه کرده‌اند. (ادامه)
اکثر سلول های انسانی، از جمله سلول های چربی، توسط ساعت شبانه روزی بدن اداره می شوند که متابولیسم را با چرخه روزانه استراحت و بیداری هماهنگ می کند. استرس و اضافه وزن!
اکثر سلول های انسانی، از جمله سلول های چربی، توسط ساعت شبانه روزی بدن اداره می شوند که متابولیسم را با چرخه روزانه استراحت و بیداری هماهنگ می کند.(ادامه)
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. آیت الله اعرافی : آماده افزایش ظرفیت طرح هجرت هستیم
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. (ادامه)
دانشمندان واکسن جدید و قدرتمندی برای مقابله با سرطان در موش‌ها ساخته‌اند که می‌تواند تومورها را نابود کرده و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری کند. امیدی تازه برای درمان سرطان
دانشمندان واکسن جدید و قدرتمندی برای مقابله با سرطان در موش‌ها ساخته‌اند که می‌تواند تومورها را نابود کرده و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری کند.(ادامه)
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری  anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند. آشنایی با ده ماده غذایی که روند پیر شدن را کند می کند
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند.(ادامه)
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم. این ادویه کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم.(ادامه)
20 روش تقویت روحیه در کمتر از یک ساعت (علمی و ثابت شده)
(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
خواص فوق العاده دمنوش گل ختمی
درحالی که دمنوش گل ختمی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی نیست اما آنتی‌اکسیدان‌های زیادی دارد که با نام پلی‌فنول شناخته می‌شوند.(ادامه)

این میوه قرمز رنگ قاتل آلزایمر است این میوه قرمز رنگ قاتل آلزایمر است
این میوه قرمز رنگ قاتل آلزایمر است(ادامه)
21 خاصیت فوق العاده کدو سبز
یکی از سبزیجاتی که در فصل تابستان به وفور دیده می‌شود کدو سبز است. کدو سبز ارزش غذایی بسیاری دارد و دارای خواص ضد پیری بوده و درمان بسیاری از بیماری‌هاست.(ادامه)
علت سوزش سرمعده چیست؟
سوزش سردل یا همان سوزش سرمعده اگرچه در ظاهر مشکل کوچکی است اما ممکن است نشانه برخی بیماری های خطرناک تر باشد.(ادامه)
کنترل چربی خون با مصرف برخی مواد غذایی
چربی خون با افزایش کلسترول بد و تری‌گلیسرید در خون بروز پیدا می‌کند؛ افراد با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند چربی خون خود را کنترل کنند.(ادامه)
فواید نوشیدن آب ولرم به صورت ناشتا
نوشیدن آب به تنهایی فواید مناسبی دارد، اما مصرف آب ولرم به صورت ناشتا و با معده خالی خواص بسیار عالی را برای سلامت بدن انسان به همراه دارد.(ادامه)
علایم تیروئید پرکار
گاهی اوقات با وجود اشتهای خوبی که داریم، همچنان لاغر هستیم و کاهش وزن را تجربه می‌کنیم. ناخن‌هایمان استحکام خوبی ندارند و خیلی زود می‌شکنند.(ادامه)
بدن انسان روزانه چه میزان پتاسیم نیاز دارد؟
کمبود شدید پتاسیم می‌تواند زمینه‌ساز اختلالات ریتم قلب شود که بر شدت انقباضات و تنظیم آن‌ها تاثیر می‌گذارد. (ادامه)
نشانه‌های کمبود ویتامین C در بدن
در این مطلب نشانه‌های کمبود ویتامین C در بدن آمده است که البته می‌تواند با توجه به شدت آن در اشخاص مختلف بروز متفاوتی داشته باشد.(ادامه)
فواید تخم بلدرچین برای سیستم ایمنی بدن
تخم بلدرچین سرشار از کلسترول، سدیم، پروتئین، ویتامین D، کلسیم، آهن و پتاسیم است که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود.(ادامه)
به این ۶ دلیل حتما هندوانه بخورید
احساس خنکی هندوانه مهم‌ترین ویژگی آن شناخته می‌شود، اما هندوانه سرشار از ترکیبات مفید است و فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد.(ادامه)
آب خوردن زیاد به این ۶ دلیل ممنوع
مصرف بیش از حد آب، سبب مختل شدن تعادل الکترولیت در بدن می شود و در نتیجه درد و ضعف عضلانی را به دنبال خواهد داشت.(ادامه)
احضار کاردار سفارت سوئد به وزارت امور خارجه
وزارت امور خارجه، کاردار سفارت سوئد در تهران را در غیاب سفیر آن کشور به وزارت امور خارجه احضار کرد.(ادامه)
دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد. این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد. در حکم دادگاه که توسط توماس زاندر قرائت شد، نوری به دلیل آنچه دست داشتن در کشتار زندانیان سیاسی خوانده متهم شد. دادگاه سوئد «حمید نوری» را به حبس ابد محکوم کرد
دادگاه سوئد روز پنجشنبه با صدور حکمی حمید نوری شهروند ایرانی را به حبس ابد محکوم کرد. این حکم در کنفرانس مطبوعاتی با حضور قضات پرونده «توماس زاندر» و «آنا لیلینبرگ گولسجو» قرائت شد. در حکم دادگاه که توسط توماس زاندر قرائت شد، نوری به دلیل آنچه دست داشتن در کشتار زندانیان سیاسی خوانده متهم شد.(ادامه)
بسیاری از مردم از خوردن گیلاس در تمام ساعات روز لذت می‌برند اما برخی افراد بر این باورند که خوردن گیلاس در شب می‌تواند برای سلامتی مضر باشد و علت آن احتمالا قند موجود در گیلاس است. علت اهمیت خوردن گیلاس در شب
بسیاری از مردم از خوردن گیلاس در تمام ساعات روز لذت می‌برند اما برخی افراد بر این باورند که خوردن گیلاس در شب می‌تواند برای سلامتی مضر باشد و علت آن احتمالا قند موجود در گیلاس است.(ادامه)
سبزی‌هایی که باید در تابستان مصرف شوند
مصرف روزانه نخود سبز همراه با دیگر حبوبات، خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش می دهد.(ادامه)
میوه‌ها و سبزیجات مفید برای درمان کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
تاثیر چربی در تکثیر سلول‌های سرطانی
نتایج تحقیقی نشان می‌دهد که چرا بسیاری از سلول‌های سرطانی نیاز به واردات چربی دارند.(ادامه)
خشکی چشم و دهان نشانه چیست؟
بیماری شوگرن نوعی بیماری و اختلال خود ایمنی است که به مرور موجب خشکی چشم و دهان می گردد. این بیماری معمولا در زنان میانسال بیش از مردان دیده می شود.(ادامه)
نشانه کمبود آب در بدن کودکان و بزرگسالان
کمبود آب بدن معمولا با گرم شدن هوا یا در زمان بیماری در سنین مختلف ایجاد می شود که درمان نکردن آن می تواند مشکلات جدی در کلیه ها ایجاد کند.(ادامه)
۱۳ پیشنهاد برای افزایش IQ در سنین بالا
داشتن یک حافظه قوی و ضریب هوشی بالا، یکی از دغدغه‌های افراد است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.