.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. ۹ فایده باورنکردنی گل‌کلم که شاید نشنیده‌ باشید
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود.(ادامه)
عامل تعیین‌کننده طول عمر کشف شد
دانشمندان پدیده ای را کشف کرده اند که می تواند مدت زمان زندگی شما را تعیین کند.(ادامه)
برپایی اولین جشنواره کاوش در دانشگاه مازندران
اولین جشنواره کاوش با هدف افزایش حس نشاط و ایجاد انگیزه در میان دانشجویان در دانشگاه مازندران برگزار شد.(ادامه)
سیگار DNA را تغییر می دهد!
پژوهشگران درباره سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند که همانند سیگار معمولی به DNA افراد آسیب می رسانند.(ادامه)
شناسایی دو ترکیب جدید تجمع پلاک های مضر را در مغز کاهش می دهد. این ترکیبات به طور گسترده ای در چای سبز وجود دارد. با این نوشیدنی مغز خود را سم‌زدایی کنید
شناسایی دو ترکیب جدید تجمع پلاک های مضر را در مغز کاهش می دهد. این ترکیبات به طور گسترده ای در چای سبز وجود دارد.(ادامه)
یکی از نکات مهم که افراد مبتلا به قند خون بالا باید از آن آگاهی داشته باشند روش‌های خانگی و در دسترس برای پایین آوردن قند خون است. این روش‌های غیر دارویی می‌تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد. ساده‌ترین راه پایین آوردن قند خون بدون دارو
یکی از نکات مهم که افراد مبتلا به قند خون بالا باید از آن آگاهی داشته باشند روش‌های خانگی و در دسترس برای پایین آوردن قند خون است. این روش‌های غیر دارویی می‌تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.(ادامه)
زندگی روی زمین از کدام نقطه آغاز شده است؟
یک پرسش مهم و جذاب برای بسیاری این است که حیات از کجای سیاره ما آغاز شده است.(ادامه)
اگر کم‌کاری تیروئید دارید با این مواد غذایی سوخت و سازتان را بالا ببرید تیروئید کم‌کار داریم چه بخوریم؟
اگر کم‌کاری تیروئید دارید با این مواد غذایی سوخت و سازتان را بالا ببرید(ادامه)
جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند نماینده مجلس خطاب به شمخانی : حفظ نظام حتی از حفظ جان امام زمان هم مقدم‌تر است
جلالی نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید... کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند(ادامه)
یک فلوشیپ مدیریت درد با اشاره به شعار انجمن جهانی درد مبنی بر اینکه هیچ دردی بی‌درمان نیست، گفت: برای هر درد مزمنی باید دنبال علت و تشخیص آن بود و در مرحله بعدی هم باید به دنبال کنترل و درمان آن باشیم.  هیچ «دردی» بی‌ درمان نیست!
یک فلوشیپ مدیریت درد با اشاره به شعار انجمن جهانی درد مبنی بر اینکه هیچ دردی بی‌درمان نیست، گفت: برای هر درد مزمنی باید دنبال علت و تشخیص آن بود و در مرحله بعدی هم باید به دنبال کنترل و درمان آن باشیم. (ادامه)
 لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد. یک سبزی معجزه گر برای تنظیم قند خون
لوبیا سبز یکی از سبزیجات سرشار از آب، ویتامین‌ها و املاح است که به‌عنوان منبع پروتئین نیز شناخته می‌شود. در این مطلب به فواید لوبیا سبز اشاره خواهیم کرد.(ادامه)
بیماری خاموش را بشناسید!
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پوکی استخوان بیماری بدون علامت است و به بیماری خاموش معروف است؛ متاسفانه شاید اولین بار، افراد با شکستگی عضو متوجه پوکی استخوان شوند.(ادامه)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم. پیشرفت های ۴۰ساله نشان‌دهنده صحت تحلیل انقلاب از جهان در مقابل تحلیل غربگراهاست/دانشگاه از ارکان پیشرفت و تلاش دشمن برای تعطیلی دانشگاه ها به همین علت است / از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام رو به زوال است؛ ایستادیم و خواهیم ایستاد(خبر)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.(ادامه)
عادت‌های روزمره‌ای وجود دارند که در صورت استمرار می‌توانند سلامتی شما تخریب کرده و شما را به سوی مرگ بکشانند. این چهار عادت ذره ذره شما را خواهند کشت!
عادت‌های روزمره‌ای وجود دارند که در صورت استمرار می‌توانند سلامتی شما تخریب کرده و شما را به سوی مرگ بکشانند.(ادامه)
استرس گاهی برای بدن مفید است!
محققان در مطالعات جدید به کشف جالبی درباره تاثیر استرس بر بدن پرداخته و اعلام کردند استرس در برخی شرایط برای بدن مفید است.(ادامه)
چه زمانی مرگ در شب اتفاق می افتد؟
همه ما یک سوم زندگی را خواب هستیم بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد در خواب می‌میرند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
۷ راه برای تشخیص سرطان
سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس، کاهش وزن بدون دلیل، تغییرات در گوارش و خارش یا زردی پوست می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به سرطان باشد(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
علائم لخته خون که هرگز نباید نادیده بگیرید
لخته شدن خون می‌تواند در سیاهرگ‌ها یا شریان‌ها ایجاد شود. هشدار‌های اولیه این عارضه شامل گرفتگی، تورم یا گرماست. اما دو علامت جدی دیگر وجود دارد که نباید آن‌ها را نادیده بگیرید.(ادامه)
هفت علتی که سبب انفجار گوشی هوشمند می‌شود
برخی عوامل وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند مانع از انفجار گوشی همراه هوشمند شما شود.(ادامه)
دستورالعمل ۴ روزه برای زیبایی و درخشش پوست
یک متخصص پوست در صفحه شخصی خود دستورالعمل ۴ روزه‌ای را برای زیبایی و پاکسازی پوست ارائه کرده که گفته می‌شود نتیجه بخش بوده است.(ادامه)
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است. میوه هایی که کبد چرب را به سرعت درمان می کنند!
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است.(ادامه)
نامه همسر تاجزاده به قوه قضاییه
همسر سید مصطفی تاجزاده در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: سلامت همسرم به دلیل بیش از یک‌ماه روزه داری در اعتراض به اقدامات غیرقانونی در مخاطره جدی قرار دارد.(ادامه)
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فرد مبتلا به کووید چه مقدار ویروس را می‌تواند در هنگام بازدم منتشر کند؟ محققان دانشگاه مریلند در کالج پارک در این مطالعه جدید چندین پاسخ برای این سوال ارائه کرده‌اند. یک بیمار مبتلا به کووید-۱۹ چه میزان ویروس بازدم می‌کند؟
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فرد مبتلا به کووید چه مقدار ویروس را می‌تواند در هنگام بازدم منتشر کند؟ محققان دانشگاه مریلند در کالج پارک در این مطالعه جدید چندین پاسخ برای این سوال ارائه کرده‌اند. (ادامه)
اکثر سلول های انسانی، از جمله سلول های چربی، توسط ساعت شبانه روزی بدن اداره می شوند که متابولیسم را با چرخه روزانه استراحت و بیداری هماهنگ می کند. استرس و اضافه وزن!
اکثر سلول های انسانی، از جمله سلول های چربی، توسط ساعت شبانه روزی بدن اداره می شوند که متابولیسم را با چرخه روزانه استراحت و بیداری هماهنگ می کند.(ادامه)
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. آیت الله اعرافی : آماده افزایش ظرفیت طرح هجرت هستیم
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. (ادامه)
دانشمندان واکسن جدید و قدرتمندی برای مقابله با سرطان در موش‌ها ساخته‌اند که می‌تواند تومورها را نابود کرده و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری کند. امیدی تازه برای درمان سرطان
دانشمندان واکسن جدید و قدرتمندی برای مقابله با سرطان در موش‌ها ساخته‌اند که می‌تواند تومورها را نابود کرده و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.