.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در ادامه با تفاوت‌های کلیدی و مهمی آشنا می‌شویم که روند پیری پوست را در میان زنان و مردان متفاوت می‌کنند. چرا زنان زودتر پیر می‌شوند؟
در ادامه با تفاوت‌های کلیدی و مهمی آشنا می‌شویم که روند پیری پوست را در میان زنان و مردان متفاوت می‌کنند.(ادامه)
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است. فواید قابل توجه روزه برای سلامتی
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است.(ادامه)
مصرف گوشت قرمز فرآوری شده با افزایش بروز سرطان خون مرتبط است. مصرف سوسیس و ژامبون احتمال ابتلا به سرطان را بیشتر می‌کند
مصرف گوشت قرمز فرآوری شده با افزایش بروز سرطان خون مرتبط است.(ادامه)
مصرف گوشت بلدرچین برای افرادی که دچار کم خونی هستند، مفید است. زیرا ترکیب آهن آن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن خون مفید است. از خواص گوشت بلدرچین چه می‌دانید؟
مصرف گوشت بلدرچین برای افرادی که دچار کم خونی هستند، مفید است. زیرا ترکیب آهن آن برای ساخت هموگلوبین و انتقال اکسیژن خون مفید است.(ادامه)
تصویر دست‌خط پیام رهبر انقلاب خطاب به ملت‌های اسپانیولی زبان
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم(ادامه)
مطالعه روی سلول‌های لنفوئید ذاتی گروه ۲ (ILC۲s) دستاورد جدیدی برای محققان دانشگاه لیژ بلژیک داشت. آموزش ویروس‌ها به سیستم ایمنی بدن
مطالعه روی سلول‌های لنفوئید ذاتی گروه ۲ (ILC۲s) دستاورد جدیدی برای محققان دانشگاه لیژ بلژیک داشت.(ادامه)
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست. چرا گوش وزوز می کند؟
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست.(ادامه)
امروزه تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند! ۱۰ عارضه خطرناک مصرف نوشابه
امروزه تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند!(ادامه)
جینگ دونگ جکی هان، محقق دانشگاه پکن، با استفاده از یک سیستم دوربین سه بعدی و هوش مصنوعی، سیستمی را توسعه داده است که می تواند سن فیزیولوژیکی افراد را تعیین کند. سن شما روی پیشانی‌تان نوشته شده‌!
جینگ دونگ جکی هان، محقق دانشگاه پکن، با استفاده از یک سیستم دوربین سه بعدی و هوش مصنوعی، سیستمی را توسعه داده است که می تواند سن فیزیولوژیکی افراد را تعیین کند.(ادامه)
محققان یک پودر استنشاقی ابداع کرده اند که در آینده به طور موقت از ورود ویروس‌ها به مجرای تنفسی جلوگیری می‌کند. پودری که از بیماری‌های تنفسی جلوگیری می‌کند
محققان یک پودر استنشاقی ابداع کرده اند که در آینده به طور موقت از ورود ویروس‌ها به مجرای تنفسی جلوگیری می‌کند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه گفت: این ادویه به علت خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب حفظ و بهبود سلول‌های بدن در زمان آلودگی هوا می‌شود.

این ادویه‌ نابود کننده قند خون است!
یک متخصص تغذیه گفت: این ادویه به علت خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب حفظ و بهبود سلول‌های بدن در زمان آلودگی هوا می‌شود. (ادامه)
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. دلیل چرب شدن کبد کشف شد
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.(ادامه)
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند. سبزی پرکاربردی که کبد چرب را فوری درمان می‌کند!
پیاز خام حاوی مقادیر مناسبی از اسید فولیک است که می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند بیماری کبد چرب پیشگیری کند.(ادامه)
عدم تشخیص و درمان به موقع دیابت در کودکان موجب کاهش سطح هوشیاری و احتمال کما در آن‌ها شود. خطر کما در صورت عدم درمان به موقع کودکان دیابتی
عدم تشخیص و درمان به موقع دیابت در کودکان موجب کاهش سطح هوشیاری و احتمال کما در آن‌ها شود.(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند. نشانه‌های فقر مواد مغذی در بدن چیست؟
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند.(ادامه)
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند. ویتامینی که خیرش به همه جای بدن می‌رسد!
ویتامین‌های B گروهی از مواد محلول در آب هستند که نقش حیاتی و مهمی در فرایند سوخت‌وساز یا متابولیسم سلولی در بدن انسان ایفا می‌کنند.(ادامه)
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.

۱۰ نشانه برای اینکه مبتلا به قند خون هستید
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. (ادامه)
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند. هشدارهای مهم در مورد اعتیاد به گوشی همراه
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند.(ادامه)
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند. اهدای عضو مامور شهید پلیس به ۵ بیمار نیازمند
خانواده ستوانیکم شهید "احمد کشوری نیا" که در حین ماموریت تعقیب، مراقبت و درگیری با خودرو قاچاقچیان دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را اهدا کردند.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت. عمر مفید گوشی‌های آیفون چقدر است؟
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.(ادامه)
یکی از مشخصه های عفونت کووید۱۹، حس بویایی از دست رفته است. علت از دست دادن بویایی ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ مشخص شد
یکی از مشخصه های عفونت کووید۱۹، حس بویایی از دست رفته است.(ادامه)
 از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.

فواید شگفت انگیز خوردن ۶ حبه سیر در روز
از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد. (ادامه)
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد. این علائم و هشدارهای بدن را حتما جدی بگیرید
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.(ادامه)
مونوکسید کربن (CO) گازی است که هنگام سوختن بنزین و سایر سوخت‌ها تولید می‌شود. نامرئی و بی‌رنگ است، بنابراین شما نمی‌توانید آن را بو یا مزه کنید. این گاز می‌تواند به سرعت ایجاد و در سطوح بالا باعث مرگ شود. چند توصیه برای پیشگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن
مونوکسید کربن (CO) گازی است که هنگام سوختن بنزین و سایر سوخت‌ها تولید می‌شود. نامرئی و بی‌رنگ است، بنابراین شما نمی‌توانید آن را بو یا مزه کنید. این گاز می‌تواند به سرعت ایجاد و در سطوح بالا باعث مرگ شود.(ادامه)
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند. امکان تشخیص سرطان کبد با یک آزمایش ادرار
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند.(ادامه)
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند. پاکسازی راحت کبد با این خوراکی خوشمزه
کدو تنبل از این رو برای کبد مفید است که می‌تواند اختلال متابولیسم سلول‌های کبدی، ساختار آسیب دیده این عضو مهم را بازسازی کند.(ادامه)
متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد. اصلی‌ترین علامت آلزایمر چیست؟
متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.961 seconds.