.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دختر عرب مقابل سفارت عراق در دانمارک با فردی که می‌خواست قرآن را بسوزاند درگیر شد. پلیس وارد عمل شد و او را دستگیر کرد و قرآن را به شخص تحویل داد!
فیلم/ درگیری دختر عرب مقابل سفارت عراق با فردی که می‌خواست قرآن را بسوزاند
دختر عرب مقابل سفارت عراق در دانمارک با فردی که می‌خواست قرآن را بسوزاند درگیر شد. پلیس وارد عمل شد و او را دستگیر کرد و قرآن را به شخص تحویل داد! (ادامه)
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت. تحصن دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت.(ادامه)
سفارت سوئد در بغداد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و خدماتی ارائه نخواهد داد. سفارت سوئد در بغداد تعطیل شد
سفارت سوئد در بغداد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و خدماتی ارائه نخواهد داد.(ادامه)
کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض از بازگشت علی‌اکبر رائفی‌پور از جده به مقصد تهران در عصر امروز پنجشنبه خبر داد. رائفی‌پور به تهران بازگشت
کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض از بازگشت علی‌اکبر رائفی‌پور از جده به مقصد تهران در عصر امروز پنجشنبه خبر داد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت رائفی‌پور، گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های ایران در عربستان سعودی به‌طور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش‌آمده هستند. سخنگوی وزارت امور خارجه: رائفی‌پور در عربستان بازداشت نشده است
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت رائفی‌پور، گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های ایران در عربستان سعودی به‌طور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش‌آمده هستند.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت آقای رائفی پور گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های ایران در عربستان سعودی بطور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش آمده و بازگشت وی به کشور است. توضیح کنعانی درباره خبر بازداشت رائفی‌پور در عربستان
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت آقای رائفی پور گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های ایران در عربستان سعودی بطور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش آمده و بازگشت وی به کشور است.(ادامه)
اسدی یک راهبرد داشت و آن اینکه در تمام این مدت تلاش کرد تمام اطرافیان خود را از زندان بان گرفته تا زندانیانی که هر از گاهی در هواخوری ها ملاقات می کرد به اسلام دعوت کند و حتی آنهایی که قصد خودکشی داشتند را از انجام این کار منصرف کند ....(خبر)
(ادامه)
سفرای تازه منصوب شده ایران + اسامی و سوابق
«حبیب‌اله‌زاده»، «صادقی»، «توتونچی»، «آباد»، «فغانی»، «ایروش» و «سبحانی» قرار است به عنوان سفرای جدید ایران در ترکیه، استرالیا، کویت، فنلاند، سوئد، بلغارستان و ارمنستان راهی محل ماموریت شوند.(ادامه)
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد. کاردار سوئد به وزارت خارجه احضار شد
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.(ادامه)
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد. احضار کاردار سوئد به وزارت امور خارجه
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.(ادامه)
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد. انتصاب اولین سفیر زن در دولت سیزدهم
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
منابع آگاه از سفر فیصل بن فرحان به ایران در شنبه هفته آتی خبر دادند. وزیر خارجه عربستان شنبه به تهران سفر می‌کند
منابع آگاه از سفر فیصل بن فرحان به ایران در شنبه هفته آتی خبر دادند.(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
اهتزاز پرچم ایران در عربستان + عکس
پرچم جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در عربستان به اهتزاز در آمد.(ادامه)
کنسولگری ایران در جده عربستان امروز در مراسمی بازگشایی شد. بازگشایی کنسولگری ایران در جده
کنسولگری ایران در جده عربستان امروز در مراسمی بازگشایی شد.(ادامه)
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی رسما بازگشایی شده است. سفارت ایران در عربستان بازگشایی شد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی رسما بازگشایی شده است.(ادامه)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود. امام خمینی و انقلابی که بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل شد(يادداشت)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود.(ادامه)
مهدی قاسمی 

دانشجوی دکتری حقوق بین الملل عمومی چرایی عدم رعایت مصونیت دیپلماتیک (يادداشت)
مهدی قاسمی دانشجوی دکتری حقوق بین الملل عمومی(ادامه)
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است. ماجرای درگیری مرزی دیروز چه بود؟
رسانه‌های محلی افغانستان از درگیری در مرز مشترک با ایران خبر دادند و ‌اعلام کردند که این درگیری در منطقه ماککی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بین نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان ایرانی رخ داده است.(ادامه)
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد. از آزادی تا اسارت؛ حکایت نقشه‌ای «منافقانه» که نقش بر آب شد
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.(ادامه)
اسدالله اسدی دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک بعد از پنج سال اسارت وارد کشور شد. بعد از پنج سال اسارت؛ اسدالله اسدی وارد تهران شد
اسدالله اسدی دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک بعد از پنج سال اسارت وارد کشور شد.(ادامه)

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی منابع غیررسمی علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر کشورمان در عربستان سعودی منصوب شده است. سفیر ایران در عربستان مشخص شد/ با سوابق او آشنا شوید
بر اساس اخبار منتشر شده در برخی منابع غیررسمی علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر کشورمان در عربستان سعودی منصوب شده است.(ادامه)
عکس/ اقدام خارج از عرف سفارت سوییس
(ادامه)
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است. سفیر احتمالی ایران در عربستان کیست؟
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۹ فروردین
بازگشایی سفارت‌خانه ها در تهران و ریاض تا نوزدهم اردیبهشت ماه بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
رایزن سیاسی سفارت جمهوری خلق چین از برنامه «سفیر کوچک» با هدف دعوت از کودکان و نوجوانان کشورهای مختلف به چین خبر داد. برنامه ویژه چین در حوزه گردشگری کودک
رایزن سیاسی سفارت جمهوری خلق چین از برنامه «سفیر کوچک» با هدف دعوت از کودکان و نوجوانان کشورهای مختلف به چین خبر داد.(ادامه)
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند. درگیری های شدید در سودان
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.(ادامه)
هیات فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به ایران برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر کرد. سفر هیئت فنی عربستان به مشهد
هیات فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به ایران برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر کرد.(ادامه)
خبرگزاری رویترز در خبری، از بازگشایی سفارت ایران در عربستان پس از هفت سال خبر داد. پس از هفت سال؛ در‌های سفارت ایران در ریاض گشوده شد
خبرگزاری رویترز در خبری، از بازگشایی سفارت ایران در عربستان پس از هفت سال خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.