.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر امور خارجه گفت: پیام شفافی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد و آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت از اسرائیل شانه خالی کند. پیام هشدار ایران به آمریکا
وزیر امور خارجه گفت: پیام شفافی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد و آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت از اسرائیل شانه خالی کند.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشق امروز با حضور وزرای خارجه ایران و سوریه افتتاح شد. افتتاح ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشق
ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشق امروز با حضور وزرای خارجه ایران و سوریه افتتاح شد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد. مراسم تشییع پیکر سردار شهید زاهدی در اصفهان برگزار شد
مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمدرضا زاهدی صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم و مسوولان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ۵ سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس حمله تخلیه شده است. ۵ سفارتخانه رژیم صهیونیستی در کشور‌های مختلف تخلیه شد
منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ۵ سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس حمله تخلیه شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

منابع عبری‌زبان از تخلیه ۷ سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران خبر دادند. تخلیه سفارت‌خانه‌های اسرائیل در ۷ کشور + اسامی کشورها
شمال نیوز: منابع عبری‌زبان از تخلیه ۷ سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران خبر دادند.(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد. استوری شرم‌آور بازیگر حاشیه دار درباره حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
درحالی که برخی از هنرمندان با نام آوردن از ایران مقدمات ناامنی کشور را فراهم می‌کردند، محمد صادقی منشاء این فعالیت‌ها را فریاد زد.(ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از سردار زاهدی در دوران دفاع مقدس
سردار شهید محمدرضا زاهدی در طول جنگ تحمیلی فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را برعهده داشت.(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
شمال نیوز : جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله به کنسولگری ایران برگزار شد. شورای عالی امنیت ملی درباره حمله به کنسولگری ایران در سوریه تشکیل جلسه داد
شمال نیوز : جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله به کنسولگری ایران برگزار شد.(ادامه)
در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق ۷ تن از پاسداران ایران به شهدات رسیدند. تصاویری از ۷ مستشار نظامی شهید شده در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه
در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق ۷ تن از پاسداران ایران به شهدات رسیدند.(ادامه)
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد. آخرین نامه دست‌نوشته سردار شهید زاهدی به خواهرزاده‌اش
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد.(ادامه)

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است. آمریکا با ارسال پیام «مستقیم» به ایران اعلام کرده که از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق اطلاع نداشته / تل‌آویو صرفا در دقایق ابتدایی عملیات، بدون ذکر جزئیات، آن را به واشنگتن اطلاع داده؛ مثلا نگفته بودند قصد دارند یکی از ساختمان‌های سفارت ایران را هدف قرار دهند(خبر)
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است.(ادامه)
شمال نیوز: مقام سفارت سوييس بعنوان حافظ منافع امريكا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مديركل امريكا به وزارت خارجه فراخوانده شد. پیام مهم و شبانه ایران به آمریکا درباره حمله به سفارت ایران در دمشق / پیام چگونه منتقل شد؟
شمال نیوز: مقام سفارت سوييس بعنوان حافظ منافع امريكا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مديركل امريكا به وزارت خارجه فراخوانده شد.(ادامه)
تصاویری از سردار شهید زاهدی در کنار سردار قاآنی
سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد جبههٔ مقاومت در حمله عصر دوشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.(ادامه)
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم». اولین واکنش اسرائیل به تجاوز نظامی علیه کنسولگری ایران
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم».(ادامه)
تصویری از سردار شهید زاهدی در کنار سردار قاآنی منتشر شد. عکسی از سردار زاهدی در کنار سردار قاآنی
تصویری از سردار شهید زاهدی در کنار سردار قاآنی منتشر شد.(ادامه)
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.‌ سردار محمدرضا زاهدی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.‌(ادامه)
دقایقی پیش منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده‌اند.
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق/ شهادت سردار زاهدی از فرماندهان سپاه قدس به همراه معاون او / ۶ موشک به کنسولگری برخورد کرد / ۷ نفر شهید شدند
دقایقی پیش منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده‌اند. (ادامه)
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می‌شود. سفیر ایران در آذربایجان برکنار شد؟
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می‌شود.(ادامه)
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است.
اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان/ تصاویر جنجالی و بی‌حجابی خبرنگار تلویزیون باکو در گفتگو با موسوی در سفارت ایران / ۱۰ تصویر جنجالی از خانم خبرنگار ؛ از لحظه ورود به سفارت ایران تا دریافت هدیه از سفیر
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است. (ادامه)
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است. پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندن مالک کوروش کمپانی است
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است.(ادامه)
حسینی از پیگیری بخشی از اشیای سرقت شده از جیرفت خبر داد. پیگیر یک بخش از اشیاء سرقت شده از جیرفت در انگلیس هستیم
حسینی از پیگیری بخشی از اشیای سرقت شده از جیرفت خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت. رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.