.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: رهبر سیاسی حماس از آمادگی این گروه برای نبرد طولانی مدت با نظامیان اسرائیل خبر داده است / جمهوری اسلامی ایران همواره منادی صلح در منطقه است ....(خبر)
(ادامه)
 سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند.

اگر تکلیف شود موشک مستقیم به سوی حیفا شلیک می کنیم
سردار فدوی می گوید:امریکا اسراییل را برای امنیت خود ایجاد کرد و اگر احساس ناامنی کند به راحتی او را فدای خود می کند. (ادامه)
ما به نیروهای مقاومت اسلحه و موشک نمی‌دهیم، خودشان تولید می‌کنند/ اگر آمریکا احساس ناامنی کند به‌راحتی اسرائیل را فدای خود می‌کند / ایران بارها علنی اعلام کرده است هر کسی با اسراییل مبارزه کند او را پشتیبانی می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
سفارت ایران در سوریه در مطلبی در صفحه اجتماعی ایکس به زبان عبری نوشت: «وقت تمام است». سفارت ایران در سوریه: زمان تمام شد
سفارت ایران در سوریه در مطلبی در صفحه اجتماعی ایکس به زبان عبری نوشت: «وقت تمام است».(ادامه)
دکتر حسن الغباش سوریه گفت: شمار شهدای حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص به ۸۰ تن و زخمی ها به ۲۴۰ تن رسیده است. شمار کشته شدگان حمله تروریستی به سوریه به ۸۰ تن رسید
دکتر حسن الغباش سوریه گفت: شمار شهدای حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص به ۸۰ تن و زخمی ها به ۲۴۰ تن رسیده است.(ادامه)
در پی اقدامات انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار، ۳ نفر از ماهیگیران بلوچ ایرانی بازداشت شده در سیشل، آزاد و به کشور بازگشتند. آزادی ۳ ماهیگیر ایرانی زندانی در سیشل و بازگشت به کشور
در پی اقدامات انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار، ۳ نفر از ماهیگیران بلوچ ایرانی بازداشت شده در سیشل، آزاد و به کشور بازگشتند.(ادامه)
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند. درخواست ایران از طالبان برای جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع افغانستان
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سفارت افغانستان در دهلی نو به وزارت خارجه هند سپرده می‌شود. سفارت افغانستان در هند تعطیل می‌شود
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سفارت افغانستان در دهلی نو به وزارت خارجه هند سپرده می‌شود.(ادامه)
سفیر ایران در دیدار با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بار دیگر بر موضع صریح تهران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کرد. تاکید دوباره ایران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان
سفیر ایران در دیدار با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بار دیگر بر موضع صریح تهران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کرد.(ادامه)
پاشینیان با انتقادات بی‌سابقه از روسیه همکاری امنیتی با مسکو را ناکارآمد خواند. انتقادات تند نخست وزیر ارمنستان علیه روسیه
پاشینیان با انتقادات بی‌سابقه از روسیه همکاری امنیتی با مسکو را ناکارآمد خواند.(ادامه)
یک شهروند دانمارکی تعدادی از اشیاء باارزش متعلق به ایران را به سفارت ایران در کپنهاگ تحویل داد. اقدام قابل تقدیر یک شهروند دانمارکی؛ اهدای اشیاء تاریخی ایرانی متعلق به مادربزرگش به سفارت ایران
یک شهروند دانمارکی تعدادی از اشیاء باارزش متعلق به ایران را به سفارت ایران در کپنهاگ تحویل داد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند. تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا امروز انجام می‌شود
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند.(ادامه)

به تازگی فردی با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آن هم از شهر کربلا، مدعی شده بود که شرایط برای ازدواج با دختران سوری فراهم .... فردی که ازدواج ایرانی‌ها با دختران سوری را توصیه کرد که بود؟ / حزب‌اللهی قلابی برانداز از کار درآمد!
به تازگی فردی با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آن هم از شهر کربلا، مدعی شده بود که شرایط برای ازدواج با دختران سوری فراهم ....(ادامه)
یک مرد در فرانسه به اتهام آتش زدن سفارت ایران در پاریس دستگیر شد. فرانسه مردی را به دلیل آتش سوزی در سفارت ایران دستگیر کرد
یک مرد در فرانسه به اتهام آتش زدن سفارت ایران در پاریس دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود. با مقامات آذربایجان و ارمنستان در تماسیم/ باهرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه مخالف هستیم
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال یک خبرنگار با بیان اینکه با دارایی‌های آزاد شده می‌توانیم همه کالاهای غیرتحریمی را خریداری کنید، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده این انتقال به صورت کامل انجام شود.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
یک سخنگوی سفارت کشورمان در فرانسه گفت: اوضاع ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، در پی حمله خصمانه گروهی از عناصر ضدانقلاب تحت کنترل بوده و خللی در روند فعالیت‌های آن وارد نشده است. سفارت ایران در پاریس: خللی در روند فعالیت‌های کنسولگری وارد نشده/اوضاع تحت کنترل است
یک سخنگوی سفارت کشورمان در فرانسه گفت: اوضاع ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، در پی حمله خصمانه گروهی از عناصر ضدانقلاب تحت کنترل بوده و خللی در روند فعالیت‌های آن وارد نشده است.(ادامه)
برخی منابع خبری اعلام کردند که سفارت ایران در فرانسه مورد حمله قرار گرفته است. حمله به سفارت ایران در فرانسه
برخی منابع خبری اعلام کردند که سفارت ایران در فرانسه مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
اعتبار کپی سند رسمی، بستگی به این امر دارد که کپی سند با ثبت دفتر تصدیق شود، در این صورت برابر با اصل آن خواهد بود. کپی سند رسمی اعتبار دارد؟
اعتبار کپی سند رسمی، بستگی به این امر دارد که کپی سند با ثبت دفتر تصدیق شود، در این صورت برابر با اصل آن خواهد بود.(ادامه)
سازمان ملل متحد از تبادل سفرا میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی و عادی شدن روابط میان تهران و ریاض استقبال کرد. استقبال سازمان ملل از عادی شدن روابط میان ایران و عربستان
سازمان ملل متحد از تبادل سفرا میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی و عادی شدن روابط میان تهران و ریاض استقبال کرد.(ادامه)
عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی ساعتی قبل وارد تهران شد. سفیر عربستان وارد ایران شد
عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی ساعتی قبل وارد تهران شد.(ادامه)
شورای نظامی نیجر در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که سخنان وی مداخله آشکار در امور داخلی این کشور است. واکنش شورای نظامی نیجر به اظهارات ماکرون
شورای نظامی نیجر در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که سخنان وی مداخله آشکار در امور داخلی این کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
یک شبکه صهیونیستی از تشدید تنش میان نظام حاکم بر اوکراین و تل آویو طی روزهای اخیر خبر داد. خشم زلنسکی از تل آویو
یک شبکه صهیونیستی از تشدید تنش میان نظام حاکم بر اوکراین و تل آویو طی روزهای اخیر خبر داد.(ادامه)
یک منبع مسئول سفارت ایران در بغداد گفت: چهار زائر ایرانی روزدوشنبه بر اثر واژگونی اتوبوس در استان واسط عراق، جان خود را از دست دادند. واژگونی مرگبار اتوبوس زائران ایرانی در عراق
یک منبع مسئول سفارت ایران در بغداد گفت: چهار زائر ایرانی روزدوشنبه بر اثر واژگونی اتوبوس در استان واسط عراق، جان خود را از دست دادند.(ادامه)
وزارت خارجه روسیه به مولداوی در مورد حمایت بیش از حد از اوکراین هشدار داد. هشدار شدیدالحن روسیه به مولداوی
وزارت خارجه روسیه به مولداوی در مورد حمایت بیش از حد از اوکراین هشدار داد.(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.