.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمودآباد برای اولین میزبان دوره داوری درجه ۳ بازی‌های بومی و محلی بود. برگزاری اولین دوره داوری ورزش‌های بومی و محلی در محمودآباد
محمودآباد برای اولین میزبان دوره داوری درجه ۳ بازی‌های بومی و محلی بود.(ادامه)
سردار عباس نیلفروشان گفت: به غربی‌ها هشدار می‌دهیم تجربه‌های گذشته را تکرار نکنید و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنید؛ کاری نکنید که چکمه‌های دهه شصتمان را دوباره به پاهایمان کنیم وگرنه دوباره مجبور به التماس می‌شوید. هشدار سپاه به غربی‌ها: بامهره سوخته منافقین بازی نکنید
سردار عباس نیلفروشان گفت: به غربی‌ها هشدار می‌دهیم تجربه‌های گذشته را تکرار نکنید و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنید؛ کاری نکنید که چکمه‌های دهه شصتمان را دوباره به پاهایمان کنیم وگرنه دوباره مجبور به التماس می‌شوید.(ادامه)
تسلیت رئیسی به سردار غلامرضا سلیمانی
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.(ادامه)
وزن ژئوپلیتیک ما را در دنیا ذوب کردند. ما دارای قدرت در دنیا بودیم، یک سردار سلیمانیِ ما در دنیا موازنه برقرار می‌کرد. امروز یک آبی را که حقابه ماست از هیرمند، نمی‌توانیم از طالبان بگیریم. این ناکارآمدی است. ما امروز در ضعیف‌ترین پوزیشن قدرتی در دنیا قرار گرفته‌ایم. باید دوباره اعتماد مردم نسبت به نظام برقرار شود!/ از دولت رئیسی کارآمدی نمی‌بینم!/ در سطح بین‌الملل ناکارآمد و ناظر هستیم!/ با دستاوردهای سردار سلیمانی چه کردیم؟!
وزن ژئوپلیتیک ما را در دنیا ذوب کردند. ما دارای قدرت در دنیا بودیم، یک سردار سلیمانیِ ما در دنیا موازنه برقرار می‌کرد. امروز یک آبی را که حقابه ماست از هیرمند، نمی‌توانیم از طالبان بگیریم. این ناکارآمدی است. ما امروز در ضعیف‌ترین پوزیشن قدرتی در دنیا قرار گرفته‌ایم.(ادامه)
امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است/ هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است/ کسانی که دنبال فروپاشی ایران بودند خود گرفتار فروپاشی شدند ...(خبر)
(ادامه)
یک عکس زیرخاکی از شیران لشکر خمینی و خامنه‌ای
یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار عکسی قدیمی در صفحه توئیتر خود نوشت:(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند. نگران جمهوری آذربایجان نباشید؛ اوضاع تحت رصد است؛ اتفاق خاصی نخواهد افتاد / جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست؛ ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند / انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند.

تسلیت فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بمناسبت شهادت آیت الله سلیمانی
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند. (ادامه)
عکس | سلفی عجیب شهادت ؛ از سردار قاسم سلیمانی تا عباسعلی سلیمانی
تصویری از شهدای ترور را ببینید. از چپ، شهید سجاد شهرکی امام جماعت مسجد زاهدان، شهید سیدحمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه زاهدان، شهید قاسم سلیمانی و شهید عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و نماینده مجلس خبرگان که متاسفانه امروز ترور شد.(ادامه)
عکسی از آیت‌الله سلیمانی کنار سردار سلیمانی
تصویری از شهید آیت الله سلیمانی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله سلیمانی مردی که تمام زندگی اش سهم تکریم خانواده های شهدا شد. او مزد خدمت به خانوادهای شهدا را گرفت.
تصاویر هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار شهید محمد حسن طوسی در ۱۹ فروردین ۱۴۰۲  با سخنرانی آیت الله سلیمانی(ره) در مصلی امام خمینی شهرستان نکاء تصاویر به یادماندنی از آیت الله سلیمانی در یادواره سردار شهید طوسی(خبر)
شمال نیوز: آیت الله سلیمانی مردی که تمام زندگی اش سهم تکریم خانواده های شهدا شد. او مزد خدمت به خانوادهای شهدا را گرفت. تصاویر هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار شهید محمد حسن طوسی در ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ با سخنرانی آیت الله سلیمانی(ره) در مصلی امام خمینی شهرستان نکاء(ادامه)
تصویر دیده نشده از جراحت سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در کانال منتسب به این فرمانده منتشر شده است که آن را مشاهده می‌کنید. تصویری دیده نشده از جراحت چشم سردار قاآنی در دوران دفاع مقدس
تصویر دیده نشده از جراحت سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در کانال منتسب به این فرمانده منتشر شده است که آن را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس  با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی  و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد.
هفدهمین یادواره شهید طوسی وشهدای شهرستان نکا(خبر)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
ایستاده در بهشت/ فرمانده‌ای که در تاریخ ماندگار شد
پس از گذشت ۴۱ سال از ربایش حاج احمد متوسلیان و هیئت همراهش هنوز خبر دقیقی از سرنوشت این ۴ تن منتشر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود.

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار می شود / فرماندار : نصب المان شهدای نکا با محوریت سردار طوسی تا پایان امسال
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود. (ادامه)
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم. از درگذشت مجری باسابقه تلویزیون تا آمدن مافیایی‌ها به «نسیم»
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم.(ادامه)
تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با برتری مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به دور بعد صعود کرد. گل‌گهر با شکست فولاد ۹ نفره حریف پرسپولیس شد
تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با برتری مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به دور بعد صعود کرد.(ادامه)
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد. برگزاری نخستین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در مازندران
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد.(ادامه)
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد. اهدای جایزه ملی احسان به فعالان احسان و نیکوکاری مازندران
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد.(ادامه)
روزی ما در کرخه می‌جنگیدیم اما امروز در کنار مدیترانه و دریای سرخ هستیم/ تاثیر قدرت ما جهانی است/ در قلب یک سرزمین جنگ ایجاد می‌شود، نتایج جنگ را به ما نسبت می‌دهند/ وقتی یک رسانه از جایی فراری می‌شود و یک مقام تهدید می‌شود سریعا نام ما را می‌برند....(خبر)
(ادامه)
سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه: پایگاه‌های آمریکا مثل گوشت زیر دندان ما هستند
سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.(ادامه)

شمال نیوز:

سردار حاجی‌زاده گفت:پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند. هر زمان که نیاز باشد به پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه ضربه می‌زنیم/ رونمایی از موشک کروز پاوه
شمال نیوز: سردار حاجی‌زاده گفت:پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.(ادامه)
پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به گلزار شهدای کرمان منتقل شد. پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به تهران منتقل می‌شود
پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به گلزار شهدای کرمان منتقل شد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مدل انحرافی داعش که یک کپی‌سازی جعلی از جبهه مقاومت بود این ظرفیت را داشت که شرایط منطقه را به شکل مطلوب آمریکایی‌ها تغییر دهد، اما مجاهدت سردار سلیمانی این توطئه را ناکام گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
انقلاب اسلامی در زمانی شکل گرفت و به پیروزی رسید که نظام وستفالیایی دولت، ملت و دوقطبی بر جهان حاکم بود و این نظام باوجود خوی سلطه‌گرانه‌اش مورد قبول عموم ملت‌ها و جوامع قرار داشت. انقلابی بر مدار ارزش‌های ازلی و ابدی(يادداشت)
انقلاب اسلامی در زمانی شکل گرفت و به پیروزی رسید که نظام وستفالیایی دولت، ملت و دوقطبی بر جهان حاکم بود و این نظام باوجود خوی سلطه‌گرانه‌اش مورد قبول عموم ملت‌ها و جوامع قرار داشت.(ادامه)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست.

عزم سپاه پاسداران برای دفاع شجاعانه و غیر محافظه‌کارانه از انقلاب
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست. (ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.