.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مزار دختر کاپشن صورتی که قلب همه را به درد آورد/ عکس
تصویری از مزار ریحانه سلطانی نژاد؛ دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی که در انفجار تروریستی کرمان شهید شد.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:

در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند. شهادت همسر و دختر برادر معاون رئیس جمهوری در حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: در حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان همسر و دختر برادر محمد دهقان به شهادت رسیدند.(ادامه)
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در پی فاجعه تروریستی کرمان
(ادامه)
افشین علا در جدیدترین شعر خود که به‌مناسبت حمله تروریستی کرمان سروده است، پاسخی درخور نیز به اهانت علی کریمی به سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی به کرمان داده است. ۱افشین علا پاسخ علی کریمی را با شعر داد
افشین علا در جدیدترین شعر خود که به‌مناسبت حمله تروریستی کرمان سروده است، پاسخی درخور نیز به اهانت علی کریمی به سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی به کرمان داده است.(ادامه)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد. ۹ نفر از عوامل پشتیبانی و مرتبط با تیم ترور بازداشت شدند/ یک تروریست تاجیکستانی بوده و هویت فرد دوم احراز نشده/ سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایت‌کاران، پاسخ سختی خواهند داد(خبر)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
شمال نیوز:  از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد. پیام خانواده شهیدان عبوری بمناسبت حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد.(ادامه)
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت بیت شهیدان طوسی در پی حادثه تروریستی در کرمان
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد. (ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
شمال نیوز: در پی جادثه تروریستی شهر کرمان و شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صادر شد. پیام تسلیت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بمناسبت شهادت زائران مزار شهید سلیمانی
شمال نیوز: در پی جادثه تروریستی شهر کرمان و شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صادر شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است. تعبیر اخطار‌های جدی حاج قاسم؛ خـون‌خـواهـان حـاج قـاسم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
شمال نیوز : فاجعه خونین کرمان، برای آنانی که فریب جنتلمن‌های کراواتی غرب را خورده وغافل بودند که این‌ها نه تنها پیام آوران صلح نیستند، بلکه خودشان بنیانگذاران داعش و حامیان صهیونیست‌های کودک کش و زن کش هستند عبرت بزرگی است.(ادامه)
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع  دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) سپاه قدس ایران در عملیاتی غافلگیرانه انتقام سختی را از عاملان جنایت سبوعانه و رذیلانه کرمان خواهند گرفت
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند. این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.(ادامه)
عکس / تصویر دیده نشده از پدر و مادر شهید حاج قاسم سلیمانی
قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ نظامی ایرانی بود که از سال ۱۳۷۶ تا زمان مرگش در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به‌عنوان دومین فرماندهٔ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد.(ادامه)
مهدی قاسمی از ملت امام حسین(ع) تا مکتب حاج قاسم(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب روایتی از زمان اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی به رهبر انقلاب را منتشر کرده است. چه کسی خبر شهادت سردار سلیمانی را به رهبر انقلاب داد؟
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب روایتی از زمان اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی به رهبر انقلاب را منتشر کرده است.(ادامه)
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد به تازگی منتشر شده است که در آن یک خودرو مشکوک برای یک شرکت انگلیسی در حال تعقیب سردار سلیمانی است.(ادامه)
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد
فیلم دیده نشده از لحظه ورود هواپیمای حاج قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد به تازگی منتشر شده است که در آن یک خودرو مشکوک برای یک شرکت انگلیسی در حال تعقیب سردار سلیمانی است.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۳ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نشست رئیس‌جمهور با نمایندگان احزاب و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته‌اند.(ادامه)
شهید حسین پورجعفری، رئیس‌دفتر و همراه همیشگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت: روزی در منطقه‌ای در سوریه، حاجی خواست با دوربین دید بزند. خیلی محل خطرناکی بود. من ... عکس کمتر دیده شده از سردار سلیمانی با پوشش متفاوت /چند بار نزدیک بود شهید شویم، اما حیف!
شهید حسین پورجعفری، رئیس‌دفتر و همراه همیشگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت: روزی در منطقه‌ای در سوریه، حاجی خواست با دوربین دید بزند. خیلی محل خطرناکی بود. من ...(ادامه)
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود. اجرای هزار برنامه همزمان با سالگرد سردار دل‌ها
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد. مهمترین نقش و خدمت شهید سلیمانی، احیای جبهه مقاومت در منطقه بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تمجید و تقدیر از تلاش‌های سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: باید خط تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.(ادامه)
عکس/ بدل حاج قاسم در مراسم گرامیداشت شهید رضی موسوی
تصویری از فردی شبیه به شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که او را در مراسم گرامیداشت شهید سیدرضی موسوی نشان می دهد .(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد. تشییع پیکر شهید سید رضی از میدان امام حسین تا تجریش/ سردار سلامی: انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود/ شهید سید رضی در امام زاده صالح آرام گرفت +عکس
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد.(ادامه)
آنچه که امروز به عنوان سازه محکمی از قدرت مسلمانان در منطقه وجود دارد محصول مجاهدتهای این فرمانده رشید است/ شهید به زیارت عتبات نرفته بود تا دیروز که با پیکر قطعه قطعه شده به زیارت امام حسین(ع) رفت ....(خبر)
(ادامه)
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد. سخنگوی سپاه: نتایج طوفان الاقصی بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار سلیمانی است
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.