.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازگشت حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران
خلیل دردمند حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان، پس از ۸۰ روز به کشور بازگشت.(ادامه)
حاجی ایرانی آزاد شد
وزیر خارجه عراق و عمان در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان خبر آزادی حاجی بازداشت شده ايرانی در سعودی را اعلام کردند.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است.

مراکزی برای اعتراض ایجاد کنیم / ارزش ها قابل تغییر نیست، روش ها قابل تغییر است / خط قرمز جمهوری اسلامی جان و مال مردم است / نباید از شنیدن نظرات موافق و مخالف بترسیم(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اعتراض و نقد با آشوب متفاوت است گفت: دشمن انسجام ملی را هدف قرار داده است. (ادامه)
مردم دیار علویان پای کار انقلاب + عکس
اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرستان ساری در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم،مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان امام حسین(ع) ساری برگزار شد.(ادامه)
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند. شرط سردار سلیمانی با محافظانش
وقتی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد، اعلام کردند که ۴ نفر دیگر نیز کنار ایشان بودند که همراه با او به شهادت رسیدند. آنان محافظان شهید سلیمانی بودند.(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
ترامپ : می‌ترسم ایران مرا بکشد
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دوستان نزدیک خود گفته که او از انتقام‌جویی ایران بابت شهادت سردار قاسم سلیمانی می‌ترسد.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده: دشمن را در فاصله بیش از هزار کیلومتری با هوش مصنوعی از پای درآوردیم/ ما محکوم به انجام کار و تحقیقات فضایی هستیم/ با عملیات عین الاسد فروپاشی امریکا جلو افتاد ....(خبر)
(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است/ مسئولان دولت گذشته می‌گفتند چطور می‌خواهید با این مشکلات مواجه شوید؟/ گشت ارشاد مدیران را عملی کردیم/ از شرایط زندگی مردم مطلع هستم/ دسترسی سه دهک اول به اینترنت رایگان شد....(خبر)
(ادامه)
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است. شرط حاج قاسم برای عکس یادگاری
«اتاق ایزوله را برای بستری کردن نوه های سردار خالی کردیم. ایشان با ناراحتی گفتند یک نوزاد را از اتاق ایزوله بیرون آوردید به خاطر نوه های من؟ ما هم در نوبت می مانیم مثل بقیه بیماران!» خاطرات دکتر«محمد ترکمن»، پزشک اطفال از همنشینی با سردار شنیدنی‌است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، به اقدامات انجام شده طی مدت یکساله از عمر دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: در توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای منطقه و راه یابی به بازارهای هدف، مذاکرات و اقدامات مناسبی را انجام دادیم. ‎ رمز ماندگاری دولت شهید رجائی مردمی بودن آن بود / دیپلماسی اقتصادی در دستور کار دولت قرار دارد / در توسعه مناسبات اقتصادی تجاری گام های خوبی برداشتیم
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، به اقدامات انجام شده طی مدت یکساله از عمر دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: در توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای منطقه و راه یابی به بازارهای هدف، مذاکرات و اقدامات مناسبی را انجام دادیم. ‎(ادامه)
یک نماینده مجلس به ۲ سال حبس محکوم شد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه درباره بیانیه میرحسین موسوی بیان کرد: این فرد توهم پیدا کرده است؛ قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود. چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های یک ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌‌شود
شمال نیوز : سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه درباره بیانیه میرحسین موسوی بیان کرد: این فرد توهم پیدا کرده است؛ قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود.(ادامه)
دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و معاون اقتصادی رئیس جمهور، در یادداشتی، با نکوداشت یاد سردار شهید حسین همدانی، از افتخارات و مجاهدت‌های آن فرمانده سرافراز یاد کرد. شهید همدانی در تاسیس و فرماندهی سه لشکر در دفاع مقدس ایفای نقش نمود/ او قهرمان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی و مبارزه با استبداد بود
دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و معاون اقتصادی رئیس جمهور، در یادداشتی، با نکوداشت یاد سردار شهید حسین همدانی، از افتخارات و مجاهدت‌های آن فرمانده سرافراز یاد کرد.(ادامه)
محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در یادداشتی با عنوان حسین همدانی کیست؟ نوشت: بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار در دفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان جاودانه خواهد ماند. "حسین همدانی کیست؟"(يادداشت)
محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در یادداشتی با عنوان حسین همدانی کیست؟ نوشت: بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار در دفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان جاودانه خواهد ماند.(ادامه)
تصویر حضور رئیس جمهور بر مزار سردار شهید قاسم سلیمانی
رییس‌جمهور با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.(ادامه)
دلیل کینه میرحسین از شهید حسین همدانی/ او از تهدید فتنه ۸۸ فرصت ساخت
سردار شهید حسین همدانی ۱۰۰ هزار نفر از مردم سوریه را در قالب گردان و تیپ سازماندهی کرد. همچنین در این مدت با تلاش‌های حبیب حرم، گروه‌های جهادی از کشورهای مختلف همچون زینبیون، فاطمیون، الحشدالشعبی و حتی حزب‌الله سوریه تشکیل شد. (ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی دست فلسطینیان را پر کرد؛ این روند دائمی است و سپاه این راه را ادامه خواهد داد.
سردار فدوی: روند پر کردن دست فلسطینیان را ادامه می‌دهیم
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید سلیمانی دست فلسطینیان را پر کرد؛ این روند دائمی است و سپاه این راه را ادامه خواهد داد. (ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد در مذاکرات اخیر، طرف آمریکایی به دنبال این بود که نگرانی خودش از بحث انتقام خون سردار سلیمانی را در قالب یک بده بستان برطرف کند که دست رد به سینه آنها زده شد(خبر)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد(ادامه)

مقام معظم رهبری عصر سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌ها بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است. آمریکایی‌ها از منطقه شرق فرات در سوریه باید بیرون رانده شوند / اگر جلوی ناتو گرفته نمی‌شد آنها مدتی بعد به بهانه کریمه جنگ راه می‌انداختند / دلار را باید به تدریج از مسیر معاملات جهانی خارج کرد / تحسین مواضع اخیر رئیس‌جمهور روسیه علیه صهیونیستها / حوادث جهانی نشان‌دهنده نیاز ایران و روسیه به همکاری‌های روزافزون و متقابل است(خبر)
مقام معظم رهبری عصر سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌ها بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است.(ادامه)
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد. انتصاب تازه در سازمان بسیج / فرمانده کل سپاه حکم زد + عکس
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد.(ادامه)
دختر سردار سلیمانی هم منتقد گرانی‌ها شد
دختر سردار سلیمانی گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی برای مردم سخت شده است و این دلیل خستگی ها و تفرقه هاست.(ادامه)
 پرینس، نظامی سابق آمریکایی، قاسم سلیمانی را «هاینریش هیملرِ حکومت ایران» می‌خواند و معتقد است او «بازوی» رهبر ایران است. شناسایی طراح ترور شهید حاج قاسم سلیمانی +عکس
پرینس، نظامی سابق آمریکایی، قاسم سلیمانی را «هاینریش هیملرِ حکومت ایران» می‌خواند و معتقد است او «بازوی» رهبر ایران است.(ادامه)
آخرین تصویر از حضور حاج قاسم در مراسم ارتحال امام
تصویری از آخرین حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی رحمت‌الله علیه.بهمراه سردار سرتیپ پاسدار تقی مهری و امیر احمدرضا پوردستان/ ۹۸/۳/۱۴(ادامه)
ساماندهی ساحل گلوگاه بی برنامه است
معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به توسعه نیافتگی گلوگاه گفت: برنامه ای در ساماندهی ساحل این شهرستان وجود ندارد.(ادامه)
ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب ساری ۲۲۳ هزار مترمکعب در روز است
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران ظرفیت هر مدول تصفیه خانه فاضلاب ساری را بیش از ۲۲۳ هزار مترمکعب در روز اعلام کرد و گفت: ۴۲۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.(ادامه)
محور جویبار به کوهی‌خیل ۴ خطه می‌شود
مدیر کل راهداری مازندران از ۴ خطه شدن محور جویبار به کوهی‌خیل خبر داد.(ادامه)
میزبان قطعی پرسپولیس و سپاهان مشخص شد
مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل جاری در شهر سیرجان برگزار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه امروز رئیس‌جمهور و ملت سوریه نزد ملتهای منطقه سرافراز هستند، افزودند: برخی از سران کشورهای همسایه ما و شما، با سران رژیم صهیونیستی نشست و برخاست دارند و با یکدیگر قهوه می‌نوشند اما مردم همین کشورها در روز قدس خیابانها را از جمعیت و شعار ضد صهیونیستی پر می‌کنند و این واقعیت امروز منطقه است. رهبر معظم انقلاب: سوریه امروز، سوریه قبل از جنگ نیست، احترام و اعتبار سوریه اکنون بسیار بیشتر از گذشته است/ همه به این کشور به‌عنوان یک قدرت نگاه می‌کنند / سردار سلیمانی تعصّب خاصی به سوریه داشت و به معنی واقعی کلمه فداکاری می‌کرد ....(خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه امروز رئیس‌جمهور و ملت سوریه نزد ملتهای منطقه سرافراز هستند، افزودند: برخی از سران کشورهای همسایه ما و شما، با سران رژیم صهیونیستی نشست و برخاست دارند و با یکدیگر قهوه می‌نوشند اما مردم همین کشورها در روز قدس خیابانها را از جمعیت و شعار ضد صهیونیستی پر می‌کنند و این واقعیت امروز منطقه است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.