.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۱۱ راهکار برای مقابله با پرفشاری خون
فشار خون بالا خطر ابتلا به حمله قلبی، سکته مغزی، دیابت، نارسایی قلبی، بیماری کلیوی، کاهش بینایی و سندرم متابولیک را افزایش می‌دهد.(ادامه)
فواید نان سنگک برای سلامتی
مقدار فیبر و سبوس بالای موجود در نان سنکگ باعث شده است که این نان فواید زیادی برای سلامتی انسان داشته باشد.(ادامه)
چگونه در یک هفته یک کیلو لاغر شویم؟
بر اساس مطالعات اخیر، پیاده روی به عنوان سالم ترین رژیم غذایی می تواند منجر به کاهش یک کیلو وزن در هفته شود.(ادامه)
چگونه در یک هفته یک کیلو لاغر شویم؟
بر اساس مطالعات اخیر، پیاده روی به عنوان سالم ترین رژیم غذایی می تواند منجر به کاهش یک کیلو وزن در هفته شود.(ادامه)
نقش ویتامین ها در ریزش مو
یک متخصص پوست و مو با اشاره به علل ریزش مو و انواع آن گفت: ریزش مو در زنان و مردان متفاوت است که با دلایل مشخصی رخ می دهد؛ اما کمبود ویتامین های مختلف عمده ترین دلیل ریزش مو در افراد است.(ادامه)
مصرف کدام ویتامین‌ها در روزهای آلوده ضروری است؟
در این بسته درباره بهترین مواد غذایی در روزهای هوای آلوده، رفع تیرگی لب و دلایل اصلی خارش ساق پا خواهیم گفت.(ادامه)
۹۰ درصد نان‌ها فاقد ارزش تغذیه‌ای هستند
رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد نان‌های تولیدی و مصرفی در کشور نان سفید هستند در حالیکه در کشورهای توسعه‌یافته جهان ۹۵ درصد نان مصرفی مردم نان کامل است.(ادامه)
غلات کامل را بشناسید
گروه نان و غلات به عنوان یکی از شش گروه اصلی مواد غذایی است که در طبقه اول هرم غذایی قرار دارد، از این رو این گروه بیشترین سهم تامین انرژی روزانه را بر عهده دارد.(ادامه)

همه ما می دانیم که ورزش برای حفظ یک سبک زندگی متعادل چقدر مهم است. شاید به همان اندازه مهم باشد که چگونه بدن خود را بعد از آن دوباره تامین کنیم.در این مطلب به شما کمک می کنیم تا از تغذیه حین و بعد تمرین آگاه شوید. بعد از ورزش چه چیزی بخوریم؟
همه ما می دانیم که ورزش برای حفظ یک سبک زندگی متعادل چقدر مهم است. شاید به همان اندازه مهم باشد که چگونه بدن خود را بعد از آن دوباره تامین کنیم.در این مطلب به شما کمک می کنیم تا از تغذیه حین و بعد تمرین آگاه شوید.(ادامه)
غذاهایی که افسردگی را تشدید می‌کند
در این مطلب مواد غذایی را که به شما کمک می‌کند تا زندگی شادتری داشته باشید معرفی خواهیم کرد.(ادامه)
چه بخوریم که قلب‌مان سالم بماند؟
بیماری‌های قلبی عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.(ادامه)
۸ ماده غذایی مفید برای کاهش کلسترول
میزان کلسترول بالا در نتیجه رژیم غذایی مملو از چربی‌های اشباع شده و چربی‌های اشباع نشده پدیدار می‌شود.(ادامه)
مصرف حبوبات با فشار خون شما چه می‌کند؟
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: محصولاتی را در اولویت خرید خود قرار دهید که عبارت "کم نمک" روی آنها درج شده باشد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. .... برنج هاشمی، از تولد و فراگیری تا سفره های مردم ایران
شمال نیوز : بعد از 3 دهه، تقدیر از کاشف "برنج هاشمی" به دو سکه بهار آزادی، 300 هزار تومان جایزه نقدی و البته یک پلوپز برقی 18 نفره محدود مانده است. ....(ادامه)
بهترین راه افزایش فوق العاده قد به صورت طبیعی
افزایش قد باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود و شما را از شر پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند خلاص خواهد کرد.(ادامه)
غذاهایی که شما را پیر می‌کنند
دو عامل اصلی وجود دارند که پروسه‌ی پیری پوست را سرعت می‌دهند: قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محصولات نهایی گلیکاسیون (AGEs).(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه یک رژیم غذایی متعادل در طول زمان، به کاهش استرس کمک می کند گفت: با تهیه لیستی از خوراکی های ضد استرس می توان استرس را کاهش داد و کنترل کرد.
معرفی خوراکی های ضد استرس
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه یک رژیم غذایی متعادل در طول زمان، به کاهش استرس کمک می کند گفت: با تهیه لیستی از خوراکی های ضد استرس می توان استرس را کاهش داد و کنترل کرد. (ادامه)
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود. روزانه ۸ لیوان آب بنوشید
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود.(ادامه)
فرماندار نکا در جمع رسانه‌های مستقر در ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی میزان خسارت کلی سیل اخیر را182میلیارد تومان مطرح کرد و افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، این شهرستان آماده استقبال از مسافران است. آمادگی شهرستان نکا برای استقبال از مسافرین/نکا 182میلیاردتومان خسارت دید
فرماندار نکا در جمع رسانه‌های مستقر در ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی میزان خسارت کلی سیل اخیر را182میلیارد تومان مطرح کرد و افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، این شهرستان آماده استقبال از مسافران است.(ادامه)
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود. علت افزایش وزن در ایام نوروز
مسئول بهبود تغذیه گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: وعده‌های غذایی نامنظم و پرخوری منجر به اضافه وزن و چاقی می‌شود.(ادامه)
مشکلی در تامین آرد مازندران نیست
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با بیان اینکه مشکلی در تامین آرد در سطح مازندران وجود ندارد گفت: میزان توزیع آرد بیش از نیاز استان است.(ادامه)
۱۰ توصیه برای سلامت قلب
سیگار کشیدن یکی از اصلی‌ترین دلایل بیماری‌های قلبی عروقی است. خوب است بدانید که یک سال بعد از ترک سیگار، احتمال وقوع حمله قلبی در شما نصف زمانی که سیگار می‌کشیدید می‌شود.(ادامه)
آب کردن فوری شکم با این خوراکی ها
کوچک کننده های شکم و پهلو در دنیای تغذیه فراوان هستند اما برخی از این مواد غذایی لاغر کننده و کوچک کننده شکم بر دیگر مواد غذایی ارجحیت دارند چرا که تاثیر بهتری در کاهش وزن خواهند داشت.(ادامه)
سردی پاهایتان را جدی بگیرید
اگر انگشتان پای شما همیشه سرد است، یکی از دلایل آن عبارت است از: ضعیف بودن جریان خون در پا. ضعیف بودن جریان خون می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، از جمله: کشیدن سیگار، فشارخون بالا و یا بیماری قلبی.(ادامه)
۱۰ ماده غذایی که افسردگی را از بین می‌برند
افسردگی یکی از اختلالاتی است که اگر کنترل نشود سلامت روان انسان را به خطر می‌اندازد، اگر دچار افسردگی هستید و یا می‌خواهید از ابتلا به این اختلال در امان باشد این ۱۰ ماده غذایی را فراموش نکنید.(ادامه)
با این ۷ ماده غذایی، چربی کبد را جارو کنید
کبد چرب از شایع‌ترین عوارض چاقی و مصرف چربی‌های ناسالم است و بهترین درمان آن، تغییر الگوی مصرف مواد غذایی است.(ادامه)
نان جو بخوریم یا نان گندم؟
نان جو از آرد جو بدون سبوس و یا سبوس دار تهیه می شود، تفاوت این دسته از نان ها با نان هایی مانند نان گندم قدرت سیرکنندگی و فیبر بالایشان است .(ادامه)
۱۱ فایده و خواص ذرت برای پوست بدن و سلامتی
اگر می‌خواهید درباره فواید و خواص ذرت، خواص ذرت خام، خواص ذرت برای پوست، فواید ذرت و خواص درمانی ذرت بدانید با ما همراه باشید.(ادامه)
نکته‌هایی برای کاهش بی خطر شاخص توده بدنی
کربوهیدرات های خالی می توانند به اندازه قند در افزایش وزن نقش داشته باشند. از غذاهای پردازش شده پرهیز کنید زیرا نه تنها حاوی کربوهیدرات های خالی بوده، بلکه از سطوح ناسالم قند و نمک نیز برخوردار هستند.(ادامه)
غذاهای مضر برای کبد چرب
اگر از جمله افراد دارای اضافه وزن و چاقی هستید از گرفتن رژیم‌های سخت خودداری کنید. زیرا رژیم های بسیار کم کالری به کبد آسیب خواهد زد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.