.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت». تسلیحات جدید حماس که تلفات زیادی از اسرائیل گرفت
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت».(ادامه)
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند.
اوایل دولت سیزدهم با آقای رئیسی تماس گرفتم و مایل بودم کمک کنم اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد/ کارآمدی دولت زیر سؤال است/ هرکس به وضع موجود معترض است رأی بدهد
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند. (ادامه)
مشاغل معاف از مالیات کارتخوان، مشاغل کوچک و متوسطی هستند که باتوجه‌ به سقف درآمدی از پرداخت مالیات معاف شده‌اند. ۱۶ شغل از مالیات کارتخوان معاف شدند
مشاغل معاف از مالیات کارتخوان، مشاغل کوچک و متوسطی هستند که باتوجه‌ به سقف درآمدی از پرداخت مالیات معاف شده‌اند.(ادامه)
پوران درخشنده در آبان ماه سال جاری اظهار امیدواری کرد که پروانه ساخت فیلم جدیدش «هیس: پسرها فریاد نمی‌زنند» صادر شود اما شنیده ها حاکی از آن است که اجازه ساخت فیلم داده نشده است. پروانه ساخت «هیس پسرها فریاد نمی زنند» باز هم صادر نشد
پوران درخشنده در آبان ماه سال جاری اظهار امیدواری کرد که پروانه ساخت فیلم جدیدش «هیس: پسرها فریاد نمی‌زنند» صادر شود اما شنیده ها حاکی از آن است که اجازه ساخت فیلم داده نشده است.(ادامه)
امیر ایرانی به توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: آنان با قلدری دزدی کرده بودند که باید این حق پس گرفته می‌شد لذا براساس عرف قانون بین‌الملل عمل کردیم و آن چیزی را که دزدیده بودند، پس گرفته شد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند . «مهارت آموزی» شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : نه اداره‌کل صمت، نه آموزش و پرورش و نه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه قانونی برای آموزش مهارت‌ها را ندارند و امروز وضعیت در برخی شهرک‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که برخی مدیران صنعتی وقتی دیدند اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای کم تحرک است، حاضر شدند با هزینه شخصی، به آموزش نیروهای موردنظر خود اقدام کنند .(ادامه)
استاندار سمنان گفت: سد فینسک دارای تمام مجوزهای زیست‌محیطی و ردیف اعتباری بوده و اجرای این طرح بدون هیچ‌گونه تغییری و با جدیت دنبال خواهد شد.‌ «سد فینسک» پروژه ای با تمام مجوزها و ردیف اعتباری با جدیت تمام در حال اجراست
استاندار سمنان گفت: سد فینسک دارای تمام مجوزهای زیست‌محیطی و ردیف اعتباری بوده و اجرای این طرح بدون هیچ‌گونه تغییری و با جدیت دنبال خواهد شد.‌(ادامه)
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.» بایدن: به دستور من حمله به یمن انجام شد
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.»(ادامه)
تصاویر دیده نشده از تروریست های حمله انتحاری کرمان و محل اقامت شان
روز گذشته وزارت اطلاعات جزئیاتی جدید از بازداشت عوامل تیم‌های پشتیبانی انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
شمال نیوز : این کارشناس مسائل رسانه و سیاسی، می‌افزاید: تحلیل ادبیات استراتژیک غرب درباره تحریم‌ها نشان میدهد، هدف واقعی تحریم تولید فشار اقتصادی مستقیم به منظور شرطی کردن جامعه ایران و سوق دادن تدریجی آن به سمت این انگاره است که بدون نرمال کردن رفتار بین المللی با تعریف آن‌ها و دست برداشتن از برنامه‌های استراتژیک، وضعیت اقتصادی و معیشتی آن روز به روز وخیم‌تر خواهد شد. پروژه دوقطبی‌سازی حادثه تروریستی کرمان شکست خورد
شمال نیوز : این کارشناس مسائل رسانه و سیاسی، می‌افزاید: تحلیل ادبیات استراتژیک غرب درباره تحریم‌ها نشان میدهد، هدف واقعی تحریم تولید فشار اقتصادی مستقیم به منظور شرطی کردن جامعه ایران و سوق دادن تدریجی آن به سمت این انگاره است که بدون نرمال کردن رفتار بین المللی با تعریف آن‌ها و دست برداشتن از برنامه‌های استراتژیک، وضعیت اقتصادی و معیشتی آن روز به روز وخیم‌تر خواهد شد.(ادامه)
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد. دختر مقتول با دیدن فیلم قاتل پدرش را بخشید
دختر جوان که خواهان اجرای حکم قصاص قاتل پدرش بود، پس از تماشای فیلمی که درباره یک اعدامی بود تصمیم گرفت قاتل پدرش را ببخشد و با گرفتن دیه به نام پدرش یک مدرسه بسازد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد. آیت الله لائینی: دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد.(ادامه)
همزمان با ادامه مراحل فنی «آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نخستین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد. نخستین تصویر میلاد کی‌مرام در نقش شهید شیرودی منتشر شد
همزمان با ادامه مراحل فنی «آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نخستین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد.(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
یک کارشناس حقوقی گفت: طبق قانون جرایم رایانه‌ای هر کسی به طور غیر مجاز داده‌های دیگری را از سامانه‌های رایانه‌ای حذف یا تخریب یا مختل یا غیر قابل پردازش کند به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد. اطلاعاتی که هکرهای اسنپ فود به آن دست پیدا کردند/ هک چه مجازاتی دارد؟
یک کارشناس حقوقی گفت: طبق قانون جرایم رایانه‌ای هر کسی به طور غیر مجاز داده‌های دیگری را از سامانه‌های رایانه‌ای حذف یا تخریب یا مختل یا غیر قابل پردازش کند به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگترین و اولین ترانسفورماتور ۵۰۰ کیلوولت ۶۰۰ مگاولت آمپر کشور در شرکت ایران ترانسفو با همکاری و سفارش شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان طراحی و ساخته می شود. ساخت بزرگترین و اولین ترانسفورماتور ۵۰۰ کیلوولت ۶۰۰ مگاولت آمپر کشور
شمال نیوز : بزرگترین و اولین ترانسفورماتور ۵۰۰ کیلوولت ۶۰۰ مگاولت آمپر کشور در شرکت ایران ترانسفو با همکاری و سفارش شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان طراحی و ساخته می شود.(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . نخبگان مازندرانی با پهپاد نجات غریق هوشمند برگزیده شدند + تصاویر
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه ما اکنون در کشور از آن رنج می‌بریم، چالش مدیریتی در سطوح مختلف و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها است و این دو موضوع همه ما را اذیت می‌کند / برای هر یک از صنف‌ها و صنعت‌ها می‌توانیم نسخه خاص خود را در نظر بگیریم و حتی می‌توانیم نسخه هر طرح را استانی تعیین تکلیف کنیم ....(خبر)
(ادامه)
خبرگزاری رویترز ادعا کرد به نسخه‌ای از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعضای خود دست یافته است که نشان می‌دهد ایران تولید اورانیوم غنی‌شده خود را افزایش داده است. ایران تولید اورانیوم غنی‌شده را افزایش داده است
خبرگزاری رویترز ادعا کرد به نسخه‌ای از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اعضای خود دست یافته است که نشان می‌دهد ایران تولید اورانیوم غنی‌شده خود را افزایش داده است.(ادامه)
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد. پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد.(ادامه)
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک .... خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ دهک‌بندی‌ها تغییر کرد؛ یارانه این افراد قطع می‌شود
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ....(ادامه)
پایتخت سریال تلویزیونی محبوب به کارگردانی سیروس مقدم، زمزمه هایی درباره ساخت پایتخت 7 هواداران را به تکاپو کشانده است. سریال پایتخت ۷ / تبدیل سریال پایتخت به فیلم/پایتخت در نوروز 1403
پایتخت سریال تلویزیونی محبوب به کارگردانی سیروس مقدم، زمزمه هایی درباره ساخت پایتخت 7 هواداران را به تکاپو کشانده است.(ادامه)
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد. رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد، پلمب شد
پلیس فراجای جزیره کیش نسبت به پلمب رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرد اقدام کرد.(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است . خطر در کمین دانش آموزان ساروی / مدارسی که خط کشی عابر پیاده ندارند / بی توجهی شهرداری ساری در خط‌کشی و نصب علائم هشدار در مجاورت برخی مدارس + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است .(ادامه)
بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان را باید فراتر از یک موضع‌گیری زمانی که در آستانه انتخابات اتخاذ می‌شود، به عنوان یک دستورالعمل سیاسی برای موقعیت حال حاضر کشور به حساب آورد انقلابی‌گری از مسیر مردم‌سالاری(يادداشت)
بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان را باید فراتر از یک موضع‌گیری زمانی که در آستانه انتخابات اتخاذ می‌شود، به عنوان یک دستورالعمل سیاسی برای موقعیت حال حاضر کشور به حساب آورد(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.384 seconds.