.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر کشور به منظور بررسی خسارت‌های وارد شده از سیل وارد مازندران شد. سفر وزیر کشور به استان
وزیر کشور به منظور بررسی خسارت‌های وارد شده از سیل وارد مازندران شد.(ادامه)
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.​ قیمت پژو پارس در کارخانه و بازار +جدول
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.​(ادامه)
در ادامه حمایت نامحدود واشنگتن از جنایات تل آویو در جنگ غزه، یک مقام آگاه در کاخ سفید فاش ساخت که واشنگتن درصدد ارسال بمب‌های هدایت شونده نقطه‌زن برای جنگنده‌های اسرائیلی است. طرح پنتاگون برای ارسال موشک‌های هدایت شونده ویژه به اسرائیل
در ادامه حمایت نامحدود واشنگتن از جنایات تل آویو در جنگ غزه، یک مقام آگاه در کاخ سفید فاش ساخت که واشنگتن درصدد ارسال بمب‌های هدایت شونده نقطه‌زن برای جنگنده‌های اسرائیلی است.(ادامه)
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث با نام میراث فردا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه رونمایی می‌شود. سامانه متوفیان سهام عدالت با نام میراث دوشنبه رونمایی می‌شود
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث با نام میراث فردا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه رونمایی می‌شود.(ادامه)
وزارت خارجه روسیه با افشاگری درباره آماده‌سازی آمریکا برای انجام آزمایش هسته‌ای در «نوادا»، درباره ازسرگرفتن آزمایش‌های هسته‌ای همه‌جانبه، به واشنگتن هشدار داد. موقعیت مکانی سایت زیرزمینی آمریکا برای آزمایش هسته‌ای لو رفت
وزارت خارجه روسیه با افشاگری درباره آماده‌سازی آمریکا برای انجام آزمایش هسته‌ای در «نوادا»، درباره ازسرگرفتن آزمایش‌های هسته‌ای همه‌جانبه، به واشنگتن هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
رییس سازمان بورس با اشاره به این که سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام "میراث" آماده رونمایی شد، گفت: بر این اساس با اعلام برنامه از طرف شرکت سپرده گذاری برای زمانبندی مراجعه وراث، انتقال سهام متوفیان به وراث آنها به صورت رسمی آغاز شود. سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث رونمایی می شود
رییس سازمان بورس با اشاره به این که سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام "میراث" آماده رونمایی شد، گفت: بر این اساس با اعلام برنامه از طرف شرکت سپرده گذاری برای زمانبندی مراجعه وراث، انتقال سهام متوفیان به وراث آنها به صورت رسمی آغاز شود.(ادامه)
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد. پایتخت ٧ احتمالا تولید می‌شود
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد.(ادامه)
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند! نمایندگان وزارت ارشاد: جای خالی مهران مدیری در تلویزیون احساس می‌شود
یکی از مدیران ساترا در یک گروه فرهنگی با تایید این خبر گفت: مجوز «اسکار» صادر شده اما رئیس سازمان صداوسیما خواستار همکاری مهران مدیری با تلویزیون است و در نتیجه ساترا فعلا نمی تواند خبر صدور مجوز و پخش این برنامه را اعلام کند!(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است. توضیح سیمافیلم درباره ساخت سریال «پایتخت»
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است.(ادامه)
دانشمندان یکی از قوی‌ترین انفجار‌هایی را که تا به حال در کیهان دیده شده است و می‌تواند منبع حیات را توضیح دهد، شناسایی کرده اند. اطلاعاتی تازه در مورد نحوه شکل‌گیری حیات
دانشمندان یکی از قوی‌ترین انفجار‌هایی را که تا به حال در کیهان دیده شده است و می‌تواند منبع حیات را توضیح دهد، شناسایی کرده اند.(ادامه)
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت گفت: قیمت خودرو‌های مونتاژی در آینده روبه‌کاهش خواهد بود و فاصله قیمتی بازار با قیمت کارخانه هم کاهش پیدا کرده است. خودرو‌های مونتاژی ارزان می‌شوند
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت گفت: قیمت خودرو‌های مونتاژی در آینده روبه‌کاهش خواهد بود و فاصله قیمتی بازار با قیمت کارخانه هم کاهش پیدا کرده است.(ادامه)
مهندس مکانیک بعد از ورشکستگی با یادگرفتن شگرد ساخت شاه کلید سارق شد و خودروهای مسروقه را به باندهای قاچاق کالا می‌فروخت. مهندس مکانیک در ۱۰ثانیه خودرو سرقت می‌کرد
مهندس مکانیک بعد از ورشکستگی با یادگرفتن شگرد ساخت شاه کلید سارق شد و خودروهای مسروقه را به باندهای قاچاق کالا می‌فروخت.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر در مورد تحولات اخیر فلسطین و غزه، خواستار اقدام فوری برای توقف حملات رژیم صهیونیستی شد. نامه امیر عبداللهیان به کمیسر عالی حقوق بشر در مورد تحولات فلسطین
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر در مورد تحولات اخیر فلسطین و غزه، خواستار اقدام فوری برای توقف حملات رژیم صهیونیستی شد.(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
به گفته مسئولان، در قانون راننده‌محوری بیمه شخص ثالث، بحث خسارت و صدمات از اتومبیل برداشته و به راننده وسیله نقلیه الحاق می‌شود. قانون بیمه شخص ثالث راننده‌محور همچنان منتظر اجرا
به گفته مسئولان، در قانون راننده‌محوری بیمه شخص ثالث، بحث خسارت و صدمات از اتومبیل برداشته و به راننده وسیله نقلیه الحاق می‌شود.(ادامه)
دانشمندان رباتی را طراحی کرده اند که می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان سینه کمک کند. ساخت رباتی برای تشخیص زودهنگام سرطان در بانوان
دانشمندان رباتی را طراحی کرده اند که می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان سینه کمک کند.(ادامه)
مشاور معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدل دهک‌بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد. بروزرسانی دهک‌‌بندی‌ها با اطلاعات جدید/ چگونه به دهک‌بندی خود اعتراض کنیم؟
مشاور معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدل دهک‌بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد.(ادامه)
روزنامه نگار سرشناس آمریکایی پنجشنبه به نقل از منابع آگاه اسرائیلی فاش ساخت که هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه از سوی اسرائیل رخ خواهد داد. سیمور هرش: هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه رخ خواهد داد!
روزنامه نگار سرشناس آمریکایی پنجشنبه به نقل از منابع آگاه اسرائیلی فاش ساخت که هیروشیمایی دیگر به زودی در قلب نوار غزه از سوی اسرائیل رخ خواهد داد.(ادامه)
این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند. ماجرای خودسوزی یک شهروند مقابل استانداری مازندران چه بود؟
این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد. گزارش میدانی از محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش
شمال نیوز : داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور سینما که با فیلم‌های سینمایی فلسفی‌اش همچون «هامون» همه را غافلگیر کرده‌بود، با انتشار خبر قتل او و همسرش جامعه را مبهوت کرد.(ادامه)
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد. هشدار نجبا: نوبت نقش‌آفرینی ما فرا می‌رسد؛ شاید به همین زودی‌ها!
جنبش نُجَبا عراق از احتمال فرارسیدن موعد مناسب جهت ایفای نقش اجزای محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان در “پنل تخصصی مناطق آزاد ایران که در نمایشگاه اینوست مسکو برگزار شد” به تشریح فرصت ها، مزیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت. مناطق آزاد ایران بهشت سرمایه گذاران خارجی است / تهیه ۸۵۰ فرصت سرمایه گذاری
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان در “پنل تخصصی مناطق آزاد ایران که در نمایشگاه اینوست مسکو برگزار شد” به تشریح فرصت ها، مزیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت.(ادامه)
تاریخ خواهد نوشت(يادداشت)
(ادامه)
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تاکید کرد: راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال، سبب خواهد شد تا مرکز بتواندبه عنوان آزمایشگاه مرجع منطقه در این زمینه شناخته شود.

راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال و کک در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تاکید کرد: راه اندازی آزمایشگاه جامع آنالیز زغال، سبب خواهد شد تا مرکز بتواندبه عنوان آزمایشگاه مرجع منطقه در این زمینه شناخته شود. (ادامه)
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران از ساخت بومی دستگاه سیکلون واسطه سنگین سیار توسط متخصصان این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد.

بومی سازی دستگاه سیکلون سنگین سیار با ظرفیت ۱۰تن بر ساعت در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران از ساخت بومی دستگاه سیکلون واسطه سنگین سیار توسط متخصصان این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد. (ادامه)
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد. راهپیمایی ضدصهیونیستی روز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت بعد از نماز جمعه خبر داد.(ادامه)
سید حسین الموسوی، مشاور سیاسی دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عملیات طوفان الاقصی گویای ضعف و شکست اطلاعاتی فاجعه‌بار ارتش رژیم صهیونیستی می‌باشد؛ همان ارتشی که ادعا داشتند شکست‌ناپذیر است. «طوفان الاقصی» ضعف اطلاعاتی فاجعه‌بار ارتش رژیم صهیونیستی را برملا کرد
سید حسین الموسوی، مشاور سیاسی دبیرکل حزب الله لبنان گفت: عملیات طوفان الاقصی گویای ضعف و شکست اطلاعاتی فاجعه‌بار ارتش رژیم صهیونیستی می‌باشد؛ همان ارتشی که ادعا داشتند شکست‌ناپذیر است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 448 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.368 seconds.