.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.(ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد. سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هک شد
یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد فاضلی، جامعه شناس در مطلبی نوشت: یکبار هم در نقد افزایش قیمت ارز در دولت رئیسی ننوشته‌ام. معتقدم در استقرار سیاسی فعلی و این روابط خارجی، نمی‌توانند کار مهمی کنند. رئیسی و اصولگرایان در چاهی افتاده‌اند که برای دولت روحانی کندند؛ با شعار نمی‌شود مملکت ساخت !
شمال نیوز : محمد فاضلی، جامعه شناس در مطلبی نوشت: یکبار هم در نقد افزایش قیمت ارز در دولت رئیسی ننوشته‌ام. معتقدم در استقرار سیاسی فعلی و این روابط خارجی، نمی‌توانند کار مهمی کنند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم». اولین واکنش اسرائیل به تجاوز نظامی علیه کنسولگری ایران
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم».(ادامه)
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است. ماجرای تولید اولین داروی ایدز در مدار زمین
کپسول فضایی شرکت «واردا اسپیس» پس از بازگشت به زمین، محموله‌های مهمی را با خود آورد که یکی از آنها داروی ایدز بود. اکنون یک مقاله پیش‌چاپ جدید می‌گوید که این شرکت یک گام به هدف خود نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد. گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . (ادامه)
خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد. برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد. تا روز قیامت با عادل فردوسی‌پور قهرم!
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.(ادامه)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد. یکی از کوتاه‌ترین راه‌های جهش تولید با مشارکت مردم(يادداشت)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد.(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است. از چه زمانی سر و کله باغ ۴ هزار متری پیدا شد؟
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ ۱۰۰۰ میلیاردی منتشر شده است.(ادامه)
جزئیات وام ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی ازدواج در سال ۱۴۰۳
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.(ادامه)
چند روزی است موضوع از قطع بیش از ۴ هزار اصله درخت آن هم برای ساخت پارکینگ طرح گردشگری الیمالات شهرستان نور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است / رئیس اداره منابع طبيعي و آبخیزداری شهرستان نور : این درختچه ها و درختان باید قطع می‌شد !(خبر)
(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند. آمریکا: مانع تحقق خط لوله گاز ایران و پاکستان می‌شویم
دستیار وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که دولت این کشور برای جلوگیری از عملی شدن خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تلاش می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.462 seconds.