.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم.

از اعلام رسمی کاندیداتوری رئیسی تا بیان مواضع رضایی و قالیباف/ 10 کاندیدای نهایی میثاق‌نامه امضاء کردند/ جلیلی سازوکار جمنا را نپذیرفت(خبر)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم. (ادامه)
۴۳ روز تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی مانده؛ تاکنون برخی کاندیداتوری خود را اعلام کرده‌اند اما برخی هنوز اعلام نظر نکرده‌اند. تسنیم در گزارشی مروری بر این اتفاق دارد. تمام کاندیداهای قطعی و احتمالی انتخابات ۹۶ (خبر)
۴۳ روز تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی مانده؛ تاکنون برخی کاندیداتوری خود را اعلام کرده‌اند اما برخی هنوز اعلام نظر نکرده‌اند. تسنیم در گزارشی مروری بر این اتفاق دارد.(ادامه)
5کاندیدای نهایی "جمنا" به روایت روزنامه اعتماد
(ادامه)
احتمال نامزدی ابراهیم رئیسی قوت گرفت
درحالی‌که تنها یک هفته تا آغاز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری باقی است، هنوز تکلیف اصولگرایان برای معرفی کاندیدایشان در انتخابات ریاست‌جمهوری روشن نیست.(ادامه)
شرط وزیر احمدی نژاد برای انصراف از کاندیداتوری
(ادامه)
آقازاده‌ها لیست انتخاباتی می‌دهند؟
پدرها در حال بازنشستگی هستند و حالا فرزندان خود را برای حضور در عرصه های مدیریتی آماده می‌کنند و امیدوارند اعتبار پدر برایشان رای ساز شود. این روزها آقازاده ها حسابی سرشان شلوغ است! (ادامه)
دختر رستم قاسمی و فرمانده ارتش نامزد انتخابات شدند +عکس
(ادامه)
عکس/ دختر وزیر نفت دولت احمدی نژاد در فرمانداری
فاطمه قاسمی دختر رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد(ادامه)
شمال نیوز: اسامی ۱۴ نامزد برتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب را که در اولین مجمع عمومی انتخاب شدند به ترتیب الفبا منتشر شد اسامی نهایی کاندیداهای حائز اکثریت آرا در جبهه مردمی مشخص شد(خبر)
شمال نیوز: اسامی ۱۴ نامزد برتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب را که در اولین مجمع عمومی انتخاب شدند به ترتیب الفبا منتشر شد(ادامه)
شمال نیوز : پیش از این نیز در هفته گذشته رستم قاسمی ، .زیر نفت سابق و از فعالان اصولگرا به ساری آمد و در مسجد محمد رسول الله در جمع شماری از اصولگرایان استان در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سخنرانی کرده بود ..... سخنرانی « محمدرضا باهنر » در مسجد شکوهی ساری
شمال نیوز : پیش از این نیز در هفته گذشته رستم قاسمی ، .زیر نفت سابق و از فعالان اصولگرا به ساری آمد و در مسجد محمد رسول الله در جمع شماری از اصولگرایان استان در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سخنرانی کرده بود .....(ادامه)
سکوت، تأیید، تکذیب؛ پاسخ ۵۰ نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری
هر روز یک‌ کاندیدا به جمع کاندیداهای ریاست‌جمهوری اضافه می‌شود و برخی هم کنار می‌روند (ادامه)
زبان شیرین و اصیل مازندرانی( تبری) ، یکی از قدیمی ترین زبانهای تاریخ ایران باستان است ، متاسفانه این زبان شیرین در برخی از شهرهای مازندران با زبانهای دیگر ادغام شده است . در حالی که در برخی از استانها همچون لرستان ، در روز جهانی زبان مادری این روز را جشن می گیرند اما در استان مازندران این اقدام صورت نمی گیرد . متاسفانه مسئولان استانی به جای ارج نهادن به زبان مادری و شیرین مازندرانی از کنار آن بی تفاوت می گذرند...
روز جهانی زبان مادری و نقش کمرنگ مسئولان استان در حفظ زبان مادری / زبان مازندرانی چیست ؟(يادداشت)
زبان شیرین و اصیل مازندرانی( تبری) ، یکی از قدیمی ترین زبانهای تاریخ ایران باستان است ، متاسفانه این زبان شیرین در برخی از شهرهای مازندران با زبانهای دیگر ادغام شده است . در حالی که در برخی از استانها همچون لرستان ، در روز جهانی زبان مادری این روز را جشن می گیرند اما در استان مازندران این اقدام صورت نمی گیرد . متاسفانه مسئولان استانی به جای ارج نهادن به زبان مادری و شیرین مازندرانی از کنار آن بی تفاوت می گذرند... (ادامه)
۲۲ کاندیدای جبهه مردمی معرفی شدند+ اسامی
(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند. بیست و یک نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری!
شمال نیوز: در حالی که اصلاح‌طلبان در حال سبک، سنگین کردن نامزدهای خود برای انتخابات شورای شهر هستند، اصولگرایان هنوز در خم انتخاب گزینه نهایی انتخابات ریاست جمهوری مانده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی با اعلام اینکه جبهه مردمی انقلاب اسلامی بنا به ضرورت شکل گرفت، خاطرنشان کرد: این جبهه فراحزبی است، باید چتری برای تفکر اصولگرایی و انقلابی باشیم، اگر خیل عظیم مردم زیر این چتر قرار نگیرند موفقیت حاصل نمی‎شود..... « جبهه مردمی نیروهای انقلاب » فرا حزبی است
شمال نیوز : قاسمی با اعلام اینکه جبهه مردمی انقلاب اسلامی بنا به ضرورت شکل گرفت، خاطرنشان کرد: این جبهه فراحزبی است، باید چتری برای تفکر اصولگرایی و انقلابی باشیم، اگر خیل عظیم مردم زیر این چتر قرار نگیرند موفقیت حاصل نمی‎شود.....(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران از برگزاری گردهمایی بزرگ این جبهه در ساری با حضور وزیر سابق نفت خبر داد.....

گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ساری برگزار می شود
شمال نیوز : سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران از برگزاری گردهمایی بزرگ این جبهه در ساری با حضور وزیر سابق نفت خبر داد..... (ادامه)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند. «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد(خبر)
شمال نیوز: هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی‌وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی فرم نظرسنجی انتخاباتی به حضار ارائه شد که سؤالاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری در آن تعبیه شده بود..... نظرسنجي انتخاباتي ياران سابق احمدي‌نژاد!
شمال نیوز : در حاشیه ششمین گردهمایی جبهه یاران انقلاب اسلامی فرم نظرسنجی انتخاباتی به حضار ارائه شد که سؤالاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری در آن تعبیه شده بود.....(ادامه)
اسامی آنهایی که هوای پاستور به سرشان زده است یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند، این روزها حتی برخی از آنهایی که روزگاری با رییس دولت‌های نهم و دهم در پاستور قدم می‌زدند بدشان نمی‌آید در قامت رییس دولت به پاستور بازگردند.

احمدی‌نژادی‌های بدلی با کاندیدا وارد انتخابات ۹۶ می‌شوند
اسامی آنهایی که هوای پاستور به سرشان زده است یکی پس از دیگری مطرح می‌شوند، این روزها حتی برخی از آنهایی که روزگاری با رییس دولت‌های نهم و دهم در پاستور قدم می‌زدند بدشان نمی‌آید در قامت رییس دولت به پاستور بازگردند. (ادامه)
فلاج جلودار درباره قرار نگرفتن خیلی از مدیران در استان در جای خودشان نیز گفت: این مسئله را قبول ندارم چون این گونه نیست که هر کس بخواهد تصمیم بگیرد و یک فردی اگر قرار است مدیر شود باید هفت‌خان رستم را پشت سر بگذارد..... وقتی استاندار مازندران خاطره احمدی نژاد را زنده کرد !
فلاج جلودار درباره قرار نگرفتن خیلی از مدیران در استان در جای خودشان نیز گفت: این مسئله را قبول ندارم چون این گونه نیست که هر کس بخواهد تصمیم بگیرد و یک فردی اگر قرار است مدیر شود باید هفت‌خان رستم را پشت سر بگذارد.....(ادامه)
مدیرانی که سرافراز تغییر داد + اسامی
شمال نیوز: محمد سرافراز از سال 1363 که سازمان صداوسیما رسما صاحب رییس شد، چهارمین رییس رسانه ملی محسوب می‌شود. صداوسیما بجز ریاست‌های کوتاه یک یا دو ساله که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد و بیشتر به صورت سرپرست بود، با آمدن محمد هاشمی و در پی او علی لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی، دوره‌هایی 10 ساله را در ریاست پشت سر گذاشت. (ادامه)
(تصاویر) مقامات در ترحیم مادر سردار سلامی
مراسم ترحیم مادر سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
دلیل برکناری رستم قاسمی چه بود؟
(ادامه)
شمال نیوز: تیم اقتصادی دولت‌ دهم طی نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار اطلاع‌رسانی شفاف دستگاه قضایی درباره مناسبات مالی شرکت امیرمنصور آریا و بابک زنجانی با دولت‌های مختلف شدند.
نامه مهم 6 وزیر احمدی نژاد به دادستان کل + عکس
شمال نیوز: تیم اقتصادی دولت‌ دهم طی نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار اطلاع‌رسانی شفاف دستگاه قضایی درباره مناسبات مالی شرکت امیرمنصور آریا و بابک زنجانی با دولت‌های مختلف شدند. (ادامه)
تصاویر/ ختم والده دکتر عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان
مراسم بزرگداشت والده محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان عصر یکشنبه در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.(ادامه)
دستور تخریب به احمدی‌نژادی‌ها ؟
اواسط سالن نشسته بودم تا مراسم در نوبت عصر آغاز شود. «محمود احمدی‌نژاد» پیش از ورود به سالن نگاهی به داخل می‌کند؛ من هم نگاهی به او. چشم تو چشم شدیم و به رسم همیشگی‌اش دستی تکان داد و من هم برایش دست بلند کردم. (ادامه)
فهرست مقامات ایرانی که لغو تحریم شدند
متن برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و 1+5 که به تازگی منتشر شده است، شامل اسامی تعداد بسیاری از افراد و شرکت‌هایی است که از تحریم درآمده‌اند. (ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت....
بهار مه آلود رقابت های مجلس دهم در غرب مازندران !
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت.... (ادامه)
روابط مطهری و لاریجانی چگونه است؟
علی مطهری در گفت‌وگویی، علاوه بر اظهار نظر خود درباره نتیجه عملکرد دولت روحانی در پرونده هسته‌ای ایران فارغ از نتیجه، برخی پشت پرده‌های روابط مجلس و دولت و انتخابات آتی مجلس، درباره روابط سیاسی و خانوادگی خود با رییس مجلس شورای اسلامی هم سخن گفته است (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.48 seconds.