.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با توجه به اینکه وزیر راه کسالتی هم دارند و این کسالت هم مشخص است که ایشان را از انجام خیلی از وظایف ناتوان کرده است، اگر ایشان اقدام به استعفاء کنند خیلی بهتر است. حسینی، نماینده مجلس: بهتر است رستم قاسمی استعفا دهد
سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با توجه به اینکه وزیر راه کسالتی هم دارند و این کسالت هم مشخص است که ایشان را از انجام خیلی از وظایف ناتوان کرده است، اگر ایشان اقدام به استعفاء کنند خیلی بهتر است.(ادامه)
رستم قاسمی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه جدید ایجاد شده در خصوص تصاویر منتشر شده از او در فضای مجازی و آیا قصد پیگیری دارد یا خیر گفت: اولین واکنش رستم قاسمی به تصاویر منتشر شده از او در فضای مجازی
رستم قاسمی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه جدید ایجاد شده در خصوص تصاویر منتشر شده از او در فضای مجازی و آیا قصد پیگیری دارد یا خیر گفت: (ادامه)
تصاویری از رستم قاسمی، در فضای مجازی منتشر شده است.عکس هایی با گمانه زنی های گوناگون و حواشی فراوان از همراهی یک زن .... جنجال عکس‌های خصوصی منتسب به رستم قاسمی / واکنش مشاور وزیر ؛ انتشار عکس‌های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی؟ + عکس
تصاویری از رستم قاسمی، در فضای مجازی منتشر شده است.عکس هایی با گمانه زنی های گوناگون و حواشی فراوان از همراهی یک زن ....(ادامه)
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت. تبریک به قالیباف برای حذف سعید محمد؟!
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی از آزاد شدن بازرس ویژه این وزارتخانه که پیش از این با اتهام اخذ رشوه بازداشت شده بود، خبر داد. وی درباره نحوه آزادسازی و اینکه با وثیقه آزاد شده یا خیر، پاسخی نداد. خبر مهم وزیر راه درباره آخرین وضعیت «قاسم مکارم»
وزیر راه و شهرسازی از آزاد شدن بازرس ویژه این وزارتخانه که پیش از این با اتهام اخذ رشوه بازداشت شده بود، خبر داد. وی درباره نحوه آزادسازی و اینکه با وثیقه آزاد شده یا خیر، پاسخی نداد.(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، گفت: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین ... عدم حضور رستم قاسمی در محل کار، ربطی به بازداشت اخیر یکی از مسئولان وزارت راه ندارد / قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی، به طور موقت در دفترش حاضر نشده
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، گفت: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین ...(ادامه)
قاسمی گفت: فرمایشات امروز رهبری مسئولیت ما را در حوزه مسکن بیشتر کرده و سعی داریم تا با کاهش فاصله عرضه و تقاضا در بازار، مردم بتوانند خانه های ارزان تری بخرند. رستم قاسمی : خانه ها را برای مردم ارزان تر می کنیم
قاسمی گفت: فرمایشات امروز رهبری مسئولیت ما را در حوزه مسکن بیشتر کرده و سعی داریم تا با کاهش فاصله عرضه و تقاضا در بازار، مردم بتوانند خانه های ارزان تری بخرند.(ادامه)
ملاقات سخنگوی دولت از رستم قاسمی در بیمارستان + عکس
(ادامه)
قاسمی گفت: بلیت رفت وبرگشت پرواز‌های اربعین از ۱۵ شهریور تا اطلاع ثانوی با نرخ ۶ میلیون تومان عرضه می‌شود. فروش ۶ میلیون تومانی بلیت پرواز‌های اربعین از ۱۵ شهریور
قاسمی گفت: بلیت رفت وبرگشت پرواز‌های اربعین از ۱۵ شهریور تا اطلاع ثانوی با نرخ ۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.(ادامه)
برخی از منابع از بازداشت قاسم مکارم شیرازی بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادند. بازرس ویژه رستم قاسمی بازداشت شد!
برخی از منابع از بازداشت قاسم مکارم شیرازی بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادند.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اعلام قیمت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین، گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما فعلا ممنوع است. قیمت بلیت رفت و برگشت هوایی اربعین چند؟
وزیر راه و شهرسازی با اعلام قیمت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین، گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما فعلا ممنوع است.(ادامه)
آنچه از شواید امر بر می‌آید بانک‌ها آنچنان که باید چه در سیاست‌های خرد بانکی و چه در سیاست‌های کلان اقتصادی دولت مانند نهضت ملی مسکن همراهی مناسبی انجام نمی‌دهند / اعتراض مردم به بهانه گیری بانک‌ها؛ از نهضت ملی مسکن تا وام فرزندآوری .....(خبر)
(ادامه)
برخی کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند مصوبه اخیر دولت در خصوص تغییر نحوه محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک می‌تواند یک گام به جلو در زمینه ساماندهی مشاوران املاک باشد/ قیمت زمین نیز با توجه به کاربری و موقعیت جغرافیایی از لحاظ تجاری، مسکونی ....(خبر)
(ادامه)
بررسی تحرکات این روزهای نمایندگان مجلس نشان می‌دهد که اختلاف میان دولت و مجلس بالا گرفته و نمایندگان با انتقاد از عملکرد دولت به دنبال خانه تکانی در کابینه هستند، اما سؤال این است که چرا نمایندگان اکنون ابزارهای نظارتی خود خط و نشان مجلس برای دولت رئیسی/ استراتژی نمایندگان خانه تکانی در کابینه است؟
بررسی تحرکات این روزهای نمایندگان مجلس نشان می‌دهد که اختلاف میان دولت و مجلس بالا گرفته و نمایندگان با انتقاد از عملکرد دولت به دنبال خانه تکانی در کابینه هستند، اما سؤال این است که چرا نمایندگان اکنون ابزارهای نظارتی خود (ادامه)
مدیرکل سابق فرودگاه‌های ‌مازندران، مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی شد
وزیر راه و شهرسازی، در حکمی سعید چلندری را به ‌عنوان سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور استانداران را موظف کرد ظرف یک ماه اراضی در اختیار دستگاه‌ها را تعیین تکلیف و نتیجه آن را به وزارت راه و شهرسازی اعلام نمایند.

دستور رئیسی به استانداران برای تعیین تکلیف اراضی جهت ساخت مسکن
رئیس‌جمهور استانداران را موظف کرد ظرف یک ماه اراضی در اختیار دستگاه‌ها را تعیین تکلیف و نتیجه آن را به وزارت راه و شهرسازی اعلام نمایند. (ادامه)
وزیر راه و شهرسازی وارد گلستان شد
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش وارد گلستان شد. (ادامه)
بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی منصوب شد
وزیر راه و شهرسازی در حکمی، محمدقاسم مکارم را به عنوان بازرس ویژه وزیر منصوب کرد.(ادامه)
طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ، رستم قاسمی ،وزیر راه و شهرسازی سازی به دلیل ابتلا به کرونا در دفتر کار خود در ساختمان وزارت راه و شهرسازی قرنطینه است. «رستم قاسمی» به دلیل ابتلا به کرونا در وزارتخانه قرنطینه شد
طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ، رستم قاسمی ،وزیر راه و شهرسازی سازی به دلیل ابتلا به کرونا در دفتر کار خود در ساختمان وزارت راه و شهرسازی قرنطینه است.(ادامه)
هم نامه شورای نگهبان و هم نامه لاریجانی صحت دارد
حقیقت‌پور درمورد اینکه منظور از دفاع و حمایت از افراد رد صلاحیت شده چیست، اظهار کرد: «آقای لاریجانی رئیس مجلس بودند و چند نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند و ایشان بر اساس وظیفه خود دفاع کردند. الان چند رد صلاحیت شده در دولت سیزدهم داریم؟ آقای ضرغامی، محمد و رستم قاسمی این‌ها که رد صلاحیت شده‌اند چرا وزیر و معاون وزیر شدند؟ اگر راست می‌گویید جلوی آن‌ها را بگیرید.»(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
شمال نیوز:
١٢٧ نماینده ادوار ونمایندگان فعلی استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در ارتباط با اظهار نظر غیر مرتبط وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نامه نوشتند.
نام سرگشاده ١٢٧ نماینده ادوار و فعلی استان‌های شمالی به رئیس‌جمهور درباره انتقال آب خزر به سمنان
شمال نیوز: ١٢٧ نماینده ادوار ونمایندگان فعلی استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور در ارتباط با اظهار نظر غیر مرتبط وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال آب دریای خزر به استان سمنان نامه نوشتند. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی فاطمه سادات حمیدیان را به سمت "رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی" منصوب کرد. بانوی مازندرانی رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی شد
شمال نیوز: وزیر راه و شهرسازی در حکمی فاطمه سادات حمیدیان را به سمت "رئیس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی" منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سرپرست شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب شد.
خداحافظی مهدی عبوری با شرکت بازآفرینی شهری ایران / مقصد بعدی عبوری کجاست ؟
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سرپرست شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب شد. (ادامه)
مدیر عامل «ایران ایر» استعفا کرد
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) , در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
تست چشمی کرونا برای زائران بازگشته از عراق
رستم قاسمی در حاشیه دیدار از فرودگاه امام خمینی گفت: در خصوص تست کرونای زائران هنگام بازگشت، مقرر شد برای تسریع در تخلیه و انتقال زائران، این تست بصورت چشمی و بدون انجام تست پی سی آر انجام شود. (ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
۱۰ فرمانِ «وزیر راه و شهرسازی» منتشر شد
رستم قاسمی در راستای اجرای فرامین و برنامه های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه های اعلامی در دولت سیزدهم ۱۰ اقدام راهبردی این وزارتخانه را در گام نخست برای اجرا و اقدام عاجل ابلاغ کرد. (ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که مصالح ساختمانی، بدون واسطه به سازندگان واگذار می‌شود گفت: احداث سالانه یک میلیون مسکن با توجه به ظرفیتهای کشور قابل انجام است. رستم قاسمی بر پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن تاکید کرد. او همچنین گفت که به دنبال توسعه حمل و نقل ریلی ایمن و ارزان هستیم. وزیر راه و شهرسازی: ظرفیت ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال را داریم
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که مصالح ساختمانی، بدون واسطه به سازندگان واگذار می‌شود گفت: احداث سالانه یک میلیون مسکن با توجه به ظرفیتهای کشور قابل انجام است. رستم قاسمی بر پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن تاکید کرد. او همچنین گفت که به دنبال توسعه حمل و نقل ریلی ایمن و ارزان هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. 18 وزیر پیشنهادی از بهارستان رأی اعتماد گرفتند؛/ باغ‌گلی رأی نیاورد
شمال نیوز : نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پایان یافت و در پایان رأی گیری از میان 19 وزیر پیشنهادی معرفی شده، تنها حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موفق به کسب رای اعتماد بهارستان‌نشینان نشد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.