.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
رستم قاسمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به نفع کسی کنار نمی‌روم.


تنها وزیر ایرانی بودم که رئیس اوپک شدم/ به‌ نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم/ شهردار نمی‌شوم/ با احمدی‌نژاد دیداری نداشته‌ام
رستم قاسمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به نفع کسی کنار نمی‌روم. (ادامه)
روز قبل از ترور به شکل مکتوب ممنوع السفر شده بودم ولی هم کار مهم بود و هم اینکه این جور چیزها برای من اصلا اهمیت ندارد. مگر قرار است ما از ترور بترسیم.
ماجرای ترور کاندیدای احتمالی انتخابات از زبان خودش
روز قبل از ترور به شکل مکتوب ممنوع السفر شده بودم ولی هم کار مهم بود و هم اینکه این جور چیزها برای من اصلا اهمیت ندارد. مگر قرار است ما از ترور بترسیم. (ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)
صداوسیما: خبر ترور رستم قاسمی در لبنان صحت ندارد
­صداوسیما از قول یک منبع مطلع نوشت: خبر ترور رستم قاسمی، وزیر اسبق نفت کشورمان به دست عوامل موساد در لبنان صحت ندارد و ایشان در سلامت کامل هستند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر سابق نفت درباره برخی مقصرتراشی‌های اصلاح‌طلبان و روحانی نسبت به علت مشکلات کشور گفت: من فکر می‌کنم مردم دیگر تحمل شنیدن وعده‌های توخالی را ندارند. مردم دیگر با حرف قانع نمی‌شوند .... قاسمی : ما دادگاه کارکنان دولت داریم ولی دادگاه کار نکنان دولت نداریم / اگر عرضه ندارید نباید روی صندلی مدیریتی بنشینید اگر عرضه دارید باید شمشیر بکشید و کار کنید
شمال نیوز : وزیر سابق نفت درباره برخی مقصرتراشی‌های اصلاح‌طلبان و روحانی نسبت به علت مشکلات کشور گفت: من فکر می‌کنم مردم دیگر تحمل شنیدن وعده‌های توخالی را ندارند. مردم دیگر با حرف قانع نمی‌شوند ....(ادامه)
باید دادگاه ویژه «مدیران کارنکن» تشکیل شود
وزیر پیشین نفت گفت: در این شرایط مدیری که کار نمی‌کند، راحت‌تر است و بدون اینکه پاسخگو باشد، آدم خوبی هم به نظر می‌رسد؛ در حالی که باید دادگاهی ویژه این مدیران به اصطلاح «کارنکن» دولت تشکیل شود.(ادامه)
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. آمریکا بیژن زنگنه را هم تحریم کرد
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
اعلام مسیر و زمان راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرو ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1398 در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
برخی رسانه‌های غیر رسمی مدتی است که از دستگیری محمود‌ احمدی‌نژاد به همراه رستم‌ قاسمی و صادق‌محصولی سخن می‌گویند و این ادعا را در فضای‌ مجازی منتشر می‌کنند ولی تاکنون رسانه‌های رسمی درباره این شائبه سخنی به زبان نیاورده‌اند.
ماجرای دستگیری و بازداشت احمدی‌نژاد چیست؟!
برخی رسانه‌های غیر رسمی مدتی است که از دستگیری محمود‌ احمدی‌نژاد به همراه رستم‌ قاسمی و صادق‌محصولی سخن می‌گویند و این ادعا را در فضای‌ مجازی منتشر می‌کنند ولی تاکنون رسانه‌های رسمی درباره این شائبه سخنی به زبان نیاورده‌اند. (ادامه)
سه عضو شورا شهر استعفا دادند
سه عضو شورای اسلامی شهر رستم‌آباد در نامه‌ای مشترک، از ادامه فعالیت در شورای این شهر کناره‌گیری کردند.(ادامه)
وزیر سابق نفت: ایجاد مشکلات اقتصادی از مهم‌ترین اهداف دشمن برای براندازی انقلاب است
وزیر سابق نفت با تأکید بر اینکه هم‌اکنون کشورمان با مشکلات اقتصادی مختلف روبرو است، گفت: این امر از مهم‌ترین اهداف دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی بوده هر چند جنگ اقتصادی از پیچیدگی‌های ویژه برخوردار است.(ادامه)
اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران مازندران معرفی شدند
با ابلاغ معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای دومین دوره هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران معرفی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : ابلاغ اعضای دومین  دوره هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران مرکب از هفت عضو اصلی (  5 سردفتر و  2 دفتریار) ؛ و سه عضو علی البدل ( دو سردفتر و یک دفتریار ) از سوی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شد. .... معرفی اعضای دومین دوره هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مازندران
شمال نیوز : ابلاغ اعضای دومین دوره هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران مرکب از هفت عضو اصلی ( 5 سردفتر و 2 دفتریار) ؛ و سه عضو علی البدل ( دو سردفتر و یک دفتریار ) از سوی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شد. ....(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
اسامی منتخبان دومین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران مازندران
دومین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران مازندران، دوازدهم آبان‌ماه سال‌جاری در شهرستان بابلسر برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
به نظر می‌رسد تاکنون مجلس بابت پرونده‌ای که احمدی‌نژاد طی آن به جبران ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمدهای نفتی واریز نشده به خزانه محکوم شده، شکایتی به دستگاه قضایی نبرده است.

رونمایی از 4 متهم دیگر پرونده تخلفات نفتی دولت سابق /دستور مستقیم احمدی نژاد برای واردات غیرقانونی بنزین در سال 88
به نظر می‌رسد تاکنون مجلس بابت پرونده‌ای که احمدی‌نژاد طی آن به جبران ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمدهای نفتی واریز نشده به خزانه محکوم شده، شکایتی به دستگاه قضایی نبرده است. (ادامه)
اقتصاد کشور در شرایط بدی به سر می‌برد
وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه امروز افزایش طلاق، تعطیلی کارخانجات برند و بیکاری به ناکارآمدی دولت برمی‌گردد گفت: اقتصاد کشور در شرایط بدی به سر می‌برد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد.... اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد....(ادامه)
کابینه پیشنهادی یک کمپین تلگرامی برای رئیسی / جدال بین هواداران بالا گرفت
با ورود رسمی به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بازار اخبار و شایعات در فضای رسانه ای و مجازی داغ شده است. حجت الاسلام ابراهیم رئیسی از جمله کاندیداهایی است که اخبار مربوط به او طی چند روز اخیر در فضای مجازی پررنگ بوده است. (ادامه)

5 نامزد نهایی ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یا جمنا سرانجام انتخاب شدند. اعلام 5 نامزد نهایی جمنا: رئیسی اول شد؛ قالیباف پایین تر از زاکانی و بذرپاش! / فتاح کنار کشید
5 نامزد نهایی ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یا جمنا سرانجام انتخاب شدند.(ادامه)

5 نامزد نهایی ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یا جمنا سرانجام انتخاب شدند. اعلام 5 نامزد نهایی جمنا: رئیسی اول شد؛ قالیباف پایین تر از زاکانی و بذرپاش! / فتاح کنار کشید
5 نامزد نهایی ائتلاف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» یا جمنا سرانجام انتخاب شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.