.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد هیچ کسی به ماه سفر نکرد؛ آیا بزرگ‌ترین لحظه تاریخ بشر جعلی است؟
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند: اگر امت اسلامی که در مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی عالم متفرق‌اند، اگر اینها با هم متحد بودند، خیرات به مراتب بیشتری به دست می‌آوردند. رهبر انقلاب: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود/ افول رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر می‌شود/ قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است(خبر)
رهبر انقلاب فرمودند: اگر امت اسلامی که در مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی عالم متفرق‌اند، اگر اینها با هم متحد بودند، خیرات به مراتب بیشتری به دست می‌آوردند.(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
عکس یادگاری رضا پهلوی و نتانیاهو کنار سطل زباله!
فرزند شاه مخلوع اولین عکس یادگاری رسمی خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سفر خود به فلسطین اشغالی را کنار دو سطل بزرگ زباله انداخت.(ادامه)
رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی را مامور کرد تا تدابیر لازم برای تسهیل شرایط تامین مسکن مورد نیاز مستاجران در آستانه فصل جابجایی‌ها را اتخاذ کند. ماموریت رئیسی به وزرای راه و اقتصاد برای مدیریت بازار اجاره‌بها و بورس
رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی را مامور کرد تا تدابیر لازم برای تسهیل شرایط تامین مسکن مورد نیاز مستاجران در آستانه فصل جابجایی‌ها را اتخاذ کند.(ادامه)
«رضا پهلوی» فرزند شاه مخلوع در صفحه خود در فضای مجازی از سفر به فلسطین اشغالی برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی خبر داد. سفر فرزند شاه مخلوع به فلسطین اشغالی
«رضا پهلوی» فرزند شاه مخلوع در صفحه خود در فضای مجازی از سفر به فلسطین اشغالی برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در راهپیمایی روز قدس
ایرنا عکسی از حضور حجت الاسلام سیدمیثم خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب در راهپیمایی روز قدس منتشر کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۶ فروردین
روزنامه‌های امروز به راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس و درگذشت عماد افروغ پرداخته‌اند.(ادامه)
فرزند شهید حججی در راهپیمایی روز قدس
(ادامه)
راهپیمایی «روز جهانی قدس» با شعار«فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری، در شهرستان ساری با حضور پرشور و گسترده مردم روزه‌دار به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

عکس/ خزرنما راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری(خبر)
راهپیمایی «روز جهانی قدس» با شعار«فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری، در شهرستان ساری با حضور پرشور و گسترده مردم روزه‌دار به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. عکس/ خزرنما(ادامه)
عکس / تیپ کمتر دیده شده از سردار قاآنی در راهپیمایی روز قدس
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس تهران شرکت کرد.(ادامه)
ذوق‌زدگی یک پسربچه در حین گرفتن سلفی با رئیسی
یک پسربچه امروز حین دیدار رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس با خوشحالی با او سلفی گرفت.(ادامه)
(تصاویر) حضور شخصیت‌ها در راهپیمایی روز قدس
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.(ادامه)
وزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در پاسخ به یک شهروند و عضو خانواده شهدا و معترض نسبت به وضعیت فعلی جامعه و کشور گفت: پیام شما را به رییس جمهوری می‌رسانم، دعا کنید رییس‌جمهوری موفق شوند و از پس مشکلات برآیند. وزیر اقتصاد: دعا کنید رییس‌جمهور از پس مشکلات برآید
وزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در پاسخ به یک شهروند و عضو خانواده شهدا و معترض نسبت به وضعیت فعلی جامعه و کشور گفت: پیام شما را به رییس جمهوری می‌رسانم، دعا کنید رییس‌جمهوری موفق شوند و از پس مشکلات برآیند.(ادامه)
امروز خیابان‌های مناطق ۶۰ گانه مازندران مملو از روزه دارانی بود که همپای ملت ایران آمده‌اند تا برای آزادی قدس، قبله گاه مسلمین عالم حماسه سازی کنند. حضور باشکوه مردم مازندران ‌در راهپیمایی روز قدس + تصاویر
امروز خیابان‌های مناطق ۶۰ گانه مازندران مملو از روزه دارانی بود که همپای ملت ایران آمده‌اند تا برای آزادی قدس، قبله گاه مسلمین عالم حماسه سازی کنند.(ادامه)
عکس / ژست جالب پدر مهدی طارمی در راهپیمایی روز قدس
تصویری از حضور علیشاه طارمی، پدر مهدی طارمی در راهپیمایی روز قدس را ببینید.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: مطمئن باشید دوربین‌های کنترلی در طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت. سردار رادان: دوربین‌های طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت
فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: مطمئن باشید دوربین‌های کنترلی در طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت.(ادامه)
طنین انداز شدن فریاد آزادی قدس در سراسر مازندران
مردم ولایتمدار مازندران امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.(ادامه)
طرح عفاف و حجاب از شنبه اجرا می‌شود
(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند. پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز قدس
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۲ فروردین
صحبت‌های سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش خطاب به رژیم صهیونیستی ، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند. کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی / فساد، مردم را ناامید می کند/بدون ملاحظه باید با فساد مبارزه کرد/ معیشت مردم، مهم‌ترین مساله‌ کشور است / لزوم افزایش تحرک و ابتکار در سیاست خارجی (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آن‌ها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یک بیانیه صادر کرد. ستاد کل نیروهای مسلح یک بیانیه مهم صادر کرد
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یک بیانیه صادر کرد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که دولت برنامه‌ای برای قطع یارانه نقدی ندارد و اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اختیاری است. خبر مهم وزیر کار درباره برنامه دولت برای قطع یارانه نقدی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که دولت برنامه‌ای برای قطع یارانه نقدی ندارد و اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اختیاری است.(ادامه)
مسموم سازی ، انتقام از آینده سازان پیشرفت ایران
(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
قالیباف از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست تا به راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز توجه ویژه داشته باشند. واکنش رئیس مجلس به افزایش قیمت ارز
قالیباف از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست تا به راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز توجه ویژه داشته باشند.(ادامه)
نمایشی که علینژاد در راهرو‌های کنفرانس مونیخ راه انداخته، جز تأکید بر «التماس برای وابستگی به غرب» حرفی ندارد و قابل اعتنا نیست. حقیقت ماجرای لایو اینستاگرامی مکرون در کنار مسیح علینژاد!
نمایشی که علینژاد در راهرو‌های کنفرانس مونیخ راه انداخته، جز تأکید بر «التماس برای وابستگی به غرب» حرفی ندارد و قابل اعتنا نیست.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی فرمودند: بعثت پیامبر(ص) حامل گنجینه‌هایی است که می‌تواند سعادت بشر را در زندگی خودش، در همین زندگی دنیا تا قبل از آخرت تأمین کند. علت اصلی ایران‌هراسی حمایت صریح و بی‌ملاحظه جمهوری اسلامی از فلسطین است/ سکوت و همراهی دولتهای کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین به خود آنها هم ضربه زده است/ بعثت پیامبر اعظم بزرگترین هدیه‌ای خداوند به بشریت است(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی فرمودند: بعثت پیامبر(ص) حامل گنجینه‌هایی است که می‌تواند سعادت بشر را در زندگی خودش، در همین زندگی دنیا تا قبل از آخرت تأمین کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.